Vtipy, funy fotky, gify a podobne ;)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Si mylim ze kazda krajina ktora importuje milion EV je relevantna.

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    A do ktorej relevantnej krajiny to vyvazaju? Uplne sa v EU alebo USA tlacia Cinania na nabijackach 🙈 Cinanovi staci domaci trh a k tomu Kazachstan s Indiou a su na spici, ale to nie su trhy, ktore zaujimaju beznu statistiku relevantnu pre nas.

  • MGev
    komentoval k 's odpoveď
    Podla mna je ten graf uplne zly. Je to za rok 2021? Je to iba USA?

    A co sa tyka Cinskeho exportu:
    "According to the General Administration of Customs of China, the number of passenger EVs exported in 2021 increased 2.6 times to 499,573 units."



    V USA: "Sales of new light-duty plug-in electric vehicles, including all-electric vehicles (EVs) and plug-in hybrid electric vehicles (PHEVs), nearly doubled from 308,000 in 2020 to 608,000 in 2021."
    https://www.energy.gov/energysaver/a...es%20in%202021.

    Kolko musi vyviezt "svetovy producent"? Je pol miliona EV malo? Tento rok to bude uz okolo miliona EV.

    "China exported over 852,000 EVs in the first 10 months of this year"

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Tak ano, Cina je specificka. Takisto vsak vacsina cinskej produkcie zostava prave v Cine a nejde do sveta, takze takisto to nie je svetovy producent

  • tommik
    komentoval k 's odpoveď
    Treba si uvedomiť, že ak američan hovorí o "svete" často tým myslí iba USA. Treba pohľadať dáta od európskych tvorcov

  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Nevidim v grafe BYD, ktory dohana produkciou Teslu v Chine a produkuje ciste EV v stavkachntisic kusov rocne, takze pochybujem o grafe ako celosvetovom, niektori vyrobcovia chybaju.
    https://insideevs.com/news/596482/di...22-not-really/

  • Wilo
    odpovedal
    Pekny graf, ktory ukazuje ako vazne to vyrobcovia myslia s produkciou EV. Ked si odratame podiel PHEV (svetloseda), tak nam vyjde, ze tu mame realne len 3 producentov (Tesla, VW a Ford), kde ti dvaja maju este tiez dlhu cestu. Zbytok pola su mensina do poctu. Smutne 🤷‍♂️

    Pridajte komentár:


  • Taur
    odpovedal
    Zeby na SK dorazilo indukcne nabijanie?

    Pridajte komentár:


  • Marcel Pavlík
    odpovedal

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    odpovedal
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	283656045_5363715860333253_6437390464103684681_n.jpg
Videní:	578
Veľkosť:68,7 KB
ID:	84854

    Pridajte komentár:


  • ICE666SVK
    odpovedal
    Prevzate z internetu:

    Traja policajti v San Franciscu ukončili zmenu nečakaným príbehom. Pokúsili sa zastaviť Chevy Bolt, ktorý nemal zapnuté svetlomety. Bolt však bolo autonómne vozidlo od spoločnosti Cruise a za volantom nemal vodiča.

    Aj keď to vyzerá ako začiatok policajnej naháňačky alebo ako začiatok sci-fi filmu človek verzus stroj, Cruise vo vlastníctve General Motors na Twitteri napísal, že Bolt sa správal presne tak, ako bol naprogramovaný. "Náš AV sa vzdal policajnému vozidlu a potom zastavil na najbližšie bezpečné miesto na zastavenie premávky, ako bolo zamýšľané." A skutočne, Bolt odíde na okraj cesty a zapne výstražné svetlá.

    Zábery incidentu zverejnené na sociálnych médiách ukazujú, ako policajti potom bezradne obiehajú tento autonómny prototyp Chevrolet Bolt.






    Pridajte komentár:


  • Miroslav Rojko
    komentoval k 's odpoveď
    Dnes som ukoristil Matchbox EV ako máš na obrázku, v Lipt. Hrádku. Je tam nielen zadarmo nabíjanie ale ešte aj dobre zásobená LIDL predajňa na angličáky.

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Ved mne sa to nepaci, preto som poukazoval aj na tych nezmyselnych "rovnakych" 200koni, co je to za nezmysel. Preco prave 200? Keby nejaky ako tak uzitocny/prakticky parameter trebars auta s rovnakym zrychlenim, ale kone? Ked kazde ma inu hmotnost? Jasne ze aj ta rozna vybava a premiovost je blbost. Proste cele zle ak islo o ekonomiku na 1km.
    Moja prax je taka ze za rovnake peniazie co som daval len na prevadzku ICE (udrzba+palivo) teraz platim prevadzku BEV, ale aj splatky za jeho kupu a ked ho o par rokov splatim, tak ma kupa vysla na nulu. BEV mam vlastne zadarmo, jeho kupa ma nestoji nic. To so spalovakom benzinom/dieslom, ani hybridom, ani vodikom nedokazem. Samozrejme to chce vacsi najazd, aby sa vyssia kupna cena BEV "rozpustila".

  • Wilo
    komentoval k 's odpoveď
    Taur nemusis mat uplne vsetko totozne, ale aspon sa snazit mat co najviac aut porovnatelnych. Tu zobrali pomaly najlacnejsi hybrid a najlacnejsi benzin na trhu, a postavili to proti premiovemu dieslu a EV ID3. Preco ma Mazda manualnu prevodovku, ked vsetci ostatni maju automat? Na danu konfiguraciu sa da zvolit. Nieze zobrali lacnejsi model, ale este ho dali aj v zakladnej vybave, zatial co ostatni maju slusne nalozenu vybavu. Ako ok, ak sa vam to zda korektne, porovnavat cenu zakladnej verzie mainstreamu vs vyssiu vybavu premie, fajn, asi zijem v inom svete Ale to ten test nemuseli ani robit, uz dopredu bolo jasne kto vyhra, kedze nakupna cena tam v tej rovnici zohrava najvacsiu rolu. Predpokladam, ze ked sa vas niekto pyta na EV, tiez vsetkym hovorite, ze jazdite o 40% drahsie ako spalovaky

  • Taur
    komentoval k 's odpoveď
    Wilo Az tak jednoduche to nebude, tiez som myslel ze dam priklad 208icku, ale chyba im hybrid a oni tiez porovnavali auta s vykonom co najblizsie k 200 koni (neviem preco prave taky) a to uz naozaj ziadna stajna nema model vo vsetkych typoch pohonov prave s 200konmi.
Pracuje...