Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

IONITY

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #46
    Nejake pikosky z cestovania po Ionity vo Francuzsku ... Vcera na 18x 350kW + 1x50 CCS/Chademo/T2 ionity hube boli trochu vynovene stojany.
    Mali uz pripravu na platbu kartou. A hardverove stop tlacidlo - to si pochvalujem. Dnes som ladnu klikal 4-5x displej, kym sa to vyplo.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	28 Veľkosť:602,1 KB ID:	91850

    Obr.2 Takyto hub som este nevidel (a to ich mam navstivene desiatky z 13 statov). Tu prvy krat som videl aj s dvomi miestami pre karavany/privesy. Podla asfaltu asi novy hub, ale toto by islo, ak sa to bude uberat aj touto cestou, ze tam bude aj prives friendly zona.

    Inak konkretne tu by sa hodilo mat v menu stojanu moznost vypnutia autorizaciou. Lebo jedli sme 500 metrov od stojanov a pomerne skoro vypadlo nabijanie.
    Zistil som to az ked sme dojedli (nabite za hodinu len 36%). Hocijaky skodoradostny clovek moze nabijanie na klik vypnut. Je to fajn ak sa sedi v aute, ale na tieto pripady by sa hodila aj ta druha moznost.

    PS: problem bol inak v stojane. Ked som to spustil znova, isiel len 33kW. Presunuli sme sa vedla. A cca do 30 minut prisiel technik, otvoril ten stojan a nieco s pumpou a hadickami riesil (zjavne chladenie kabla). Ak reagovali tak rychlo na nase nabijanie tak to je ina pohotovost zasahu.


    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	16 Veľkosť:887,1 KB ID:	91851



    Naposledy upravené nick81; 20-07-2023, 20:01.

    Komentár


    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Aj Dubnica má prípravu na platbu kartou. Alebo to je platba cez appku ionity? No proste je tam čierny kváder s displayom.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ivan32 priprava tam je, zatial to nebude hned od zaciatku. O.i sa uz caka len na kolaudaciu a spusta sa. Nachystam video buduci tyzden.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #47
    Chorvátsko posilní Škoda, že mimo diaľnice.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	747
Veľkosť:153,2 KB
ID:	92168

    Komentár


    • Rasto6
      Rasto6 komentoval
      Upraviť komentár
      Napriek tomu to bude najmä na spiatočnej ceste záchrana

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Mňa potešil chýbajúci diel skladačky Udine IT vo výstavbe.

    • cio
      cio komentoval
      Upraviť komentár
      Presne tu to chýbalo. Výborné miesto a dostupné z oboch smerov. Pochvala

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Zvláštna lokalita. Len 90 km od Zadaru a zároveň cez 200 km od Zahrebu. Pritom Brinje by bolo na pol ceste. Verím, že inak sa nedalo.
      Každá nová nabka poteší a skrátenie cesty domov o 15 minút tiež.

    • cio
      cio komentoval
      Upraviť komentár
      tommik do Zadaru zo Zagrebu na šupu teraz nedôjdeš a musíš sa trápiť s tými drahými a nespoľahlivými ELEN, MOL, TIFFON ktoré sú často iba 1x50kW. Toto miesto je určite OK. Je super že bude dostupné obojsmerne. Zdá sa že momentálne na tom mieste nie je nič iné, asi ani WC ani bufet ... no ale čo už

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      cio Akože nie? Aj e-Niro 64 prejde Zadar Ionity -> Zagreb, Ionity Sop s úbytkom 74%.To treba len nabiť viac (85-90%). Ostatné EV by to mali dať s ešte väčšou pohodou.

    • cio
      cio komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 možno ak by sa šlo na doraz, pomaly a dole kopcom (smer Zagreb->Zadar)

      Ja zo zasady najazdím na doraz, lebo už som zažil celý HUB IONITY na Balatonkerzstúre down a zrovna som mal dojazd 30km 😃
      Baterku netlačím na doraz. Už vôbec nie v horúčave na UFC, kde nad 80% klesá výkona a baterka dostávado zubov.
      Je oveľa rozumnejšie raz za 200km zastať, a za 25min ísť. Keďže tam chodím často, radšej vsádzam pri tranzite na istotu.
      Ale Ty to môžeš robiť ako je Ti lepšie.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      cio Problém Nira je, že od 75-78 percent to padá na 25kW, musel by som v Zadare mať ideálne 88-90 ak nie na doraz. Ale EV6 Rwd, I5 77 Rwd, I6 AWD to dajú s prehľadom. Samozrejme nová lokalita so 6 stojanmi sa zíde. Z Baška Voda, mi bol Zadar zbytočne "skoro"

    • tommik
      tommik komentoval
      Upraviť komentár
      Páni, toto je večná debata. Kto má doma Áziu vie, že tých 300 diaľničných km medzi Zadar Ionity -> Zagreb, Ionity keď chce, tak urobí a nemusia ho pritom ani obiehať kamióny. Tu je jednoznačne výhoda v efektivite tých áut. Toto si Nemec kompenzuje vysokými kW pri nabíjaní do plna. Problém nastane ak nie sú nabíjačky, tam bude 150kW pri 99% SoC na dve veci.
      Buďme radi, že pribudne nový HUB a hurá otestovať
  • ivan32
    Member
    • Sep 2014
    • 178
    •   

    #48
    V Dubnici už tuje sadia.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Scr11082023.jpg
Videní:	755
Veľkosť:108,3 KB
ID:	92182
    Pripojené súbory

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Budem mat video ked spustia

    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 hlavne sem daj vedieť kedy budú pásku strihať. Prídem pozrieť.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    #49
    Cez BMW DCS je za 0.3e/kWh... Paušál ako Ionity Power pri KiaCharge. Ak niekto jazdíte veľa zahraničie...

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	625
Veľkosť:13,4 KB
ID:	92341

    Komentár

    • ivan32
      Member
      • Sep 2014
      • 178
      •   

      #50
      Tu je detail toho platobného terminálu v Dubnici. Zaujal ma tam ten DC elektromer. Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230820_132615_Gallery.jpg Views:	0 Size:	88.7 KB ID:	92388
      Naposledy upravené ivan32; 20-08-2023, 12:31.

      Komentár

      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        #51
        Začali budovať Ionity Ostrava. Ešte jeden by chcelo medzi Varšavu a Kaunas a bude sa dať prejsť do Pobaltia iba po Ionity.

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	580
Veľkosť:56,4 KB
ID:	92936

        Komentár

        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          #52
          Pôvodne zverejnené od ivan32 Pozrieť príspevky
          Tu je detail toho platobného terminálu v Dubnici.
          Tak deň po SCH TN je už aj Ionity Dubnica živé.


          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	480
Veľkosť:15,4 KB
ID:	93001

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Čím sme si to zaslúžili?

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Ionity je stale pre vacsinu Slovakov trosku draha zalezitost, a Teslu nema kazdy. Ja by som s tou chvalou pockal az do casu kym konecne dokoncia ten neslavny tender na vystavbu narodnej nabijacej siete pozdlz D1. Otazne je, ci to nahodou neplanuju ukoncit az spolu s dostavbou dialnice do KE 😑

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som dal len oznam o spustení. Neviem, čo vy dvaja stále riešite. :-)

            Wilo Bez paušálu ZSE 25e/hod tiež v pohode. Včera som bol v ČR, všetky moje 3 ionity (15/17/21 min) boli po cca 60kWh
            ZSE za 0.41 je doslova ruinujúce.

            Ideme zas teoreticky okrem spotrieb auta porovnávať SCH/Ionity? :-D

            Ja tvrdím. Je to úplne jedno s čím pôjdeš zahraničie a či SCH vs Ionity. Obe dajú cca rovnaký komfort / výkon.
            Naposledy upravené nick81; 24-09-2023, 07:20.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 nie, zle si ma pochopil. Ja nic neporovnavam ani nic. Som vdacny za kazdu novu lokalitu. Som len reagoval na Jirka, ze nam niekto zniesol velky dar, ktory sme si snad ani nezasluzili 🙈 tato lokalita je ok, dokonca lepsia ako TN SCH kvoli mensej zachadzke. Len asi nie som natolko nadseny, lebo pre celkovy rozvoj to je len kvapka v mori, aj ked potesi 😉

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Je to dobre umiestnene a chybalo to medzi Bratislavou a Zilinou. Dokonca je to lepsie ako SCH Trencin, kde treba absolvovat niekolko km z dialnice cez zapchy (docasne hadam za rok uz opravia banovecku cestu).
            Keby sa jednalo len o cas nabijania v TN (a nie ohurenie rychlostou), tak je stale lepsia rychlejsia volba zist na Greenway Dalitrans a nabit tam (500 m od dialnice) ako stracat 25 minut cestovanim ku Laugariciu a späť.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo A si myslíš, že som z toho napichaný? Ja touto trasou tak často nejazdím. Len som oznámil, že to beží.

            Tiež je to pre mňa len doplnok na posilnenie infry. V lete som si išiel na otočku na Oravu po deti a ku TN GW Laugaricio boli také zápchy, že dík. Nechcel som s deckami trčať s Nirom 40 min v Dalitrans. Zíde sa. A hlavne tým čo pendlujú sever - BA/AT/HU.
            Naposledy upravené nick81; 24-09-2023, 09:17.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 a bol som v tom, ze Ionity je drahe pre Slovakov. Ved vzdy ked nejake medium testuje ekonomickost prevadzky elektromobilu vs spalovak, tak tu na fore vsetci svorne kritizuju redaktora, ze pouzil najdrahsiu moznost - IONITY 🤷‍♂️ ja tam nechodim, zatial som nemal dovod, a priznam sa, ze nepoznam aktualny cennik. Ale tuna to vsetci kritizovali, tak som bol za to, ze maju skusenost 😁 pozeram, ze to vsak zdaleka nie je najdrahsia moznost. Bez nejakeho pausalu to ale bude asi zahul ci? Mne sa neoplati platit si ZSE kvoli tomu, mimo SCH nabijam velmi zriedkavo.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo Mňa tiež občas prekvapia ľudia ako majú poriešené nabíjania. A fungujú v tom svojom modely v pohode. ZSE roaming 25e/hod som myslel pre zahraničie. Lokálne SK najčastejšie GW max. 0.49, alebo majú zahr.programy s výh.cenou. Doteraz tu bol len Senec. Ľudia si vyšpekulujú svoju cestu, ak budú potrebovať častejšie. O to sa netreba báť.
            Naposledy upravené nick81; 24-09-2023, 10:04.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo Krituzejeme novinarov ze ako referenciu ekonomickosti nabijania pre prorvnanie so spalovakom beru Ionity jednorazove nabitie bez registtracie co je 0,89e tusim, co pochybujem ze na tom nejaky emobilista pravidelne funguje. Fer adekvatne by potom pre spalovak bolo zobrat cenu najlepsieho benzinu od najdrahsej znacky/siete na dialnicnej pumpe s najvyssou cenou v EU. Slovak moze rovnako rychlo 350kw nabijat napr. na ZSE za 0,29e (resp. z volnych v pausali aj za 0.22e) a tiez rozne karticky automobiliek davaju moznost nabijat okolo 0,30-50e myslim.
            Cize na Ionity sa da aj za draho ale aj ze ovela menej z ich pausalmi alebo autokartickami a nemusi byt Ionity pre slovakov vyslovene drahe, ale su aj lacnejsie alternativy.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Taur Základná cena je 0.79 (nie 0.89). Ale to máš aj s GW, základná cena je úplne mimo. A potom ako to zdvihli GW/ZSE aj v DCS, tak už aj tam. Skôr či neskôr to bude EÚ musieť regulovať a potom aj DCS naberie iný význam so 600 tis nabíjačkami. Ale tak, zatiaľ treba trochu čarovať ak treba.
        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          #53
          Okrem Ostravy, začali práve stavať Radomsko medzi Ostravou a Varšavou. Tiež veľmi dobrá lokácia, ktorá umožní bypass vyťaženejšieho Ionity pri Lodž a skrátiť si cestu do Varšavy cez Piotrków Trybunalski.

          Ionity zvyšuje rozostavaný počet lokácií. Kedysi si držali tak 80 lokácií súčasne. Dnes sú cca stovka.

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	486
Veľkosť:329,1 KB
ID:	93085

          Komentár

          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            #54
            Štítok z Ionity cabinetu z Dubnice.

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	360
Veľkosť:602,0 KB
ID:	93482
            ​​

            Komentár


            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              a kde maju ten AC OUT slot?

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              dango Inside :-D ... nebudú elektroniku koncového stojanu napájať s 1000V DC :-) Toto je cabinet / power unit pre koncový stojan. Output sú káble pod zemou.
          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            #55
            V Senci dnes plnka Sme len išli okolo, ale museli sme sa vrátiť a pokecať.

            Už by mohlo aj nejaké Semi otestovať Trenčín. To bude mať myslím 2-3x lepší dojazd.

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	image.png Videní:	27 Veľkosť:848,8 KB ID:	93484
            Naposledy upravené nick81; 25-10-2023, 22:52.

            Komentár


            • SKolja
              SKolja komentoval
              Upraviť komentár
              Kolko mu to bralo? Plnych 350kW?

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              SKolja On mal verziu čo má max 250kW. Taký prerastený Ioniq Ale v 92% ma tromfol :-D To musí mať iný horný buffer. Aku mal nižší 420 kWh, ak som dobre zachytil. Spomínal dojazd naprázdno 450, vs naložený 200km. Ale koľko ton neviem, lebo tie sú do 44t.

              Zjavne to mal na test (CZ šofér). Že musí vopred volať na pumpu, aby si mohol odložiť náves. Tá kamiónová infra má čo ešte robiť. Toto, keď bežnú obsadí na 2.5 hod (250kW).

              A mi tu riešime penalizácie na nabíjanie/obsadzovanie nad 80% :-DDD By sa nedoplatil.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              To ma nejake podimenzovane nabijanie. Ved to nenabije ani pocas vykladky/nakladky ani pocas povinnej pauzy. Potreboval by aspon 500kw.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Taur Na diaľnice zatiaľ asi moc nie. Ale si zober, že s tým behá po výkladkách v rámci regiónu 450 km (aj zarátaš rekuperácie) ako https://www.youtube.com/watch?v=ZTF1Rz-CUy8. Prejazdí na jedno nabitie kus dňa.

              Veď bude lepšie. Cena pôjde dole a parametre hore. Ak sú aplikácie, kde sa to dopravcovi zaplatí prečo nie aj takéto slabšie.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              nick81 Akych 450km ved nebeha vykladat prazdny a nalozeny si pisal ze prejde 200km. Takze ak bude postupne vykladat tak povedzme spravi kolecko 250-300km ak sa vracia domov prazdny. Alebo plny odvezie naklad do 130km. Ak by sa mal vytazovat aj spat o co sa bezne snazia tak do 100km. To vyzera fakt len na specificke vyuzitie vnutrofiremnej dopravy. No ale ved nejak zacat treba...

            • tommik
              tommik komentoval
              Upraviť komentár
              Ono hlavne diaľková preprava tovaru patrí v našich podmienkach na železnicu, nie cesty. Následne lokálny rozvoz kľudne EV truckmi. Bohužiaľ naše mýto je stále nastavené tak, že voziť všetko a všade po cestách je výhodnejšie.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Ja som dal len foto kamiónu na Ionity SC, kde sa má problém v špičke otočiť aj osobák.

              Už tu idete do dojazdov, rentabilít. Načo? Nevieme o tom nič, ani koľko to rekuperuje.
              Veď neriešte :-D

              Týpek CZ šofér DHL si len prevzal z PL kamión na 2 týždne. Takže aj tie dojazdy čo hovoril, nemusia byť vôbec presné.
              Sedel v tom možno max deň. Zaujímali ma len jeho prvé dojmy. Nič viac

              Nechajme to či a na čo sa to oplatí na dopravcu. Veď na to si testujú rôzne verzie, značky.
          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            #56
            Už pár dní stará info. Ďalšie Ionity v SR stavajú v Zvolene, pri penový raj/mcdonalds.

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	326
Veľkosť:298,5 KB
ID:	93542

            Komentár


            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Parada.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Mozno trosku moc blizko Budci, ale je fajn, ze mame alternativu. Snad sa dozijeme doby, ked bude aj D1 podobne zahustena UFC-ckami ako je R1

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo Budča ZSE sú len 2 stojany. Nedá sa zjavne rozšíriť. Často je to tam úplne plné a nie je kde nabiť. Tá lokácia je super. Stačí to na skok SC - BB aj 50kWh aku. Možno moc blízko mesta. Ale zas kde bola voľná kapacita... Stále to mohla byť aj horšia

              Ako mal aj Milan vo videu, pribude ich čoskoro viac. Konečne sa im rozbehla výstavba aj v našich končinách. Ak dajú za rok tie 4 huby (vrát. dubnice) sú borci.
              Naposledy upravené nick81; 30-10-2023, 08:09.
          • nick.n17
            Member
            • Oct 2023
            • 48
            •   

            #57
            Vo výstavbe Ionity pri Makarskej. Na veľkom obosmernom odpočívadle Rašćane Gornje je 2x 50kW Elen.
            Tam sa to celkom hodí.

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	249
Veľkosť:135,6 KB
ID:	94478
            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	152
Veľkosť:1,20 MB
ID:	94479​​

            Komentár


            • jeeff
              jeeff komentoval
              Upraviť komentár
              To je pekne miesto, tam som sa nabijal na Elen ked som bol naposledy v Dubrovniku. Krasny vyhlad, dostupne obojsmerne.
          • nick.n17
            Member
            • Oct 2023
            • 48
            •   

            #58
            V Maďarsku pred HR spustili lokalitu Sormas. Na okreske pri diaľnici.​

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	226
Veľkosť:382,1 KB
ID:	94481

            Komentár


            • jeeff
              jeeff komentoval
              Upraviť komentár
              Podla mapy je to na rovnakom mieste ako ma Tesla SC, je tam Parkhotel Istvan, chodime sa tam pocas nabijania najest. Volakedy tam boli aj dobre ceny, ale ako vsade zdrazeli. Niekolko krat som tam aj spal. Tesla tam ma V3, zaujimave bude, ked ten V3 otvori pre ostatnych ako si to bude konkurovat cenou. Kazdopadne pocas letnej sezony tam byva pomerne plno, boli tam 4xV2 to uz totoalne nestihalo, teraz je tam 4xV2 + 8xV3.

            • nick.n17
              nick.n17 komentoval
              Upraviť komentár
              jeeff S tým SCH otváraním pre iných by som sa nebál... Mne napr. appka Tesly neukazuje chargers keď sa prihlásim. Bez prihlásenia to tam je, ale s tým zas nenabijem. Skúšal som meniť krajinu a nič. V3 - krátky kábel, musel by som obsadiť druhé miesto. Nad SCH teda ani neuvažujem. Radšej nabijem na staniciach, kde viem že sa nebudem trápiť (molplugee, elen, BP,...). Ale fajn, že to rastie. Jedno v akých počtoch.

            • jeeff
              jeeff komentoval
              Upraviť komentár
              Jasne, s V3 je kopec problemov pri autach, ktore nemaju port na "spravnom" mieste. Cena je ale pouzitelna. Kazdopadne, to vsetko je uz minulost, aktualne instalovane V4 stojany, ktore budu predpokladam pouzite aj na tom AFIF projekte uz maju citacky kariet a displej, takze tam ten problem odpadne.

              Co sa tyka appky, ani ja osobne tam nevidim Charge My Non Tesla Car, myslim, ze to suvisi s tym, ze mam SK konto, asi keby som si vytvoril akoze nemecke, tak to tam bude normalne funkcne. Nechcem tu rozoberat Tesla a SK trh, ale...
          • nick.n17
            Member
            • Oct 2023
            • 48
            •   

            #59
            Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
            Chorvátsko posilní Škoda, že mimo diaľnice.
            Gospić medzi Záhrebom a Zadarom je live. 6 x 350kW.

            https://www.facebook.com/photo/?fbid...09275067878586

            Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	image.png
Videní:	198
Veľkosť:143,4 KB
ID:	94485

            Komentár

            • Jiri GrandPa
              Senior Member
              • Dec 2016
              • 707
              • viera8131
              •      

              #60
              Ionity na východe “jede”. Super. Už aj Tesla by sa tu mohla zobudiť zo spánku na vavrínoch.

              Komentár


              • Wilo
                Wilo komentoval
                Upraviť komentár
                Elon asi caka na gratis peniaze z EU fondov, ked uz otvoril tu siet aj neTeslam. Za cudzie sa lahsie buduje 😉

              • nick.n17
                nick.n17 komentoval
                Upraviť komentár
                Len doháňajú, čo má Tesla už dávno pokryté. Stále majú toho ešte veľa pred sebou. Už to tempo zas spomaľuje (LOCATIONS NOW BUILDING
                89).

              • jeeff
                jeeff komentoval
                Upraviť komentár
                Tesla získala od EU vramci projektu AFIF 133M eur na budovanie SC: The project aims at deploying 6,458 recharging points (250 kW) for LDV in 613 locations in 16 countries (AT, BE, BG, DE, ES, FI, FR, IE, IT, LV, LT, LU, NL, RO, SK, SE) along the Core and Comprehensive Network. The project foresees both the deployment of new recharging stations and the replacement of existing outdated recharging points not satisfying the requirement of the ca in terms of recharging capacity and open-accessibility.

                https://cinea.ec.europa.eu/system/fi...ts_FINAL_0.pdf

                Ešte tam je aj Tesla Poland za cca 15M kde je aj HR: The project aims to deploy 740 recharging points (250 kW) for LDV in 74 locations in 6 countries (CZ, EL, HR, HU, PL, SI) along the Core and Comprehensive Network. The project foresees both the deployment of new recharging stations and the replacement of existing outdated recharging points not satisfying the requirement of the call in terms of recharging capacity and open- accessibility. To je 74 lokacii v 6 okolnych krajinach (priemer 12 lokalit na krajinu), co by bolo famozne.
            Pracuje...
            X