Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nissan Leaf

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	empty.png
Videní:	1038
Veľkosť:182,6 KB
ID:	54991 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	full.png
Videní:	1038
Veľkosť:177,7 KB
ID:	54992
    bateria skoro prazdna vs nabita na 100% stredny clanok ma stale najmensie napatie ako ostatne, ale zatial sa nabija, celu dobu ale aj pocas jazdenia je v tomto "bleed" mode

    Komentár


    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      To vážne rozdiel 0,02V môže byť problém?

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      ivan32 Tiež sa mi to nezdá. 0.02-0.04 mi lieta na Nirovi bežne pri jazde. A ku koncu, keď mám vybitú baterku napr. na 3% SOC rozdiel vyletí medzi min./max. až na 0.24V.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      neviem, uvidime. nikdy som ale nemal kontinualne len tento jediny clanok modry, ale vzdy sa striedali, nieco sa tam deje. neriesim ale, jazdim dalej a ked padne bateria na 80% budem hladat novu

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      si nazoru, ze modra palicka znamena problem?
      ja viem, ze to je nejake vyjadrenie balancovania resp. ineho stavu. Ked dobijem doplna, takmer vsetky su cervene.
      Ked som cca okolo 60-70 SOC, viem mat modre vsetky.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      neviem presne ako to funguje, ale nemal by byt clanok modry stale...netusim ale preco. SOH mi padlo z 95% na 90% tak sa asi nieco muselo stat. Auto ale stale jazdi rovnako a pocitam s mensim dojazdom
  • palo47
    Member
    • Jan 2020
    • 66

    Len pre ilustráciu ako na tom sú nové (500 km) članky LG Chem e63 v e-up 2020 a aký efektívny je použitý balancer.

    Včera som overoval chovanie až k 0 km dojazdu. Pre 0 km dojazd (Uo=3,34 V; Tbat 11 deg C) je maximalna diferencia medzi člankami 9 mV. Pre cca 75% nabitie (Uo=3,97 V) je max diferencia 4 mV. Ide o konfiguraciu 2P 84S 64 Ah článkov.

    Prekvapivý bol udávaný dojazd po nabití na 100 % (2,3 kW), až 336 km a po oddychu 1 deň až 340 km (údaj výrobcu cca 260 km).. Skontroloval som to s údajom čistych kWh ktore sa pri nabíjani dodali do baterie. Bolo dodané 33,4 kWh tj asi o 4% viac ako je deklarovana využiteľná enegia 32,3 kWh. Keď predpokláme, že rozdiel medzi dodanou a užitočnou energiou je daná len joulovými stratami na vnútornom odpore aku, tak pri nabíjaní výkonom 2.3 kW ich môžeme zatiaľ zanedbať. Potom to vyzerá na dobrú zhodu. Mohla by to byť jednoduchá metóda ako orientačne zistiť relativne SoH a hlavne jeho zmenu v čase.
    Ešte by bolo dobré odčitať kľudový odber lebo nabíjanie trvalo 15 hodín. Ale asi je to zanedbateľné, lebo pri nabíjaní bolo auto vypnuté. Pri meraní by mal byť 100% nabitý 12 V aku a vypnutý zaznam dopravných hlásení a vytiahnutý OBD adaptér. Ale ak sa energia do baterie merá e-up priamo na svorkách HV aku, tak by sa uvedené odbery nemerali a bola to skutočne čistá energia do baterie.
    Naposledy upravené palo47; 17-05-2020, 10:01.

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      A to je dobre ci zle?

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Ja tiež neviem lebo mám len jedno e-up.
      Myslím, že je to dobrý vysledok lebo diferencii 10 mV zodpovedá diferencia v kapacite 1%. Ale nie je to skutočny rozdiel v kapacite pretože rozdiely v kapacite vyrovnáva balancer. Podstatne je aby sa to časom vyraznejšie nezväčšovalo.
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    Vylet do Herbersteinu, 400 km, 6 hodin, 55C na baterii po prichode

    Komentár

    • nick81
      Senior Member
      • Nov 2019
      • 534

      Šialenci. Upgrade z 24 na 64kWh

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        sranda. tuto davali uplne ine clanky. Nikde nic o cene, Link, ktory som sem niekde daval ja a bol tusim z Kanady ukazoval ako menia kus za kus.
        A vcera sa mi dostal do schranky tento link:
        https://dalasevrepair.fi/
        Tie ceny su tam priam kamaratske, az sa nechce cloveku verit. Neviem kde tie baterie beru a ako to maju vymyslene, ked nissanacke stoja od 18000 vyssie za najmensiu.

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Ceny fajn, také reálne nepremrštené. Ak to robia komerčne, kvalita by mohla byť super. DIY by som sa asi bál do toho vŕtať
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        Dávať do 5 a viac ročného auta 15000€ - má to ekonomický zmysel ? Pre niekoho áno, pre niekoho nie, ale každopádne pre životné prostredie je prínos každé nevyrobené auto a menej odpadu.

        A čo na zväčšenie hmotnosti hovoria tlmiče ? Aj pri spaľovákoch rôzne motory mali rôzne tlmiče, aby bol pôžitok z jazdy ideálny. Ešte to by mohli dopracovať, nie je to taká položka z tých 14000€, čo chcú za 64kWh pack. Podvozkové komponenty - ramená, zavesenie kolies, ... detto

        Ešte by som uvažoval o väčších brzdách, ale keďže tam dávajú CAN mostík medzi batériu, možno zvýšia aj maximálnu rekuperáciu, samozrejme do sily 100 koňového motora alebo koľko mali staré Leafy. Nie že by to bolo až tak potrebné, ale o 200 kg ťažšie auto by asi schvaľovacie testy prerábke v nejakých predpisových krajinách neprešlo.

        Za 1500€ by som im starý 24kWh battery pack nenechával, myslím že na trhu je jeho cena o dosť vyššia.

        8 t€ starý Leaf + 15 t€ upgrade = 23 t€ za 64kWh auto s nie celkom dobrou efektivitou na dnešnú dobu. Radšej základnú 64kWh Konu bez výbavy za 27 t€ (s SK dotáciou), v zahraničí dotácie aj väčšie aj menšie.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Áno súhlas, to som postol len tak pre zaujimavosť ako to skladali. Ja by som mal napr. obavy z tých 3d print dielov. Ale viem si predstaviť, ak by bolo za pár tis (nie 15) kľudne menšia kapacita a niekto nemá potrebu kupovať nové auto, že si zamení poškodené baterky za nové a trochu väčšie od profi firmy. V ďalekej budúcnosti by som do takého išiel aj s Nirom. Ak budú väčšie hustoty/dojazdy, menšia váha, mil.miles battery.. Pri tomto akutálnom nájazde to možno ani tak ďaleká budúcnosť nebude :-DDD
          Naposledy upravené nick81; 11-06-2020, 08:49.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Ano, upgrade na 64kWh nie je ekonomicky rozumny. Aspon nie pre vacsinu.
          Ale zmena z degradovanej 24 na novu 40 je za ciastku, ktoru by som mozno bol ochotny akceptovat v pripade velkej degradacie mojej povodnej.
          Zatial som nezachytil info, kolko vazi 64 baterka. Medzi 24 a 30 bol rozdiel cca 30kg. 40-ka vazi podla mna velmi podobne ako 30ka. Cize 64 nebude asi +200kg.
          Tvoja Kona ma udajne 457kg, mensia bateria len 317kg. Nissan bude na tom podobne.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Z váhou by nemusel byť problém ak sa použije to najmodernejšie čo je. Orig články majú určite nižšiu hustotu a sú v extra kov. púzdrach. Tie nové plátky majú len tenkú fóliu. Väčšinu váhy tvorí šasi. milan84 SOH mi už zliezlo na 21000 km na 8x % :-) Ale nejaká blbosť, šťavy je tam stále cez 66kWh... Snáď sa mi podarí zrušiť baterku ešte v záruke.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 - kliknutím na technické údaje leaf zistíš, že rozdiel medzi 40 a 62 kWh Leafom je 150 kg. Rozdiel medzi 24 a 40 kWh Leafom bude aspoň 50 kg (že 30 a 40 kWh váži podobne, je dané druhou generáciou s ľahšími materiálmi kasne, ktorá pri tejto úprave zostáva stará)

          takže 200 kg je ešte optimistický odhad

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          opravit 30 kWh bateriu by tiez nebolo zle, keby to nebolo tak daleko. pri tych 40 kWh packoch by som sa bal rapidgatu, nabijat dve hodiny musi byt radost.
          aj ked kto vie ci sa budu baterie od nich spravat ako bateria od nissanu.
          Moja bateria je uz na 90% SOH a tipujem ze do roka to bude na 80%

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Teq o 10 cisiel za rok neklesnes. O polovicu ano.
          Ty si zvyknuty a fajnovy s tou rychlostou nabijania U teba nissan zabudol namontovat "kazitko" spomalovac nabijania

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Hej, 30 kWh sa da aj na dlhe cesty, bateria cez leto vychladne do dalsieho nabijania tak aby to slo na 30-35 kW a za 30-40 minut nabijes, kludne aj cely den. Len kapacita mi ide dole, chcelo by to o rok ten repas.
      • Teq
        Teq
        Member
        • Nov 2017
        • 240
        •   

        Prave citam prispevok na FB Nissan ovners club ako vymenili v 2016 LEAFe bateriu za 40 kWh v zaruke.

        https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net...c2&oe=5F12E83B

        Velmi zaujmave....pride to niekedy / je to tak aj v Europe?

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          v zaruke? akoze 30 nesplnala kapacitny limit, tak majitel dostal 40ku ?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Teq musíš pracovať na zničení, aby si to stihol skorej ako vyprší záruka, u nás nie je tak teplo ako v Kalifornii alebo na Floride, kde batérie odchádzali jedna radosť

          a ešte sa môže stať, že u nás vymenia len pár najviac poškodených modulov aby sa dostala nad 70% čo je záruka a dovi dopo

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          no jedine, inac by ju nemenili. Bateriu si nehodlam znicit Ja by som za taku vymenu aj zaplatil, keby to bolo do 8 000 eur. Inac ale mas pravdu miro, 30 kWh baterie trpia na predcasnu degradaciu niektorych clankov, aj ked asi zalezi od pouzivania baterie, a ja si davam extra pozor.
      • Teq
        Teq
        Member
        • Nov 2017
        • 240
        •   

        Zdielam info z Nissan LEAF owners group na FB, zevraj v Madarsku mame firmu ktora robi servis / vymenu bateri

        32 Tölgy utca, Jákfa, 9643, Hungary. 0036 70524 6083.
        MnM Szerviz.
        tobyholland@hotmail.com.
        Nissan Leaf battery repairs, upgrades & swap outs. Happy to work with your battery. All maintenance & repair work on Leafs.
        English, Hungarian & French languages.
        #NissanLeafPhoenix

        Ak ma niekto zaujem, dajte vediet co ste sa dozvedeli, dostali ako ponuku, etc...

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          napisal som mu zo zvedavosti, dam vediet ked pride odpoved.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          zatial ziadna reakcia od nich...

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          skoda...dufal som, ze nieco blizsie ako Finsko bude pre nas

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 máš nejaké problémy s batériou?

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          nie,nie. vsetko v poho,len degradacia tesne pri 20%. keby bola o par rokov rozumna moznost vymeny,opravy,zvazoval by som to.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          ja mam 10% degradaciu a tiez by som to chcel buduci rok riesit, ale roadtrip do finska je trochu overkill

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Teq ty si hrozne fajnovy
          Ja to nebudem vobec riesit kym bude SOH 70 alebo aj nizsie. Jednoducho tu bateriu vyuzijem ako najdlhsie to pojde.
          Matematikou teda este tak tri roky. Dovtedy snad bude opat moznosti viac a cien ludskejsie.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 no ine auto nemam, chodime s nim bezne 400-500 km vylety a zacina to byt uz trochu problem. ono 30 kWh baterie by sa mali dat renovovat / repasovat, lebo niektore clanky degraduju skor, co bude asi aj moj pripad kedze mam 735 QCs a bezne idem nad 50C
      • nick81
        Senior Member
        • Nov 2019
        • 534

        Zajtra vyjde zaujimavé video od elektrodad-a.
        Elektromobil 1. generace po 251 000 km (rozhovor s majitelem Nissan Leaf 24 kWh)

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          tak to som zvedavyyyy. to bude este prva bateria,ta najhorsia predpokladam.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 Poslal som ti link na video. Hovoril tam nieco o 2/3 kapacity.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          prvá bola 20 kWh

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker 24 kWh gross 20-21 kWh vyuzitelnych

        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 - myslím, že tá "prvá" generácia bol leaf, ktorý predávali v prievidzi, kapacita padla na 50km, to auto nemalo ani chademo., ...
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        Pôvodne zverejnené od nick81 Pozrieť príspevky
        Zajtra vyjde zaujimavé video od elektrodad-a.
        Elektromobil 1. generace po 251 000 km (rozhovor s majitelem Nissan Leaf 24 kWh)
        na tych 250000km je soh 63. Povedal by som,ze este celkom slusne resp ocakavane. nezaznelo to,ale musel robit strasne km s tym autom a velmi vela nabijat na dc. inak by to od 2013 konca nestihol.

        Komentár


        • curgali
          curgali komentoval
          Upraviť komentár
          Milan dá sa. Ja som na Leaf 1 po 3 rokoch mal najazdene 140.000 km. Ak by som si ho nechal doteraz, tak mam po 5 rokoch 230.000 km. U tak zdegradovanej baterie stací v noci doplna a jedno DC cez den...Ked s tým lieta okolo DC komína tak aj 2x ak je potreba...
          Naposledy upravené curgali; 17-08-2020, 22:51.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Mal som Leaf 1.generácie, 120 tis. km, batéria 85%
      • Teq
        Teq
        Member
        • Nov 2017
        • 240
        •   

        nasiel som dalsich, poliakov


        #AutoCiara
        ul.Prusa 6
        05-430 Celestynow, Poland
        https://www.facebook.com/autociara

        email: ciaraparts@gmail.com

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ja som zas nasiel vcera 3ks 40kWh na predaj v polsku
          https://allegro.pl/kategoria/uklad-e...5-aut-1-3-0813

          cena myslim este akceptovatelna a priznam sa, ze o nejake dva, tri roky ked budem pod 70 SOH tak to mozno budem zvazovat.

        • jaron
          jaron komentoval
          Upraviť komentár
          To ako dávajú do nasich starých Leafov 40tky baterie??Viac batery packov ktoré záberu viac miesta a zvýšia pohotovostnú hmotnosť vozidla?Ci??

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ano davaju. Bateria ma rovnake rozmery, vo vnutri je ina.

        • jaron
          jaron komentoval
          Upraviť komentár
          Zaujímavé...A na STK potom nieje nejaky (ne)formálny problem?A co sa tyka domáceho nabijania v garazi tak to bude matematicky zrejme so základnou 3kw nabijackou na 12 hodin s dc na cca 50 min,ci?A to do starého Leafa pasujú baterie z nového Leafa??to som ani nevedel.Kazdopadne mat dojazd 300 je super...

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          ano pasuju aj dokonca nove 62 kWh bateire, tie iste rozmery, srouby, vsetko, len treba dat specialny gate pre komunikaciu s RJ leafa inac pojde stale na turtle mode. Na STK pochybujem ze riesia kapacitu baterie... aj ked clovek nikdy nevie. Spalovak s vacsiou nadrzou by nepresiel?

        • jaron
          jaron komentoval
          Upraviť komentár
          No to sú super správy ..Dúfam že aj ceny budu inde za rok dva (dúfajme).Inak som s nim spokojný ak po viac ako roku ale fakt iba ako primárne auto do mesta ..Nemam dobru skúsenosť s cestami mimo mesto mesta nefungujúcich nabijaciek je este stale viac ako dost a povedal som si že mimo mesta jedine spalovakom....Ale ked to uz bude dojazd cca 300 km tak je to to uplna pohoda a bez stresu...co dalej...ak bude nabijacka mimo..

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          jaron ja som sa prave vratil z 400 km vyletu, traja dospeli, dvaja psy, jedno dieta a 3 bicykle, 2 z toho by som skor klasifikoval ako mopedy, a bez problemov, vsetky nabijacky fungovali a cesta bola velmi prijemna. Mam ale jeden z prvych 30 kWh LEAFov ktory asi najmenej trpi rapidgatom a siel po Rakusku.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          STK u nas nevedia, ci je Leaf hybrid alebo elektro a ani kde to ma VIN. Zarucujem vam pani, ze pocas zivotnosti nasich auta nikto nebude ani len tusic, aka bateria tam ma byt, aka tam je a aka by tam mohla potencionalne ist
      • jaron
        Member
        • May 2019
        • 94

        Teq,viem ..tvoje tripy sú legendárne tu na fore...Ale mas výhodu že mas guráž,tolerantnu manželku a 30kw bateriu.Moja proste povedala že nie a nikdy viac po skusenosti (mimochodom prvej a premiérovej jazde mimo mesta) ked v meste cez ktoré sme prechádzali a kde boli oficiálne 3 nabíjačky a z toho 2 nefungovali a na tretej sme zkysli takmer 2 hodiny keďže tam nabijala cca 55 minut Tesla.Aj kvoli deťom,ak sa nieco nepodarí ..proste zbytocne starosti a vela komplikacii..Proste na trasu kde treba nabíjať ide spalovak,kde netreba nabíjať ide Leaf..
        Naposledy upravené jaron; 20-08-2020, 04:03.

        Komentár

        • jaron
          Member
          • May 2019
          • 94

          Teq...spomínaš tu “3 bicykle“..Na leafe?Ved nenasiel som na to ani len možnosť objednania strešného nosiča..
          Ako si ich viezol?

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            pohladaj v historii vlakna. Teq ma tazne na bike, je to frajer
            Teq skusal si tam pripojit aj nejaky tonou strku nalozeny prives? co to spravi s autom.

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            nie neskusal, pytal som sa nissanu zilina kde mi to namontovali a povedali ze by to nerobili, nie je to na to vobec stavane a odtrhol by som to. Zato 2 ebiky aj s bateriami to uveze no problem, alebo aj 3 ale bez baterii
            jaron https://www.rameder.eu/brink-towbar-...7-38202-1.html
            tu som to kupil

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            a tu je aj foto: https://teslaclub.sk/node/39847?p=41016#post41016

          • jaron
            jaron komentoval
            Upraviť komentár
            Wau,fakt pecka...ked som videl že nie je v ponuke ani len stresny nosic tak som bol v tom že ked nieje nosic tak preco by malo byt v ponuke ťažné,a ani v original cenníku doplnkov som ho nenasiel a ani som priznám sa nehľadal mimo keďže vo všeobecnosti EV a ťahanie niečoho je problem a zvlášť u nasich malobaterkacov.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            stresny nosic na Leaf samozrejme je v ponuke. Original, Thule a dalsie alternativy zo sveta aftermarket-u.
        • jaron
          Member
          • May 2019
          • 94

          Dnes milé prekvapenie..Na spalovaku mi odišiel štartér a dumam ako ho dostanem do servisu?Zavolam niekoho z rodiny nech ma potiahne so spalovakom?A len tak zo zvedavosti som mrkol pod Leafa a neverím vlastným očiam.Ma oko na ťahanie,bol som priam šokovaný ,to som vôbec nepredpokladal...
          Bol to zvláštny pohľad ,bzuciaci Leaf ťahal krochkaca...,hold iná doba...

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            ja som s leafom tahal dieslovu rachotinu, ktora nestartovala a majitel to skusal so zaradenou rychlostou.
        • Teq
          Teq
          Member
          • Nov 2017
          • 240
          •   

          Dnes som prvy krat kalibroval bateriu, lebo vzdy ked som siel pod 14% tak SOC zacala raketovo padat aj ked auto stalo, cize BMS potrebovalo oprobovat kde je dno. Ked som mal 3% tak vyuzitelna kapacita ostala na 3% zatial co SOC padalo dalej od 15 az do 5%, cize dobrych 10% baterie som nemal k dispozici. Skoro
          som ale nedosiel potom z dvora ku nabijacke

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	1.png Videní:	0 Veľkosť:156,7 KB ID:	61172 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	11.png Videní:	0 Veľkosť:182,9 KB ID:	61173
          Toto je same dno, kde naskoci turtle mode a auto strati vykon, ostane len velmi velmi slaby creep mode ktory nevyde ani najmensi kopcek

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            pockaj, nechapem. akoze si nemal 10 percent k dispozicii? Turtle mode mi naskakuje pri 0,5kWh SOC podla leafspy a udava to ako 5%. Tym, ze leaf realne pod 6% neukazuje nic len ciarky tazko to porovnat.
            Ja som skusal tento vybity stav asi dvakrat. Ale ani raz som nepozoroval ziadnu zmenu po pomalom naslednom nabiti do 100. Ani SOH sa nepohlo, ani nic ine. Auto mi pri displejovych 100 ukazuje tusim real 97.

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            v podsate som mal 10% k dispozici, ale BMS to neukazaovalo spravne, lebo potrebovalo kalibraciu
        Pracuje...
        X