Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Tesla Supernabíjačky - Supercharger

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 328
    •   

    Som prekvapeny ako postupuje budovanie siete SC v Izraeli a Rumunsku. V priebehu pol roka bolo v IL postavenych 4 SC a jeden je vo vystavbe (neplanovany) a dlasich 6 je v plane este tento rok. V RO z piatich planovanych stoja uz 4. Chyba uz len Constanta planovana pre tento rok. Ked ju spravia, bude dobudovane proklamovane spojenie k Ciernemu moru. Podobne je na tom aj Bulharsko. Mohli snad este doplnit aj Burgas.

    Zaujimave bude pozorovat vyvoj v Grecku. Tam mali byt do konca 2021 dalsie tri SC. Solun, Patra s Lamia.

    Zda sa, ze vystavba v Polsku stoji.

    Nadalej su neurcene terminy pre pobaltske republiky, Ukrajinu, Turecko a Rusko.

    Slovensko bolo posunute na rok 2022.

    Komentár

    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      Musk zhruba objasnil ako bude fungovat nabijanie non tesla aut na superchargeroch.

      "We are thinking about a real simple thing where you just download the Tesla app, you go to the Supercharger, you just indicate which stall you are in, you plug in your car, even if it’s not a Tesla, and you just access the app to tell “turn on the stall that I’m in for how much electricity,” and this should work for almost any manufacturer’s electric car."

      Cize cez tesla aplikaciu s priradenou kreditnou kartou + identifikacia stojana a kolko chce elektriny - ak som si dobre vysvetlil "for how much electricity" - alebo to moze byt aj zadanie minimalneho nabijacieho vykonu z coho vypocita cenu za kWh.

      Musk confirmed that they plan to introduce more advanced dynamic pricing based on charging speed and traffic at specific stations in order to encourage shorter charging sessions.

      Na zabezpecenie neobsadzovania nadlho predpoklada dynamicku cenotvorbu podla nabijacieho vykonu, takze pomale nabijanie bude asi drahe.

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Moze dat rovno minutovu tarifu. =)

      • Savi
        Savi komentoval
        Upraviť komentár
        Minutova by vobec nebola od veci. Mam k dispozicii 100kW+, takze 0,50€ za minutu by bola obdobna cena terajsej.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        To znie fajn, odfiltruju coldgate auta a starsie kusky s pomalym nabijanim co by to blokovali. Zaciatok dobry, pockajme si na prax

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Wilo alebo niekto si radsej aj priplati hlavne ze bude mat istotu ze ked tam pride stojan bude fungovat

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Bjorn k tomu dal video, ze non tesla auta maju konektor umiestneny rozne na aute a kabel na SC je kratky. Takze vela aut mozno nenabije aj koli tomu. Lebo SC parkoviska su stavane pre tesla auta.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, prave to bol jeden z dovodov odporu teslakov, pretoze netesly co maju konektor na druhej strane budu parkovat na vedlajsom stojane a obsadia tak dva nabijacie stojany SC.

      • mozeg
        mozeg komentoval
        Upraviť komentár
        Uvidime, urcite to bude zaujimave ale nakoniec to bude jednoduchsie ako si ELON mysli. v jednoduchosti je krasa. No s tym kratkym kablom je to pech ak clovek nema nabijanie na strane ako tesla alebo v predu.

      • Wilo
        Wilo komentoval
        Upraviť komentár
        Catchcash no nie som si isty, dynamic pricing umoznuje rozne zveriny, a ak maju ciel mat charging session do 18-20minut tak ten slimak sice istotu bude mat, ale zaplati neskutocne peniaze. A vzhladom na fakt, ze pomalsie nabijajuce auta su tie lacnejsie, a rychlo nabijajuce tie drahsie, tak to v podstate aj ciastocne reflektuje ekonomicke moznosti daneho majitela. Nie som si uplne isty, ci bude taky clovek ochotny zaplatit velky cenovy rozdiel.

        Plus nic nebrani Tesle natvrdo casovo obmedzit charging session s tym, ze ak sa skusis pripojit nanovo po skonceni tak ti hodi nejaky cas, kym budes moct spustit dalsie nabijanie na rovnakom mieste. Tych moznosti je vela, a da sa to nakombinovat rozumne tak, aby neboli obmedzene Tesly, a zaroven aby to mohli vyuzit aj neTesly. Nechajme sa prekvapit, ale Elon urcite nechce nas*at existujucich zakaznikov, praveze je to prilezitost ukazat, ake su SCH fajn a pritiahnut od konkurencie novych, s vidinou este lepsieho nabijania ak zmenia tabor neTeslaci mozu dostat shareware verziu nabijania, Teslaci plnu verziu. Na dobre prilezitosti ma ten chlapik nos…

      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Wilo samozrejme som nemyslel uplne extremy ale ak to bude povedzme o 20 - 50% drahsie tak sa to da jednorazovo vydrzat ked naozaj si potrebujes byt isty Samozrejme takych ludi asi nebude vela ale zase netreba si ani pausalne mysliet ze ten co si kupi lacnejsie auto nema viac penazi na to aby si kupil drahsie Proste moze mat milion dovodov preco tak neurobil

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Ak SCH otvaraju kvoli zarabku z nabijania, tak sa velmi nebudu snazit odhanat zakaznikov. Podla toho co sa pise by mohlo ist o miliardove zisky a take trzby tych par aut co nabija rychlejsie, alebo rovnako ako Tesly neurobi. Mozno urobia restrikcie na tych najvytazenejsich lokalitach i to mozno len v spicke. Ale na vacsine z tych 25tis stojanov ziadne sory zrejme nebudu. V LM kolkokrat som siel okolo ani raz som nevidel sa nabijat ziadnu Teslu. A to som tam nabijal vedla na AC neraz aj 2h a nikdy ziadna Tesla na SCH neprisla. V KE pri Optime podobne. Paradoxne na tych pomalych zdrama Kauflandu,ejoin ... som nacucnute Tesly mohol okukovat casto.
        Tak si myslim ze to az tak zhave nebude s tym obsadenim. Ak dynamicky rezervuju vzdy jeden stojan ako Tesla only na vacsine lokalit to bude stacit.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No, to je jeden z dôvodov, prečo väčšina Teslakov nie je nadšená z tohto otvorenia. Lebo to proste môže znamenať zdraženie na SC z 0.33 na bežných 0.5€/kWh.
        A to, že si nevidel Tesly na SCH nič neznamená, ver tomu, že už som prišiel v BA alebo Sielnici a musel som čakať na voľne miesto. Ak to otvoria musia pridať stojany.
        Ale v globále to beriem pozitívne - misia Tesly je prechod k bezemisnej doprave. Ak tým dosiahnu na dotácie a zrýchlia budovanie siete tak je to správny ťah.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Predpokladam, ze ak vyssie ceny tak budu len pre externistov nie Teslakov.
        Ze na vytazenych lokalitach budu musiet pridat stojany je jasne, ale na vacsine nejaky ten piatok nebude treba. Ale to nielen SCH, ani na tom GW HUBe co postavili v PO som este nikdy nevidel nabijat sa nikoho (teda okrem tych aut co sme prisli im pomoct so zatazovymi testami pred spustenim ) a to chodim okolo neho niekolkokrat denne.
        S pribudajucimi EV sa to bude zahustovat, ale momentalne vcelku verim tym tvrdeniam z esalonu ze mame nasobne viac nabiek na pocet EV ako Norsko, alebo Tesla.
    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • nemo
        Senior Member
        • Oct 2015
        • 562
        •   

        Superchargers v Holandsku otvorene v pilotnej prevadzke pre non-Tesla auta. Pri mesacnom pausali 13 eur je cena za nabijanie rovnaka ako pre Tesla auta, inak s prirazkou. Planovana aktivacia pre celu Europu o niekolko mesiacov.
        https://www.youtube.com/watch?v=xFkz1vmvG-s

        Mapa na
        www.tesla.com updatnuta ale nezobrazuje zatial aktivovane lokality.

        Click image for larger version  Name:	screenshot-www.tesla.com-2021.11.01-20_49_41.png Views:	0 Size:	938.8 KB ID:	78563
        Naposledy upravené nemo; 01-11-2021, 20:54.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Fasa. Tak dúfam že majitelia Audi, VW aj Mercedesov tam nebudú často chodiť lebo mame po vtákoch. Jedno auto zaberie 2 stojany. Na jednom stojí a z druhého si zoberie kábel.
          Vďaka Elon. /S
          EDIT: Teraz ma napadlo, že na tom mieste čo budú stáť budú platit 1€/min za parkovanie. Tak to je ten Business plán!
          Naposledy upravené Jiri GrandPa; 01-11-2021, 22:55.

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Áno, tohto som sa obával už veľmi dlho. Majitelia Tesiel doplatia na to, že iný výrobcovia EV nemysleli na to, že treba vybudovať sieť nabíjačiek.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Jiri GrandPa nedociahne im kábel?

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          A niekto nuti Elona sa delit s SCH? Majitelia Tesiel doplatia na to ze Elon ide po prachoch s tym iny vyrobcovia EV nic nemaju.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Ani náhodou. Kabel na SCh má tak 2 metre.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Musim niekedy pozrieť ako to je poriesene chodil som okolo toho každý den ale nikdy som to dako neriešil

          Ktovie ak sa im to ujme možno začnú inštalovať dlhšie káble do nových stojanov

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          Ináč áno, toto máte pravdu, lebo každé EV je koncipované ináč a s týmto môže byť problém. Ešte aby to nebolo tak, že budú používať kábel z vedľajšieho stojanu, ak budú mať port na opačnej strane.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Ešte Ionity nech dá public za 0.58 a 13 eur / 0.24 e paušál pre každého a bude to fajn. Tie SCH si neviem predstaviť. Neviem, či mne dočiahne kábel z tej správnej strany. Nepáči sa mi predstava ako bude Niro okupovať 50-60 min stojan, príp. ešte pomalšie autá, kedy by sa inak vystriedali aj 2 tesly. Nehovoriac o tom, že stále sa nerieši na non-tesla väčšinou predhrev, tak aj nové s Coldgate budú zbytočne okupovať. Tu to Ionity aspoň tou cenou odrádza, že väčšina Niro/Citigoe a pod tam za 0.79 jednoducho nejde.
          Ale tak verím, že Tesla zasiahne a spraví korekcie/obmedzenia, resp. povolia to len na predimendzované SCH kde sa stojany flákajú. Ak im to pomôže masívne rozšíriť sieť, resp. udržať rentabilné.... uvidí sa.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Je to skvelá správa a tými cenami naštartoval konkurenciu. Tak ako kvôli Tesle začali aj ICE výrobci robiť elektromobily, tak teraz kvôli jeho nástupu na verejné dobíjacie služby budú musieť iní provideri na tomto poli prehodnocovať svoje cenníky a vylepšovať služby a zasa to povedie k lepším možnostiam pre zákazníkov.

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          V Slovenskom kontexte mi to az tak skvele nepripada....
          Mame tu absolutne minimum SC a este aj tam moze pribudnut 3x tolko aut, A ze by sa Tesla zobudila a SK prestalo byt ciernou dierou na mape sveta pre nich o tom si dovolujem trochu pochybovat. Ale rad by som sa mylil.

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Ja to tak zle nevidim, cest vynimkam ale vacsina SCH urcenych na dialkove cestovanie je 90% casu prazdna,cest vynimkam. Ja sa tesim tomu, ze z BA alebo z HE dojdem do LM v pohode a tam nabijem a ficim dalej.

        • Wilo
          Wilo komentoval
          Upraviť komentár
          Zachovajte pokoj, Miroslav Rojko ma pravdu. Toto je najlepsi krok aky sa mohol udiat. Mozno si v ramci SR budeme musiet este chvilu pockat, ale minimalne v zbytku EU to zatrasie cenami. 13€/mesiac je velmi prijemny pausal vzhladom na vykon a cenu nabijania a pokrytie stanicami. Elon nehodil konkurencii rukavicu, on ich nou teraz pekne prefackal z kazdej strany

          Vyckajme co bude, ale ja by som to tragicky nevidel. 95% SC hubov ziva prazdnotou a aspon sa da vyrobenym veciam zmysel. A nove zdroje z EU fondov nam snad donesu este viac stanic. Osobne by som sa skor bal, aby sa nezacali do toho montovat rozne protimonopolne urady. Touto politikou zhrabne Tesla slusny trhovy podiel a stupi par ludom na otlak. Trpezlivost ludia

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Zatial to vidim tak, ze je to pilotny program a problemi sa budu riesit v Holandsku a to je dobra sprava. Zaroven si myslim, ze SC by mali byt prioritne pre Tesla vodicov. a spolocnost TESLA si to dufam uvedomuje. Mozno to pomoze prehustit SC aj v inych regionoch alebo urychlit vystavbu.SC. Dalsia vec ak sa to spusti do ostrej prevadzky, tak to urychli inovaciu aj inych nabijacich stanic netesla provaiderov. Myslim tim pripojis sa a vsetko ostatne spravis cez displej vozidla. Vypnutie nabijania, alebo samotne platenie. No uvidime.........

        • Jozefr
          Jozefr komentoval
          Upraviť komentár
          V prvom rade Tesla by mala uctovat cenu podla casu, aby to fakt neblokovali dlhonabijajuce auta. Ale podla mna sa nemame coho bat celkovo sieti to len pomoze. A pokial to pride k nam tak snad muchy vychitaju.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Blokovat stojan moze ako neteslak, tak aj teslak. Nabijas kWh a nie minuty, takze nabijanie za cas je blbost. Uzamknut stojan na nabijanie maximalne 80%, ale v nabijacke a ani autom by to nemohol dat na 100% by bolo idealne. Proste v aute to posunie na 100% nabijacka zisti, ze auto je nabite na 80% a viacej nepusti. To sa snad da nie?

        • Jozefr
          Jozefr komentoval
          Upraviť komentár
          Pravdu povediac co mna dost zaskocilo je cena 0.24eura za kWh. To je cca o 1/3 nizsia cena ako pre Tesly samotne. Sice musis platit 13eur mesacne ale uz po 40kWh sa ti ten poplatok vrati. To pride mne kus nefer voci Teslam.
          Ale snad to este upravia.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tá cena je pre Holandsko, kde aj cena pre Tesly je 0,24€. Takže ak bude ne-Tesla platiť mesačný poplatok 13€, má ceny ako Tesla a ak nebude platiť, má ceny 0,54€ - t.j. viac ako dvojnásobné. Výhodou je, že sa ten mesačný poplatok dá platiť len jeden mesiac, nie len celý rok ako u iných sietí.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          ICE666SVK A co ak niekto potrebuje nabit do 100%, aby dosiel do ciela, alebo k dalsej nabke? Prist o 20% dojazdu je co za blbost. Este by som pochopil keby bolo dynamicke obmedzenie ak bude sora Tesiel, ale preco obmedzovat na 80%SOC ci nejakym casom ked budem napr. sam na SCH? To je kravina. A su EV co pri 90% nabijaju rychlejsie ako ine pri 60%.
          Priplatok za cas nad "normal" je povedzme OK ako to maju iny operatori, ale nemoct sa nabit nad cas ci 80% ak to clovek nutne potrebuje je nezmysel. To by bola medvedia sluzba emobilite, hned by bol viral ako su BEV na prd oproti ICE keby sa jeden nemohol dost nabit a zostal preto niekde mrznut s rodinou na ceste....

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          V Tesla aute to funguje tak, ze ak je miesto plne alebo takmer plne, tak stojan sam nastavi auto na 80% a posle ti notifikaciu do apky, ze ak potrebujes viac mas si to dat na viac. Co zasa mozes spravit z tej apky.
          Samozrejme, ze aj v pripade ineho auta moze apka oznamit majitelovi, ze stanica je preplnena (alebo bude, lebo Tesla vie kolko sa blizi aut na to miesto, nakolko kazdy si zadava to navigacie nabijanie na SC, lebo auto potom predhreje baterku a nabijanie trva ovela kratsie - a toto iste by mohla vediet aj o ne-Tesla autach ak by v apke prinutili vodica zadat ciel nabijanie vopred) ale ktovie ci bude mozne im aj upravit nastavenie SOC.
          Neocakavam, ze ini vyrobcovia budu taki kooperativni, ze by s Teslou na tomto spolupracovali.
          ICE666SVK - Teslak ak blokuje stojan (a zostane pripnuty k stojanu) tak plati na 5 minutach od skoncenia 1EUR/min. To iste bude urcite aj pre ne-Tesla auta. Takze blokovanie bez nabijania nehrozi.
          A takisto sa da aj definovat minimalny nabijaci vykon pre danu SOC. Bud uplne vypnutim nabijania alebo zdrazenim za kWh. Take CityGo to moze mat s DC nabijanim na SC tazke. Fantazii sa isto medze nekladu co vsetko sa da riadit a definovat na SC.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Co Citigo ale vcera som v HR prvykrat videl a zaroven videl nabijat Daciu, to si este zmenite rebricek obsadzania nabijaciek. Na dialnici

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          To nemusi byt ani SC ci UFC, aj na obycajnej DC50 ked vidim ze nabija 8-11kw pri SOC 50-70% mi zuby skripu. Je mi smiesno ked ja na AC nabijam rychlejsie ako on cakajuc kym uvolni.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Ono pred par rokmi sme bojovali za kWh tarifikaciu ale v sucasnosti bude mat nieco do seba aj vhodne zvolena minutová, ktora donuti uzivatelov aj trocha premyslat. Aby sme este s prichodom smejdovych EV znova nevypisovali do GW opacne - dajte minutovu.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Lepsie je vypisovat dajte dalsi port, delenie vykonu, dalsiu nabku ... aj ten so smejdovym EV je zakaznik a je to buduci rychlo nabijajuci, lebo strati trpezlivost s pomalym ked uvidi ze traja sa nabili popri nom a kupi lepsie EV. Cukrik je lepsi ako bic ak nechceme aby sa vratil k ICE pretoze nema kde nabijat, alebo prilis draho lebo ho odhanaju od nabiek.
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

         

        Komentár

        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1997

          Prvy nabil VW ID3ku aj druhy nabil Hyundai Ioniq rocnik 2017, ale peugeot e208 nenabil.





          Komentár

          • mozeg
            Member
            • Dec 2015
            • 439
            •   

            Ahojte, podarilo sa zohnat lokalitu pri Trencine na SCH? Co to letisko Zilina to sa zavrhlo? Dik

            Komentár

            • jux
              jux
              Senior Member
              • Apr 2015
              • 1378
              •      

              Tesla otvorila svoje superchargery pre vsetkych v celom Holandsku.
              https://teslamag.de/news/niederlande...troautos-45726

              Komentár

              • Pepo096
                Member
                • Dec 2018
                • 43
                •   

                Nechcem podpichovat, ale kedy das to slubene info z Prahy? ;-)

                Komentár

                • jux
                  jux
                  Senior Member
                  • Apr 2015
                  • 1378
                  •      

                  Pôvodne zverejnené od Stano Kurek
                  It’s The Superchargers, Stupid | In Depth:

                  https://www.youtube.com/watch?v=YLLDx4r72_8
                  Stano Kurek Co takto radsej napisat slovensky par riadkov o tom "skvelom porovnani". Urcite nebudem pocuvat tristvrte hodinove video v anglictine aby som sa nieco "skvele" dozvedel.

                  Komentár


                  • Taur
                    Taur komentoval
                    Upraviť komentár
                    Staci jeden riadok a to ze Tesla SCH je super bomba spica a ostanych 20 operatorov v US (potiazmo na svete) su na ho...
                    A v tom porovnani sa da aj suhlasit. Elon s SCH naozaj urobil dieru do sveta da sa povedat.
                    ale dobre
                    SCH nabijaju rychlo, vzdy su volne lebo maju v priemere 8portov na lokaciu (alebo sa cochvila uvolnia lebo nabijjaju rychlo), su dobre umiestnene po ceste a pri niecom kde sa da travit cas, plug&charge, jasna cena, auto samo naplanuje po zadani ciela nabijanie, sice mnej lokacii ale viac portov ako ostatni dokopy, pristupne 24/7 ...

                    Ostatni pomale v US casto 24kwDC, bordel v cenach, priemrne 2 porty na lokaciu cize caka sa, autorizacia cez kopu karticiek/apiek, navigacia v aute nenaplanuje nabijanie, umiestnenie v pustine, alebo obmedzenie pristupu v otvaracich hodinach ...
                    Naposledy upravené Taur; 18-02-2022, 08:46.

                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    V jednej veci sa neda celkom suhlasit - a to su lokacie SCH. Hlavne v zapadnej Europe su casto v umiestene v riadnych dierach kde fakt nic (ale ze NIC okrem priemyselneych arealov) nie je.
                    v tomto je Ionity o dost lepsie.
                • Taur
                  Member
                  • Dec 2019
                  • 296
                  •   

                  Znamena to ze moze prist na SCH Kosice hocijake aj nonTesla auto a len sa pripoijit a nabija, ci treba nejaku apku stahovat, registrovat, a nou spusstat nabijanie?
                  Uz som stretol par Ukrajincov na nabkach, niektori mali uz zablokovane platobne karty aj inet v ich UA mobile, tak uvitali rady kde najdu nabky bezplatenia a inet. registracii/spustania.

                  Komentár


                  • Jiri GrandPa
                    Jiri GrandPa komentoval
                    Upraviť komentár
                    Sak to odskusaj, si z vychodu nie?

                  • Taur
                    Taur komentoval
                    Upraviť komentár
                    Niesom z KE ani nechodim okolo SCH, no ak pojdem okolo KE tak spravim zachadzku a odskusam, aby som vedel informovat ukrajincov.
                • Miroslav Rojko
                  Senior Member
                  • Nov 2016
                  • 1314
                  •   

                  Aj GreenWay sa pridal, pre karty na Ukrajincov alebo pre ľudí, čo ich prevážajú po oznámení na ich linku, mail, je tiež zdarma.
                  [priezvisko]@me.com

                  Komentár

                  • vladozc
                    Junior Member
                    • Jul 2017
                    • 7
                    •   

                    Prisiel mi mail ze Tesla rozsirila nabijanie zdarma na vsetkych SCH na SK + PL:
                    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	free sc.png
Videní:	1134
Veľkosť:49,5 KB
ID:	83000

                    Komentár

                    • ICE666SVK
                      Senior Member
                      • Jul 2014
                      • 1997

                      TESLACEK ma video o novych farbach z Berlina a zaroven tam spomina hlasovanie Supercharger Voting. Moze sa hlasovat za stavajucu lokalitu a navrhnut aj novu lokalitu.

                      https://www.tesla.com/supercharger-voting/overview dalej preklad cez googletranslator

                      Ako to funguje Hlasujte na ďalšej stránke spoločnosti Tesla Supercharger. Každý 3-mesačný cyklus hlasovania môžete odovzdať viacero hlasov, ktoré nám pomôžu rozhodnúť o nových miestach Supercharger. Pozrite si tabuľku výsledkov a zistite, ktoré navrhované polohy sú najobľúbenejšie. Odovzdaním hlasu súhlasíte s tým, že Tesla vás môže sledovať a kontaktovať v súvislosti s superchargerom.

                      Krok 1: Odovzdajte svoje hlasy Odovzdajte celkovo 5 hlasov (1 na každé miesto) pre navrhované stránky Supercharger. >>>>​ Hlasujte o navrhovaných miestach​
                      Krok 2: Navrhnite miesto pre ďalší cyklus hlasovania Navrhnite novú stránku Supercharger pre ďalší cyklus hlasovania.​ >>>> Navrhnite novú polohu​

                      Neviem ci to ma nejaku vahu aj pre nas v SR. Co si o tom myslite?

                      Komentár


                      • Jiri GrandPa
                        Jiri GrandPa komentoval
                        Upraviť komentár
                        Na SK je tam hlasovanie za umiestnenie v Borinke. Ďalej už to od tej D2 nešlo.
                        Inak nič, ani v CR.

                      • matchke
                        matchke komentoval
                        Upraviť komentár
                        Inac v suggestions mi ponukol aj Slovakia Ring
                    • 1fisker
                      Senior Member
                      • Aug 2014
                      • 1542
                      •   

                      https://www.zilinak.sk/clanky/22246/...ia-stanica-omv,
                      takže SC nie?

                      Komentár


                      • hudino
                        hudino komentoval
                        Upraviť komentár
                        Neda sa naraz servis aj SC
                    Pracuje...
                    X