Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

VW ID.4

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1537
    •   

    #91
    Prosím vás, je tu niekto, kto má namontované ťažné zariadenie?

    Komentár

  • 1fisker
    1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1537
    •   

    #92
    Dnes som videl v ZA červené ID.4 s BT značkou. Aj sme sa trochu zdravili zdiaľky. Priznajte sa kto to bol?

    Komentár

  • 1romeo1
    Member
    • May 2021
    • 32
    •   

    #93
    Dnes Bystrička MT-Žilina-Bystrička MT, 7-9stupnov celzia , dnu kúrenie na 18stupnov celzia bez TČ, spotreba 18,5kWh/100km. Ked som išiel do ZA na pol ceste"dole kopcom" z MT tak spotreba 16,6kWh/100km a to bolo zimšie. Ako vám to vychádza na okreskách?Auto garážované kde je teplota okolo 7stupnov celzia aktuálne.
    Naposledy upravené 1romeo1; 03-01-2022, 19:23.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      nerozumiem týmto spotrebám, ja mám stále vysoko nad 20

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Fisker, lebo mas velke, tazke, neefektivne SUV auto. TM3 SR+ je nizke, relativne lahke, aerodynamicky malo odporne auto s efektivnym pohonom a vysperkovanym systemom hospodarenia teplom pomocou tepelneho cerpadla s octovalve.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Nic si z toho nerob,aj s rovnakymi spalovakmi maju ludia velke rozdieli v spotrebe. S ochcavkou 1,9TDI su taky co chodia za 3,5-4L a moj kamos 8L. . Zaujimave ze aj s 3.0TDI/V6 mal tiez 8-9L, proste pri jeho style maly motor siel na maxime, tak zral a velky si priadol v eko mode.
      Ja tiez mam taku skusenost ze pre dynamickeho a vysokorychlostneho sofera velky motor nezmamena vacsiu spotrebu ako maly.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko
      Senior Member
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      To ako ďakujem za vysvetlenie, Julo.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker Neskusal si si zrovnat rovnaku jazdu s inou ID4? V prvom rade by si mal vylucit chybu na svojom aute.

    • Peter A
      Peter A komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker Ja som na tom rovnako ako ty, na kratku vzdialenost to jednoducho zoberie 20+ kWh/100 km je to vyrazne zavisle od rannej teploty (ohrev trakcneho akumulatora) a vzdialenosti ktoru urobis (ohrev kabiny v mojom pripade na prednastavenych 21 stupnov berie na zaciatku aj cez 5kW ) cim dlhsia vzdialenost tym lepsi priemer napr dnes rano do prace 10km 19,4, cez vikend 45km za 17,9, koncom decembra v mraze a dazdi 10km do prace 38,5

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      19" kolesá, >2tony, 1,6m vysoké auto, zima, krátke trasy...všetko pod 30 musí byť akceptovateľné.
      Samozrejme, dá sa to ojebabrať vykúrením si auta na kábli čo, samozrejme, už vo výslednej spotrebe nie je

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      osobne si myslím, že veľa robí aj to ked je auto cez noc v garáži kde je teplota 2-10stupnov celzia cez zimu ako ked sadáte do auta vymrazeného na -5stupnov. Je to obrovská masa ktorú na krátke vzdialenosti musíte zohriať a tak isto aj na koľko stupnov kúrite dnu a aj ako rýchlo vám ide ventilátor, lebo aj pri nom stúpa teplota to mám zistené. Za dalšie ak jazdíte krátke trate tak nevykurujte auto , lebo ajtak za pár minút vysadnete do zimi. Ja ked idem aj na dlhšiu trasu tak ak mi je zima pri 18stupnoch tak podľa toho si pridávam, ale základ mám 18stupnov. Ale väčšinu času mi stačí tých 18stupnov celzia. Ale už sa teším na jar, kedy sa už nebude vykurovať a ako skutočne klesne spotreba a cez leto či dokážem prekonať Milana Bahnu a jeho 11kWh spotrebu. Len neviam ako sa budú správať elektróny ktoré si idem kupovať, sú trochu viac otvorené. Toto sú oni PLATIN P97 8x19 5x112 ET45 Black Polished 57,1. Čo myslíte aký je váš názor na ne na električku a spotrebu???

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      dnes bolo okolo -2stupne von a šiel som nejakých 30km, kúril na 18stupnov, bralo okolo 2kWh na kúrenie a ked som došiel domov tak spotreba 19,8kWh/100km. (traja v aute) , ale snažil som sa mať lahkú nohu a šiel som na Dčku bez adaptívneho tempomatu. Lebo tak sa mi zdá, že ked ho mám zapnutý tak automatika má vyššiu spotrebu ak si má držať auto samé rýchlosť. Je lepšie radšej pridať a potom nechať auto plachtiť.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1393
    •      

    #94
    [QUOTE=1fisker;n81001] zbytočný komentár, tu sa bavíme o ID.4, ak si si nevšimol, porovnávame spotreby navzájom u týchto áut, nie iných



    Nedalo mi nerypnut ))

    Komentár

  • 1fisker
    1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1537
    •   

    #95
    Cesta ZA-BB a späť, vonkajšia teplota okolo nuly, hýbala sa nad aj pod nulou, kúrenie 18 st.C, 2 osoby, spotreba 19,3 kWh/100 km.

    Komentár


    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      no vidíš, ono to je ten problém ohriať batériu a prepočet na krátku vzdialenosť a poto to vyskočí. Ja si ešte semtam hlavne na začiatku pustím na 18-20stupnov vnútorný okruh s klimatizáciou a potom to samé prepne na vonkajšie nasávanie a potom vypnem klímu a dám ventilátor na 1dielik od nuly a 18stupnov. Inak stále mám zopnuté fúkanie na nohu a sklo a tak sa mi ani pri nízkych otáčkach ventilátora nerosia okná a nieje mi zima od noh.Takto sa dá chodiť na veľmi dobrú spotrebu a ani nemrzneš v aute. Lebo ked prepne na vonkajšie nasávanie vzduchu tak až takú zimu zacítim.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker..ze ja sa vobec zapajam do blbych otazok, co sa tu pýtas...Už nebudem na hluposti reagovat...

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      zrejme si sa pomýlil, žiadne otázky som v tejto téme nedal

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker ta moja odpoved patrila nizsie v teme v ktore si sa pytal...pomylil som si riadok...
  • 1romeo1
    Member
    • May 2021
    • 32
    •   

    #96
    Neviem či aj vám, ale mne sa tu nedalo dostať, stále vypisovalo stránka nebezpečná a podobne. Chcel som dať vedieť ohľadom toho cestovania MT-BA a späť. Tak nakoniec som šiel cez žilinu toho 30.1.2022 lebo bolo trocha kalamitovo a na vyšehradnom som nechcel riskovať o 6ráno v nedeľu. Tak som šiel po dialnici 110km rýchlosťou a hrozne fúkalo protivietor mal som priemernú spotrebu dole 24,4kWh/100km a ked som šiel hore tak 23,5kWh. Dobré čo? na Galvaniho ejoin som nemusel použiť nakoľko som si aj nakúpil (za 40€) aj nabil v Senci obe free nabky išli super, ale hnevá ma ked som došopingoval aotvoril auto tak sa mi aj DC nabka vypla, nedá sa to nejako otvoriť auto bez toho aby sa mi vypla nabka?Takto som to musel znova spúšťať a stratil pritom niekoľko minút. Kto má s tým skúsenosti s ID4 poradte prosím ako si to nadstaviť v aute? Takže ak to nestrihnem skratkou cez PD a TT tak potrebujem na ceste docucnúť 30-35kWh cez zimu a to je tak na 30-35 min na ejoin DC(60kW). V celku v pohode. A by som to strihol skratkou po okreskách tak myslím že na lahkej nohe sa to dá pri 100% nabití spraviť tých 400km v najhoršom nejakých 3-5kWh aj na AC nabíjačke sa dá docucnúť. Leto bude úplne v pohode aj po dialnici MT-BA a späť na doma nabitej baterke zo solaru.
    Pripojené súbory

    Komentár

  • Miroslav Rojko
    Miroslav Rojko
    Senior Member
    Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1163
    •      

    #97
    CEO VW Herbert Diess daval na Reddite odpovede na otazky:

    "We will have a major OTA update for the ID.4 coming this summer, which will add features like Plug & Charge and Auto Hold, as well as a higher capacity onboard charge capability."

    "Bidirectional charging will be available this year for all ID. Models with 77 kWh battery, also via OTA update. In the beginning we will only offer Vehicle-to-home. This means you can run your dishwasher with electricity from abroad."

    "Yes, we will offer Plug & Charge on MY23 ID.4s and on earlier cars with an OTA update. Just tested it together with Elke–really convenient, high time for introduction."

    Hesla pre neangl.: nabijanie bez karty - autentifikacia cez ccs, napajanie domu z auta V2H (ako I5)
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      I5 ma zatial iba v2L zásuvku. Vw to posunie s v2H snáď dalej.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      "auto hold" , ved to tam už mám čo ID4 to nemajú? Sú tu takí? Mna teší, že 70kWh otvoria viac na spodku, to bola ich povinnosť už na začiatku! Preto tá vysoká spotreba lebo to prepočítava na 77kWh a pritom berie iba 70kWh. Taže skutočne má auto o 10 nižšiu spotrebu ako ukazuje momentálne.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tiez si prajem, aby V2H bolo uz konecne plnohodnotnou funkciou v pripade vypadku atd.
      Vid moj pripravovany test EV6. Niektore spotrebice korejska verzia nezvladne, aj ked by mala.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Nespominal, ci sa to tyka len VW alebo eventualne celeho koncernu?
  • 1romeo1
    Member
    • May 2021
    • 32
    •   

    #98
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image_8397.jpg Videní:	4 Veľkosť:75,7 KB ID:	84280 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image_8398.jpg Videní:	2 Veľkosť:57,4 KB ID:	84281 Celkom teší letná spotreba na letných gumách dnes do mesta a späť a v nedeľu Tvrdošín a späť na okreskách. riadil automať tak som nehladkal akcelerátor. Už mi normálne po prepočte svieti dojazd pri 100% okolo 530km. Ako ste natom vy na ID4-kách?
    Naposledy upravené 1romeo1; 26-04-2022, 17:40.

    Komentár

    • milan84
      milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 740
      •   

      #99
      Kto uvazuje nad ID.4, viem o dvoch roznych, ktore budu o par tyzdnov k dispo. V pripade zaujmu napiste spravu. V dobe UA-post covid tieto auta nie je lahke zohnat a caka sa poriadne dlho.

      Komentár

    • curgali
      Member
      • Jul 2014
      • 310
      •   

      Trasa TN-TO-NR-NZ po okreskach....Kto ma prekoná pri priemerke aspon 55 +....


      Komentár


      • tommik
        tommik komentoval
        Upraviť komentár
        Ak si začínal v TN a končil v NZ, tak si naklesal približne 100 výškových metrov na 150 km. Čo cesta späť?

        Aktuálne počasie (sucho, 20°C) a do toho prdkanie si na okreskách praje dosahovaniu nižších spotrieb na našich autách. Aj na Jadranskej magistrále, kde začínaš a končíš cestu na úrovni mora, sa mi spotreba držala podľa PP do 12 kWh a to sa tam v dedinách pod 60 nejazdí a mimo nich, čo gumy zvládnu.

        Ak od toho auta nechceš nič viac a nič menej než len poháňať nápravu, tak tá spotreba je akceptovateľná ale v opačnom prípade viď príspevky iných majiteľov ID4 v zimnom období.

        Žiaľ dnes je akákoľvek informácia od VW group asi tak dôveryhodná ako výrok 3-ročného detska. Čiže zostaňme pri tom, že ID4 má pri vypnutej klíme, na okreskách a teplotách niekde okolo 20°C "prijateľnú" spotrebu. Proste u VW sa na čísla nehrá, VW ti ukáže čísla aké chce aby si videl...

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Preeesne. Prekona ta kazdy kto pojde dole vacsim kopcom ako ty. Ale ako vtip dobreee.

      • patapuf
        patapuf komentoval
        Upraviť komentár
        A teraz to skúste aj z praktického hľadiska. Predpokladám, že to auto je určené najmä pre rodinu. Skúste len tak zo srandy aká by bola spotreba s plne naloženým autom (2 dospelí, 2 deti, nejaká batožina) pri reálnych rýchlostiach dajme tomu 80 km/h na okreskách, cca 110-120 km/h po diaľnici a v obci samozrejme do 50 km/h. Trasa dajme tomu BA - ZA, BA - BB alebo podobne, čiže ako roviny tak aj kopce oboma smermi. Veľmi by ma tá spotreba zaujímala. Ono je krásne vidieť na dojazde a spotrebe také super čísla, ale ďalej čo? Veď nejazdím tak za normálnych okolností. Neberte to prosím ako nejaké rýpanie ani nič podobné, len ma naozaj zaujíma výsledok.

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Spotreba veľmi závisí od vonkajšej teploty, takže je zbytočné uvádzať akékoľvek čísla lebo budú nepresné. O zime sme sa už bavili inde. Kolíše to vo veľmi veľkom rozsahu. V každom prípade ubezpečujem prípadných záujemcov o kúpu, že auto je dobré pre rodinu, univerzálne, praktické a dá sa s ním ísť kamkoľvek. Aj do Chorvátska. Momentálne s ním vozím na prívesnom vozíku fúry zeminy pre školu. Predtým som sťahoval kamaráta, viezol som veľkú chladničku a potom pračku a to všetko v kufri.
    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko
      Senior Member
      Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1163
      •      

      Trocha fyziky:

      rozdiel nadmorskej výšky (TN 217m - NZ 119 m = 98 m)
      hmotnosť auta 2150 kg
      čas jazdy 2,55 hod. = 9180 s
      prejdená vzdialenosť 147 km

      klesanie nadmorskej výšky za auto vykonalo prácu W = m. g . h = 2150 kg . 10 N/kg . 98 m = 2,15 MJ

      po rozpočítaní na čas je to výkon P = W / t = 2,15 MJ / 9180 s = 234 W

      klesanie Oliverovej priemernej spotrebe 12,8 kWh/100km vykonalo prácu 18,816 kWh = 67,73 MJ

      po pripočítaní klesania je to 67,73 MJ + 2,15 MJ = 69,88MJ = 19,41 kWh, z toho priemerná spotreba by bola 13,2 kWh/100 km

      keby išiel po rovine, má priemernú spotrebu 13,2 kWh / 100 km
      (resp. keby išiel tam aj späť)

      alikvotne, keby sa vracal z NZ do TN takou istou trasou a štýlom jazdy, tak má spotrebu 13,6 kWh / 100 km

      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • curgali
        curgali komentoval
        Upraviť komentár
        Miro ty si Einstein, presne si to vypocital...Naspat som mal spotrebu o 0.8 kWh vacsiu, t.j.13,6 ale mal som aj priemernu rychlost vacsiu ...59km/hod...

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Teoreticky. Ale prax je ina. Napr. je rozdiel obiehat auta horekopcom a dolekopcom. Tiez kvoli obci spomalovat na 50 a potom rozbiehat na 90. Na to by si potreboval zlozitejsie vzorce.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        curgali to vazne? U mna by mu to zrejme nevyslo, mozno preto ze taku priemerku mam hadam len v meste.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko
        Senior Member
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Taur tak hoď sem tie zložitejšie výpočty, budem rád ak sa priučím ako na 147 km trase pri Oliverovej pohodlnej jazde má vplyv obiehanie, spomaľovanie atď. lebo to všetko je zarátané v jeho spotrebe z palubného počítača, ja som určoval len vplyv výškového rozdielu.

        Milo ma prekvapilo, že to tak vyšlo podľa auta - čo považujem za skvelé a ty napíšeš: "Teoreticky. Ale prax je iná." Zrovna v tomto prípade bola prax rovnaká.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Miroslav Rojko
        Senior Member
        Miroslav Rojko Jasne, bral som to vseobecne nie ako vypocet na mieru, moja chyba.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko
        Senior Member
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Áno, dá sa to počítať aj kvôli tomu, že sa išlo mimo diaľnice. Pri dialničných rýchlostiach má väčší vplyv rýchlosť a smer vetra, nakoľko aerodynamický odpor rastie exponenciálne a pri 120 alebo 130 km/h začne trocha fúkať proti autu a urobí to viac ako výškový rozdiel.

        Dobre je to vidieť napríklad na ceste k Chorvátskemu moru pri občasných veterných obdobiach, kedy jazda do nulovej nadmorskej výšky máva často rovnakú spotrebu ako jazda naspäť, lebo často od mora fúka protivietor, ktorý sa dvíha z morskej hladiny po kopcoch.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Aj tak najviac zavazi jazdny styl. Neraz sme jazdili jednym autom rozny soferi a dlhodobo sme mali vyrazne ine spotreby, aj o niekolko litrov.

      • palo47
        palo47 komentoval
        Upraviť komentár
        Je má skusenosti len s e-up. ALe asi tu budem za kacíra.

        Jazdime dvaja. Ja s plnou rekupráciou “B” a manželka v default nastaveni tj “D1” typická trasa je mesto cca 10 km, z toho na začiaku klesanie cca 100 výškových metrov a na konci rovnaké stupanie tj auto sa vracia na rovnaku nadmorskú výsku. Prekvapilo ma, že máme prakticky identickú spotrebu cca 10,5 kWh/100 km. (návrat je v rozmedzi cca 2 hod kedy sa jazda tam/spät je počítaná ako jedna jazda). Zimná spotreba, pokial sa nekúri (nemá zmysel pre jasdu trvajúcu cca 15 min), je taktiež prakticky zhodná.

        Ja tvrdím že pokial sa vracia na rovnakú nadmorskú výšku a s rovnakým počtom osôb , nekúri sa nechladí sa, tak spotreba je závisla len na rýchlosti jazdy s veľkosti a smere vetra.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko
        Senior Member
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Presne tak, výhoda EV je v rekuperácií a tým sa výrazne limituje faktor rôzne dynamickej jazdy - o moc viac ako pri spaľovákoch. Ak auto dokáže dosť silne rekuperovať, aby nebrzdilo brzdami, sú dôsledky agresívnej jazdy na spotrebu len tretinové (strata pri vydaní energie a jej následnej rekuperácií) ako pri agresívnej jazde na spaľovacom aute, ktoré kinetickou energiou zahreje brzdy.
        Ešte by som doplnil, že ani vplyv zaťaženia nie je tak podstatný, pre ten istý dôvod. Síce viac energie sa spotrebuje pri rozbehu ale o to viac sa narekuperuje pri spomaľovaní väčšej hmotnosti.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        preto treba ist k moru v noci, kedy fuka od pevniny na more

      • 1romeo1
        1romeo1 komentoval
        Upraviť komentár
        ty niesi náhodou "kivino"? Ako je to s % účinosťou rekuperácie voči odovzdanej el energii?Kolko % tam človek stráca aby som si vedel predstaviť či je lepšie plachtiť či rekuperovať? Ked už si taký frajer na výpočty, normálne som sa stratil v tých tvojch výpočtoch, ja by som to nikdy nedal, skôr by sa mi mozok zaparil :-)
    • 1romeo1
      Member
      • May 2021
      • 32
      •   

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	MT-SC-MT 130kmh.jpg
Videní:	337
Veľkosť:81,1 KB
ID:	84480 Včera som šiel vyskúšať dialnicu pri 130km/h rýchlosti a šiel som MT-SC-MT takže asi 15%-20% okresky a 80-85% dialnica 130km/h a spotreba okolo 20kW/100km. Ak ste skúšali len čisto dialnicu samozrejme započítanú v oboch smeroch tak koľko vám vyšlo resp aký je rozdiel v spotrebe ked ide človek 110km/h vs.130km/h?

      Komentár

      • curgali
        Member
        • Jul 2014
        • 310
        •   

        1romeo1..ak by si si tuto sekciu pozorne nastudoval skor ako sa nieco opytal, tak by si zistil ze uz sme to tu merali a prebrali...

        Komentár


        • 1romeo1
          1romeo1 komentoval
          Upraviť komentár
          myslíš tých 24,5kWh pri 125km/h rýchlosti? Tak to mne celkom fajn vyšlo. Ked som uvažoval okresky 20% a spotrebu 15kWh tak pri celkovej spotrebe 19,8kWh mi tá dialnica pri 130km/h rýchlosti vyšla 21kWh/100km. Prečo to potom tebe vyšlo 24,5kWh?
          Naposledy upravené 1romeo1; 08-05-2022, 14:30.

        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Tak.si to vyskusaj...vybehni na dialnicu..nastav tempomat na 130...vynuluj pocitac...prejdi aspon 40 km...zapis...potom sa na najblizsom vyjazde otoc..znovu nastav 130..vynuluj pocitac...prejdi opat tych 40 km naspat..potom.spriemeruj a mas to...uvidime kolko tebe vyjde...a to ze priemerku budes mat 125 sposobia prekazky na dialnici...

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          tak ako pise Oliverj, toto sa tu uz riesilo.
          Tomo, ved si videl moje testy ,riesim to v kazdom jednom videu.

        • 1romeo1
          1romeo1 komentoval
          Upraviť komentár
          keby som býval pri dialnici tak sa nikoho nepýtam. Kedže sa to už riešilo tak sa chcem len opýtať pri akej rýchlosti je ten zlom kedy tá spotreba začne násobne rásť voči spotrebe? 100, 110, 120, 130km/h???

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          ak nestacia videa na youtube, tak bude prinosne, ak taketo testy spravis ty

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          ja osobne mám odskúšanú primeranú spotrebu na diaľnici pri 120 km/hod, ale ono tiež záleží, či sa ide z kopca alebo do kopca, typický príklad ZA-BA

        • 1romeo1
          1romeo1 komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 možeš dať link na to konkrétne video? Lebo ich máš veľa a už si naozaj nevzpomínam ak si to riešil a od akej rýchlosti to už rapídne rastie.
      • 1romeo1
        Member
        • May 2021
        • 32
        •   

        Tak dnes som sa nasral a šiel na dialnicu a výsledky sú takéto:
        110km/h - 17,25kWh/100km
        115km/h - 17,90kWh/100km
        120km/h - 19,80kWh/100km
        130km/h - 21,25kWh/100km

        ja osobne odteraz chodím po dialnici okolo 115km/h. To je zlatý stred. Inak to sú spotreby pri 20-22stupnoch celzia a bez klímy. Vždy som si vyklimatizoval ked som sa otáčal a nemeral spotrebu.

        Komentár

      • Andischo
        Andischo
        Junior Member
        • Jun 2021
        • 10

        Dnes 250km na dialnici, 3 biky, 3 chlapi s plnym kufrom. Spotreba 26kWh

        Komentár

      Pracuje...
      X