Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Kaufland Trnavska

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • denial
    Member
    • Jun 2014
    • 322

    #16
    vcera som sa tam zastavil zo zvedavosti a uz tam nabijala tyrkysova tm3.
    tak som pripojil aspon type2 (z konektora je ulomene) a napisalo, ze nabijacka nema vykon, tak som po kratkom nakupe odisiel s kratkym nosom
    Naposledy upravené denial; 12-09-2020, 20:00.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tyrkysova, taka vo folii? tiez som tam bol v tom case. Asi len zacinal, nemal ani 30 percent.
      To je ten typ ludi, co ani nevystupia aby sa prihovoril, alebo siel nechat nejake to euro v kauflande. Len vycuca a ide dalej a sedi v aute cely cas.
      TM3 samozrejme vyuziva cely vykon nabijacky 50kW. Ak nie je predimenzovany istic, viac nepusti a je jedno, ze je to AC. Keby si prisiel ty prvy, tahal svojich 7kW, tak jeho Tesla vyuzije zvysnu dostupnu kapacitu.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Dnes sa mi stalo to iste a tiez s TM3 ale cervena Keby som cital poriadne forum som si mohol usetrit par minut saskovania

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      a nabijal si teda ako ? DC ci AC ? Lebo AC je poskodene od nejakeho padu uz dva tyzdne urcite. A posledne dva razy svietila na nabke chyba pri AC, ze chyba nabijania. Neviem ci kvoli tomu, alebo nieco s nejakym autom.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      No nijako som nenabijal lebo TM3 bola na CCS a AC neslo tak som isiel do Yeme kde som si za nabijanie pekne zaplatil a este aj nakup ma vysiel 3x tolko Ale ta ciabatta mi to trosku vynahradila

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      myslel som, ze si pockal alebo si dal kolecko okolo

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      To nie je moj styl aby som niekde hodinu cakal koli par centom usetrenym. Radsej budem travit moj cas s rodinou ako cakanim kym niekto donabija

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tak hodinu ani ja. Ale niekedy je to na poslednych 5minut. Ak na dlhsie, vyhodou v BA je blizkost Lidla s velmi podobnym sortimentom. Ak planujes velky nakup, da sa kusok presunut a tam je dalsia sanca najst volnu nabku.
      Celkovo mam odpozorovane, ze v v Kaufe castejsie nabijaju tesy a taxikari. Ci je to hlavnym tahom, prilahlej kaviarni alebo aj dalsimi vecami, neviem. Ale TM3 ani taxik ioniq som v Lidli nevidel uz mesiace.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Ja som len rychly nakup spravil a chceli sme sa prejst na kuchajde trochu tak preto som isiel do Yeme

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 no vidis a ja som pri lidli videl rovno hned dve TM3 naraz

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      ono podľa mňa je Kaufland aj Lidl prašť jak uhoď, obidve sú väčšinou obsadené, mne sa osvedčil Slovnaft Prístavná, ten býva voľnejší

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tam su zas Bolt taxikari.
      Mam konspiracnu teoriu, ze pri Kauflande su Hopinaci (a ini neznackovi) a Slovnaft je liahnou pre Bolt.
      Lidl je tiez velmi casto obsadeny, ale asi tam nemaju taxikari ist kam na kavu tak ho tak casto nevyuzivaju.
  • Ivan91
    Junior Member
    • Feb 2020
    • 22

    #17
    dnes som tam bol prvykrat pozriet, AC stale nefunkcne, DC islo bez problemov

    Komentár

    • Savi
      Gold Member
      • Dec 2019
      • 141
      • peter68691
      •   

      #18
      Konecne nas asi vypoculi a obmedzili nabijanie na 75% SoC.
      Mal som nastavene nabijanie na 80% a pri 75% vyplo a neslo znova zapnut. Hlasilo nedostatocnu kapacitu. Hlaska by mohla byt aj ina ale velmi vitam to, ze to nepusti nad 75% nabijat. Skuste, ci to aj v dalsich Kauflandoch tak nastavili.
      Naposledy upravené Savi; 08-12-2020, 10:17.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ty koksoooo. zeby fakt? Ja som poslal 2t dozadu taky fest rozsiahly mail kvoli tym Boltakom a navrhol som ako jedno z rieseni aj nabitie do 80.
        Ale prave 75 mi pride zvlastne. Mozno pojdem tento tyzden s Hondou k Trnave, tak skusim tam.
        Stale cakam na nejake ich stanovisko, odpoved, tak ak by toto spravili plosne, verim ze to oznamia a napisu mi.

        A ty si aj skusil odpojit kabel, pripojit znova a spustit? myslis, ze si to sleduje vramci komunikacie s autom a ked ma nad 75, nedovoli spustit?

      • play3man
        play3man komentoval
        Upraviť komentár
        V TT sa mi zase zdá, že to obmedzili na 30 minút (DC). Presne po pol hodine vyplo nabíjanie. Spustiť sa dá opäť, len treba byť pri aute

      • Savi
        Savi komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 netestoval som to viac do hlbky, vydkusam este najblizsie ked pojdem okolo

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        to by snad kolenovrtaca odradilo (v TT ist kazdych 30min k autu to znova spustit)

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Tak ja dufam, ze to budu riesit len individulane a nie plosne. V Kaufe PO som si nevsimol taxikarov, asi preto ze sirokodaleko niesu obydlia. Ale zase si tam navykli nabijat mestsky policajti Leaf, zacali v lete ked im rekonstruovali priestory a mali vyradenu ele na zakladni, ale mam dojem ze sa im zapacilo rychlo nabijat na Chademo a sa im uz nechce hodiny cez AC nabijat "doma" . Usetria tym aj mestu prachy takze mame policajnych kolenovrtacov.
        Ale vseobecne sa mi nepaci ako zakaznikovy Kaufu preco by som sa nemohol nabit zo 75 hoc aj do 100%, ked im robim trzby. Zakazdym ked som sa nabijal som urobil aj nakup. A tym ze som nabijal som sa flakal aj hodinu a minul tam viac akoby som len rychlo prebehol a hodil do kosika najnutnjesie. U mna ucel nabka zdarma plni na 100%, prilakala ma a primela ma u nich minut viac. Vratane psycho aspektu, ze ved mozem si hento kupit navyse, lebo ved usetrim na nabijani.
        Ak to obmedzia % alebo casovo, tak pridem menej casto, alebo len vbehnem kupim par veci co stihnem za 25min a vypadem. Pre nich kontraproduktivne. Podla mna by to skor mali riesit cez SBS (ved aj tak tam nemaju co robit), ktora by pravidelnych kolenovrtacov co nerobia trzbu vyhanala. Najvacsi usmev mi dokazal vykuzlit panko s Tesla X ktory tam vyse hodinu sedel v aute (lebo tam fakt nebolo kam ist okrem Kaufu a Lidla, okolo su polia) a vrtal koleno.
        Vyhanat rychlo z obchodu nakupujucich asi nie je cielom Kaufu a ked sa zdrzim hodinu, tak co pomoze ked ma po 30min vypne, ked auto mi tam stoji a blokuje nabku.
        Vlastne ani celkom nechapem instalaciu DC nabky, ved ked im tam niekto za hodinu ktoru maju znackou vyhradenu na nabijanie nabije 50kwh, tak ich to stoji povedzme 5eur, aj keby urobil 50e nakup, tak je to pre nich strata 10%, co je dost. Viac by davalo zmysel keby na tu kapacitu dali 4-8x AC stlpik ktory po hodine vypne a zakaznici by sa nebili o miesto. Za hodinu co nabije zakaznik na AC za 0,4-2e je dlhodobo udrzatelne.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Tak ti policajti su teda riadni pacienti - alebo skor vynasli sposob, ako si skratit pracovnu dobu (niektori chodia spat ku kriakom, tito "nabijat")

      • denial
        denial komentoval
        Upraviť komentár
        > preco by som sa nemohol nabit zo 75 hoc aj do 100%

        keby tam prides a vzdy je obsadene, inak by si hovoril

      • Ivan91
        Ivan91 komentoval
        Upraviť komentár
        s tou policiu to neni nic nove.. v PP stoja takto na Slovnafte..

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Ivan91 ake auto maju v PP?
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #19
      Taur kolega to myslis vazne tie otazky, preco nemas nabijat od 75 do 100 ? Lebo som myslel, ze ludia co sem chodia maju prehlad v zakladnych veciach ako je rychlost nabijania nad urcitu hranicu. A prepac, ak budem hruby, ale takeho cloveka nazyvam egoistom. Za cas, ktory ti drtis posledne percenta by sa nabili na pouzitelnu uroven dve dalsie auta. A tie dve dalsie auta by pre Kaufland pravdepodobne spravili vacsi obrat ako tvoje travenie casu v predajni.
      Sam pouzivam velku A4 za sklo, ze ma mozu nad 85 odpojit (85, lebo mam fakt malu bateriu a kazdy km dobry). Ak cakam v aute (lebo tu hodinu co v zime pyta moje auto netravim celu v obchode) a dojde niekto iny nabijat, nemam problem odpajat sa pri 65-70 lebo na dojazd domov mi to vzdy staci.
      Ak sa mylim a pochopil som ta zle, tak sa ospravedlnujem, ale mozes nam skusit povedat co z tejto zauzivanej etiky elektromobilistu je nieco zle?

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #20
        Potvrdzujem Kaufland TT vypina na sekundu presne po 30min. Znovu spustenie je vsak mozne. Prepodkladam, ze na dalsiu pol hodinu.
        Lepsie by bolo obmedzenie na 80 s naslednou nemoznostou pustit dalej (resp. na AC ano), ale aj za toto som rad. Dnes pocas mojho nabijania zas dosiel kolenovrtac s leafom a zapojil sa ked mal nad 60 SOC. Auto mu ( Taur vysvetlivka pre teba preco nenabijat do plna) vypisalo 99minut !!!!

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          ten bude penit
      • Taur
        Member
        • Dec 2019
        • 296
        •   

        #21
        milan84 Ked sklzavame k hrubosti tak ako odbornik a EV youtuber guru by si mal vediet ze EV maju rozne nabijacie krivky a nie kazde EV nad 70% alebo 80% nabija uplne trapne a tiez vies ze sa to meni s teplotou. A urcite rychlejsie ako na AC niektore aj nieklkonasobne. A vies ze som ja nemal na mysli siahodlhe dotlacanie posledneho percenta za kazdu cenu do 100. Nechytaj za slovicka. Neboj sa tiez som to kazdemu vysvetlil ako su tie posledne % nezmyselne na DC, ked som to videl.

        No v ramci ferovosti a tak ako ma Kauf vypisane na tabuli pocas nabijania popri nakupe max 1h, mi moze byt uplne jedno ci si dotycny za tu hodinu nabije z 10 na 70%, alebo zo 70 na 95%, ked po max hodiine vypadne a uvolni miesto. Co mam z toho ze ho pri 80% vypne a vedla je dalsi na AC a budem cakat 2h, lebo sa flaka po Kauflande, alebo neviem kde a aj tak sa tam nemozem postaviit a nabijat. Vzhladom na rozne nabijacie krivky EV je jednoduchsie aj pre beznych netechnickych ludi pochopitelnejsie ako spravoodlive obmedzenie casu nabijania povedzme na tych 30min, alebo 60. Obmedzenie na % povazujem za nespravodlive. To uz vacsi zmysel by malo obmedzenie na kw ak by slo o to aby nabka nabijala co najviac a natocila Kaufu co najviac kwh. Tak nech daju limit ze ak padne nabijanie pod 22kw, tak ho odpoji, lebo je to rovnako rychle ako AC. Ze AC 22kw nabija len Zoe a ostatni vacsinou len 3-7kw? No a co, je to rovnako nespravodlivo zvolena hodnota ako 80%. Rozne auta 80-100% DC tiez nabijaju roznym vykonom, tak co.

        Kdezto obmedzenie casom na 60min. tak ako to maju na tabuli vypisane povazujem za najspravodlivejsie a pre Kauf najzmysluplnejsie. Je kazdeho vec kolko za tu hodinu dokaze natlacit kwh do auta, ci 50kwh, alebo 3kw s phev. Inak by sa majitelia ZOE mohli rovnako nasierat na tych trapkov s 6,6kw AC ze im blokuju AC port ked oni by mohli 22kw nabijat a poniektory dokonca az 43kw.
        Cielom tych nabiek nieje trhat rekordy v natlaceni kwh do aut za 24h, ale prilakat zakanikov aby nakupili prave tam. Este raz vravim, ze lepsie by urobili keby dali viac AC stlpikov, resp. 4xDC portov s rovnomerne zdielanym vykonom. Ked bude jeden napojeny nech sa nabija 50kw, ked sa pripoja dalsi 3ja, tak budu vsetci dostavat po max 12,5kw Kto kolko stihne pocas hodinoveho nakupu nabit tolko bude mat.

        Riesenie na kolenovrtacov tu nebudem davat, lebo by sa toho este Kauf mohl chytit a nebolo by to cool ani pre nas normalnych.

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          nepovazujem sa za ziadneho YT guru, ale tym, ze tych EV za rok par vystriedam viem, ze okrem etrou snad ziadne ine nedava nad 80 SOC rozumne cisla. Ak je 80 diskutabilne, tak nad 90 uz jednoznacne maly prinos. Posledne tri EV co som tieto tyzdne osedlal su stailce, novsie generacie a ani jedno sa nad 85-90 neoplati drzat na DC. Kona ma 11kW na AC a to dava aj cez 90 SOC.
          Myslim si, ze idealne by bolo dat namiesto 1x 50kW 3x 25kW a to by vyhovovalo vsetkym. Resp. este nejaky AC stlpik pre ZOE a PHEV.
          Keby som bol nazoru, ze je efektivne tlacit kWh nad 80SOC, tak som prvy v rade, kto hlasi nechajme do 100. Pri mojej 17kWh kapacite, co mi zostala k dispozicii by som sa tomu potesil. Ale som normalny a uplne v pohode uvolnujem dalsim, ked mam nakupene a dobite na viac ako ked som prisiel. V tom momente je to plus a treba mysliet aj na dalsich.
          AC napr. neblokujem, nekupoval som z toho dovodu ani redukciu type1-type2, lebo by som len blokoval tych, co vedia vyuzit ten konektor lepsie.

        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 a ked robis vianocny nakup a nakupujes 2h? Mam vozik nechat naplneny a ked budem nabity na 80% a utekat odpojit a preparkovat? Ina vec je samozrejme ked dakto sedi v aute ani nenakupuje a taha posledne percenta... Ja napriklad nabijam mozno pomalsie aj pri 20% ako niektore auta pri 90 to znamena ze nemam narok sa nabijat?

          Treba sa snazit pochopit aj tu druhu stranu niekto nema cas sledovat popri nakupoch este aj percenta. Suhlasim ze casove obmedzenie je asi najlepsie v takýchto free rieseniach

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 Tak ja sa tiez spravam normalne korektne v Kaufe. Ked pridem s nakupom a nikto tam nestepuje, tak kludne nabijam dalej trebars aj do "100%", ak niekto pride tak mu uvolnim.

          A DC na tych zdarma sa vzdy oplati ak je rychlejsie ako AC 6-7kw aj keby to DC islo uz len 12-13kw nad tych 80% stale je to 2x rychlejsie ako AC. A iny pohlad je na zapade kde mate nabky na kazdom kroku a iny v regionoch kde je siet riedka a potrebujes nabijat aj do tych 100% aby si dosiel vobec k dalsej nabke a nemozes sa hrat na rychlost nabijania ze nad 80% nema zmysel stracat cas. Musis lebo nedojdes.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Taur ale to sa ti oplati zabijat cas sedenim dalsich 20min v aute, len aby si dobil este 10-20 percent?
          Catchcash ale ty mas embečku, ktora ma zial taku krivku. Ked nabijas prazdne auto, myslim, ze ti to nikto nemoze mat za zle a nevies to ovplyvnit. Ale tu sa bavime o hornych percentach. Tym, ze tie nabijacky su coraz viac vytazene, mali by sme mysliet na ostatnych. Posledne ked som bol s Leafom v kaufe, uz tam stepoval boltak (to je ina situacia, tam by som bol schopny cakat az do 100 )))) a dosla taka mlada baba na starom soule, ze ako dlho budem. Ja jej vravim, ze nemam problem ju pustit aj hned, ze mam dost, ale henten TS. xxx si tam uz brusi zuby ako dalsi v poradi.
          ,,..a 2h v kaufladne fakt nenakupujem mozno mi to mate za divne, ale do 45min som vzdy vonku prave preto, aby som neblokoval nabijacku.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 Ak potrebujem tych 10-20% aby som dosiel kam mi treba, tak ano musim. Si pozri siet nabiek na vychodnej polke SK. Nechodi kazdy len okolo komina a nema kazdy dojazd 400+km. A dobit sa len na 80% so spoliehanim sa nato ze jedina nabka v regione (ak tam vobec je) bude fungovat a cestou sa pribijem by bol hazard. A tiez ked mam cas tych 20 min pri Kaufe menej boli ako 10 min na ceste ked nemam cas.
          Po dalsie ako som vravel tych hornych 10-20% hoci len vykonom DC 13kw je 2x rychlejsie ako 6kw na AC v regione kde ziadne DC niesu.
          Nemozes len uzkoprso cely svet posudzovat na zaklade toho ako a kde ty fungujes a podla toho nastavovat vseobecne pravidla.

          A u mna nabijanie nieje nikdy zabity cas. Ked nic ine, tak citam knihu.
          Naposledy upravené Taur; 08-12-2020, 22:55.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Taur ale coraz viac aut ma 11kW, ktore realne 11 aj tlacia. Zato, ze je stale zostatok minulej ery elektromobilistickej s 3 a 6kW nemozes byt ani ty uzkoprsy a brat to globalne, ze 13kW je viac. Lebo od 11 uz ani prakticky nie je Napr. v BA kaufe su casto TM3, ktore su vsetko 11kW, obcas nejaka i3 (vela z nich 11kW), sem tam ioniq a potom bolt šmejdi co su vacsinou 6-7kW. Mozno niektore tie novsie kony su 11kW. Ja mat 11kW tak pocas nakupu mozno ani DC neriesim, lebo za tu hodinu dobijes viac ako si spotreboval na cestu do obchodu. Ale mam type1 a 3kW, takze inak ako DC sa nenabijem, preto som na to odkazany.
          Nepoznam ale stav a praktiky na vychode, to je fakt.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 Ja vacsinou so ZOE nabijam AC 22kw, takze neobhajujem seba na DC, ale mam pochopenie aj pre inych. A bavime sa o sucasnom stave a myslim ze je viac tych AC pod 11kw. Uz len statisticky ked si vezmes kolko je tych novych City/up a starych Inonicov, Leafov .... vsetko to ma 6-7kw.
          A do buducna ako poznam slovac tak sa skor zacnu vozit EV jazdenky ako hufne kupovat nove EV s priplatkovou AC 11kw , tak aj perspektivne bude tych 6-7kw viac ako 11+kw a pre nich bude vzdy DC rychlejsie v hornych SOC ako AC.
          Casovy limit je univerzalne a spravodlive riesenie. A pritom to neobmedzuje ak nechce nikto dalsi nabijat, tak si das dalsiu pol hodku.
      • PietroPE
        Junior Member
        • Jan 2021
        • 2

        #22
        Zdravím
        som tu nový, a preto sa chcem len spýtať pre moje lepšie porozumenie, ako funguje táto nabíjačka.

        Začal som nabíjať na DC, žiadne iné auto nenabíjalo. Išlo to výborne. Pri 78% ma vyplo (nemám problém so samotným odpojením, tak či tak som sa blížil k 80%), ked som vyšiel z ochodu nabíjalo už ďalšie auto na AC.

        Chcem sa spýtať, či je to nastavené kapacitne tak, že AC "má prednosť" a systém DC automaticky odpojí, alebo me len dotyčný "stopol" a nabíjal on?

        Vďaka za odpoveď

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          PietroPE DC aj AC mozu nabijat sucasne nieje to ze jedno, alebo druhe. Pri obmedzenej kapacite maximalne moze delit vykon, cize po pripojeni AC ti o nieco spomaly DC, alebo naopak, ale nevypne ta.
          Skor to bude tym ze Kauf zacal obmedzovat nabijanie na 30min. cize po 30min sa nabka vypne. Mozes znova zapnut. Cize pri dlhsom nakupe po 30min vybehni si znova zapnut nabku a dokonci si nakup.
          Ale mohlo sa stat aj ze nastala chyba a vyplo ta, stava sa.
          Mohol ta aj omylom/narokom vypnut ten co sa AC pripajal, ale nema dovod kedze dokazu oba sucasne zvycajne plnym vykonom.
          Naposledy upravené Taur; 29-01-2021, 15:19.

        • PietroPE
          PietroPE komentoval
          Upraviť komentár
          Taur Vďaka za odpoveď, pomohlo.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          pripominam, ze v BA je to nastavenene okrem 30min aj na SOC80 a uz sa nepodari opat spustit. Reakcia na lokálov Bolt TS-mafia.
      • Sratch
        Junior Member
        • Feb 2017
        • 5

        #23
        Ahojte. Pracujem v KAUFLANDE tak Vam dam info aka je politika nastavenia Nabijacieho stojanu.

        Nastavenie pre DC nabíjanie je 30minút, pre AC nabíjanie je 90 minút.
        Na lokalite Bratislava je prívodná kapacita obmedzená na 60kW (85Ax3x230)a teda základom pre určenie priority je FIFO, teda kto prvý príde ten berie buffer.
        1. Ak začne nabíjanie na AC ako prvé, stanica zaberie buffer 22kW (32Ax3x230), druhé auto na DC môže dostať zbytok t.j. asi 32kW(50Ax3x230).
        1. Ak začne nabíjanie na DC ako prvé. tak je buffer závislý od stavu batérie často až s maximom 55kW (80Ax3x230) kedy pre AC neostáva voľná rezerva.
        Vozidlo na AC vtedy čaká až sa uvolní buffer o velkosti 11kW (16Ax3x230) čo nastáva pri ukončení DC nabíjania po 30minútach (AC teda preberie prioritu) resp- zníženia výkonu na DC na 38kW.

        Inak skusim sa informovat ci sa da nieco spravit u vedenia s TAXIKARMI .Zakaz a pod.. Fakt sa to zhorsuje
        stale a su to HYJENY..
        Naposledy upravené Sratch; 16-02-2021, 10:59.

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          na tych taxikarov ma napadaju len mozne riesenia:
          - rampa, kde parkovanie bude 1h zdarma (na den), kazda dalsia hodina za vysoku uhradu (kazdy normalny clovek by si mal aj vediet nakupit do tej jednej hodiny)
          - zistit, ci vie dany ABB stojan (a naimplementovat) len 1 nabijanie / session na den podla VIN (ineho identifikatora), ktory si stanica precita pri uvodnom handshake-u. Toto je asi lacnejsie a jednoduchsie riesenie, ako odpilit kolenovrtacov. A nastavit aj na bratislavksje pobocke dlzku na 30minut, kedze taxikari maju velkobaterkace a tam limit 80% SOH by znamenalo nacerpat viac ako 25kwh (pri 30min DC limite)

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Paralela s tými taxikármi je ako keby ste zamestnali dôchodcov čo majú vlaky zadarmo a v kufroch by Vám do Kauflandov po Slovensku rozvážali vlakmi tovar. Asi take zneužívanie to je.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Sratch vdaka, ze sa niekto za Kaufland ozval, kto aj tusi, ze co je to nabijacka pre EV. Pisem ti sukromnu spravu s blizsimi info.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Sratch To nastavenie plati len pre Trnavu ci pre vsetky Kaufi v SR?
      • Sratch
        Junior Member
        • Feb 2017
        • 5

        #24
        Chcel by som vas vsetkych poprosit co tam chodite nabijat.. Velmi to pomoze vyriesit situaciu. Chodte sa stazovat na infopult na filialku na tie TAXIKY. Ze len parazituju a ze nie su vobec zakaznikmi kauflandu a zaberaju miesto vam zakaznikom. A nechajte to zapisat ako podnet.. Zenska co sa o to stara to musi riesit a ma dost velke problemy ked neriesi veci.-Ja som s nou komunikoval a len som sa pohadal kedze sa do toho prd vyzna a je jej jedno ako je KAUFLAND na tom stratovy. Cim Vas bude viacej tym lepsie.. +ja sa porozpravam s jej nadriadenym o tom.

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          nie je rovnako pouzitelne, zaznamenane mailova komunikacia s foto? Castokrat ti zamestnanci na informaciach maju toho vyse hlavy, ludia z kazdej strany, riesia ine veci.

        • Sratch
          Sratch komentoval
          Upraviť komentár
          Ani nie..V tomto sme zastarali. A ked uz idete nakupit tak sa len zastavite na infopulte. Ja napisem na vedenie a uvidim ako sa k tomu postavia.. Urobim si aj par foto tych taxikoch a odfotim aj staznosti tu na fore. Hadam sa to poriesi..

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Len sa stazujte a zrusia Vam to, alebo to spoplatnia a budete spokojny. Podla mna spoplatnenie stojana by vyriesilo tento problem. Nabijacie miesto ostane a bude sa vyuzivat normalne. A uz tam taxiky nepridu.

        • stopo
          stopo komentoval
          Upraviť komentár
          tak teraz ked ma kaufland aj zakaznicku kartu tak by bolo fajn aby bola nabijacka spoplatnena a ked sa prihlasis cez zakaznicku kartu tak vies za dane body nabijat zadarmo.

        • Sratch
          Sratch komentoval
          Upraviť komentár
          Toto navrhnem ako jedno z rieseni ... Nabijat cez zakaznicke body.
      • Sratch
        Junior Member
        • Feb 2017
        • 5

        #25
        Takže konečné riešenie situácie s taxikarmi je také ze rýchlo nabíjanie je obmedzene na 11kw a neskoršie bide nabijanie spoplatnené.. Ine riešenia neprešli..

        Komentár


        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to je velmi prozakaznicky orientovane...ved uz existuje volaka Kaufland karta preco proste sa nenabijaju nejake body na tu kartu a za to by si mohol nabit?

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to ste si chlapci pomohli,,, Podobne ako Tesla destination charger v Auparku BA. Tak dlho sa vrtalo do toho, ze to obcas nefunguje a stoja tam spalovaky az to zrusili a sme vybaveni.

        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Asi tak. Z DC spravili vykonom AC. A este sa bude platit, snad potom obnovia vykon. Som zvedavy kolko sa bude platit. Ked pribiju cenu razom tam bude vzdy volne.
          Cital som clanok ze mestska policia v PO bude mat 40% vozoveho parku BEV, tak ked budu vsetky nabijat pri Kaufe ako to jedno co doteraz mali tak s panom bohom. Niezeby si spravili mestsku DC nabijacku a poskytli ju aj verejnosti, alebo aspon obcanom mesta/danovim poplatnikom, ale parazituju na Kaufe na ukor zakaznikov horsie ako taxikari.
          Naposledy upravené Taur; 05-03-2021, 18:48.

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          @ Taur Už teraz je tam volnejšie, chodím denne okolo, vždy tam nazriem, dnes tam stála čierna 500-vka a ja. Tento týždeň tam bolo väčšinou voľno. Kam sa asi podeli taxikári?
      • Marcel Pavlík
        Member
        • Apr 2016
        • 138

        #26
        lidl/kaufland kartu, app k nim robili nemci, takže to funguje iba s niektorým zariadením. napr. mne ib s 1" tabletom a s ním do obchodu chodiť nebudem. takže qr kód som odfotil ...
        ak by sa cez ich app malo "tankovať", tak zbohom.

        Komentár


        • Catchcash
          Catchcash komentoval
          Upraviť komentár
          Tak to je druha vec ze by bolo treba osetrit aby appka isla na vacsine zariadeni. Aj ked to budu chciet spoplatnit to musia nejako vymysliet - tipujem ze cez nejaku appku.

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          Tak, tak, dnes som dobil iba 10 % - 11 kW..

        • denial
          denial komentoval
          Upraviť komentár
          mas 110 kWh bateriu?

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          denial Áá, to som si ani neuvedomil😁. Tak som nabil možno 6 kW. Ale bolo to 10%..
      • Sratch
        Junior Member
        • Feb 2017
        • 5

        #27
        Ak to spoplatnime (neviem kedy) vykony sa urcite vratia.. A ono to nie je o tom ze do toho niekto rypal. Mne samemu to islo na nervy ze sa tam taxikari tocia ako na beziacom pase. Na tie kaufland body sa skusim este spytat ale nebolo mi na to reagovane..

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          Sratch A vies povedat preco Kauf stavia tie nabijacky? Aky maju ucel, ciel, pointu?

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Sratch a tyka sa to len BA predajne, alebo plosne na vsetkych troch (??) lokalitach?
          11kW je na DC dost malo. Myslim, ze dobre riesenie by bolo aj 25kW ako ma Billa v TT. Tam je to vsak DC s max vykonom 25kW.
          Ale stale je to benefit. Nie ste platena sluzba s podporou, takze kto si stazuje, musi si toto uvedomit.
          Ako tu uz bolo viackrat pisane, je az do neba volajuce, ze to vase IT oddelenie nespoji s appkou a marketingove oddelenie si na tom nespravi paradnu reklamu. Keby to tak bolo, mohol ostat plny vykon, kauflandu prijem € a plna spokojnost na oboch stranach.

          Na BA taxi reaguje uz aj Lidl. Pribudol napis max 30min. Nemam ale odskusane, ci aj vypne, ci to uz nastavili.

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 ja som minulý týždeň nabíjal pri kauflande v TT a tiež som nenabil dopĺňa len nejakých 40 %..

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          Roman-ba čo myslíš tým, že "dopĺňa len nejakých 40%"?

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          EVan nemalo to byť dopĺňa ale doplna. Z 19 % sa na bilo na 59 a potom sa nabíjanie vyplo..

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Roman-ba ale to je ta obmedzena pol hodina. Ak ti to za pol hodinu doplnilo 40 percent, tak ide plnou rychlostou. Po opatovnom spusteni by si nabijal dalej. Riesenie pre ludi, co si nocne nabijanie pred kauflandom pomylili so sidliskom.

        • EVan
          EVan komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 presne tak. Preto som sa spýtal, ako to Roman-ba myslel.

        • Ivan91
          Ivan91 komentoval
          Upraviť komentár
          Sratch neplanuje do buducna kaufland zaviest viac AC nabijacky (mozno aj na konci parkoviska)? ja osobne by som radsej uvital 5x AC po 10kW ako jednu DC 50kW.
      • PietroPE
        Junior Member
        • Jan 2021
        • 2

        #28
        Včera ráno nefungoval CCS DC, skúšal som viac krát, ale stále chybová hláška. CHAdeMo aj AC nabijanie v pohode. Behol som potom aj na LIDL a tam DC šlapalo v pohode, takže chyba nie je v aute, ale stanici. Snáď to je len dočasné.

        Komentár

        • PistaTT
          Member
          • Jun 2022
          • 130
          •   

          #29
          Dnes tu nabíjam druhy krát a ccs funguje. Akurát aj minule aj dnes dava len 39-40 kW. Vyzerá ako by to bolo obmedzené na 40 kW. Trochu škoda.
          AC funguje, vedľa je pripojené eniro

          Komentár

          • PistaTT
            Member
            • Jun 2022
            • 130
            •   

            #30
            Tak dnes velmi nemila skusenost.
            Prisiel som, CCS obsadene, tak som dal AC, reku aspon nieco. Potom som si vsimol, ze vedla stojaca i3 je nabita uz na 98% a nabija uz 28 minut. Tak reku pockam, prehodim koncovky a pojdem do Kauflandu - i3 sa nabila na 99% a nabijanie vyplo - ak by tam mal povedzme 70%, tak mu stlacim start este raz...
            Ked som sa vratil k autu, tak moje auto odpojene a ten cudny pan dotlacal do baterky to posledne percento rychlostou 6 kW. a este do mna skakal, ze co som si to dovolil chytat jeho auta.
            Kludne som mu odvetil, ze som sa jeho auta nedotkol ani omylom, ze mu uplynul cas a ze uz aj tak mal 99% a nevidim v com ma teda problem. On mlel svoje dokola, ze som sa mu dotkol auta.
            Tak teda som tu novy, nepoznam EV etiketu, ale pride vam, ze som spravil nieco nekorektne?
            Len pre uplnost i3 mala ECV BT118GV. ak je to niekto z tohto fora, tak ho pozdavujem a v pohode mi to moze vysvetlit.

            Komentár


            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Ak mu nabíjanie vyplo, tak si si len zobral konektor a preto majú nastavené časové obmedzenia na nabíjanie.
              Etiketu porušil on a hneď dvakrát - za prvé, že nabíjal do tak vysokého percenta a za druhé, keď Ti vypol a vytiahol konektor.
              To si skôr Ty jemu mal vynadať, lebo Ty si nakupoval a nabíjal a nevyplo Ti vypršaním času nabíjania.

              Nato sú časovo obmedzené nabíjačky, aby sa prestriedalo viac ľudí.

            • PistaTT
              PistaTT komentoval
              Upraviť komentár
              vdaka za odpoved. niekedy sa clovek v obchode zdrzi dlhsie ako pol hodinu. stat sa to moze. len ta jeho reakcia... no nic. vsetko je len o ludoch a ako su ludia k sebe (ne)ohladuplni na cestach, tak asi to iste sa da cakat aj pri nabijackach (a asi je jedno ci tych zadarmo alebo platenych). vlastne mozem byt rad, ze tam neparkovali dve fabie a neblokovali stojan bez priciny

            • Ivan91
              Ivan91 komentoval
              Upraviť komentár
              PistaTT Vacsina ludi na Kaufland/Lidl nabijackach nie su zrovna dobra vzorka EV komunity..

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              PistaTT Ako pise Miro konal si korektne a on nie. Inak ja ked idem na tyzdnovi nakup tak si nastavim na mobile timer na 25min a ked zazvoni tak vybehnem von, ak tam necaka nikto si zapnem DC este raz, ak ano tak si dam AC, alebo preparkujem a dokoncim si nakup. Ani chvilku tak neobsadzujem miesto ak nenabijam.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Taur presne tak to robim aj ja, budik v mobile 3 minuty pred a aj zenu som to tak naucil. Necha kosik v Lidli a ide sa prepnut’, kedze tyzdnovy 200€ nakup jej trva aj 50 minut s cakanim pri pokladni.

            • Andischo
              Andischo komentoval
              Upraviť komentár
              Bola biela ze? Takehoto magora na bielej i3 stretavam v kauflande v boroch. Vzivote nesiel do obchodu a zasadne dobija do 100%. Na facku.

            • PistaTT
              PistaTT komentoval
              Upraviť komentár
              Nebola biela.
              Dnes som prišiel.do Kaufland TT a našiel tam auto co už nenabijalo. Mal 50% tak som mu nabíjanie znovu zapol a seba dal na AC... To mi nenabilo nič lebo nejaký error, ale to je jedno... Ja som malý nákup spravil rýchlo a pri autách sme sa stretli. Poďakoval mi a šiel po svojom...
          Pracuje...
          X