Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Mobile Service

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jozefr
    Member
    • Feb 2015
    • 192
    • jozef21601
    •   

    Tesla Mobile Service

    Ahojte,

    Neplanuje niekto Tesla Mobile Service niekde pri nasich hraniciach. Rad by som si dal spravit CCS retrofit ale nechce sa mi ist koli nemu do karanteny a uz som zrusil 2 rezervacky do servisu.
    Pocul som na zraze u nas v KE, ze to bude casom mozne. Az by ste o nieco vedeli prosim skusme spojit terminy prisiel by som velmi rad...
  • Jozefr
    Member
    • Feb 2015
    • 192
    • jozef21601
    •   

    #2
    Super urcite daj vediet, aj ked mne by sa zisiel aj zakrok na fixnutie updatu pre Navigaciu nejde stiahnut. Len si niesom isty ci to je nieco pre Mobile service v Prahe spominali casovy odhad 5h.

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #3
      Tie výhovorky na malý market a malo Tesiel, to sú už také povedačky dlhé roky a je to pekná blbosť. Tesla v okolitých krajinách robí všetko preto aby Slovákovi nepredala alebo mu nákup (faktúra, dph, dovoz) znepríjemnila tak, že si to sám rozmyslí.
      Nielen ja ale viac ľudí rozmýšľa rozumom a má svoju hrdosť, aby nenechalo so sebou mávať - zaplať zálohu a potom prosíkaj o každú samozrejmú vec a to je celý dôvod menšieho predaja Tesiel. A neverím, že neotvárali menšie trhy (menej predaných Tesiel) ako Slovensko, viď Slovinsko, Chorvátsko a iné.
      Stačí pozrieť porovnanie cien, ktoré sem dávam. Tesla 3 je v slovenskom konfigurátore o 2000€ drahšia ako v okolitých štátoch a ešte vnucujú Tradisu za 1800€ k tomu - auto dovezú bez možnosti prevzatia a kontroly. V koľkých európskych štátoch je to takto ?
      Takže predaje sú aj napriek všetkým umelým prekážkam od Tesly také aké sú a na dané podmienky.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Ak sa nemylim, tak Tesla ma problem predavat svoje auta v niektorych statoch USA, lebo tamojsim klasickym dilerom sa nepaci jej predaj na priamo. Ak sa to tak da nazvat. V Europe, ale samotna Tesla kladie prekazky na rozsirenie jej siete. Sme mali trh pre nu? Slovensko je sucast EU a to je jeden trh a oni to stale nepochopili. Napriek tomu si tu Teslu kupi nejake percento ludi ako sa pise v prispevku nad mojim komentarom. COVID-19 ukazal, ze navstivit najblizsi servis moze byt velky problem, kedze hranice mozu byt zavrete, alebo po navrate by musel ist dotycny do karanteny a to si kazdy nemoze dovolit. Takze COVID-19 moze byt aj argumentom, preco servis, alebo showroom ma u nas opodstatnenie. Lebo ty si kupia Teslu maju narok na vsetko to, co aj iny majitelia Tesiel, ktory to maju. Teda showroom v domovskej krajine aj so servisom, tim padom ma clovek narok aj na otah do servisu, alebo mobilny servis, pretoze vsetko to cvaka pri kupe auta, takze to je dalsi argument preco by Tesla mala otvorit aj nas mali trh. My nie sme niekde na okraji, ale v strede Europy. A posledny argument by som im dal asi taky, ze sluzby Tesly so vsetkym co k tomu patri a co si zakaznici platia pri kupe auta, by mali poskytovat v celej Europe pre vsetkych svojich zakaznikov, teda aj nemec, svajciar, rakusan a iny, ktory prechadza cez nase uzemie a vyskytne sa mu problem. Ostatne automobilky to poskytuju takze preco by Tesla mala byt vynimkou. Tesla predca nevyraba auta, ktore budu jazdit okolo komina, ale aj na dlhe trasy a k tomu treba poskytunt aj adekvatne popredajne sluzby.

      • Jozefr
        Jozefr komentoval
        Upraviť komentár
        S tym co pises sa da len suhlasit. Myslim, ze vela ludi ktory na Slovensku Teslu maju su skor fanusikovia to je urcite aj v mojom pripade. Inac by som tazko obhajil jej kupu. Nevyhoda vzdialeneho servisu a jeho dostupnosti je absurdna v dnesnom svete a to ja som este z KE tak to mam este dalej. A z pohladu TM obhajovat neexistenciu Showroomu a Servisu tym ze tu niesu ziadne auta je blbost. Predsa v US zacinali taktiez najprv showroomom a servisom a az potom mohli nieco predat. Inac by im auto nikto nekupil ak by si ho nemal kde obzriet a servisovat...

      • Rob72
        Rob72 komentoval
        Upraviť komentár
        Presne tak aj preto som siel do Boat-u a objednal si ID.3 Max namiesto Model 3. Raz, ked bude predaj a servis na Slovensku, tak si jednu novu Teslu kupim.
    • Jozefr
      Member
      • Feb 2015
      • 192
      • jozef21601
      •   

      #4
      Pokial nieje topic v nabijackach a uz ked sme aj tak dost off-topic v tejto teme tak pridavam aktualne Supercharger Kosice foto:
      Click image for larger version  Name:	20201112_121727.jpg Views:	0 Size:	211.7 KB ID:	63830
      Click image for larger version  Name:	20201112_121746.jpg Views:	0 Size:	172.2 KB ID:	63831

      Komentár

      • Rob72
        Junior Member
        • Jul 2019
        • 20
        •      

        #5
        Pôvodne zverejnené od Jozefr Pozrieť príspevky
        Ahojte,

        Neplanuje niekto Tesla Mobile Service niekde pri nasich hraniciach. Rad by som si dal spravit CCS retrofit ale nechce sa mi ist koli nemu do karanteny a uz som zrusil 2 rezervacky do servisu.
        Pocul som na zraze u nas v KE, ze to bude casom mozne. Az by ste o nieco vedeli prosim skusme spojit terminy prisiel by som velmi rad...
        Mne ho prave robia vo Viedni (300Eur). Sedim tu a pockam kym to nie je hotove. Okrem toho mi montuju aj MCU2 a HW3 pre FSD. Vsetko za jeden den. Cez hranice nebol ziadny problem aj ked Rakusko je od 17.11. v lockdowne.

        Komentár


        • Jozefr
          Jozefr komentoval
          Upraviť komentár
          Super gratulujem a v dobrom zavidim, ja ale cestu z KE riskovat takto nemozem a potom ist na 10dni do karanteny fakt nemam v plane...

        • MatoGSA
          MatoGSA komentoval
          Upraviť komentár
          Ja som bol pred týždňom a upgrade MCU2 a HW3 trval 2 dni ....

        • Rob72
          Rob72 komentoval
          Upraviť komentár
          Nestras, dufam, ze mi to dnes dokoncia.
      • Marekk
        Member
        • Feb 2015
        • 83

        #6
        Poprosim vas o info ako funguje ten upgrade MCU2 ? Kolko to stoji ?

        Komentár

        • MatoGSA
          Junior Member
          • Jul 2016
          • 6
          •   

          #7
          HW3 free a MCU2 2.416,33 + DPH

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image_6514.jpg
Videní:	733
Veľkosť:60,7 KB
ID:	64145

          Komentár

        • Rob72
          Junior Member
          • Jul 2019
          • 20
          •      

          #8
          Vcera to chalani vo Viedni stihli vsetko dokoncit. Robili na tom od 9 do 18. Instalovali MCU2, nasledne Tuner a FSD computer. Nakoniec robili upgrade na CCS adapter.

          Tu su polozky bez DPH:
          MCU2 upgrade: 2158,- Eur
          Instalacia FSD: 0,- Eur
          Tuner 433,- Eur
          CCS retrofit 249,- Eur

          Momentalne bezim na verzii 2020.40.8. Som v minorite, takze predpokldam, ze coskoro auto zacne s downloadom 2020.44.

          Komentár


          • waldok
            waldok komentoval
            Upraviť komentár
            Nazdar, práve mi volali zo servisu Tesla Viedeň. Mám tam auto TMSP1000D 2017 so zaplateným FSD už od kúpy. Čierny stredový displej. Ponúkli mi výmenu pamäť čipu zadarmo alebo výmenu celej MCU na MCU2 za cca 3000€(s rádiom). Nevzťahuje sa uť na túto výmenu zvolávačka kde to menia zadarmo?

          • jeeff
            jeeff komentoval
            Upraviť komentár
            Zdarma je to co ti ponukli - vymenu pamatoveho cipu. Upgrade MCU nie a nema to nic spolocne s tym, ze mas kupene FSD, Zdarma prei FSD ti upgradnu len FSD pocitac, nie MCU.
        • Jozefr
          Member
          • Feb 2015
          • 192
          • jozef21601
          •   

          #9
          Nejaka novinka ohladom Mobile servisu ? Vyzera, ze mam nieco z predhrievanim baterky. Sice funguje ale v momente ked sa vypne tak mi auto vracia dost neprijemnu chybu: "Vehicle may not restart". Robi to ale len vtedy ak zapnem predhrievanie baterky co s bliziacou sa zimou bude len viac a viac treba. V nedelu som skusal auto nepredhrievat a takyto problem som nemal. Baterka sa zohriala sama jazdou cestou do Tatier.
          Trocha som googlil a pozeram TMC forum, mohlo by to byt touto pumpou: COOLANT PUMP ASSY, FOAM ISOLATED(1067473-00-H)

          Tak uvidime co z toho vylezie. V nedelu som pisal do Prahy A.Sadretdinov zatial sa spat neozval. Najskor si spravim vylet do Prahy aj s naslednou karantenou.
          Naposledy upravené Jozefr; 01-12-2020, 10:52.

          Komentár


          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            Dana chybova hlaska neznie pekne, ale auto zatial funguje normalne. Co som ale cital je to dost genericka chyba avsak moze skoncit az nepojazdnym autom. Zatial som dufal, ze to zdiagnostikuju na dialku odpisal som mu v nedelu s tym co som vyskusal cez vikend tak uvidime ci sa ozve. V piatok odpisal dost rychlo. Dnes mi prisiel Chademo adapter chcem ho ist vyskusat dam predhriat znova baterku tak uvidime ako to dopadne.

            Ale ak by sa potvrdilo, ze by to bola ta pumpa a slo by objednat diel na dialku postou (co asi nepojde co ?) tak by som si to kludne vymenil aj sam. Zasvorkovat dve hadice, odpojit konektor a vymenit pumpu nieje zlozite co sa tyka odvzdusnenia tak to sa casom vyriesi aj samo. Len treba doliat kus kvapaliny.

            Servisny voz nebol poisteny a bola to Tesla ci len nejaka dodavka ?

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            hej do Februara 2022 este je v predlzenej zaruke alebo ak spravim tych 17000km co mi este ostava do 160t km.
            Ano ten COVID to pos*al je to otrasne tazko sa vybrat krizom cez dve republiky a nevies ci ta tam pustia a ked aj tak potom skoncit 10dni v karantene.
            Ale tak vedel som do coho idem ked som kupil Teslu :-)

          • EVan
            EVan komentoval
            Upraviť komentár
            Jozefr Viedeň včera v pohode, termín dali za 5 dní (vč. víkendu) , na hraniciach pokoj a máš to asi aj bližšie.

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            @EVan: ano dakujem asi to tak spravim len este cakam ci sa ozve z Prahy. Vcera som skusal pozriet terminy vo Viedni a 9.12. bol prvy co je v podstate o tyzden.
        • Dus
          Dus
          Member
          • Sep 2020
          • 84
          •   

          #10
          Vie niekto, koľko je registrovaných Tesiel na Slovensku? Z oficiálnych štatistík ZAP SR (https://www.zapsr.sk/statistiky/regi...h-automobilov/) sa to nedozvieme, keďže Tesla nie je členom.
          MV SR zverejňuje nejaké štatistiky, ale túto informáciu som nenašiel. Pritom kto sedí za počítačom s prístupom do databázy evidencie vozidiel, pre toho to musí byť otázka jednej query. Teoreticky by sa dala zaslať žiadosť podľa zákona o slobodnom prístupe k informáciám, za tú jednu query by snáď žiadne náklady preplatiť nechceli. Nepokúšal sa o to niekto? Bolo by zaujímavé takéto číslo poznať, napr. v porovnaní s inými krajinami/trhmi. Z neho by o.i. vyplývalo, čo možno od Tesly na Slovensku v budúcnosti očakávať.

          Komentár


          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            pocty vsetkych EV k 30.6.2020:
            https://e-mobility.sk/elektromobilit...slach-q2-2020/

          • mozeg
            mozeg komentoval
            Upraviť komentár
            Pomaly ale isto sa situacia zlepsuje, ale tu je pekne vidiet ze na trhu kde je priemrka nakupnej ceny okolo 16k € nie je mozne ocakavat prudky narast poctu EV. Proste je to na trh pridrahe. Vela ludi z mojho okolia zvazuje kupu hybridu a plug-in hybridu o elektrike neuvazuju z dovodu nutnosti nabijania a slabeho dojazdu.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Nikde tam nevidim eNiro v tych top iba Soul, to je taka rarita na SK? A ani Konu...

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            e-Niro/kona sa predavaju len kratko, jednoducho ich bolo zrejme registrovanych do 30.6.2020 menej ako 52ks, takze sa do grafu nedostali. Nove udaje za cely rok 2020 budu zrejme zverejnene cca o mesiac.

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            Tie udaje z ministerstva mi pripadaju ako uplna haluz. Odkial beru data? Tie Model X sa asi na dotaciu nedaju zobrat. Maju ich od registra vozidiel?Zaujimave je ze este aj v roku 2020 tam pribudol Nissan Leaf 1 gen.

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            Tvrdia, ze k 30.6.2020 bolo 126 Model S, 52 Model X a v PDFku sa pise, ze Tesla ma 224 vozov. Tzn. ze 3jek je 46?

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            Da sa predsa doviezt auto zo zahranicia aj starsi Leaf gen 1. Ja som si tiez kupil jazdeny Model S 2015/12 zaciatkom minuleho roka z Francuzska...
            Ja by som predpokladal, ze to bezu z registra vozidiel...

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            matchke preco by to malo byt zle, ved su to cisla z registra vozidiel, nema to nic spolocne s dotaciou ani registrom predajcov na SK. Su to jednoducho vsetky BEV registrovane na SK. Poucne je rozobrat si animovany gif a pozriet detailne jednotlive snimky. Napriklad v prvom kvartali 2013, ked bolo na sk spolu este len 20 BEV (vsetko iony a zera) bol na SK zaregistrovany Detroid Electric, zrejme je to typ BEV, ktory sa vyrabal od r. 1907 do r. 1939 a kus registrovany na SK bolo vidno na viacerych EV akciach. Ma ho niekto co sem chodi?
        • EVan
          Member
          • Dec 2017
          • 80
          • ivan455831
          •   

          #11
          Stano Kurek vraciam sa k tejto téme, pretože som tu na fóre dnes čítal, že vraj už máme mobilný Tesla servis. Takže sa pýtam, že kde je, resp. ako sa môžem objednať a vôbec, ako to funguje?

          9.11.2020 tu bol prísľub, že do 10 dní, potom že koniec roka, potom bol problém s totálkou v Prahe a ďalej už žiadne správy. Ale ak mi teda niečo ušlo, budem len rád, že sme sa, my žebráci, konečne dočkali aspoň takéhoto zúfalého provizorného pseudoriešenia. Obávam sa ovšem, že sa asi teším predčasne.

          A okrem tých sľubovaných noviniek z novembra by som ešte rád počul, kam a ako mám ísť teraz do servisu, keď aj AT, aj CZ sú kvôli Covidu prakticky nedostupné. Potrebujem riešiť veci v záruke a Tesla mi prakticky nie je schopná poskytnúť záručný servis. (A kľudne môžte tlmočiť moju nasratosť tým s ktorými v Tesle tak úspešne už roky rokujete)

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            EVan - do Rakúska sa dostaneš. Urob si termín, vytlač si potvrdenie termínu a zober si negatívny test. Rakúsky policajt Ťa pusti keď mu povieš že ideš do servisu ktorý na SK nie je. Už to tak spravilo viacej ľudí.
            Pri návrate Slováci nič nekontrolujú. Išiel ces Jarovce diaľnicu 4 x v tomto roku a nikdy tam nikdo nestál. Test budeš mat tak čo.
            Keď chcel byt úplne kóšer tak si necháš vo Viedni spraviť v lekárni antigen test za 19€.

          • Vrso
            Vrso komentoval
            Upraviť komentár
            Za posledny mesiac som bol v Tesla servise vo Viedni uz 4x a isiel som tak ako popisal Jiri GrandPa . Dokonca rakuskeho vojacika ani nezaujimal test na covid, len chcel vidiet termin v servise vo Viedni, tak som iba ukazal apku a to stacilo. V pondelok rano v "kolone" bolo predo mnou jedine auto.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Vrso co si robil v tesla servise 4x mesacne? Ja som tam bol posledne v tesla servise pred rokom dat preventivne v zaruke tesne pred 80tis km vymenit poloosi aj ked im este nic nebolo.

          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            jux a to ako si ich ukecal k preventivnej vymene ?

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Uz pri prvej vymene pri 40t mi slubili, ze pri 80t mi uz daju novy typ poloosi a prerobia aj uchytenie predneho motora - takto by mali poloosi vydrzat podstatne viac. Napotvoru vtedy nemali na sklade nerezove skrutky ktore menia v ramci zvolavacky namiesto hlinikovych na uchyteni riadenia, Takze niekedy - asi zaciatkom leta tam aj tak pojdem, dam potom asi vymenit aj MCU. Mozno sa k najstarsim teslam spravaju lepsie, moja TMX bola z prvych co k nim prisli.

          • Vrso
            Vrso komentoval
            Upraviť komentár
            jux Predok auta spadol uplne nizko, tak som s tym isiel do servisu. Vymenili Front right air spring module za 1.150€. Pri dalsej navsteve som dal urobit FSD and MCU2 upgrade, tuner for MCU2 za 2.592€. O tyzden zasa cele auto spadlo na najnizsiu uroven a napisalo hlasku: Air compressor disabled. Opat som auto odviezol do servisu. Okrem podvozku som dal opravit aj lave zrkadlo, lebo prestalo fungovat servo. Nahlasil som aj klepanie v prednej naprave. A oni mi povedali, ze skontroluju predny motor a zrejme ho musia vymenit. Po tyzdni mi prisla SMS, ze auto je hotove a v aplikacii sa mi zobrazilo: Car is ready for pick up. Tak som si zorganizoval cestu z Presova do Viedne a ked som sa v pondelok o 9:00 prihlasil, technik skoro dostal sok, ze auto este nie je hotove. Tak som mu ukazal SMS a on povedal, ze presunuli moje auto niekde inde na vymenu motora a tym ho vyradili zo systemu, zakazka sa ukoncila a prisla mi SMS. Slusne som podakoval a s laskou k Tesle som dalsich 8 hodin cestoval domov bez auta. Aktualne stale cakam na vymenu motora a nedali mi ani loaner, lebo nemaju. A nechcem pisat o tom, ako sa na nich uz hnevam…

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            To mas fakt smolu a ja som zrejme mal stastie. Moju teslu som daval do servisu vo Viedni vzdy len vtedy, ked mi dali nahradnu teslu. No v servise som zatial bol len pokial bolo auto v 4r/80tkm zaruke. Mozno, ze teraz po zakladnej zaruke uz nebudu tak ustretovi. Za 4 a pol roka som bol v servise 4x, pritom som s autom nemal nic co by branilo jazdeniu. Najvaznejsie bolo, ked mi pri update zblbol MCU, resetoval dookola, no to som zrejme sposobil sam, lebo som babral do nastaveni pocas update. Menili mi v zaruke obe predne sedadla ako vsetkym v tej serii a predne poloosi dva krat. Vzy som sa to snazil spojit s servisom ci zvolavackou.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            ad Vrso Tu je odpoved na otazku preco je fajn mat servis poruke a nie 500km ci viac daleko v inom state. Usetril by den zivota aj naklady.
            ad jux Prednost Tesiel ze nenutia ludi chodit na garancne prehliadky sa straca ked priemerne kazdy rok resp. 20tis km trebalo navstivit servis. Zrejme nepotrebuju predpisovat garancne prehliadky ked aj tak auta pridu koli reklamaciam nedorobkov, porucham, zvolavackam atd. Asi nie vsetko sa da odhalit OTA, tak fyzicka preventivna garancna obhliadka mechaniky by mozno obcas neuskodila ani Tesle.

          • jurajsun
            jurajsun komentoval
            Upraviť komentár
            No k servisu, mam kiu ale... 1,5 mesiaca som čakal na nový infotaiment, nefunguje korektne, zasekava sa, mrzne, nefunguje naplanovany predohrev (Kia podporuje vo verzii bez UVO nastavenie ohrevu interieru na dany den a čas pokial je auto pripojené k nabíjačke, šetrím baterku a mam hned komfort a dlhší dojazd). Kiu mam priamo v KE, ale samotný výrobca nebol schopný zabezpečiť nový diel ani do 30 dní (servis to urgoval Kia odpovedala že nemá tento diel lebo sa vôbec nekazí a som prvý čo má takýto problém- nakoniec som ešte našiel nemca na fore Kie v nemecku ma to isté, tiež to diagnostikovali ako chybu infotaimentu, tiež čaká ako čakanka). Teraz čakám na auto od piatku v servise, možno rádio stihnú vymeniť do ďalšieho piatku, dôvod- veľa práce, auto bolo v mraze takže sa boja aby nepoškodili plasty a nakoniec mi technik len tak mimochodom dal info že sa palubovka rozoberá inak ako u verzie Hybrid (aha ja som to vedel hned ved pozriem a vidim že hybrid ma uplne inú palubovku ako Eniro) a oni nemaju servisný manuál ​​ . (som sa zamyslel či som nechal auto v ofiko servise alebo som sa pomýlil a omylom som zaparkoval pred nejakým garažistom na volnej nohe- nechcem uraziť ale možno bi to dal bez manualu za 4 hodky). Takže toľko k dostupnosti servisu. Nakoniec som si aspoň vydupal starú diesel Lanciu ako nahradný voz (vozenie ako na rebrináku s konským povozom ale aspon ma to premiestni vrámci mojej práce tam kde potrebujem).
            Naposledy upravené jurajsun; 24-01-2021, 21:13.
        • Erik-sk
          Junior Member
          • Mar 2020
          • 24
          •   

          #12
          Ak by ešte niekto potreboval mobilný servis, tak skúste Mobilný servis cez Viedeň, dnes prišiel až do Ba na supercharger kôli CCS Upgradu.

          Komentár


          • Jozefr
            Jozefr komentoval
            Upraviť komentár
            To je dobre, ja s nimi pisem cely tyzden a povedali mi, ze mi pridu oproti najviac do Parndorfu...

          • matchke
            matchke komentoval
            Upraviť komentár
            Tak tri auta, to sa vyplati ist aj do Blavy.
        • Erik-sk
          Junior Member
          • Mar 2020
          • 24
          •   

          #13
          To je zaujimavé, technik vravel že robil dnes 3 auta v Ba

          Komentár

          • Jiri GrandPa
            Senior Member
            • Dec 2016
            • 707
            • viera8131
            •      

            #14
            Neviete či sa dá cez mobilný riešiť výmena Tegra boardu?

            Komentár


            • nemo
              nemo komentoval
              Upraviť komentár
              Tiez by som chcel vymenit, niekde v BA.
          • Erik-sk
            Junior Member
            • Mar 2020
            • 24
            •   

            #15
            To by sa zišlo aj mne ak by to vedel vymenit aj mobilný servis niekde v Ba. Inak technik bol Slovák.

            Komentár


            • Jozefr
              Jozefr komentoval
              Upraviť komentár
              No ja neviem, nechcem vam to kazit ale co googlim tak nevyzera ze by to robili mobilne. A ja som cakal skoro 3 tyzdne pokial konecne board prisiel co i len do Service Centra.
          Pracuje...
          X