Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Elektromobil - youtube

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    Leto bolo akčné Tentokrát môj názor na priamu konkurenciu TM3Performance.
     

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      Doteraz som nikdy nemal vo videu viac ako jedno auto. Zmena je vsak zivot a ludia chcu porovnania rozneho typu. Ak uvazujete nad jazdenou Teslou, mozno vam pomoze moje video.

      Od ne-Teslaka pre ne-Teslakov, v buducnosti mozno Teslakov
       

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        Mustanga som nesetril. Podla mna ma co dobiehat na zabehnute znacky v Europe.
         

        Komentár

        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          Dnes mi Youtube oznamil, ze su presne 2r od zverejnenia prveho videa
          Za ten cas tam pribudlo uz 70 videii a pocet odberatelov onedlho pokori 3000.
          Vdaka za podporu a sledovanie kazdemu divakovi aj z radov teslaclubu.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ja Ta nesledujem odkedy si si to nezelal, prisiel som o nieco zaujimave ?

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            urcite nie.
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          Toto auto je pre mna jedno z prekvapení tohto roku.
           

          Komentár

          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 853
            •   

            A teraz taka pikoska a ukazka, kam sa az da ist s elektromobilitou
             

            Komentár

            • milan84
              Senior Member
              • Jun 2015
              • 853
              •   

              Aj Volvo C40 som si poriadne uzil.
               

              Komentár

              • milan84
                Senior Member
                • Jun 2015
                • 853
                •   

                 

                Komentár


                • Catchcash
                  Catchcash komentoval
                  Upraviť komentár
                  Ja fakt neviem...toto mi nepride ako auto do mesta ale ten dojazd je horsi pomaly ako mam ja na Citigo. Na takomto aute si viem predstavit ist na dovolenku ale to by muselo mat inu bateriu.

                • milan84
                  milan84 komentoval
                  Upraviť komentár
                  ber to tak, ze proste vyuzili, ze maju tu techniku v koncerne, maju tu kasnu tak to dali dokopy. A div sa svete, aj napriek slabemu dojazdu je to stale najpouzitelnejsie 7-miestne auto.
                  Pre niekoho, kto vozi pravidelne 7 ludi je prednejsie, ze to dokaze vybavit takto naraz ako to, ze na dovolenku budu viac stat na nabijackach.

                • Catchcash
                  Catchcash komentoval
                  Upraviť komentár
                  Stat viac na nabijackach je asi slabe slovo ale chapem ze niekto si to asi kupi Len to bude asi velmi mala skupina ludi na to co to auto ponuka.

                • milan84
                  milan84 komentoval
                  Upraviť komentár
                  nikto nepocita s masovymi predajmi. Napriek tomu sa na tieto 7miestne auta caka velmi dlho. Nahodil som si Bratislava a Bibione s tymto autom. Nezadaval som ziadne preferencie, ziadne skumanie trasy. Vyhodilo mi 7 zastavok, z toho dve 40minutove, 2x 7minutova a potom nieco medzi tym. Pri zefektivneni a lepsom naplanovani by sa to dalo stiahnut na mensi pocet a raz do roka sa to takto da prezit.Auto si kupujem kvoli dennemu fungovaniu,nie kvoli dvom dnom v roku, kedy vela cestujem.

                • Catchcash
                  Catchcash komentoval
                  Upraviť komentár
                  1. do Bibione pridem za 6h aby som na takej trase stal 2h je vela uz aj na mna
                  2. suhlasim, ze auto kupujes na to aby si ho vyuzival - otazka kto denne rovaza 7 ludi (nejaka velka rodine predpokladam, ze nechodi naraz vsade spolu).
                  3. zase sme pri tom, ze asi najskor nejake firmy ako bolo vo videu spomenute shuttle bus atd ale na to ma zase maly dojazd

                  Bolo by fajn keby tam supli aspon 70 (idealne 100kWh bateriu a potom to bude velmi zaujimave auticko).

                • Taur
                  Taur komentoval
                  Upraviť komentár
                  Catchcash Asi tym myslel ze idealne auto pre ciganske rodiny na presuny z osady do prilahleho mesta a spat. Oni aj ked nechodia vsade spolu tak ich bude sedem v aute.
                  Kamarat ma 5 deti dve su uz dospele a aj ked nechdia vzdy vsetci spolu tak sa zas neraz primota dedko/babka a su 6-7 do auta takze teraz vyuziva 7misetne SUV. Kym boli vsetky deti mensie a chodili viac vsetci spolu, tak mal dodavku 9 miestny Mercedes. Ale takych rodin s rozpoctomn na BEV bude mizivy pocet.

                • Wilo
                  Wilo komentoval
                  Upraviť komentár
                  Catchcash Nemusi to byt vobec ciganska rodina. Na shuttle to ma uplne postacujuci dojazd. Taka trasa BA - Vienna Airport uplne bez problemov. Takisto taxik v ramci mesta pre vacsie skupiny. Pripadne v nakladnej verzii pre kuriera alebo rozvoz tovaru v ramci akcneho radiusu. A takisto nemusis ani nonstop vozit 7 ludi. Drviva vacsina ludi v mojom okoli co maju 3 deti presedlali na 7-miestne dodavky/MPV. Uz skoro kazdy ma MB V alebo VW Transporter. Maju sice v rodine 5 hlav, ale do toho casto vozia este babku, dedka, pozberaju dalsich kamosov deti po ceste do skoly / na kruzok / sport. Osobne mi to pride ako overkill kupovat do rodiny hned dodavku, ale zjavne je to trend, a dopyt je dostatocny. A s elektrickym pohonom v tejto cenovej kategorii ani nie je az tak velmi z coho vyberat. Podla mna to predaju bez problemov.

                • Catchcash
                  Catchcash komentoval
                  Upraviť komentár
                  Wilo mam len 2 deti a tiez uvazujem nad 7 miestnym - stari rodicia, bratranci, sesternice atd ale tak zase na to nepotrebujes hned dodavku ako ty hovoris. Ale ja mam skresleny pohlad tym, ze byvam v meste a s tym sa po BA naozaj zle chodi Niekde v mensom meste mozno OK ale stale by som take velke auto chcel vyuzit aj na dovolenky ked uz ho mam nie len okolo komina sa vozit.

                • Jiri GrandPa
                  Jiri GrandPa komentoval
                  Upraviť komentár
                  Kolko stojí táto paródia na rodinne elektrické MPV?
              • Marcel Pavlík
                Member
                • Apr 2016
                • 138

                tak kto? napríklad firma z NO čo v areále v trenčíne robí už meiac úplne nové rozvody pre zs distribúciu. v týždni minimálne z/na ubytovňu + za stravou.

                Komentár


                • dango
                  dango komentoval
                  Upraviť komentár
                  Na to je skrinova Avia
              • milan84
                Senior Member
                • Jun 2015
                • 853
                •   

                 

                Komentár


                • ICE666SVK
                  ICE666SVK komentoval
                  Upraviť komentár
                  Do nových Volkswagenov sa vrátia klasické tlačidlá https://autozurnal.com/vw-uznava-ze-...zicke-tlacidla

                • milan84
                  milan84 komentoval
                  Upraviť komentár
                  je to vo videu

                • tommik
                  tommik komentoval
                  Upraviť komentár
                  Chcem sa opýtať predtým ako si pustím video...ide o ďalší test VW so 150 kW motorom, 77 kWh batériou a zadným náhonom?

                • milan84
                  milan84 komentoval
                  Upraviť komentár
                  tommik no test Peugeotu 208 tam nenajdes. Neviem, aky dalsi. Ja som takuto konfiguraciu doteraz nemal a je po mojej skusenosti asi najlepsou volbou pri konfigurovani modelu ID5. Myslim, ze nenajdes vela videii (zahranicnych) kde by si mal taketo informacie, ktore tam zazneju.

                • dango
                  dango komentoval
                  Upraviť komentár
                  To VW financne sluzby s tym produktom mysli vazne? Preplatit auto o ~polovicu. To chce riadne zazobanu firmu, ktora vyhodi do luftu 25 tacov

                • milan84
                  milan84 komentoval
                  Upraviť komentár
                  dango vidis a predsa si ludia beru uvery a este nevyhodnejsie uvery. Nezabudaj na inflaciu, zrataj si poistky za ten cas a zistis, ze ta suma preplatenia bude znacne nizsia.
              • milan84
                Senior Member
                • Jun 2015
                • 853
                •   

                Dalsie zaujimave auta sa u mna stretli naraz

                Komentár

                • milan84
                  Senior Member
                  • Jun 2015
                  • 853
                  •   

                  A vyskusal som si aj elektricke Mini
                   

                  Komentár

                  • milan84
                    Senior Member
                    • Jun 2015
                    • 853
                    •   

                    Aj tento december sa chcem poďakovať vo videu každému divákovi za priazeň a podporu. Počas celého roku ste sa ma pýtali rôzne otázky na môj YT kanál. Ako fungujem, kto mi strihá videá, akú techniku používam, ako to stíham a ako sa dostávam ku všetkým autám. Pridajte pod tento post (alebo aj mailom, spravou cez messanger) aj Vašu zvedavú otázku. Zozbieram ich a podľa ich množstva skúsim aspoň na väčšinu odpovedať.
                    Pripojené súbory

                    Komentár

                    • milan84
                      Senior Member
                      • Jun 2015
                      • 853
                      •   

                       

                      Komentár

                      • milan84
                        Senior Member
                        • Jun 2015
                        • 853
                        •   

                        Prvy test bZ4X na Slovensku.
                         

                        Komentár


                        • nick81
                          nick81 komentoval
                          Upraviť komentár
                          Čím myslíš, že je tá spotreba. 2x 80kW motor nie je veľa. Vysoká spotreba v meste - nevedia dobre rekuperovať, nenažraný HVAC,... Všetko dokopy?

                        • milan84
                          milan84 komentoval
                          Upraviť komentár
                          jedno s druhym. Dnes som sa dopocul, ze kurenie ma vykon az 7kW. Zial, uz nie je jasne, ci je to spolu aj pre bateiru aj kabinu, alebo iba kabinu. Ak by to bolo pre kabinu, tak uz len 4kW pri nejakom dlhodobejsom odbere by bol brutus. K tomu konstrukcia motorov, zimne pneu, trochu dazda a mame vysledok. Rekuperacia v tom ich "onepedal" je celkom vyrazna, tam by som problem nevidel.
                          Velmi rad by som si to iste vyskusal v lete. Ak bude moznost a zaujem, pokusim sa zrealizovat.

                        • tommik
                          tommik komentoval
                          Upraviť komentár
                          Je to škoda hlavne keď si predstavím, že majú plug-in, ktorý zo 6 kWh urobí 50km a potom príde čistá elektrika a dopadne to takto...

                        • Wilo
                          Wilo komentoval
                          Upraviť komentár
                          Bjorn ma teraz na svojom kanaly video, ze dostal email od Toyoty ohladne planovanych SW zmien. Zjavne sami neboli spokojni s vysledkami a jeho test ich nepotesil Znizenie extremneho bufferu, znizenie spotreby, rozdelenie usekov nabijacej krivky z 2 schodikov na 3.8 schodku, zvysenie celkoveho vykonu nabijania atd. Som zvedavy, ako sa zmeni charakter auta po update. Je sranda, ako sa vylepsovanie aut s prichodom EV radikalne zmenilo. Kedysi sa muselo cakat 3-4 roky na medzigeneracny facelift, teraz to vyriesia ITckari jednym updatom. Zial to ma vplyv aj na aktualnost recenzii, v priebehu roku budes musiet milan84 urobit asi revidovane video 😇 zostava dufat, ze pracuju rychlejsie ako pani z VW s ich nekonecnym pribehom sw3.0.

                        • Jiri GrandPa
                          Jiri GrandPa komentoval
                          Upraviť komentár
                          Inak videli ste to Bjornove video? BZ4X nie je nádejný vstup ale paródia na EV.
                          Ale ako dôkaz že elektromobil je úplne k ničomu je to výborný výrobok.

                        • Wilo
                          Wilo komentoval
                          Upraviť komentár
                          Jiri GrandPa su zviazani svojou filozofiou. Su prilis opatrni. Pouzivaju len rokmi overenu techniku, nehrotia vykony na hranu, jednoduchsia konstrukcia. Vsetko co moze zvysit spolahlivost. To, co sa naucili a fungovalo im dlhe roky pri spalovakoch, zrazu pri EV nefunguje. Oni to mozno aj vedia, ale nechcu dat von “nespolahlivu Toyotu”. Tym, ze zaspali dobu a na pozadi nerobili dlhsiu dobu vyvoj, nastupuju teraz pomaly. A hrdost im zjavne nedovoli prebrat/odkupit techniku od niekoho ineho, co by bol v ich aktualnej situacii podla mna najlepsi krok. Vycuvali zo spoluprace s Teslou, teraz sa tazko vratit spat a nevyzerat ako hlupak. Mohli by teoreticky rozsirit existujucu spolupracu s BMW.

                        • SKolja
                          SKolja komentoval
                          Upraviť komentár
                          Jiri GrandPa - ja si myslim ze ako spomina Wilo su strasne opatrni a boja sa zariskovat. Ich nezmyselna strategia zo "samonabijacimi hybridmi" pokracuje. Ale ich hlavny trh nie je EU, ale US a Azia a tam (okrem Ciny a Korei) nikto elektromobily neriesi.
                          Z ich pohladu stale maju cas a nemusia sa nikam ponahlat.
                      Pracuje...
                      X