Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Výzvy (chalenges) / porovnávanie / testovanie

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick81
    Member
    • Nov 2019
    • 369
    •   

    #16
    Víkend 11-13.12. mám priepustku. Tak vymýšlam spáchať v rámci SR. Zatiaľ takéto... V aute tie 2 noci aj prespať. Auto pôjde nonstop 2.5 dňa. Zdokumentovať (článok, video), spotreby, nočné spotreby. Updatnutá mapa + 15km prevýšenie na trase.


    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	aroundsr2.jpg Videní:	0 Veľkosť:210,0 KB ID:	64484
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	ele.jpg
Videní:	391
Veľkosť:73,1 KB
ID:	64485
    Naposledy upravené nick81; 26-11-2020, 20:54.

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Dolaďujem ...

      https://www.freemap.sk/?map=9/48.784...r&milestones=1
      Naposledy upravené nick81; 26-11-2020, 20:49.

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Nabíjanie po tejto trase si už riešil?

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      ivan32 Časť áno.. 1200km Čiernu nad Tisou sme robili v marci a leto 4x 1000km okolo SR s variáciami okolo Bardejova. LC/KE je pohoda (predpokladám, že nevyrazím so SOC 100%).. Najhorší je východ. KE -> Vysoké Tatry je 580 km. Ejoin tam má na trase pri medzilab. 2 AC. Tak by som tam dobil 22kW. Ostatné je v pohode, tam je dosť DC. Teploty do -5 tam mám z marca naskúšané (cca 400-420km dojazd). Ak budú väčšie mrazy tak operatívne . Resp. zbehnúť si dobiť na DC poblíž.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 Ty mas v Nire 22kw AC palnabku???

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Taur. Len 11kW .. za 2 hod mam 22kW - kúrenie

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 jaaj ty si myslel 22kwh. Ja ze nejaky podomacky upgrade si si vyrobil do Nira na 22kw. Od teba clovek moze hocico cakat

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Taur Pred elektrikou mám rešpekt :-) Ale ak by chcel niekto otestovať nejaký taký HW a spraviť si reklamu :-D Rád sa mu obetujem na tu jednu nabku.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Spravil som orientačný rozpis. Noci vychádzajú na nabíjanie na ejoin. Inak nepridá sa niekto s druhým autom? Ejoin má 2xAC a cez deň sú všade pri sebe neďaleko vždy 2 DC stanice. Úseky medzi nabkami sú cca na 200-300km okreskového dojazdu. 50kWh+ autá by to mali zvládnuť. Štart v piatok 11.12. o 12h pri BA, koniec nedeľa okolo 14-16h.

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Vo Veľkej Lomnici, alebo v Kežmarku u mňa nabiješ a aj si môžeš pohodlne pospať. Išiel by som s Tebou, ale pre Ionic je to nevhodné.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Pavol Dík za ponuku, zatiaľ je noc naplánovaná na juhovýchod SR a potom Kysuce. Ale príp. aspoň skočím pozdraviť.

    • janulo
      janulo komentoval
      Upraviť komentár
      S malou i3kou by to bolo riadne dobrodružstvo Ale nejaký menší trip isto dám cez vianoce

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Zajtra na obed štart pre prípadných záujemcov s BEV Niekto s teslou či ID.3 sa nenájde? Teploty zatiaľ vyzerajú na -6 až 0C. Dúfam, že to polezie ešte viac dole. Logovanie bude v 2sec intervale .. https://next176.sk/evdash/?m=0 a https://next176.sk/evdash/?m=1 Ešte to kódujem. Mapa bude mať pre DRIVE / CHARGING / STÁTIE info o časoch, koľko sa minulo/nabilo/narekuperovalo, priemerka na úseky. Itinerár tabuľka. Plus celé sólo grafy budú.. Máte ešte nejaký tip čo chýba, na čo sa zamerať, čo chcete o Nirovi zistiť v týchto podmienkach? Logovať budem aj registre 05/06 z BMS, celé ako RAW data .. S týmto sa snáď už podarí zamerať heater/ ventily switche.

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 ja sa pridam s krabicou Soul EV 30, budes ma vzdy cakat? do 24.12. to dame

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 nerozumiem ti ani pol slova, ale drzim palce
      Vyzera to tak, ze aj Honda e ma coldgate, aj ked pri velkosti len ca28kWh a obycajnom pomalsom nabijani sa to prejavuje miernejsie.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      hudino Flakam sa sice dost. Ale ten vychod popri hranici by si asi uviazol. Nainstaloval som postel :-) Spolujazdec dopredu, Saguaro robi podporu mimo sedacky a cez to preglejka, 2.5cm samonafukovacia a spacak Carinthia defence 4 :-) Luxusna postel. Zmestim sa tam pekne aj ja 188cm. Este na urovni hlavy v strede su vyfuky klimy a pod tym 150W 220V. Lepsie to nemohli navrhnut.
      Naposledy upravené nick81; 10-12-2020, 19:41.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      daj foto ako si to vymyslel

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Foto z tripu sú tu https://photos.app.goo.gl/MQPBvBo9PbEZq6ig6

    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Páči sa mi atmosféra večernej Tatranskej Lomnice.
      Tie ciesty na zvážanie dreva sú z Vitanovej?
  • hudino
    Member
    • Jul 2017
    • 33
    •   

    #17
    daj to okolo SR cisto po dialniciach

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      :-D Rýchly koniec
  • Roman-ba
    Member
    • Sep 2019
    • 90
    •   

    #18
    Keby nebola taká zima by som sa možno aj pridal.. Teraz ma to moc neláka..

    Komentár


    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      veď je iba okolo nuly a žiadna hmla, mrholenie :-)
  • nick81
    Member
    • Nov 2019
    • 369
    •   

    #19
    [QUOTE=dango;n65326] daj foto ako si to vymyslel

    Na :-)

    Pripojené súbory

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Ten schod od kufra nevadi? tam to je cca 10cm nie?

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Platinum verzia nemá schod, sú tam tie ešte plastové boxy a celé je to v rovine.. Teda max 1cm.. ale nafukovačka to zotrela.
      Viac tu .. https://photos.app.goo.gl/yD6jJZnWPquDFDPT9
  • nick81
    Member
    • Nov 2019
    • 369
    •   

    #20
    Podarilo sa mi dokončiť prvé video z tripu okolo SR.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Lubos max. RESPECT ! Kam sa hrabe Bjorn, nastavujes novy level uplne vazne. Paradne. Kia by ti mala platit za propagaciu ich vyrobkov.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 Ďakujem pekne Milan. Chcel som vytvoriť nástroj, kde si záujemca o EV pozrie ako elektromobil pracuje v zime. Tých info je až chaoticky moc, ale je tam všetko pre to 1% detailistov. Kia platiť nemusí, stačí keď mi pridajú predhrev baterky a sme si kvit :-DDD

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      :-) ten predhrev by ocenili viaceri.
      Aj moje videa su pre 1%, no verim, ze tak ako tvoje - svojich zaujemcov o takyto druh info si najdu a tvoje cisla a poznatky s vyvojom pomozu ku kupe vyrazne viac nasmerovat.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 Tvoje majú veľmi široký záber. Sú plne nabité info aj pre začiatočníkov a aj pokročilých. Často si na nich aj ja dopĺňam vedomosti :-)

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Ešte prikladám raw vizualizáciu na analýzu, ak by sa niekomu v tomto chcelo hrabať. https://www.youtube.com/watch?v=5EC4wxIOzlI
      1 frame videa je každý druhý record na sdkarte (tj. cca každá 4tá min).

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Vyšiel članok ku tripu https://www.mojelektromobil.sk/zimny...lovensku-blog/

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      neskutocne Ty nie len, ze tromfujes takymto vyletom Nylanda, ale stanovujes tomu uplne iny level. Vo velmi dobrom ti zavidim take auto. To kurenie v noci pocas AC nabijania je parada. A spotreba auta tiez.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 Nyland bez hlasu :-D

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      som rad, ze si nespadol na jeho "uroven" s vychutnavanim si desiaty, bagiet a inych fast food jedal, nad ktorymi medituje

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Co tam budem parenicu odmotavat :-D

    • Priusák
      Priusák komentoval
      Upraviť komentár
      Pekný projekt.
      Vysvitá ale pár otázok, respektíve uistení sa či je to tak:

      1) Počas tripu bolo nabíjaním dodaných cca 240 kWh elektriny no auto celkovo spotrebovalo cca 330 kWh? Čo ten rozdiel? Rozumiem rozdielu medzi SoC pred a po tripe ale 90 kWh?
      2) Na cca 30 hodín jazdy pripadá cca 15 hodín nabíjania? Čiže teoreticky hodinu idem a pol hodinu stojím?
      3) Ak by som čas nabíjania v predchádzajúcom bode chcel skrátiť a išiel čisto po DC nabkách, pri GW tarife 0,49 €/kWh by som trip urobil za nejakých 120€ a teda v priemere by som jazdil za 7,- €/100km (ekvivalent spotreby 6 l N95/100km)?
      4) e-Niro = EV Van??? čo je potom eCrafter?
      Budem rád za feedback.

      Inak ako akýsi baseline pre porovnanie s inými EV si myslím, že parádna práca. Palec hore.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Priusák
      AD 1) Nebude v tych lietajucich 90kwh nieco ziskanych rekuperaciou?
      AD 2) vyslovene viackrat spominal ze sa neponahla, ma iba 11kw OBC a musel nabijat aj "komfortne kwh"
      AD 3) Preco by si nabijal na GW za 0,49 ked mozes na ZSE za 0,29 a vyjde ta trip na 70e co by zodpovedalo spotrebe 3,5L benzinu. Pripadne menej pri este vyhodnejsom tarife/operatorovi, alebo zahrnuti DC nabiek zdarma.
      A auto spotrebovalo ele. aj na kurenie pocas spanku, keby si v spalovaku vyuzival nezavisle kurenie dve noci na tusim 21C, tak by si asi tiez vykazal vyssiu priemernu spotrebu pri takom tripe.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Priusák Ahoj, skúsim zodpovedať
      1, Stratené kWH... 241.7 + 65.1 rekuperácie = 306,8kW ... cca +35kWh som mal viac pri štarte (87 vs 28%) ... Spotrebovalo sa 333.4 ... Stratených je cca 10kWh, ale to môže byť tým, že toto sú čítače na BMS a napr. pri jednom AC sa mi zapol heater, a išlo to mimo BMS (mám to v novom grafe, čo ešte nie je public). Resp. aj kúrenie na AC išlo asi priamo. Chyba v algoritme môže byť, ale mám čistý LOG, ak by si chcel niekto vyhodnodiť dáta, sú tam čítače z BMS.

      2. 30/15hod jazdy nabíjania. Išiel som dosť na AC.. Potreboval som spať. Dávam do pozornosti letné nonstop Estónsko. Tam bol pomer na 3200km 40/10. Resp tých 10 sa dalo zraziť cca na 6, lebo sme boli dosť na 50kW, dokonca 1x 30kWh a skúšali sme free, ktoré aj nešli. Uvidíme s týmto novým nástrojom budúci rok. Taur, pôvodne som chcel spať iba v utility bez AC niekde.. a merať spotrebu, len DC by boli pre mňa na východe záchadzky, a Ejoin tam sedel ako riť na šerbeľ. A mať 100% a dobre sa vyspať bolo lákavé.

      3. Čerpať za 0.49 odmietam . Mám ZSE flat paušál, kde je cena v rámci predplatného 0,17 €/kWh, resp. aj po minutí je do 0.25€. Celý paušál je
      69eur/400kWh.. Cena výletu by teda nepresiahla 69 eur v žiadnom prípade. Samozrejme stálo ma to nič. Lebo som mal voľné ZSE a ejoin je dlhodobo free. Free nepotrebujem, ale myslím, že cena AC do 20 cent, resp. DC do 30 je ešte akceptovateľná. 0,50€ a viac je v zime drahšie ako spaľovák, tam nie je o čom.

      4. e-Niro ... EV van,, skôr je to len taký pojazdný spacák a štít. Samozrejme chýba sprcha aj Wc, ale toto celé bol iba taký pokus aké to bude, ak sa pôjde do Nórska/Fínska po covide. Ak nebudú chatky, že by sa mixovalo. Všetko bolo len akým čiastkovým cieľom. Spanie, dokončiť nástroje, test nových m5 modulov, článok ...vo finále, všetko vyskúšané, kopec kvalitných a pestrých dát pre prvé vizualizátory, fajn oddych. Hlavný cieľ je zbierať dáta, zamerať veci v BMS a skúsiť hacknúť predhrev baterky. Ono ešte to neskončilo, ešte budú ďalšie technické články a ďalšie typy vizualizácií, spracovania dát.

    • Priusák
      Priusák komentoval
      Upraviť komentár
      @nick81
      1) 65 kWh z rekuperácie? Fúha a to keď som s Leafom jazdieval pravidelne cez Šturec, tak som na 500m klesaní z toho nedostal viac ako 5% z 36 kWh batérie čo je 1,8 kWh. Predpokladám ale, že čísla máš v cajku.

      2)/3) som dal ako alternatívu. Buď teda AC a mať to 30/15 alebo (ako píšeš) 40/10 a pekne si zaplatiť. Aktuálnu cenovú politiku ejoin by som nebral ako smerodajný ukazovateľ. Uvidíme, čo s tým skôr či neskôr urobí nový majiteľ/prevádzkovateľ tejto siete. Príklad GW som použil zámerne pretože je to platná cenníková cena a bolo by pokrytecké tváriť sa, že tu GW nieje. Obdobné platí pre aktuálne predávaný Ioniq, tiež sa veľa EVfans tvári, že sa to nikdy nestalo.
      Vidíš, ja by som trebárs odmietol platiť 69€ každý mesiac ZSE, k tomu auto za 41k€. To by mi muselo slušne zarábať Je to asi vec aktuálnej situácie každého z nás, aký program sa mu viac hodí.
      Test vnímam skôr po technickej ako ekonomickej stránke. Nebudeme predsa robiť závery o ekonomike jazdy na EV na základe nabíjania, ktoré zaplatil niekto iný keďže nič nie je zadarmo, však.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Priusák V rámci mesta Niro rekuperuje cca 1/4 niekedy aj 1/3. Korejci toto zmakli dosť dobre. Tu som išiel relatívne pomaly a často kopce, preto je tak vysoká. Alternatíva 40/10 sa dala íst úplne zadarmo, ak by sa chcelo. Po ceste bolo kopec free nabiek, techniku zamerania free cez 3 apky popisujem v článku. Tým, že sme použili GW stálo nás to celé cca 50 eur. Platené by to bolo, ak by sa zrážal čas nabíjania na 6 hod. Ale pri takejto trase pár hodín nehrá rolu, keď spánkom sa zabije oveľa viac času.
      ZSE flat mám len preto, že je auto na firmu a veľa cestujem. Ak by som nemal ten paušál, zobral by som napr. od GW paušál za 15 eur / mes. Kde je DC za 35centov. Výhodou GW je že sa dá paušal nakliknúť mesiac pred a potom napr. zrušiť. Takže oproti ZSE nie je nutné podpisovať novú zmluvu, a napr. paušál použiť iba na 2-3 letné mesiace, keď sa očakáva viac cestovania. Vždy sa dá teda nájsť vhodnejšia možnosť netreba platiť 0.49.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Priusák Tiez si myslim ze rekuperacia 20% po okreskach s reliefom je normalne. 10% mavam aj pri mixe dialnica, okres, kusok mesto.
      5% je velmi malo, to muselo byt vela dialnice, alebo sama rovinata nizina. Alebo Leaf tak slabo rekuperuje? Alebo zeby jazdny styl...

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tak tak. rekuperacia na urovni 1/3 pri meste a okreskach je nutnost pri tak vyspelom EV !
      Sam som si pred dvoma rokmi skusal eco jazdu na eNV200. Ta ako jedine auto ukazuje percentualny podiel, kolko energie auto narekuperovalo. Vymazal som to na zaciatku testu aj spolu so spotrebou. Vysledok? Zevraj az 52 perc. som narekuperoval spat.
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 75

    #21
    Mal si tam štastie že ta srnka sa nepohla , ináč super trip a video s vizualizáciou a kompletným info gratulujem len tak ďalej. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Snímka obrazovky 2020-12-26 o 22.12.58.png
Videní:	255
Veľkosť:397,7 KB
ID:	66046

    Komentár


    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Dám dokopy auto a možeme nabudúce dať to isté na 2 autách, len bez TP, stále čakám na odstránenie toho problému s infotaimentom.
  • nick81
    Member
    • Nov 2019
    • 369
    •   

    #22
    Presun z témy ID.4 nech tam nerobíme offtopic...
    TODO: Zrealizovať duely na lepšie porovnanie spotreby rôznych BEV. Buď s použitím diagnostiky, alebo aspoň takmer kompletný prechod 100% napr. do 10%, zvyšok sa dopočíta, tam už bude malé skreslenie. Autá pôjdu napr. diaľnicu a dohodnutú rýchlosť v pár sto metrovom odstupe. Rýchlosť si príp upravia podľa potreby dohodou (aby "slabší" neostal visieť).
    S dango skúsime takto zrovnať Niro vs ID3 (podľa možnosti). EVan " kľudne sa pridám, keď to bude možné zrealizovať (TM3 LR AWD)"
    Prípadne vieme zapojiť aj viac ľudí naraz alebo rôzne individuálne.

    EVan Máš potom v TM3 diagnostiku? Či si za aj komplet prechod, napr. 120-130kmh diaľnica? Štart môže byť niekde pri tebe, nech nestrácas čas.

    Komentár


    • Pavol
      Pavol komentoval
      Upraviť komentár
      Aj ja by som sa pridal s Konou

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      Nemám žiadnu diagnostiku (načo?). Som za čokoľvek (neviem čo myslíš tým "komplet prechod"), čas mám, viem sa prispôsobiť.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      EVan Myslím tým vybiť na ceste auto z 100% do 5-10%. To ide na diaľnici relatívne rýchlo. Displeje v aute neukazujú veci úplne presne, resp. je rôzna kapacita pre horné a dolné percentá. Vybitie od 100 do 5-10% eliminuje tieto skreslenia, ktoré sú na každom modely inak a dajú sa porovnať autá relevantnejšie.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Po jazde treba nabiť do rovnakých % a z toho rátať priemernú spotrebu, lebo "niektoré" autá klamú na palubáku a využiteľná kapacita tiež nie je presná pri "niektorých" autách.

      Ale výsledok je podľa rýchlosti jasný, ak pôjdete 110 km/h (aby dango prešiel na celú baterku aspoň 300 km), tak vyhrá Pavol na Kone. Ak pôjdete rýchlejšie - 130 km/h, tak vyhrá Evan na Tesle. Pri 120 km/h to bude veľmi tesné medzi Konou a Teslou. eNiro sa vtesná pred ID.3.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko Ten test cez % čo ste robili s Konou vs ID3 s ľubošom nebol úplne presný. ID3 tam pri štarte lietali percentá. Ak sa ide na %, treba obe autá dostať čo najbližšie ku 0%. Kona skončila s 50% SOC. Ako som tam spomínal horných 50% má o viac ako 3kWh ( ~+10%) oproti spodným 50%. Takže ten výpočet celkového dojazdu cez % bol pre Konu nadhodnotený. Navyše to bol nejaký mix diaľnica, 50/90, kvôli záberom sa obiehalo/premávka a pod. Je mi jasné, že M3LR dá o trochu viac ako eNiro.. Keď bude pri 0%, LR potiahne s tou rychlosťou ešte ďalej. Vo výsledku bude jasný dojazd oboch áut pre danú rýchlosť. Držala by sa celú cestu napr. konštantne dohodnutá rýchlost a iba by sa točilo na diaľnici.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Btw Konu vieme presne zmerať cez OBD a zapísať čítače na štarte/v cieli. Km sú jasné. Načo sa babrať s %, ktoré auto zaokr. na celé hore, keď je tam vyčíslená spotreba/rekuperácia z/do baterky na 0.1kWh. Alebo to vieme komplet celé zalogovať.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Aj po zrevidovaní začiatočného % u ID.3 Kona dá o 30% viac dojazdu ako ID.3, takže minút do 0% je nereálne, to by Kona musela prejsť o 90 km viac ako ID.3. Aby bol test presný, musia ísť autá súčasne po tej istej trase - aby bol rovnaký výškový aj poveternostný profil a rovnako zastaviť. Potom nabiť na rovnaké % ako pri štarte a to všetky autá na rovnakej nabíjačke s odrátaním kWh.

    • Roman-ba
      Roman-ba komentoval
      Upraviť komentár
      Tiež by som sa s Konou pridal pre zaujímavosť..

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko ID.3 malo 97%, čo Ľubošovi naskočilo po štarte na križovatke. Upozorňoval na to, že reálne nabil menej. 30% bolo rátane pri prípad, že spodných 50% baterky je rovnakých ako horných .. Ďalej ID3 ma skryté % pod 0% (55kWh nie 58kWh) .. Spotrebu na 100 km ste mali s rozdielom ~1kWh/100, je pri spotrebe 20+ že úplne nič (voči super Kone drží ID3 krok) a namiesto toho aby ste zobrali nominálky bateriek a vydelili priemerkou s diplejov. 30% tam nie naviac ani náhodou. Škoda, že ste to nevybili ku 0, tam by sa tých 30% ukázalo. Kona ťaží z veľkej baterky, je dostupnejších viac kWh ako sa píše, ID3 zas ešte o 3kWh menej ako sa píše.
      dango má diagnostiku na ID3, ja na Nire tiež. Porovnáme to v rovnakých podmienkach. Nebudeme prilepšovať ani ID3, ani Nirovi.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      BA - Tekovska kuria - Beladice mame 150km, vlnity teren, mix 110 a 130. Myslim, ze je to adekvatny kusok na porovnanie. Ak by sli 3 auta, Beladice su fajn. Ak by 2, potom to moze byt Budca

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      PROSIM hlavne to spravne pri este legalnej rychlosti, povedzme 137km/h (podla GPS, nie tachometra), lebo toto je jedine zaujimave porovnanie pri cestovani na dlhu trasu - chcem ist co najrychlejsie ako mi to legislativa umoznuje. Rychlost 120 po dialnici je nezmysel.
  • nick81
    Member
    • Nov 2019
    • 369
    •   

    #23
    Pôvodne zverejnené od dango Pozrieť príspevky
    BA - Tekovska kuria - Beladice mame 150km,
    Super terén :-) Po dohode s dango ideme na to budúci týždeň. Kto ešte chcete, pridajte sa.

    Tento Piatok idem s bratom okolo 18hod SC/TT --> R1 -> BB -> RK -> ZA -> TT (~500km) solo kolečko.
    Ak sa chcete niekto pridať, môžeme aj tam testovať. Len brat ma povolenie z firmy aj na mňa, nechcem nikoho ťahať do tých "zákazov". :/

    jeeff 137kmh, je to na dohode s tými čo pôjdu. Ja som za hocijaké testy. Kľudne porovnávať auto na diaľnici aj v pásmach 100, 110, 120, 130, 137 aby sa zistilo, ktoré pri akej rýchlosti ako efektívne.

    Komentár


    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Ja si skusim tipnut podla mojich skusenosti. Ideal je 115km/h a max 120km/h potom je ro uz naprd. 😀. ID3 a ID4 ma navrch oproti Kone a eNire v rychlosti DC nabijania a to na dlhej trase zavazi. Pls. nezabudnite sa zosuladiti aj co sa tyka tlaku v pneu to tiez vie zamavat s vysledkami. 😀

      ID 3 so 77kWh baterkou a 125kW nabijani s priplatenim si za lepsie sedacky je super, az na ten kufor.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Este jedna poznamka, najhorsi usek dialnice pre EV v dialnicnom tempe je usek Trencin-Zilina vzdy ma to vycucne viac ako inde. 😁

    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      Ja až keď sa uvolnia tie chujovské opatrenia. Nemám chuť a potrebu zbytočne sa niekde naťahovať s nejakými orgánmi.

      Inak keď tu čítam, čo a ako to tu riešite, ani sa mi moc do toho nechce. Ja to beriem ako easy zábavu, lebo už pár mesiacov vozím akurát tak dieťa do školy (aj to len občas), takže auto mi tu hnije na dvore a už mám fakt akútnu potrebu niekam vyraziť. Riešiť tu ale teraz nejaké metodologické nuansy okolo merania, zobrazovania, prepočítavania..., na to som ja už asi starý pes, to ma moc neberie. Myslel som si, že je to o tom, že x áut sa v bode A nabije na 100%, potom sa ide do B a späť do A. A potom kto chce, môže si porovnávať (ja ani nemusím).

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      EVan V pohode. Tiež som to myslel tak, že pri tebe sa nabije 100% a pôjde sa A - B - A.
      S Dangom som už dlhšie dohodnutý na krátky 100-150km úsek, cez diagnostiku.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      EVan ved takto som to myslel, stretko pri ejoin Galvaniho BA (3 nabijacie miesta) , kde sa natlaci do 100, otoci sa Tek.kuria a na Beladiciach (4 stojany) sa bude nabijat opat do 100. Tu vsak moze byt problem. Ak je moznost odcitat kWh do baterky potom OK, ale ak nie a ratat podla stojanu je nafigu, kedze v aute budes sediet a kurit. Predpokladam, ze nebudeme mimo auta hodinu stat a pozerat do blba...
Pracuje...
X