Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nabíjací kábel 220V -> TYPE2 (8/10/12A)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick81
    Member
    • Nov 2019
    • 279
    •   

    Nabíjací kábel 220V -> TYPE2 (8/10/12A)

    Nezíde sa niekomu nabíjací kábel 220V/Type2 (do auta, na dom/chatu). Je to original z Kia e-Niro. Prúd sa dá prepínať v rozsahu 8/10/12A.
    Použitý bol 1x, funguje bez problémov. Prechádzam na 11kW káble, tak nech mi nezavadzia. Cena 100 eur.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	kia.jpg Videní:	25 Veľkosť:44,4 KB ID:	62595
    Naposledy upravené nick81; 12-10-2020, 13:25.
  • Priusák
    Junior Member
    • Jul 2020
    • 12

    #2
    Káblov v aute nie je nikdy dosť
    Sám som zažil situácie, kedy aj 230V potešilo. Ja by som sa toho nezbavoval

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Kazdy vykonnejsi ci viacfazovy napajaci kabel elektromobilu sa da pouzit aj na 230V jednofaz.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Kupujem 11kW kábel s redukciami. Čiže budem mať stále aj na 230V. Toto by mi zavadzalo, ak to vie niekto použiť k malému autu, dám mu to za fajn cenu.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1245
    •      

    #3
    Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
    Je to original z Kia e-Niro. Prúd sa dá prepínať v rozsahu 8/10/12A.
    Da sa prepnut natvrdo, povedzme na 12A, alebo vzdy pri pripnuti napajania sa zapne len na 8A a potom ho treba manualne prepnut na 10 ci 12A?

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Preverím, keď prídem domov či si to ukladá nastavenie.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      jux, nie ako ho nastavis tak bude pri kazdom zapojeni. Takze ak das 10A tak dokial to nezmenis ostane 10A.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Urcite to uchova nastavenie amperov aj po vypnuti napajania? Podobny prepinatelny na 6A a 10A som dostal s jednym i-MiEV-om, no ten sa vzdy pri pripojeni napajania nastavi na 6A a treba az po nabootovani stlacit manualne tlacidlo, aby sa prepol na 10A. Dost ma to hneva. Aj ked sa podrzi tlacidlo pri zapnuti, tak to neprehodi na 10A ale necha 6A. Niektore taketo prepinatelne maju posuvny prepinac, takze tam je to jasne, pri ovladani tlacidlom to moze fungovat oboma sposobmi.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      jux Skúsil tom tiež teraz. Drží to pekne nastavenie. Tlačidlo na nastavenie je zo spodu (gumové tlačidlo). Krytie je IP55.

    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      To čo nastavíš, ostane nastavené až kým to neprestaviš. Ja tento kábel používam "denne" tak to mám vyskúšané.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      presne tak, aj ku Konám si pamätá nastavenie

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Fajn, to je dobre, ze si pameta po vypnuti napajania, moj je hlupy nepameta si... No mne sa tento ponukany nehodi, potrebujem typ1 :-)

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Ja mam k Ioniqu prvu verziu takehoto kabla, a je "hlupy", nepamata si nastavenie. Po zapnuti sa nastavi vzdy na maximum- 9A. Da sa tym gumenym tlacitkom naspodu iba znizit na 8 a 6A. Ale za tri roky som ho pouzil iba zoparkrat, tak mi to nevadi.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Peterka Tvoj je hlupy spravnym smerom :-) , moj co som dostal k imievu je hlupy nedobrym smerom, vzdy startuje na 6A, rucne sa musi prepnut na 10A.
Pracuje...
X