Prosím vás, je tu niekto, kto má namontované ťažné zariadenie?
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
VW ID.4
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť

Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
#91.120-12-2021, 20:30Upraviť komentárAno ja mam
-
21-12-2021, 07:00Upraviť komentárJa mám originál dodaný s autom.
-
21-12-2021, 09:37Upraviť komentárOdkiaľ si?
-
21-12-2021, 10:18Upraviť komentára ja mám originál. Bystrička pri Martine.
-
21-12-2021, 10:32Upraviť komentárAj ja mam..
-
21-12-2021, 21:28Upraviť komentárDobre, rád by som sa na to pozrel niekedy.
-
27-12-2021, 22:39Upraviť komentárNaposledy upravené 1romeo1; 27-12-2021, 22:44.
-
-
Dnes Bystrička MT-Žilina-Bystrička MT, 7-9stupnov celzia , dnu kúrenie na 18stupnov celzia bez TČ, spotreba 18,5kWh/100km. Ked som išiel do ZA na pol ceste"dole kopcom" z MT tak spotreba 16,6kWh/100km a to bolo zimšie. Ako vám to vychádza na okreskách?Auto garážované kde je teplota okolo 7stupnov celzia aktuálne.1 BildNaposledy upravené 1romeo1; 03-01-2022, 19:23.
Komentár
-
03-01-2022, 18:17Upraviť komentárnerozumiem týmto spotrebám, ja mám stále vysoko nad 20
-
03-01-2022, 18:39Upraviť komentárFisker, lebo mas velke, tazke, neefektivne SUV auto. TM3 SR+ je nizke, relativne lahke, aerodynamicky malo odporne auto s efektivnym pohonom a vysperkovanym systemom hospodarenia teplom pomocou tepelneho cerpadla s octovalve.
-
03-01-2022, 18:45Upraviť komentárNic si z toho nerob,aj s rovnakymi spalovakmi maju ludia velke rozdieli v spotrebe. S ochcavkou 1,9TDI su taky co chodia za 3,5-4L a moj kamos 8L.. Zaujimave ze aj s 3.0TDI/V6 mal tiez 8-9L, proste pri jeho style maly motor siel na maxime, tak zral a velky si priadol v eko mode.
Ja tiez mam taku skusenost ze pre dynamickeho a vysokorychlostneho sofera velky motor nezmamena vacsiu spotrebu ako maly.
-
03-01-2022, 19:04Upraviť komentárTo ako ďakujem za vysvetlenie, Julo.
-
03-01-2022, 20:15Upraviť komentár
-
04-01-2022, 07:28Upraviť komentár
-
04-01-2022, 09:14Upraviť komentár19" kolesá, >2tony, 1,6m vysoké auto, zima, krátke trasy...všetko pod 30 musí byť akceptovateľné.
Samozrejme, dá sa to ojebabrať vykúrením si auta na kábli čo, samozrejme, už vo výslednej spotrebe nie je
-
04-01-2022, 17:43Upraviť komentárosobne si myslím, že veľa robí aj to ked je auto cez noc v garáži kde je teplota 2-10stupnov celzia cez zimu ako ked sadáte do auta vymrazeného na -5stupnov. Je to obrovská masa ktorú na krátke vzdialenosti musíte zohriať a tak isto aj na koľko stupnov kúrite dnu a aj ako rýchlo vám ide ventilátor, lebo aj pri nom stúpa teplota to mám zistené. Za dalšie ak jazdíte krátke trate tak nevykurujte auto , lebo ajtak za pár minút vysadnete do zimi. Ja ked idem aj na dlhšiu trasu tak ak mi je zima pri 18stupnoch tak podľa toho si pridávam, ale základ mám 18stupnov. Ale väčšinu času mi stačí tých 18stupnov celzia. Ale už sa teším na jar, kedy sa už nebude vykurovať a ako skutočne klesne spotreba a cez leto či dokážem prekonať Milana Bahnu a jeho 11kWh spotrebu. Len neviam ako sa budú správať elektróny ktoré si idem kupovať, sú trochu viac otvorené. Toto sú oni PLATIN P97 8x19 5x112 ET45 Black Polished 57,1. Čo myslíte aký je váš názor na ne na električku a spotrebu???
-
08-01-2022, 01:20Upraviť komentárdnes bolo okolo -2stupne von a šiel som nejakých 30km, kúril na 18stupnov, bralo okolo 2kWh na kúrenie a ked som došiel domov tak spotreba 19,8kWh/100km. (traja v aute) , ale snažil som sa mať lahkú nohu a šiel som na Dčku bez adaptívneho tempomatu. Lebo tak sa mi zdá, že ked ho mám zapnutý tak automatika má vyššiu spotrebu ak si má držať auto samé rýchlosť. Je lepšie radšej pridať a potom nechať auto plachtiť.
-
-
[QUOTE=1fisker;n81001] zbytočný komentár, tu sa bavíme o ID.4, ak si si nevšimol, porovnávame spotreby navzájom u týchto áut, nie iných
Nedalo mi nerypnut))
Komentár
-
04-01-2022, 14:09Upraviť komentártomuto komentáru nerozumiem, asi niekto chce byť strašne dôležitý?
-
04-01-2022, 17:48Upraviť komentár
-
04-01-2022, 18:45Upraviť komentártoto si nepamätám, možno je to v papieroch
-
04-01-2022, 19:05Upraviť komentár
-
04-01-2022, 21:06Upraviť komentár
-
04-01-2022, 21:59Upraviť komentárnašiel som - 10 km, čo sa týka ohrevu-zvýšenej spotreby, tak je to aj teraz keď sú teploty 7-8 st. nad nulou a to sa mi moc nezdá celkom správne, myslím, že chladno bolo aj v októbri, ale také vysoké spotreby som nemal, nemyslím, že ten rozdiel je spôsobený zimnými pneumatikami
-
05-01-2022, 05:52Upraviť komentár
-
05-01-2022, 19:13Upraviť komentár
-
05-01-2022, 19:48Upraviť komentár- OBD eleven - laguje a nespolahlive. Aspon tak som pochopil. Vyzera, ze dopytuju po vsetkych PID, lebo MEB ma na kazdy 1 clanok napr 1 volanie. Support nereguje na hlasenie o nefunkcnosti veci a pod. Pisal som to preto, aby ste nevyhodili zbytocne za to peniaze a radsej sa spytali na nazor niekoho kto to ma..
- S Dangom problem vobec nemam, ak vie vzdy ochotne pomoze. Vcera sme zmerali jeho ID3. Komplet vybitie 100->0 aj 0->100% + porovnanie stojan + carscanner udaje. Jeden z mala ludi co vie prispiet do mlyna, aby sme sa o nasich autach dozvedeli viac.... Danga poznam osobne dlhe roky este pred TC nie je urcite taky, ze na vsetko nadava.
Magnu necitam, ale skuste to tam trochu ukludnit a neurazat sa. Bez vzajomnej ucty sa daleko nepohneme. :-(Naposledy upravené nick81; 05-01-2022, 22:48.
-
05-01-2022, 20:39Upraviť komentárStekas tu najviac ty. Ale ako sa vravi: pes ktory steka, nehryzie. Si len neprijemny, ale neskodny
-
05-01-2022, 20:49Upraviť komentárno tak sa ukáž ty zalezený chudák v nore čo len každého obťažuje. Rád by som vide ten tvoj ksich.
Ty si ma začal urážať na Magne , tak si láskavo daj ty pohov monokrištál neúčinný.Naposledy upravené 1romeo1; 08-01-2022, 01:23.
-
-
Cesta ZA-BB a späť, vonkajšia teplota okolo nuly, hýbala sa nad aj pod nulou, kúrenie 18 st.C, 2 osoby, spotreba 19,3 kWh/100 km.
Komentár
-
21-01-2022, 11:13Upraviť komentárno vidíš, ono to je ten problém ohriať batériu a prepočet na krátku vzdialenosť a poto to vyskočí. Ja si ešte semtam hlavne na začiatku pustím na 18-20stupnov vnútorný okruh s klimatizáciou a potom to samé prepne na vonkajšie nasávanie a potom vypnem klímu a dám ventilátor na 1dielik od nuly a 18stupnov. Inak stále mám zopnuté fúkanie na nohu a sklo a tak sa mi ani pri nízkych otáčkach ventilátora nerosia okná a nieje mi zima od noh.Takto sa dá chodiť na veľmi dobrú spotrebu a ani nemrzneš v aute. Lebo ked prepne na vonkajšie nasávanie vzduchu tak až takú zimu zacítim.
-
14-02-2022, 15:18Upraviť komentár1fisker..ze ja sa vobec zapajam do blbych otazok, co sa tu pýtas...Už nebudem na hluposti reagovat...
-
14-02-2022, 15:25Upraviť komentárzrejme si sa pomýlil, žiadne otázky som v tejto téme nedal
-
14-02-2022, 22:58Upraviť komentár1fisker ta moja odpoved patrila nizsie v teme v ktore si sa pytal...pomylil som si riadok...
-
-
Neviem či aj vám, ale mne sa tu nedalo dostať, stále vypisovalo stránka nebezpečná a podobne. Chcel som dať vedieť ohľadom toho cestovania MT-BA a späť. Tak nakoniec som šiel cez žilinu toho 30.1.2022 lebo bolo trocha kalamitovo a na vyšehradnom som nechcel riskovať o 6ráno v nedeľu. Tak som šiel po dialnici 110km rýchlosťou a hrozne fúkalo protivietor mal som priemernú spotrebu dole 24,4kWh/100km a ked som šiel hore tak 23,5kWh. Dobré čo?na Galvaniho ejoin som nemusel použiť nakoľko som si aj nakúpil (za 40€) aj nabil v Senci obe free nabky išli super, ale hnevá ma ked som došopingoval aotvoril auto tak sa mi aj DC nabka vypla, nedá sa to nejako otvoriť auto bez toho aby sa mi vypla nabka?Takto som to musel znova spúšťať a stratil pritom niekoľko minút. Kto má s tým skúsenosti s ID4 poradte prosím ako si to nadstaviť v aute? Takže ak to nestrihnem skratkou cez PD a TT tak potrebujem na ceste docucnúť 30-35kWh cez zimu a to je tak na 30-35 min na ejoin DC(60kW). V celku v pohode. A by som to strihol skratkou po okreskách tak myslím že na lahkej nohe sa to dá pri 100% nabití spraviť tých 400km v najhoršom nejakých 3-5kWh aj na AC nabíjačke sa dá docucnúť. Leto bude úplne v pohode aj po dialnici MT-BA a späť na doma nabitej baterke zo solaru.
5 Fotky
Komentár
-
12-02-2022, 14:32Upraviť komentárMoja skúsenosť s Lidl nabkami je taká, že nabíjajú iba ak je auto zamknuté a ty si mimo neho. Čo, koniec koncov, považujem za správne nakoľko má ísť o nabíjanie počas nákupu.
Takže otočenie MT>BA>MT sa nekonalo a dokonca chýbalo cca 50% kapacity batérie?
Inak spotreba vcelku fajn. Mne tá trasa, síce s Konou, ale 120 tempomat výchádza teraz okolo 21-22 podľa palubného. To môžeš byť spokojný.
Mňa osobne by skôr štvalo, že mám SUV a napriek tomu sa musím prispôsobovať počasiu. Práve lepšia prejazdnosť na cestách je pre mňa jediný argument prečo by som išiel do karosérie typu SUV.
-
12-02-2022, 15:27Upraviť komentár
-
12-02-2022, 15:51Upraviť komentárto je blbost, skor to vidim na riadny bug toho auta.
-
12-02-2022, 17:07Upraviť komentárMne nabíja aj ked je odomknuté...a ked sa vratim z nakupu a este chcem dobit, tak si don sadnem a este si aj prikúrim...
-
12-02-2022, 21:02Upraviť komentár
-
12-02-2022, 22:31Upraviť komentár
-
12-02-2022, 23:02Upraviť komentár
-
13-02-2022, 09:05Upraviť komentár -
14-02-2022, 00:01Upraviť komentár1romeo1..to co ty ID 4 77kWh 1st. 1fisker..zacnem nabijat pri otvorenom aute...zamknem, idem na nákup...vrátim sa odomknem..sadnem do auta...nabíja bez prerusenia...nabíjanie ukoncím bud na stojane, alebo v aute na displaji..Naposledy upravené curgali; 14-02-2022, 00:10.
-
14-02-2022, 10:51Upraviť komentársamozrejme, ze DC nabijanie sa odomknutim auta neukoncuje - je to bludna informacia
-
14-02-2022, 13:38Upraviť komentár
To vyzerá, akoby auto bolo počas tvojej neprítomnosti stále odomknuté.
-
14-02-2022, 22:16Upraviť komentárto all, tak v nedelu som bol znova na juhu a len tak pre zaujímavosť som odomkol najprv kufor a až potom celé auto a DC nabíjanie sa nevyplo. Tak neviem či to je anomália, alebo to musím robiť cez kufor. Inak 50kW mi nabíjalo pri 85% a až potom to začalo sťahovať výkon.
-
-
CEO VW Herbert Diess daval na Reddite odpovede na otazky:
"We will have a major OTA update for the ID.4 coming this summer, which will add features like Plug & Charge and Auto Hold, as well as a higher capacity onboard charge capability."
"Bidirectional charging will be available this year for all ID. Models with 77 kWh battery, also via OTA update. In the beginning we will only offer Vehicle-to-home. This means you can run your dishwasher with electricity from abroad."
"Yes, we will offer Plug & Charge on MY23 ID.4s and on earlier cars with an OTA update. Just tested it together with Elke–really convenient, high time for introduction."
Hesla pre neangl.: nabijanie bez karty - autentifikacia cez ccs, napajanie domu z auta V2H (ako I5)[priezvisko]@me.com
Komentár
-
17-02-2022, 21:37Upraviť komentárI5 ma zatial iba v2L zásuvku. Vw to posunie s v2H snáď dalej.
-
17-02-2022, 22:15Upraviť komentár"auto hold" , ved to tam už mám čo ID4 to nemajú? Sú tu takí? Mna teší, že 70kWh otvoria viac na spodku, to bola ich povinnosť už na začiatku! Preto tá vysoká spotreba lebo to prepočítava na 77kWh a pritom berie iba 70kWh. Taže skutočne má auto o 10 nižšiu spotrebu ako ukazuje momentálne.
-
17-02-2022, 22:18Upraviť komentártiez si prajem, aby V2H bolo uz konecne plnohodnotnou funkciou v pripade vypadku atd.
Vid moj pripravovany test EV6. Niektore spotrebice korejska verzia nezvladne, aj ked by mala.
-
18-02-2022, 00:54Upraviť komentárNespominal, ci sa to tyka len VW alebo eventualne celeho koncernu?
-
-
-
Kto uvazuje nad ID.4, viem o dvoch roznych, ktore budu o par tyzdnov k dispo. V pripade zaujmu napiste spravu. V dobe UA-post covid tieto auta nie je lahke zohnat a caka sa poriadne dlho.
Komentár
-
26-04-2022, 18:27Upraviť komentáro id.3 nevies?
-
26-04-2022, 18:38Upraviť komentárzistim. jedna bola v mooncity, ale mala skoro urcite horsiu vybavu ako mas ty objednanu.
EDIT: je rezervovana. ak sa uvoni, dostame avizo a blizsie info.Naposledy upravené milan84; 26-04-2022, 19:06.
-
26-04-2022, 20:34Upraviť komentárhttps://stockcars.porscheinformatik....OSS:ASC&fuel=4
par ID.3 vyzera ze je skladom este
-
-
- 3 likes
Komentár
-
05-05-2022, 06:27Upraviť komentárAk si začínal v TN a končil v NZ, tak si naklesal približne 100 výškových metrov na 150 km. Čo cesta späť?
Aktuálne počasie (sucho, 20°C) a do toho prdkanie si na okreskách praje dosahovaniu nižších spotrieb na našich autách. Aj na Jadranskej magistrále, kde začínaš a končíš cestu na úrovni mora, sa mi spotreba držala podľa PP do 12 kWh a to sa tam v dedinách pod 60 nejazdí a mimo nich, čo gumy zvládnu.
Ak od toho auta nechceš nič viac a nič menej než len poháňať nápravu, tak tá spotreba je akceptovateľná ale v opačnom prípade viď príspevky iných majiteľov ID4 v zimnom období.
Žiaľ dnes je akákoľvek informácia od VW group asi tak dôveryhodná ako výrok 3-ročného detska. Čiže zostaňme pri tom, že ID4 má pri vypnutej klíme, na okreskách a teplotách niekde okolo 20°C "prijateľnú" spotrebu. Proste u VW sa na čísla nehrá, VW ti ukáže čísla aké chce aby si videl...
-
05-05-2022, 07:33Upraviť komentárPreeesne. Prekona ta kazdy kto pojde dole vacsim kopcom ako ty.Ale ako vtip dobreee.
-
05-05-2022, 15:05Upraviť komentárA teraz to skúste aj z praktického hľadiska. Predpokladám, že to auto je určené najmä pre rodinu. Skúste len tak zo srandy aká by bola spotreba s plne naloženým autom (2 dospelí, 2 deti, nejaká batožina) pri reálnych rýchlostiach dajme tomu 80 km/h na okreskách, cca 110-120 km/h po diaľnici a v obci samozrejme do 50 km/h. Trasa dajme tomu BA - ZA, BA - BB alebo podobne, čiže ako roviny tak aj kopce oboma smermi. Veľmi by ma tá spotreba zaujímala. Ono je krásne vidieť na dojazde a spotrebe také super čísla, ale ďalej čo? Veď nejazdím tak za normálnych okolností. Neberte to prosím ako nejaké rýpanie ani nič podobné, len ma naozaj zaujíma výsledok.
-
05-05-2022, 16:36Upraviť komentárSpotreba veľmi závisí od vonkajšej teploty, takže je zbytočné uvádzať akékoľvek čísla lebo budú nepresné. O zime sme sa už bavili inde. Kolíše to vo veľmi veľkom rozsahu. V každom prípade ubezpečujem prípadných záujemcov o kúpu, že auto je dobré pre rodinu, univerzálne, praktické a dá sa s ním ísť kamkoľvek. Aj do Chorvátska. Momentálne s ním vozím na prívesnom vozíku fúry zeminy pre školu. Predtým som sťahoval kamaráta, viezol som veľkú chladničku a potom pračku a to všetko v kufri.
-
Trocha fyziky:
rozdiel nadmorskej výšky (TN 217m - NZ 119 m = 98 m)
hmotnosť auta 2150 kg
čas jazdy 2,55 hod. = 9180 s
prejdená vzdialenosť 147 km
klesanie nadmorskej výšky za auto vykonalo prácu W = m. g . h = 2150 kg . 10 N/kg . 98 m = 2,15 MJ
po rozpočítaní na čas je to výkon P = W / t = 2,15 MJ / 9180 s = 234 W
klesanie Oliverovej priemernej spotrebe 12,8 kWh/100km vykonalo prácu 18,816 kWh = 67,73 MJ
po pripočítaní klesania je to 67,73 MJ + 2,15 MJ = 69,88MJ = 19,41 kWh, z toho priemerná spotreba by bola 13,2 kWh/100 km
keby išiel po rovine, má priemernú spotrebu 13,2 kWh / 100 km (resp. keby išiel tam aj späť)
alikvotne, keby sa vracal z NZ do TN takou istou trasou a štýlom jazdy, tak má spotrebu 13,6 kWh / 100 km
[priezvisko]@me.com
- 5 likes
Komentár
-
05-05-2022, 08:32Upraviť komentárMiro ty si Einstein, presne si to vypocital...Naspat som mal spotrebu o 0.8 kWh vacsiu, t.j.13,6 ale mal som aj priemernu rychlost vacsiu ...59km/hod...
-
05-05-2022, 08:32Upraviť komentárTeoreticky. Ale prax je ina. Napr. je rozdiel obiehat auta horekopcom a dolekopcom. Tiez kvoli obci spomalovat na 50 a potom rozbiehat na 90. Na to by si potreboval zlozitejsie vzorce.
-
05-05-2022, 08:43Upraviť komentár
-
05-05-2022, 08:44Upraviť komentár
Milo ma prekvapilo, že to tak vyšlo podľa auta - čo považujem za skvelé a ty napíšeš: "Teoreticky. Ale prax je iná." Zrovna v tomto prípade bola prax rovnaká.
-
05-05-2022, 08:53Upraviť komentár
-
05-05-2022, 08:53Upraviť komentárÁno, dá sa to počítať aj kvôli tomu, že sa išlo mimo diaľnice. Pri dialničných rýchlostiach má väčší vplyv rýchlosť a smer vetra, nakoľko aerodynamický odpor rastie exponenciálne a pri 120 alebo 130 km/h začne trocha fúkať proti autu a urobí to viac ako výškový rozdiel.
Dobre je to vidieť napríklad na ceste k Chorvátskemu moru pri občasných veterných obdobiach, kedy jazda do nulovej nadmorskej výšky máva často rovnakú spotrebu ako jazda naspäť, lebo často od mora fúka protivietor, ktorý sa dvíha z morskej hladiny po kopcoch.
-
05-05-2022, 11:38Upraviť komentárAj tak najviac zavazi jazdny styl. Neraz sme jazdili jednym autom rozny soferi a dlhodobo sme mali vyrazne ine spotreby, aj o niekolko litrov.
-
05-05-2022, 18:09Upraviť komentárJe má skusenosti len s e-up. ALe asi tu budem za kacíra.
Jazdime dvaja. Ja s plnou rekupráciou “B” a manželka v default nastaveni tj “D1” typická trasa je mesto cca 10 km, z toho na začiaku klesanie cca 100 výškových metrov a na konci rovnaké stupanie tj auto sa vracia na rovnaku nadmorskú výsku. Prekvapilo ma, že máme prakticky identickú spotrebu cca 10,5 kWh/100 km. (návrat je v rozmedzi cca 2 hod kedy sa jazda tam/spät je počítaná ako jedna jazda). Zimná spotreba, pokial sa nekúri (nemá zmysel pre jasdu trvajúcu cca 15 min), je taktiež prakticky zhodná.
Ja tvrdím že pokial sa vracia na rovnakú nadmorskú výšku a s rovnakým počtom osôb , nekúri sa nechladí sa, tak spotreba je závisla len na rýchlosti jazdy s veľkosti a smere vetra.
-
05-05-2022, 18:16Upraviť komentárPresne tak, výhoda EV je v rekuperácií a tým sa výrazne limituje faktor rôzne dynamickej jazdy - o moc viac ako pri spaľovákoch. Ak auto dokáže dosť silne rekuperovať, aby nebrzdilo brzdami, sú dôsledky agresívnej jazdy na spotrebu len tretinové (strata pri vydaní energie a jej následnej rekuperácií) ako pri agresívnej jazde na spaľovacom aute, ktoré kinetickou energiou zahreje brzdy.
Ešte by som doplnil, že ani vplyv zaťaženia nie je tak podstatný, pre ten istý dôvod. Síce viac energie sa spotrebuje pri rozbehu ale o to viac sa narekuperuje pri spomaľovaní väčšej hmotnosti.
-
06-05-2022, 08:19Upraviť komentárpreto treba ist k moru v noci, kedy fuka od pevniny na more
-
07-05-2022, 07:31Upraviť komentárty niesi náhodou "kivino"? Ako je to s % účinosťou rekuperácie voči odovzdanej el energii?Kolko % tam človek stráca aby som si vedel predstaviť či je lepšie plachtiť či rekuperovať? Ked už si taký frajer na výpočty, normálne som sa stratil v tých tvojch výpočtoch, ja by som to nikdy nedal, skôr by sa mi mozok zaparil :-)
-
Včera som šiel vyskúšať dialnicu pri 130km/h rýchlosti a šiel som MT-SC-MT takže asi 15%-20% okresky a 80-85% dialnica 130km/h a spotreba okolo 20kW/100km. Ak ste skúšali len čisto dialnicu samozrejme započítanú v oboch smeroch tak koľko vám vyšlo resp aký je rozdiel v spotrebe ked ide človek 110km/h vs.130km/h?
Komentár
-
1romeo1..ak by si si tuto sekciu pozorne nastudoval skor ako sa nieco opytal, tak by si zistil ze uz sme to tu merali a prebrali...
- 2 likes
Komentár
-
08-05-2022, 14:19Upraviť komentármyslíš tých 24,5kWh pri 125km/h rýchlosti? Tak to mne celkom fajn vyšlo. Ked som uvažoval okresky 20% a spotrebu 15kWh tak pri celkovej spotrebe 19,8kWh mi tá dialnica pri 130km/h rýchlosti vyšla 21kWh/100km. Prečo to potom tebe vyšlo 24,5kWh?Naposledy upravené 1romeo1; 08-05-2022, 14:30.
-
08-05-2022, 16:47Upraviť komentárTak.si to vyskusaj...vybehni na dialnicu..nastav tempomat na 130...vynuluj pocitac...prejdi aspon 40 km...zapis...potom sa na najblizsom vyjazde otoc..znovu nastav 130..vynuluj pocitac...prejdi opat tych 40 km naspat..potom.spriemeruj a mas to...uvidime kolko tebe vyjde...a to ze priemerku budes mat 125 sposobia prekazky na dialnici...
-
08-05-2022, 16:51Upraviť komentártak ako pise Oliverj, toto sa tu uz riesilo.
Tomo, ved si videl moje testy ,riesim to v kazdom jednom videu.
-
09-05-2022, 05:27Upraviť komentárkeby som býval pri dialnici tak sa nikoho nepýtam. Kedže sa to už riešilo tak sa chcem len opýtať pri akej rýchlosti je ten zlom kedy tá spotreba začne násobne rásť voči spotrebe? 100, 110, 120, 130km/h???
-
09-05-2022, 09:21Upraviť komentárak nestacia videa na youtube, tak bude prinosne, ak taketo testy spravis ty
-
09-05-2022, 14:41Upraviť komentárja osobne mám odskúšanú primeranú spotrebu na diaľnici pri 120 km/hod, ale ono tiež záleží, či sa ide z kopca alebo do kopca, typický príklad ZA-BA
-
10-05-2022, 08:10Upraviť komentár
-
Tak dnes som sa nasral a šiel na dialnicu a výsledky sú takéto:
110km/h - 17,25kWh/100km
115km/h - 17,90kWh/100km
120km/h - 19,80kWh/100km
130km/h - 21,25kWh/100km
ja osobne odteraz chodím po dialnici okolo 115km/h. To je zlatý stred. Inak to sú spotreby pri 20-22stupnoch celzia a bez klímy. Vždy som si vyklimatizoval ked som sa otáčal a nemeral spotrebu.
- 1 like
Komentár
Komentár