Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hyundai Ioniq 5

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    Hyundai Ioniq 5

    Zakladam nove vlakno na dany model.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	hyundai-ioniq-5-rendering-topelectricsuv.com_.jpg
Videní:	1343
Veľkosť:74,2 KB
ID:	68053
  • SKolja
    Member
    • Dec 2018
    • 244
    •      

    #2
    Pôvodne zverejnené od hudino Pozrieť príspevky
    ale na nabijackach vykvitnes...., pokial cestujes casto nad 500km...
    No zase na druhej strane nemusis pol roka cakat na auto a potom dalsieho pol roka na vratenie DPH

    No ale dufam ze sa Hyundai poucilo a dalsia verzia bude mat normalne kvapalinou chladene/vyhrievane baterky a aspon 150kW nabijanie

    Komentár

    • Wilo
      Member
      • May 2019
      • 337
      •      

      #3
      Vyzera to tak ze IONIQ sa stane samostatnou znackou urcenou vyhradne pre EV. Pre zaciatok sa pocita s 3 modelmi:

      Zaciatok 2021 - IONIQ 5 - stredne velky crossover
      2022 - IONIQ 6 - sedan
      2024 - IONIQ 7 - velke rodinne SUV

      Trosku ma prekvapili s tym IONIQ5 ktory ma prist na trh udajne uz buduci rok. Kona EV sa este ani poriadne neohriala a len pred nedavnom spustili jej vyrobu v Nosoviciach a uz ten model vytesnia novsim a krajsim ktory skanibalizuje urcite aj eNiro. Tomu sa hovori kratky zivotny cyklus... 🤔
      Hyundai announced the launch of IONIQ as its own new electric brand and confirmed three new electric cars to populate the lineup within the next four years. The Korean automaker already has the IONIQ, an electric sedan produced with three different powertrains: hybrid (HEV), plug-in hybrid (PHEV), and all-electric (BEV). The vehicle has found some […]

      Komentár

      • Priusák
        Junior Member
        • Jul 2020
        • 27

        #4
        Tož, chcelo to zmenu. Veď po 2. generácii ani pes neštekne viď toto fórum, kde sa akoby zo slušnosti o nej nepíše.

        Komentár

        • SKolja
          Member
          • Dec 2018
          • 244
          •      

          #5
          Super, ale kua kde sudruhovia zo Soulu zabudli klasicky kombik? bude nakoniec 5 rozlicnych SUV a sedan (pre Cinu a US) a na europsky trh by to chcelo hatchback a kombi...
          Ved IONIQ bol symbolom uspornosti a nakoniec to budu zruti typu e-Tron....
          Teraz ale Irony off a ako som pisal uz v inych komentaroch, dufam ze gen. 2 im dala dost podnetov na sebareflexiu...

          Komentár

          • Wilo
            Member
            • May 2019
            • 337
            •      

            #6
            Moje slova na pekny EV kombik cakam uz par rokov a kde nic tu nic. Urcite by som uprednostnil pred neefektivnym SUV. A to iste hatchback. Jedna z najpredavanejsich karosarskych foriem v EU a okrem Leafu to nikto nerobi. Tie mestske minicka nepocitam. Vsetci rezignovali a prenechali cely trh VW a ich ID.3? Kazdemu sibe s vysokymi a sirokymi krabicami a potom sa naramne cuduju ze sa nezmestia nikde do parkovacieho boxu 🙄 Zaujimave ze s Passatom som v zivote nemal problem sa pichnut kamkolvek a vyjst von aj s bruchom 😂

            Komentár

            • Jiri GrandPa
              Senior Member
              • Dec 2016
              • 707
              • viera8131
              •      

              #7
              Neostava nez si pockat na Teslu Model Y.

              Komentár

              • SKolja
                Member
                • Dec 2018
                • 244
                •      

                #8
                Jiri GrandPa ked do toho Elon namontuje klasicky "Instrument panel" (po nasom budiky) tak budem ochotny ozeliet aj nastavovanie klimatizacie na tablete a budem o tom celkom premyslat.

                Komentár

                • Jiri GrandPa
                  Senior Member
                  • Dec 2016
                  • 707
                  • viera8131
                  •      

                  #9
                  Tak chceš kombik alebo gombík? To si treba nastaviť priority .
                  Inak to nastavovanie stieračov je jeden (slovom jeden) dotyk na obrazovke. To iste ako gombík.

                  Komentár

                  • Teq
                    Teq
                    Member
                    • Nov 2017
                    • 240
                    •   

                    #10
                    Wilo MG5

                    https://electricvehicleweb.in/mg-5-e...-desirable-uk/

                    Komentár

                    • Wilo
                      Member
                      • May 2019
                      • 337
                      •      

                      #11
                      Teq odhliadnuc od toho ze to je Cina tak to vyzera ako krizenec Subaru a Lady. Ale ano je to kombik no...

                      Komentár

                      • Jiri GrandPa
                        Senior Member
                        • Dec 2016
                        • 707
                        • viera8131
                        •      

                        #12
                        Další zúfalý pokus odsúdený na zabudnutie.
                        52.5 kWh batéria
                        85 kW motor (co je menej ako ma moja 500e).
                        350 km WLTP pri tej batérii ani náhodou.
                        To si kto kúpi?

                        Komentár

                        • Catchcash
                          Member
                          • Dec 2019
                          • 170
                          •   

                          #13
                          Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevky
                          52.5 kWh batéria
                          85 kW motor (co je menej ako ma moja 500e).
                          350 km WLTP pri tej batérii ani náhodou.
                          Preco nie? Ked e-UP ma pri 32kWh cca 250?

                          EDIT: teraz som klikol na clanok a vidim ze to je zase nejake hebedo co bude mat asi vyssiu spotrebu ale to vychadza na presne 15kWh/100km co nieje zase uplne nerealne pri normalnej jazde ci?

                          Komentár


                          • nick81
                            nick81 komentoval
                            Upraviť komentár
                            350km je ok.. Vychádza to len o málo horšie ako pri Kona/Niro/Tesla. (6.6km/kWh vs 7-7,5km/kWh). Ale tá baterka je malá na dlhšie trasy.

                          • Catchcash
                            Catchcash komentoval
                            Upraviť komentár
                            nick81 no ved hej ja som len reagoval na to ze tych 350 nebude uplne nerealnych...problem je ze s takym rodinnym autom clovek chce chodit aj na dlhsie trasy a nie len po meste

                          • Jiri GrandPa
                            Jiri GrandPa komentoval
                            Upraviť komentár
                            Posledny udaj v tabulke specifikacie je kombinovana spotreba = 175 Wh/ km.
                            Realne vyuzitelna bateria bude max 50 kWh.
                            50000/17.5=285 km
                            Hm, hm... Asi to ma plachtu aby to uslo tych zvysnych 65 km.
                            A tych 17.5 kWh/100 km bude tiez len pri optimalnych podmiekach v lete. Takze pri vyuzivani baterie od 90-10% nabijas kazdych 250 km.
                            Proste dobre EV za relativne "ludovu" (v podmienkach zapadnej Europe, lebo u nas to nebude nikdy) cenu je este nedostupne.

                          • Catchcash
                            Catchcash komentoval
                            Upraviť komentár
                            Jiri GrandPa priznavam sa, ze som clanok necital ak je to tak ako hovoris beriem spat. Na druhej strane aj pre Citigo pisu normovanu spotrebu okolo 12 a da sa aj za 10 jazdit.

                          • Priusák
                            Priusák komentoval
                            Upraviť komentár
                            Leaf 40 mal výrobcom udávanú 20,6 kWh/100km, čo zhruba sedelo ako celoročný priemer. V lete okresky sa dali za 12 ale s diaľničným tempom si bol niekde medzi 25-30.
                            No a 50 kWh batéria by bola úplne v pohode keby sa dala kompletne nabiť do 10-15 minút a to každých 30-50 km. Bohužiaľ akosi týmto smerom vývoj nenapreduje

                          • nick81
                            nick81 komentoval
                            Upraviť komentár
                            Jiri GrandPa EV za ludovu cenu... To je pre mna Citigo, ak by tam dali kvapalinove chladenie baterky a aspon 50-60kW DC / 11kW AC, to by bol perfektny multifunkcny stroj za tu cenu. Vyvojari by mali ist povinne v tom co navrhnu s rodinou na 1500 km vylet. Nie tieto nezmysly typu 300 wlpt za 35tis E, rozumej dialnicna rychlost a baterka nabijana na 75% .. 100-150 km .. a potom hodinu v zime niekde trcat kazdych 100-150km na dialnici je ina parada.

                          • Catchcash
                            Catchcash komentoval
                            Upraviť komentár
                            nick81 v Citigo by som nechcel ist na 1500km s rodinou ani keby to malo neviem ake DC Je to proste male

                          • nick81
                            nick81 komentoval
                            Upraviť komentár
                            Catchcash To ani ja,., Len to chladenie baterky by sa tam dost zislo.

                          • Catchcash
                            Catchcash komentoval
                            Upraviť komentár
                            nick81 To urcite nikdy nie je na skodu ale na to, na co je to auto primarne urcene zase az tak velmi nechyba. Teda aspon mne zatial

                          • Marcel Pavlík
                            Marcel Pavlík komentoval
                            Upraviť komentár
                            Hm, hm... Asi to ma plachtu aby to uslo tych zvysnych 65 km.
                            - trabi mal v návode: jízda z kopce a s větrem v chrbtě

                            v Citigo by som nechcel ist na 1500km s rodinou ani keby to malo neviem ake DC Je to proste male
                            - v trabim od baltu k čiernemu moru, podobne maluch.

                            nick81 s bratom by mali otestovať nielen to jedno/jediné/vhodné

                          • Catchcash
                            Catchcash komentoval
                            Upraviť komentár
                            Aj my sme isli na wartburgu do svedska piati ale do citiga sa proste s 3 babami nepobalim na dovolenku

                          • nick81
                            nick81 komentoval
                            Upraviť komentár
                            Catchcash Zasväť ich do minimalizmu Marcel Pavlík Ďalšie EV už nebudem kupovať .... budem rád, keď doplatím toto.
                        • Joe79
                          Member
                          • Sep 2018
                          • 71
                          •   

                          #14
                          Wilo smola je v tom, ze par rokov dozadu nejaky "mudrc" vymyslel, ze kombi a MPV auta sa nahradia crossovermi a SUV-ckami. A pritom taka i40 kombi ale ciste elektro... No tak hadam sa naozaj poucia...

                          Komentár

                          • Wilo
                            Member
                            • May 2019
                            • 337
                            •      

                            #15
                            Hyundai uz zverejnil prve oficialne fotky noveho IONIQ5. Vyzera to zaujimavo s tym retro nadychom a su tam len minimalne zmeny od konceptu. Mne sa to paci 👍 a chvalia sa nabijanim 100km za 5min co vyzera na riadnu mordu (800V). Ak to bude este tento rok ako slubovali (prva polka 2021), tak ID.4 bude musiet zaliezt spat do nory este skor ako poriadne vyslo.

                            Komentár


                            • Stooner
                              Stooner komentoval
                              Upraviť komentár
                              Aj mne sa to paci! Videl som video, kde ukazovali fotku pocas nabijania/zima,sneh: za 24 minút- 38 kWh- 55%- a 135kW-charging power. V zime to asi nebude za 5 min 100km.

                            • jux
                              jux komentoval
                              Upraviť komentár
                              najviac sa mi paci ta s grilovanim v prirode:
                              https://www.youtube.com/watch?v=zQZ_l8eQfAI

                            • Wilo
                              Wilo komentoval
                              Upraviť komentár
                              Ako ked mal Bjorn v HondeE mikrovlnku konecne vyrobcovia zacinaju vyuzivat bateriu EV aj na externe napajanie. Takato klasicka zasuvka by mala byt standardom na kazdom EV.

                            • hudino
                              hudino komentoval
                              Upraviť komentár
                              len dufam ze to nezabiju cenou

                            • dango
                              dango komentoval
                              Upraviť komentár
                              Ist grilovat do prirody na elektrike "facepalm" . Svet se v prdel obraci

                            • SKolja
                              SKolja komentoval
                              Upraviť komentár
                              celkom pekne, ale cakam na Ioniq (alebo ine BEV) kombi. Ak bude na tejto platforme tak ho urcite budem obzerat ;-) MG5 zatial nie je moj favorit...

                            • Peterka
                              Peterka komentoval
                              Upraviť komentár
                              Videl som zopar fotiek realneho Ioniqu5. Vyzera ako hatchback, ale ak ten chlap vedla neho nebol trpaslik, tak to bude dost velke "hebedo" :-D

                            • Miroslav Rojko
                              Miroslav Rojko komentoval
                              Upraviť komentár
                              mal by byť o 28 cm dlhší ako Kona, o 9 cm širší a o 3,5 cm vyšší

                            • Wilo
                              Wilo komentoval
                              Upraviť komentár
                              S tym hatchbackom urobili to najlepsie co mohli, minimalne pre EU. Toto bude dobre auto, s dobrou karoseriou, dobrym priestorom a dobrou technikou. Uz len zostava pockat na ten povestny “hacik” co v tom bude. Ci to zabiju cenou alebo nejakym inym nedostatkom, ako doteraz. A mozno motyka vystreli a bude to perfektne po kazdej stranke. Uz nech prestanu natahovat, ludia su nedockavi
                          Pracuje...
                          X