Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

OMV TODOS RK

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Rasto6
    Member
    • May 2019
    • 45
    •      

    #16
    Prave nabíjam na Greenway Delte Ružomberok namiesto deklarovaných 90 kW (čo som z nej s e-tronom nikdy nedostal) ide teraz ledva 45 kW a nepomohol ani reštart cez ich linku. Tak si treba rezervovať viac času.

    Komentár

    • Rasto6
      Member
      • May 2019
      • 45
      •      

      #17
      Važený kolegovia, 1.10. som nahlásil na Greenway poruchu Delty Todos Ružomberok - namiesto 90 kW išla ledva 45 kW, následne na ich stránke o tom informovali. Chcem sa Vás spýtať či ste tam niekto v poslednej dobe nabíjali a dostali ste z nej viac ako 50 kW? Pôjdem tadiaľ a chcem sa zariadiť. Pýtal som sa aj na Greenway, ale zatiaľ nemám od nich odpoveď. Ďakujem

      Komentár


      • Pavol
        Pavol komentoval
        Upraviť komentár
        Nedostaneš viac ako 50kW. AdamGW o tom informoval aj na tomto fore.

      • Rasto6
        Rasto6 komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, aj ja som o tom informoval, ale je to už 7 týždňov, tak chcem zistiť či to už opravili

      • Pavol
        Pavol komentoval
        Upraviť komentár
        Minulý týždeň v sobotu to ešte nešlo.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #18
      Už to opravili, dnes ide 5kW - nezabudol som nulu. CCS na Delte išlo 5kW, AC išlo 8,3 a teda tiež spomalene. Skúšal som viackrát. Na vedľajšom starom efatec potom štandardne 41kW. Medzitým prišla Citigo a tiež im Delta dávala na CCS 5kW, takze mojim autom to nebude.

      A to som sa tešil na 75kw, dávno som tam nebol zastavený.
      Naposledy upravené Miroslav Rojko; 13-12-2020, 18:27.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        #19
        Takto to tam vypada Ta spodna ma chademo 50kW, CCS 50kW a Typ2 22kW a pravdepodobne isla, aspom ventilator bolo pocut.. Ta vrchna ma Typ2 22kW, chademo 62,5kW a CCS 90kW tato reagovala na tlacidla a vsade pisalo, ze pripojte kabel, tak asi fuguje aj ta. Nemam EV, tak som nemohol odskusat.

        Komentár


        • stopo
          stopo komentoval
          Upraviť komentár
          Ta hore funguje ale dostat s nej 90kW je prakticky nemozne uz aj mne pri citigoe iv sa stalo ze mi davala iba 30kw teraz v lete pri prazdnej baterii. Na tej co je dole sa neda nabit Citigo ani id3, je tam problem s komunikaciou. Este dodam ze pri tej hornej casto byva lave miesto s polovice blokovane spalovakom (bohuzial ludia nevedia parkovat a tak sa tam naje*** cez dva miesta)

        • EV_Future
          EV_Future komentoval
          Upraviť komentár
          na hornej som nabijal 19.6. a davala plny vykon aky podporuje e-Niro, max. rychlost bola 76kW a priemerna 68kW pocas necelej polhodiny.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Potvrdzujem, ja som nabijal 5.7. a Delta isla cez 70kW kolko si auto pytalo.

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Dnes 14.7. davala Delta iba 7kW na CCS

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Pred chvilou som donabijal spolu so stopo, zacali sme naraz a mne davala Delta 65kW a jemu eFacec 35 kW, takze dokopy 100kW. Auto by potiahlo cez 75, tak predpokladam, ze to maju na tych 100 obmedzene dokopy. Ale fungovali pekne obe a to je hlavne. @AdamGWI viac ako 100 to neda naraz ?

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko maximum nabijacieho vykonu bolo cca 71kW. Tu je graf http://prntscr.com/1g30lle (nejde mi sem prilozit obrazok, tak davam takto). Dokopy maju tieto nabijacky vykon 116kW (66kW je rezervovana kapacita + 50kW z externej baterky).
          stopo mrkni tuto temu https://teslaclub.sk/node/44876/page17 . Mame, aspon zatial, taky trik ako spustit nabijanie na Efacec nabijackach a Citigo. Inak Citigo su celkom "citlive" na idealne podmienky pre plny vykon nabijania (prilis teplo, prilis zima atd.), cize dosiahnut strop, ktory je okolo 35kW nie vzdy auto umozni.
          Naposledy upravené Adam GWI; 26-07-2021, 09:36.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Zaujimave, kde sa ta bateria nachadza? Aku ma kapacitu? Nieco podobne bolo aj v Avione a Dalitranse, ale uz to zmizlo z oci - je to len niekde presunute?

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          dango ano, je to aj v Dalitranse, aj v Avion v podzemnom parkovisku Neviem, ci ZSE uz niekde ma tento system, alebo je GW stale jediny.

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          dango presne ako v Avione a Dalitranse 50kWh, nie je ju vidiet, lebo je vnutri v budove Todosu, ale je tam.
          milan84 ZSE maju nieco podobne v Piestanoch, ale priznam sa, ze tu netusim, ci/ako to maju spustene. Ale obcas chodim okolo, tak som si to vsimol
      • dango
        Moderator
        Gold Member
        • Nov 2014
        • 693
        •   

        #20
        Dnes zial pre odstavku Delty sa i3 otocila a MX-30 musela cakat, kym donabijam na Efacecu. Co je ale zaujimave, ze stanica nedavala plnych 50kW, ale len 46 (115A max). A ked Mazdu pripojili aspon zatial na AC (ale nezacala nabijat), tak okamzite mi zisiel vykon na 36kW. Cize tato Efaceca nevie potiahnut viac a vyrezervovala z mojho DC nabijania pre AC. Vo vyuctovani su len cele minuty, tak to v priemere vyzera na vyssi vykon (48kW), ale v skutocnosti som sa nad 46kW nedostal. Skoda tej Delty, inac by sme sa dokazali vsetci obsluzit.

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          no Efacec su 120A, nie 125 ako konkurencia. Udaj si pozeral na nabijacke? Tie s novsim sw uz ukazuju vykon nabijania namiesto nacerpanych kWh.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Nabijacky reportuju len cele minuty, preto priemerka na webe GW vychadza na 48, ale ono to tak nie je to je v podstate jedno. Ale to subezne AC + DC ma zarazilo, kedze ZSE s ABB to maju tak, ze ide plny vykon paralelne. A na danej lokalite (OMV TODOS RK) predsa RK na to je

        • Rasto6
          Rasto6 komentoval
          Upraviť komentár
          Dúfam že Deltu čoskoro opravia, medzi Žilinou a Košicami je to jediná rýchlejšia nabíjačka na hlavnej diaľničnej trase. Keď sa pred rokom pokazila a išla zo znížený výkonom oprava trvala pol roka. Ibaže by bola odstavená kvôli upgrade na aspoň 150 kW ako pred časom plánovali.

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          Do piatku by mala byt Delta opat funkcna (snad).
          Ku tomu Efacecu, tak je to presne ako pises. Tu je pri subeznom nabijani DC&AC stale k dispozicii max. 50kW ktore rozdeluje.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Adam GWI takze v tomto je to horsie riesenie ako ABB Terra? Myslel som, ze to zalezi od celkovej pripojky, ci to ide na ukor prveho nabijaneho, alebo je AC navyse k nemu.

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          tak Delta uz opat fici
          milan84 este to preverujeme priamo s vyrobcom. Pri Efacecu by to malo byt podla celkovej pripojky (v RK 66kW, kedze baterka sa tyka iba Delty), ale v tomto pripade sa to tak nespravalo. Dam vediet, ked bude vysledok.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Skvela info, zajtra vyuzijem - kedze budem v casovom strese, tak fungujuca Delta vyrazne pomoze

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Delta ide na 50kW

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          dango ano, ospravedlnujem sa. Nieco tam technicky nesadlo, v piatok uz isla spravne naplno.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          nevadi, hlavne ze sli obe lebo opat sme sa tam stretli viaceri

        • LacoJ
          LacoJ komentoval
          Upraviť komentár
          Dnes sa delta nedala spustiť cez aplikáciu. Ale prekvapila má efantec že sa držala od 9-80% stále 46kW na Ioniqu.
      • Rasto6
        Member
        • May 2019
        • 45
        •      

        #21
        Dnes som nabíjal na Delte celkom dobre 86 kW, ale len do momentu než sa na Effacu začalo nabíjať BMW. Výkon sa rozdelil a nabíjal som cca 28 kW. To znamená že ak v aplikácii vidím že sa tam niekto nabíja nemá zmysel tam zastavovať.

        Komentár


        • Taur
          Taur komentoval
          Upraviť komentár
          A to sa nerozdeluje vykon aspon rovnomerne? Kto posledny pride nabija najvac?
      • Rasto6
        Member
        • May 2019
        • 45
        •      

        #22
        Neviem, koľko nabíjalo BMW ja som prišiel prvý, možné je aj to ze Effac dával plných 50 kW, spolu by sa to blížilo k maximálnym 90 kW. Ako to celé funguje neviem, mala by tam byt aj batéria.

        Komentár


        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          Je tam pripojka 66kw + bateria dava 50kw a ma kapacitu 50kwh. Mozno uz bola baterka dost vybita a tak davala nizsi vykon ku sietovym 66kW. Snad Adam prinesie viac svetla, co sa tam dialo

        • Adam GWI
          Adam GWI komentoval
          Upraviť komentár
          mrkli sme to a je to presne ako dango pise. Pocas nabijania sa vybila bateria a vykon zo siete sa potom rozdelil medzi dve stanice.
      • dango
        Moderator
        Gold Member
        • Nov 2014
        • 693
        •   

        #23
        Efacec bol nahradeny ABB 24kW s CCS.
        Na danom mieste su teda 2xCCS, 1X CHADEMO a 1xAC

        Komentár

        Pracuje...
        X