Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

ejoin

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • loki
    Junior Member
    • May 2022
    • 10

    #91
    Vcera som sa zaregistroval do ejoin, kvoli obcasnemu nabijaniu v mieste sportoviska, kde mam v plane chodit.

    Ejoin EU prosim o vysvetlenie. V appke si mam dobit kredit, z ktoreho budem cerpat, alebo mam uhradzat fakturu, ktora mi pride na konci mesiaca?
    Dalsia vec co ma zarazila bol poplatok 20 EUR v pripade neaktivnosti 12 mesiacov (videl som to pocas vytvarania ziadosti o zmluvu v smart fuel pass rozhrani, teraz ten sadzobnik uz nikde neviem najst). Bolo to tam tak divne napisane, ze sa to zuctovava mesacne a obdobie je 1 mesiac + vysvetlivka pod ciarou. Cize ked u vas nenabijem pocas 12 mesiacov, tak mi stiahnete 20 Eur? Chapem to spravne? Staci v takomto pripade nabit napr. 1 kW ? Lebo nabijam aj inde a cochvila budem nabijat hlavne doma, takze sa v blizkej dobe moze stat, ze u vas fakt ten rok nenabijem.

    Dakujem.

    Komentár


    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Hm, tak ja mám kartu aj appku. Na nabíjačkách sa prezentujem kartou, za čo mi príde faktúra. Do toho mi chodia každých 15 dní výpisy z účtu zo Smart Fuel Pass vždy na nulu keďže používam kartu. A do toho mám ešte appku ejoin GO, ktorú tiež nepoužívam lebo používam kartu. Navyše podľa tejto appky nemám žiadnu kartu. Príde mi to ako keby som u Ejoin EU mal 3 rôzne zákaznícke účty na jeden email.
      Len ostáva veriť, že mi Ejoin EU nenaparia tých 20 Eur za to, že používam kartu a nie appky.
      Naposledy upravené tommik; 16-01-2023, 09:26.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý deň, loki aj tommik v prvom rade ďakujeme, že ste si vytvorili účet v mobilnej aplikácii a že využívate naše nabíjacie stanice. Nemusíte sa báť, poplatok 20 eur za neaktivitu nebude nikomu účtovaný a z cenníka bude odstránený. Čo sa týka samostatného nabíjania cez aplikáciu a s kartou, tak v súčasnosti je to oddelené, teda ak nabíjate kartou, príde Vám faktúra, ak aplikáciou, ide to z peňazí, ktoré máte na účte v aplikácii. Ešte na jeseň sme cca 50 našim zákazníkom, zaslali pozvánky, ktorým sme existujúcu kartu spárovali s ich účtom v aplikácii. V blízkej dobe túto pozvánku budeme posielať na všetkých zákazníkov, respektíve tí, ktorí už majú vytvorený účet v mobilnej aplikácii na rovnaký e-mail na aký majú registrovanú už existujúcu RFID kartu, túto kartu automaticky priradíme k účtu v mobilnej aplikácii. Výsledkom teda bude, že Vám už faktúry chodiť nebudú, keďže nabíjanie bude uhrádzané priamo a účet budete mať iba jeden. S pozdravom, ejoin

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      preco spravit nieco jednoducho, ked sa to da zlozito??
      Dufam, Ejoin EU ze kedze s Vami nemam ziadnu zmluvu, nemam stiahnutu app, ani som nikde nezadaval cislo karty, tak Vam ani nenapadne mi po roku posielat nejake vypalne 20e?
      RFID totiz mam....niekde. Pouzil som ju asi 3x v zivote, odkedy ste na svete.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ved nech Ti posielaju co chcu, ty im proste nezaplatis a ak si si to objednaval na fyz.osobu, das este podnet na SOI na nekale obchodne praktiky. Nejakych papierovych hluposti by som sa nebal. Coho by som sa bal, je pripajanie auta do tych ich stanic, ak su robene a programovane takym sposobom ako tie ich administrativne zalezitosti.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 Miroslav Rojko ako uvádzame vyššie, 20 eurový poplatok za neaktivitu nebude nikomu nikdy účtovaný, preto nerozumieme Vašej odpovedi. Daný poplatok síce bol uvedený iba v cenníku v rámci mobilnej aplikácie, teda, dostali by ste sa k nemu iba v prípade, ak by ste sa registrovali do mobilnej aplikácie, no tento poplatok nebude nikdy nikomu účtovaný. Pre využívanie mobilnej aplikácie je potrebné potvrdiť nové obchodné podmienky, teda, daný poplatok by sa Vás ani nikdy netýkal. Pre istotu opakujeme a chceli by sme všetkých ešte raz ubezpečiť, že daný poplatok sa nikdy nikoho nebude týkať a z cenníka bude odstránený.
      Naposledy upravené Ejoin EU; 16-01-2023, 20:14.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU To akoze potom uz nebude chodit normalne faktura na konci mesiaca, ale bude si treba z banoveho uctu poslat nejake peniaze/kredit do apky a bude sa fungovat ako na mobilovej predplatenke???

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur Dobrý deň, s mobilnou aplikáciou sa nabíjanie uhrádza hneď po skončení nabíjania, teda, pre nabíjanie je potrebné mať na účte v mobilnej aplikácii peniaze.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Nechcem rýpať, len posuniem drobné zamyslenie.

      Z pohľadu registrovaného zákazníka, ktorému je vystavená rfid karta by mal byť spôsob billingu jednotný a teda všetky nabíjania by mal platiť faktúrou bez ohľadu na to či nabíjanie aktivuje kartou alebo cez apku.

      Pre príležitostných zákazníkov, ktorým nebola vystavená karta by mohlo byť umožnené platiť buď kreditom alebo hoci aj bez registracie priamo kartou/ApplePay/Gpay.

      Jasné, že toto sa nezhmotní zo dňa na deň. Ale minimálne jednotný billing bez ohľadu na nabíjanie kartou/apkou iní poskytovatelia zvládajú. Vo svojej podstate je zaregistrovaná mobilná apka len "virtuálnou kartou"
      Naposledy upravené PistaTT; 17-01-2023, 13:03.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      PistaTT Dobrý deň, ďakujeme za konštruktívny podnet. Dlhodobo sme držali jednotný spôsob platby za nabíjanie, avšak s príchodom mobilnej aplikácie prinášame tiež možnosť, ako platiť za nabíjanie iným spôsobom - a to priamo, bez nutnosti platiť mesačné faktúry. Momentálne teda, či chcú zákazníci nabíjať s mobilnou aplikáciou alebo štandardne na faktúru nechávame na nich.

      Ak si zákazník vytvorí účet v aplikácií, veľmi jednoducho si môže preniesť peniaze na svoj vlastný nový účet, ktorý je určený na nabíjanie a v budúcnosti tu pribudnú aj ďalšie služby. Tieto peniaze sú stále majiteľa účtu, teda my ani ktokoľvek iný na ne nemôže siahnuť. Následné, nabíjanie je veľmi jednoduché, zákazník získava všetky benefity mobilnej aplikácie - prehľad o dostupných staniciach a prebiehajúcom nabíjaní, pričom za nabíjanie rovno aj zaplatí bez akýkoľvek starostí navyše. Možnosť spustiť nabíjanie nie je obmedzené len na naše nabíjacie stanice, už teraz môžete nabíjať na staniciach, ktoré nie sú v našej správe. Navyše, postupne sa ich počet rozšíri aj o stovky až tisícky ďalších, ktoré sa do systému postupne pripoja. Do aplikácie tiež pripravujeme mnohé ďalšie funkcie, ktoré Vám zjednodušia nabíjanie ešte viac.

      Rozumieme, že ide o systém, na ktorí zákazníci nie sú zvyknutí, no aj napriek tomu sme sa rozhodli ísť touto cestou, nakoľko sme presvedčení, že ide o systém, ktorý dokáže zjednodušiť nabíjanie ako také. Budeme radi, ak si aplikáciu a nabíjanie pomocou nej vyskúšate a zanecháte nám spätnú väzbu. Ako sme spomínali, už teraz máme pre Vás nachystaný veľký zoznam vylepšení a nových funkcií, ktoré zlepšia a najmä ešte viac zjednodušia Váš zážitok z nabíjania pomocou mobilnej aplikácie.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU 1. Cize ak nabijanie aktivujem kartou ide to do mesacnej faktury ak apkou tak sa mi odrata ihned z keditu v apke?
      Ak plati 1. a vy mi poslete pozvanku do mailu a ja si nainstalujem a aktivujem apku, mozem apku pouzivat len na vyhladavanie stanic, zistovanie ich funkcnosti atd., ale aktivovat nabijanie kartou aby som mal fakturu, ci radsej pozvanku ignorovat apku neinstalovat /neregistrovat/neaktivovat aby ste mi kartu nesparovali s apkou a nebol nuteny fungovat kreditovo?

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Taur 1. áno, momentálne je to takto. Teda, ak nechcete nabíjať priamo cez aplikáciu a dostanete pozvánku, môžete ju ignorovať. Každopádne, aplikáciu môžete využívať na sledovanie dostupnosti staníc aj bez toho, aby ste ju využívali na nabíjanie. Aplikáciu si môžete nainštalovať, zaregistrovať ale nevytvoríte si zmluvu na nabíjanie, teda nebudeme Vám mať pod čo priradiť Vašu RFID kartu.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU zaujímavé, že do vašej aplikácie budú pridávané aj externé spoločnosti a ich nabíjace stanice? A to ich budem môcť spustiť j kartou čo mám od vás za 5€? Inak uvítal by som keby ste v aplikácii odlišovali výkonnosť nabíjačiek farebne trebars tak ako to je na tesla fóre či nabky.com. čierna 120kW DC, červená 50-60kW DC, zelená 20-40kW DC, modrá AC. Lebo ked človek pozrie na mapu aplikácie tak nevidí hned na ktorú nabíjačku sa môže sústrediť tak aby mu vyhovovala aj podľa výkonu a aby si mohol naplánovať cestu. Bolo by to perfektné keby ste ikony farebne odlíšili, prípadne aj obrazovo napr DC od AC stojanov. Lebo teraz ked pribudli tie premna "nemožné" 25(35)kW DC nabíjačky tak to dosť skresľuje, ešte aj cena tam je dosť drahá ked to človek porovná s podobným výkonom AC stĺpika.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 áno, tak ako píšete, je to možné. Vizuálne odlíšenie lokalít v aplikácii je momentálne už v zadaní na vývoji.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU už sa to vyvíja vyše mesiac a stále nič nevidno farebne odlíšené?
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #92
    Mal by som jednu otázku k tomu systému migrácie RFID kariet do apky. Už sa to da spraviť pre všetkých užívateľov?
    Znamena toto prepojenie RFID kariet s účtom v aplikácii eJoin go, že mi prestane chodiť faktúra ale musím si najskôr zaplatiť kredit?
    Vdaka za aktualizaciu popisu procesu.

    Komentár


    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Dobrý deň, kartu vieme migrovať individuálne, hromadná migrácia príde do pár týždňov. Ak chcete kartu prehodiť k Vášmu účtu v aplikácii, ozvite sa nám do správy a vyriešime to. Rozumiete tomu správne, ak budete využívať výhradne Váš účet v mobilnej aplikácii, nebudú Vám chodiť mesačné faktúry a každé nabíjanie budete mať vyúčtované hneď po ukončení nabíjania. S pozdravom, ejoin.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ďakujem za vysvetlenie.
      Poviem to takto - v dnešnej dobe od niekoho pýtať aby si niečo predplatil a potom z toho predplateného čerpal je trochu “podčasové”.
      Čiže úplná blbosť na ktorú vám kašlem.
      Zostanem u karty a zaplatím za to, čo som reálne spotreboval.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa Ďakujeme za názor. U nás si ale nič nepreplácate a práve vďaka aplikácii zaplatíte hneď po nabíjaní za to, čo ste reálne nabili. V aplikácii si totiž vytvoríte Váš účet, na ktorý si prevediete Vaše peniaze, ktoré sa následne objavia na Vašom účte v aplikácii, ktorými môžete disponovať iba Vy, teda sú stále Vaše. Nám žiadne peniaze neposielate, posielate ich sebe na účet, z ktorého môžete platiť na našich nabíjačkach a tiež partnerských nabíjačkach priamo.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU Jiri GrandPa frflal na preDplacanie o preplacani nepisal nic. Odpovedate ze peniaze sa neposielaju vam ale ze su stale jeho na zakaznickom ucte, znamena to ze si moze tie peniaze kedykolvek previest spat na svoj bankovy ucet bez poplatku/pokuty? Ak nie tak sa len hrate zo slovickami ked tie peniaze po "dobiti" zakaznickeho uctu musi uz u Vas/partnerov skor ci neskor minut, cize ide defacto o PREDplatne.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Peniaze sa posielaju na ucet spolocnosti, ktora vedie virtualne ucty zakaznikov (ejoin je spolocnik). Ale peniaze su na ucte tejto spolocnosti, nie su nijako chranene (nejedna sa o bankovy ucet s ochranou vkladov) a navyse v pripade exekucie tejto spolocnosti budu pouzite na vyrovnanie dlhu spolocnosti. Je to kredit za sluzby dopredu plateny a vsetko ostatne co ejoin napise, je hra so slovickami a prekrucanie.
      Opakujem, nejedna sa o spolocnost, ktora je licencovana spravovat penazne prostriedky klientov na samostatnych uctoch mimo majetku tejto spolocnosti a teda peniaze im poslane su uz ich a zo strany zakaznika je to dopredu zaplatena zaloha na sluzby nabijania.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ejoin EU - cudujem sa, že vás vôbec takýto spôsob napadol.
      To nie je customer friendly riešenie a u nikoho iného som to nevidel. A že tých účtov na nabíjanie mám možno aj zo 10.

    • PistaTT
      PistaTT komentoval
      Upraviť komentár
      Myslím, že na toto netreba frflat. Je to skrátka možnosť, ktorú zákazník môže ale nemusí využiť. Možno to nejakému zákazníkovi tak vyhovuje. Ale nikoho nikto nenúti to tak robiť.

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko musíme korigovať Vaše tvrdenia, keďže nie sú správne. Peniaze posielate na Váš účet vedený spoločnosťou Ultima Payments, ktorá je licencovaná NBS. Teda, neposielate ich na účet spoločnosti "ktora vedie virtualne ucty zakaznikov (ejoin je spolocnik)". Zároveň ide o účet vedený v Ultima Payments, a teda peniaze naň prevedené nie sú kredit, ale naozaj Vaše peniaze (https://www.zakonypreludi.sk/zz/2009-492 - § 77 ods.9). Teda, Ultima Payments je spoločnosť, ktorá má licenciu Národnej banky Slovenska, čo môžete nájsť aj na stránke NBS - https://subjekty.nbs.sk/entity/3482/

      Pri registrácii do mobilnej aplikácie si otvárate účet v Ultima Payments a zároveň uzatvárate zmluvu o poskytovaní služieb nabíjania s firmou, ktorá spravuje systém Smart Fuel Pass a ktorej je aj ejoin s.r.o. spoločník.

      Jiri GrandPa áno, ide o unikátny spôsob. Robíme všetko preto, aby bol pre zákazníkov stále viac atraktívny, jeho výhody a benefity neustále rástli, počet dostupných staníc sa rozširoval a zároveň do systému plánujeme zavádzať možnosť platby aj za iné služby, nielen nabíjanie elektromobilov.
      Naposledy upravené Ejoin EU; 21-02-2023, 09:13.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      @eJoin viem ze je Ultima Payments registrovana u NBS, overoval som si to pred rokom ked ste ten sposob zacali predstavovat a preto som to napisal aj s prikladmi . Je zaregistrovana ako poskytovatel platobnych sluzieb, nie ako bankovy subjekt a preto je to tak ako som napisal, klienti na svoje prostriedky nepozivaju ziadnu ochranu vkladov alebo ochranu proti zadlzeniu tejto spolocnosti a peniaze u Vas nie su nijako chranene a su majetkom Ultima payments, ktora s nimi moze narabat podla svojho uvazenia a takisto o ne moze v dosledku svojho zadlzenia, podnikania prist bez toho aby sa veritelia pozastavili nad tym, ze su to prostriedky klientov. Licencia u NBS je len akasi “viazana zivnost”, proste na takuto cinnost ste mali povinnost ju oznamit NBS namiesto zivnostenskeho uradu ale penazne prostriedky poslane tejto spolocnosti nemaju ziadnu ochranu.
      Naposledy upravené Miroslav Rojko; 20-02-2023, 06:02.

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko je to presne, ako keby som si vkladal peniaze na "svoj" účet v stávkovej kancelárii bet365 či iných, ked sa spoločnosť zdekuje tak sa zdekuje aj s mojimi financiami. V tomto to má taký Lidl vhodnejšie spravené. Zoberie len tolko kolko naozaj minieš v dannú chvílu. Ja naozaj nechápem, prečo pri preklopení účtu do aplikácie sa ti zmenia platobné podmienky, ved predsa ak si im tam nenechal sekeru, tak ako so zákazníkom, ktorý na čas platí účty nemôžu mať problém, hlavne ked im človek platil za kartičku, v čechách tuším sa volá estation ked som si vybavoval tak mi ju poslali zadarmo aj poštovné zaplatili a tak isto pošlú faktúru, len vtedy ked niečo odoberiem z ich nabíjačiek tak ako ejoin doposial.

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      1romeo1 Ak som ich spravne pochopil tak ak aj po migracii/sparovani budes aktivovat nabijanie kartickou a nie apkou, tak ti pride faktura po starom na konci mesiaca, Len ked spustis nabijanie apkou tak platis okamzite z predplateneho kreditu. Takze ja budem aj nadalej pouzivat karticku.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Dobijanie Easy a Prima kariet, a zufale dobijanie kreditu ked sa minul, sme tu uz kedysi mali… sviezi zavan retro sentimentu 😁

    • Ejoin EU
      Ejoin EU komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko opäť musíme Vaše tvrdenia korigovať, keďže príklady nie sú správne a nerozumieme, odkiaľ máte tieto informácie alebo prečo tvrdíte to čo tvrdíte. Peniaze zaslané na Váš účet vedený v Ultima Payments, s ktorým uhrádzate nabíjanie, skutočne sú stále Vaše a nejde o majetok Ultima Payments.

      Pripájame aj vyjadrenie Ultima Payments: "Licencia od NBS má jasné pravidlá, ktoré vychádzajú zo smernice EBA(EU) aplikovanej do zákona o platobných službách 492/2009 https://www.zakonypreludi.sk/zz/2009-492 Proces získania licencie poskytovateľa platobných služieb nie je "akási viazaná živnost". Získanie licencie podlieha auditu personálneho, majetkového a technického zabezpečenia zo strany NBS a rovnako aj priebežne počas celej doby výkonu licencie. Na nepravdu, ktorú tu nezmyselne podsúva pán Rojko (aj keď tvrdí, že si to overoval) existuje jednoduchá odpoveď, a to v § 77 ods.9 - "Finančné prostriedky prijaté platobnou inštitúciou od používateľov platobných služieb netvoria súčasť majetku platobnej inštitúcie ani nepodliehajú výkonu rozhodnutia podľa osobitných predpisov a sú z neho vylúčené.""

    • 1romeo1
      1romeo1 komentoval
      Upraviť komentár
      Taur nie, ak sa raz preklopíš so svojim starým účtom do aplikácie tak už ti nikdy nepríde faktúra raz za mesiac! Budeš si musieť cez tú spoločnosť nabiť kredit a z neho sa ti bude strhavať, samozrejme pritom nemusíš používať aplikáciu, ale stači ich kartu. Takže krok späť, ešte že sa mi nepodarilo preklopiť môj účet do aplikácie, aplikáciu používam len na to aby som vedel či je voľná resp. funkčná nabíjačka pre nič iné, lebo trepať sa z dialnice niekoľko km a potom zistíš, že nejde nabka tak to je nanič, aspon v tomto ich musím pochváliť za tú aplikáciu. Ale zároven Ejoin EU vám by som chcel oznámiť, že platobné podmienky, aké boli doteraz, teda ak nabijem tak príde faktúra, ktorú zaplatím, by som chcel ostať v tomto systéme. Nemám záujem prechádzať s mojou zaplatenou kartou do "kreditného " systému vopred vložených penazí, nevyhovuje mi takýto systém a podľa názorov nebudem jedinný asi.
      Naposledy upravené 1romeo1; 21-02-2023, 16:20.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #93
    Napísal som o eJpin:

    Peniaze sa posielaju na ucet spolocnosti, ktora vedie virtualne ucty zakaznikov (ejoin je spolocnik). Ale peniaze su na ucte tejto spolocnosti, nie su nijako chranene (nejedna sa o bankovy ucet s ochranou vkladov) a navyse v pripade exekucie tejto spolocnosti budu pouzite na vyrovnanie dlhu spolocnosti. Je to kredit za sluzby dopredu plateny a vsetko ostatne co ejoin napise, je hra so slovickami a prekrucanie.
    Opakujem, nejedna sa o spolocnost, ktora je licencovana spravovat penazne prostriedky klientov na samostatnych uctoch mimo majetku tejto spolocnosti a teda peniaze im poslane su uz ich a zo strany zakaznika je to dopredu zaplatena zaloha na sluzby nabijania.​

    eJoin odpovedal:
    Miroslav Rojko musíme korigovať Vaše tvrdenia, keďže nie sú správne. Peniaze posielate na Váš účet vedený spoločnosťou Ultima Payments, ktorá je licencovaná NBS. Teda, neposielate ich na účet spoločnosti "ktora vedie virtualne ucty zakaznikov (ejoin je spolocnik)". Zároveň ide o bankový účet s ochranou vkladov a teda peniaze naň prevedené nie sú kredit, ale naozaj Vaše peniaze. Teda, Ultima Payments je spoločnosť, ktorá má licenciu Národnej banky Slovenska, čo môžete nájsť aj na stránke NBS - https://subjekty.nbs.sk/entity/3482/

    Pri registrácii do mobilnej aplikácie si otvárate účet v Ultima Payments a zároveň uzatvárate zmluvu o poskytovaní služieb nabíjania s firmou, ktorá spravuje systém Smart Fuel Pass a ktorej je aj ejoin s.r.o. spoločník.



    Pre ostatných:
    Tu je odkaz na Fond ochrany vkladov a jeho účastníkov - banky alebo pobočky zahraničných bánk.

    https://fovsr.sk/fov/ucastnici-systemu-ochrany-vkladov/

    Vidíte tam niekde firmu UltimaPayments ?

    A ďalšia indícia - keď si posielate peniaze do UltimaPayments, máte každý užívateľ svoj samostatný účet alebo to posielate na ich účet s nejakým variabilným symbolom, podľa ktorého si to oni potom zaevidujú u nich na virtuálnych účtoch zákazníkov ?

    Pod dozorom NBS sú tisícky subjektov, proste musia poslať podklady, splniť podmienky a posielať výkazy do NBS ale to nie je ochrana vkladov. Keby to stačilo, neexistovali by Fond ochrany vkladov a Fond ochrany investícií, lebo subjekty pod dozorom NBS by nemohli spreneveriť prostriedky alebo by sa nemohli stratiť.

    Stojím si za tým, že peniaze dopredu posielate súkromnej spoločnosti, kde nie sú nijakým systémom ochrany vkladov chránené a teda jedná sa o dopredu zaplatenú zálohu (kredit) na nejaké služby, kde pri úpadku spoločnosti nie je nijaká záruka vyplatenia prostriedkov. Nehrajte sa na banku alebo niečo viac, čo ste. Klienti majú u Vás peniaze rovnako ako u hocijakých iných firiem, kde dali dopredu zálohu za služby.

    Zároveň sa hovorilo o poplatku za nečinnosť - keď rok nenabíjam, naúčtujete poplatok. Písali ste, že nebude. Ale v aktuálnom cenníku vyvesenom na stránke stále je vo výške 2€ mesačne. Keď chcem peniaze naspäť, za prevod je poplatok tiež.

    Tu je cenník: https://ultimapayments.com/downloads/poplatky.pdf

    Celý cenník evokuje pojmami "Osobný účet", "Internet banking" atď ako keby sa jednalo o banku, ale o banku sa v prípade tejto spoločnosti nejedná. Je to firma, ktorá môže poskytovať platobné služby a vklady u nej nie sú chránené fondom ochrany vkladov.

    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #94
      Tu prikladám aktuálny cenník Ultima Payments ku dnešnému dňu vyvesený na ich stránkach (keby sa časom menil).

      Zaujali ma dve položky:

      Pripísanie nedostatočne identifikovanej platby 2€

      Vrátenie neidentifikovateľnej platby späť platiteľovi 5€

      Ak by mali klienti svoj účet a na ten si posielali prostriedky, ako by mohla byť platba neidentifikovateľná ? Veď predsa buď to na účet v tvare IBAN xxxxxxx príde alebo nepríde, keďže tam majú klienti svoj bankový účet s ochranou vkladov. Takže ak zadám zlý účet, platba sa vráti, lebo účet neexistuje. Načo také poplatky ? Aha, jedine že by tam klienti nemali svoj účet a posielalo sa to na účet spoločnosti UltimaPayments a len podľa variabilného alebo iného symbolu priraďovalo na virtuálne účty zákazníkov ?
      Pripojené súbory
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        Nemáme problém korigovať naše vyjadrenie ohľadom ochrany vkladov, ale to nič nemení na predmetnom zákone a § 77 ods.9 , kde je jasne uvedené, že peniaze nie sú majetkom Ultima Payments.

        V cenníku samozrejme nie je poplatok za neaktivitu. Čerpáte zo starého cenníka, čo je vidieť aj na dátume. Všetkým registrovaným klientom prišiel koncom januára e-mail s informáciou o zmene cenníka a bodoch, ktoré sa v ňom menia.

        https://fs.smartfuelpass.com/TermsDo...3.02.01_SK.pdf

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        "Nemáme problém korigovať naše vyjadrenie ohľadom ochrany vkladov" - to znamená jednoducho povedané, že vklady klientov nie sú chránené a teda jedná sa o zálohu ako keď si predplatím kredit hocikde ? Lebo o tom to je. Nech sa páči, teda korigujte a jasne.

        Odvolávate sa na par. 77, že peniaze ne sú majetkom ... Ak sa to tam píše, tak teda nie ale čo to znamená v praxi ? Sú uložené na jej bankovom účte a disponiju s nimi. Ak by sa vinou nejakého nezodpovedného zamestnanca o tieto prostriedky prišlo, nie sú nijak chránené. Keď je pošlem niekomu zálohu na okná, tiež to nie sú jeho peniaze ale ešte moje, lebo mi nedodal výrobok ale ak sa niečo stane, o zálohu prídem.

        Cenník som pred hodinou stiahol z webu spoločnosti UltimaPayments pod "Cenník", ktorú ste označili ako subjekt, ktorý tieto prostriedky spravuje. Nebolo na výber viac dokumentov (od rôznych dátumov), priamo otvorilo toto PDF. Ak na ich stránke je neaktuálny cenník, pričom zvykom je skôr cenník uverejniť ešte pred účinnosťou a teda dopredu, tak potom ako má potenciálny zákazník, ktorému do mailu neprišiel, lebo jeho mail nemáte, dopredu vedieť o Vašich cenách ?


        Viete, ľudia platia zálohy na x vecí dopredu, platia si kredity atď ale sú oboznámení s tým, že o to môžu prísť. Proste zaplatím dopredu toľko, o koľko môžem prísť. Ale nedávajte sem zavádzajúce informácie o "vlastných účtoch", ochrane vkladov klienta atď., ktoré evokujú niečo iné ako to je. Každý Vám pošle toľko, koľko uzná za vhodné.
        Nenapadlo by ma reagovať, keby ste sa nehrali na niečo viac ako to je - že je to kredit dopredu na služby súkromnej firme.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #95
      ejoin reagoval:
      • V cenníku samozrejme nie je poplatok za neaktivitu. Čerpáte zo starého cenníka, čo je vidieť aj na dátume. Všetkým registrovaným klientom prišiel koncom januára e-mail s informáciou o zmene cenníka a bodoch, ktoré sa v ňom menia.

        https://fs.smartfuelpass.com/TermsDo...3.02.01_SK.pdf

      Ja som dal odkaz na aktuálny cenník UltimaPayments a.s. a Vy ste dali odkaz na cenník na stránke smartfuelpass.com, pričom tu píšete, že prostriedky sú spravované na samostatných účtoch v UltimaPayments. Takže prostriedky sú na účte UltimaPayments a.s. ale riada sa cenníkom spoločnosti eJoin Up s.r.o. a nie cenníkom UltimaPayments a.s. ? Alebo sa riadia oboma ? Že jedny poplatky účtuje eJoin UP s.r.o. (od 8.2.23 premenovaný na Smart Fuel Pass s.r.o.) a ďalšie ešte UltimaPayments a.s. ? Alebo prostriedky nie sú na účte UltimaPayments a.s. ale sú na účte Smart Fuel Pass s.r.o. ?

      Načo taká zložitá "štruktúra" a možná neprehladnosť pri jednoduchom požadovaní kreditu dopredu za nabíjanie ?

      Tu sú zverejnené účty spoločnosti Ultima Payments a.s.:

      SK8109000000005037085258 GIBASKBX Slovenská sporiteľňa, a.s.
      SK9709000000005146091630 GIBASKBX Slovenská sporiteľňa, a.s.
      SK1209000000005190293926 GIBASKBX Slovenská sporiteľňa, a.s.​

      Tu je zverejnený účet spoločnosti Smart Fuel Pass s.r.o. (bývalý eJoin UP s.r.o. do 8.2.2023):

      SK9809000000005189438972 GIBASKBX Slovenská sporiteľňa, a.s.

      Kde sa nachádzajú teda prostriedky klientov, ktorí Vám zaplatia kredit na služby dopredu ? Na niektorom z týchto účtov ?


      Spoločnosť Ultima Payments a.s. doteraz asi nejakú relevantnú činnosť nevyvíjala ohľadom platobných služieb, nakoľko jej príjmy boli väčšinou nulové, resp. od 2013 - 2020, čo sú zverejnené výkazy, mala celkový príjem za 8 rokov v súhrnnej výške menej ako 4 tis. €.

      https://www.finreg.sk/subjekt/2023707114

      Spoločnosť Smart Fuel Pass s.r.o. je nová, ešte nemá odovzdané výkazy ani za jeden účtovný rok.

      https://www.finreg.sk/subjekt/2121707412

      Vaši klienti si možno kladú otázku, kde sa teda budú nachádzať ich prostriedky dopredu zaplatené ?

      Milý @eJoin ? Rozlúsknete túto záhadu ?
      Pripojené súbory
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        Opäť dobrý deň, pri registrácii v aplikácii sa riadite cenníkom, ktorý je uvedený v obchodných podmienkach, jeho súčasťou sú poplatky platformy a finančnej inštitúcie. Ide o cenník, na ktorý sme Vám sem dali odkaz. Registrovaní zákazníci o zmene boli upovedomení e-mailom, ako sme už uviedli vyššie a práve tu prišlo k odstráneniu poplatku za neaktivitu, čo sme už vopred avizovali. Peniaze nie sú ani na jednom z účtov, ktorý tu bol uvedený. Ide o špeciálny účet vedený v Slovenskej sporiteľni presne na tento účel, ktorý je pod konkrétnymi pravidlami. Skutočne nerozumieme týmto spochybneniam, ktoré sú hrubo nesprávne vo viacerých bodoch. Teda opakujeme, na účte nemáte kredit, ale stále Vaše peniaze. Takto prevedené peniaze nie sú majetkom Ultima Payments, ale sú stále Vaše. Ultima Payments nemá v NBS akúsi viazanú živnosť, ale získala licenciu, ktorá podlieha prísnym podmienkam a pravidelnej kontrole. Skutočne nerozumieme týmto Vašim tvrdeniam a ich účelu.

        Ak je niečo na trhu nové, rozumieme, že môže byť ťažšie tomu porozumieť. Aj preto sa snažíme všetky Vaše otázky zodpovedať vždy k Vašej spokojnosti. Pán Rojko, obávame sa, či to vôbec má zmysel, keďže viaceré z týchto nezrovnalostí by nemuseli byť, ak by ste Vaše informácie mali skutočne overené. Viď. zákon, cenník, obchodné podmienky a iné.
        Naposledy upravené Ejoin EU; 21-02-2023, 12:54.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Vidíte, nenapísali ste, či prostriedky má firma UltimaPayments alebo eJoin UP (Smart Fuel Pass) alebo eJOin. Na jednoduchú otázku odpoveď, z ktorej vyznieva, že nakoniec sú tam poplatky dokonca oboch firiem ale to zasa napíšete, že to tak nie je ale ja to z Vašej vety chápem tak.

        Píšete: "Opäť dobrý deň, pri registrácii v aplikácii sa riadite cenníkom, ktorý je uvedený v obchodných podmienkach, jeho súčasťou sú poplatky platformy a finančnej inštitúcie. "

        Takže platforma sa dá považovať Smart Fuel Pass s.r.o., ktorá má svoje poplatky a finančná inštitúcia je Ultima Payments a.s. a tá tiež má poplatky ? Ak sa mýlim, prepáčte ale stačí nazývať veci pravými menami a za slovo platforma dať názov firmy a za slovo platobná inštitúcia dať tiež jej názov.

        Áno, je to na trhu nové, je tomu ťažšie porozumieť. Keby eJoin vydal cenník a eJoin pýtal kredit, je to jednoduché. Do príbehu sú zapojené ďalšie dve firmy a ďalšie dva ich cenníky, preto vznikajú otázky. Určite pomôže, keď budete písať konkrétne - na účte ktorej firmy sú prostriedky.

        A k overeným informáciám - dal som sem cenník z webu UltimaPayments a Vy ste dali cenník inej spoločnosti - Smart Fuel Pass s.r.o.. A nasledovala jednoduchá otázka - kde sú prostriedky klientov ? Jednoduchá otázka ale zložitá odpoveď. Keby bola odpoveď jasná a jednoduchá, ďalšie otázky by nemuseli byť.

        A "na účte nemáte kredit, ale stále Vaše peniaze" sme si už v minulom texte vyjasnili tým, že nie ste oprávnený poskytovať bankové služby a viesť bankové účty klientov, ktoré sú ich menom evidované vo fonde ochrany vkladov ako ste uviedli: "Nemáme problém korigovať naše vyjadrenie ohľadom ochrany vkladov".
    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1542
      •   

      #96
      Prečo robiť veci jednoducho, keď sa dajú zložitejšie.

      Komentár


      • 1romeo1
        1romeo1 komentoval
        Upraviť komentár
        osobne si myslím, že ako stúpajú počty klientov tak posielať každému faktúry je zložitejšie pre nich ako to mať takto automatizované, mne osobne viac vyhovuje každomesačná faktúra, ja niesom neplatič a vždy moju podlžnosť včas vyplatím. Lebo tých spoločností čo je na trhu ak by som mal mať všade nejaký kredit "moje peniaze" tak by ma hlava z toho bolela, kde mám kolko penazí a budem tam mať dostatok ked budem priamo nabíjať atd. Sminn to má takto od začiatku, ale tam človek neplatil za kartu.Inak tam sa mi podarilo raz nabiť do mínusu 2€ to by mi ten ejoin nový systém asi nedovolil a kedže mnohokrát nemám internet tak by som si ani dalšie peniaze nemohol dobiť. Je to hrozne nepraktické, hlavne pre ľudí čo moc nenarábajú s mobilom a internetom.
        Naposledy upravené 1romeo1; 21-02-2023, 16:24.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Asi tak.
    • Ejoin EU
      Member
      • Jun 2020
      • 267

      #97
      Dobrý deň, prajeme,

      v Google Play je dostupná nová verzia aplikácie ejoin GO s podporou biometrie. Namiesto PIN kódu sa je možné pohodlnejšie overiť odtlačkom prsta. Biometria pre iOS verziu aplikácie dorazí neskôr, budeme Vás informovať.

      Pekný víkend,
      ejoin

      Komentár


      • Kale
        Kale komentoval
        Upraviť komentár
        a moznost pin kod vypnut?

      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        Ak Vás k zapnutiu biometrie aplikácia nevyzvala, môžete ju zapnúť v nastaveniach.
    • Ejoin EU
      Member
      • Jun 2020
      • 267

      #98
      Dobrý deň,

      OC VIVO! v Bratislave je naša prvá lokalita s novým platobným terminálom, kde môžete za nabíjanie zaplatiť kartou, mobilom alebo hodinkami

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Platobný terminál OC VIVO-1 (2).jpg
Videní:	286
Veľkosť:112,6 KB
ID:	93076
      Naposledy upravené Ejoin EU; 25-09-2023, 12:54.

      Komentár


      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        cena?

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        Mne by stacilo keby som nasiel jednu lokalitu kde Vam funguje Chademo... ano mam zatial statistiku 0:4... tie chademo odtial mozete rovno odmontovat...

      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        1fisker cena je rovnaká ako pri nabíjaní bez registrácie. Tu je napríklad AC v OC VIVO! https://portal.smartfuelpass.com/I/C...00080000770002

        Cena za nabíjanie bez registrácie / platobný terminál sa bude v blízkej dobe upravovať výrazne, a to smerom dole

        hudino Tento rok sme osadili už viac ako 12 nových DC a ani jedna z nich nie je vybavená CHAdeMO konektorom, vrátane tejto stanice v OC VIVO!. Na staniciach kde CHAdeMO je, odporúčame pritlačiť pištoľ konektora viac do auta, môže tam byť problém s prvotnou komunikáciou, prípadne zámkom

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        @Ejoin EU.. tlačil som tlačil.... ale stanica netlačila

      • Ejoin EU
        Ejoin EU komentoval
        Upraviť komentár
        hudino Napíšte prosím e-mail na info@ejoin.eu, môžeme sa dohodnúť, stretnúť osobne a pozrieť sa na to. Ďakujeme a ospravedlňujeme sa za komplikácie.
    • Ejoin EU
      Member
      • Jun 2020
      • 267

      #99
      Dobrý deň prajeme,

      dnes vyšla aktualizácia aplikácie pre iOS, doplnené bolo prihlásenie s pomocou biometrie. Zapnúť ju môžete v nastavení aplikácie. Zároveň do aplikácie v iOS a Android bola doplnená možnosť otvoriť si priamo webový portál s Vašim účtom.

      Pekný víkend,
      ejoin
      Naposledy upravené Ejoin EU; 02-12-2023, 09:47.

      Komentár


      • PistaTT
        PistaTT komentoval
        Upraviť komentár
        toto je velmi uzitocne vylepsenie. vdaka
    Pracuje...
    X