Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • cetan
    Junior Member
    • Jun 2020
    • 10

    Prosim, ako riesite pouzivanie asistenta pre jazdu v pruhoch? Defaultne sa zapne a pouziva sa LKA.. ked prepnem na LDW tak po dalsom starte auta je tam znova LKA.. bohuzial prepnutie je na viacero klikov zahrabane v menu
    pri tempomate mi to nevadi, ze mi "keca" do riadenia, ale na uzkych cestach plnych zakrut je to neprijemne, ze somnou bojuje o volant..
    nezostava mi nic, len to tlacitkom cele vypnut a potom zasa zapnut atd.
    nick81 teba sa to netyka asi ty mas openpilot

    Komentár

    • nick81
      Member
      • Nov 2019
      • 276
      •   

      Stáva sa mi, že keď som na chargeroch vypnem si svetlá .. (lebo inak svietia). A potom ich zabúdam zapnúť, kedže som zvyknutý na Auto/ON režim. Spravil som pripomínatko na rozsvietenie svetiel. Možno sa to zíde aj vám. Ak je drive a sú svetlá off zobrazí sa toto... Funguje Kona/Niro. Ioniq zatiaľ nie, lebo nemám Ioniq na odladenie.

      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	lightsoff.jpg
Videní:	295
Veľkosť:62,4 KB
ID:	63796

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Najnovšia verzia už umožňuje nastaviť jas displeja. Už to v nocí nepraží. Pridal som otáčky motora na obrazovku jazdy. A indikácia brzdových svetiel sa tiež zíde. V priebehu mesiaca bude port pre M5STACK CORE (https://rlx.sk/sk/m5stack/7285-esp32...1-m5stack.html).

      • cetan
        cetan komentoval
        Upraviť komentár
        To vyzera velmi dobre to m5stack! Mozno ma to presvedci sa s tym pohrat

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        cetan Ani to nebude náročné.. Rozlíško rovnaké 320x240, aj radič LCD skoro ten istý. Budem kompilovať obe verzie TTGO-T4 aj M5STACK. Pre veľa ľudí je M5 jednoznačná voľba, šikovne to vyzerá. Pridal som ešte skalibrovaný údaj kWh v baterke podľa SOC, na základe minulomesačných meraní, pomôže to pri cestovaní.

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        nick81 ten M5STACK sa paci aj mne, pride mi to profesionalnejsie HW spracovane ako TTGO (a hlavne cierna nepriesvitna krabicka). Rozmyslam ze do toho pojdem tiez.

      • cetan
        cetan komentoval
        Upraviť komentár
        SKolja suhlas ..
        a takto este krajsie https://www.banggood.com/M5Stack-Cor...-1736409.html?

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        cetan Objednal som už 2ks z RLX tie core1. Ale radič LCD je tam rovnaký, snáď to pôjde aj na core2. Akurát by sa pridala podpora touchscreen.

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        cetan Nemam rad dotykove tlacitka v aute, clovek to za jazdy nevie dobre trafit. Ale kombinacia dotykoveho display-a a fyzickych tlacitiek by bola super. Zatial pouzivam TTGO a je to super, vsetky data po ruke, akurat ma hnevaju tlacitka a ze podsvietenie presvita cez krabicku vecer.

      • cetan
        cetan komentoval
        Upraviť komentár
        SKolja to je pravda .. to som si neuvedomil .. tak core1 bude lepsie
        Ja som od nick81 kupil ten evobd2 kanadsky a po jednej jazde do bratislavy som ho odpojil .. uvidime co bude ked bude tuhsia zima ..

        vsetky data co potrebujem (neratam geekovske data) pre normalnu jazdu mi auto dava, okrem teploty baterie ..
        neviem ci ste videli tu novu elektricku mazdu co bjorn testoval, tak ta ma rovno pred vodicom velky budik na teplotu baterie .. tak take nam mohla kia dat (alebo to "vylepsit" tak aby nebol problem)

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        SKolja Stiahni si poslednú verziu enirodashboard. Dá sa tam nastaviť v menu jas podsvietenia. Už v noci nič nežiari cez krabicu a neruší.

      • SKolja
        SKolja komentoval
        Upraviť komentár
        nick81 stiahnute a naistalovane vcera vecer, dnes to hodim do auta :-)
    • nick81
      Member
      • Nov 2019
      • 276
      •   

      Spravil som do dashboardu analyzer ODB odpovedí od jednotiek. Chcel by som poprosiť tých čo máte Konu/Niro a dashboard pomôžte komunite dekódovať neznáme hodnoty. Zapisujeme to sem do DOCS. Konkrétne, ak by sa podarilo v BMS nájsť pozície pre Heater off/on stav, stavy ventilov (PTC/LTR/Chiller mode), čerpadlo kvapalinového okruhu off/on stav. Pohli by sme sa zas o kus ďalej a vedeli kedy čo beží.

      https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing

      Komentár


      • Rafo
        Rafo komentoval
        Upraviť komentár
        Pacia sa mi Tvoje prispevky aj ked vobec neviem o com pises lebo som antiIT.ale to nadsenie a radost je super.
        Ja mam ENiro od 010/2019 cize staru verziu a tiez som stale nadseny ake skvele auto.Fandim a trosku zavidim Vam my 21😆

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Rafo Z Nira je nezdokumentovaných ešte veľmi veľa hodnôt. Ľudia sa ma často pýtajú, prečo to a to. Len keď napr heater teplota ak je vypnutý často len kopíruje teplotu chladiacej, resp. s nejakým posunom a tak len hádame z grafu čo sa dialo, či bežal, alebo prečo tam a tam bol nejaký skok. Toto je pomôcka, ktorá pomôže zamerať chýbajúce veci v skladačke- stavy ventilov, čerpadla, zapnutie ohrevu. Potom to už bude jasné .. A keď už bude jasná info, môžem skúšať ovládať BMS, uvidím či sa ventil zatvorí/otvorí a pod. Teraz by to bolo bez odozvy dosť nebezpečné. Po 2-3 rokoch predáš 19 a kúpiš my22 Ja som z 20 spokojný vôbec zatiaľ nevidím zmysel meniť auto. Zas by to bolo len Niro :-D
    • Rafo
      Member
      • Nov 2019
      • 62

      No bud Niro alebo Kia Imagine 800V.
      V KAZDOM PRIPADE smekám pred Tvojimi vedomostami.
      Ale je prijemne pocut od takeho profika ako si ty ze sme sobre kupili😉

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Profika :-DDD ? Neviem o automotive dokopy ... nič. A teraz len robím projekciu čísel čo zistili prevažne iní, kód dashboardu bastlím lebo nie som C++ programátor. Som len tvrdohlavý, inak by som sa na to už dávno vykašlal ... ale profík nie som ani náhodou.
    • cetan
      Junior Member
      • Jun 2020
      • 10

      Vyzera ze bude update bms a asi sa tym zlepsi rychlost nabijania
      https://forums.automobile-propre.com...ro-2020-27883/

      Komentár


      • cetan
        cetan komentoval
        Upraviť komentár
        Zatial sim nenasiel dalsi zdroj pre potvrdenie.. cize pukance a cakat ci z toho nieco bude

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Nevadi, dolezita je nadej ze snad... Zistili, ze pri DC baterka malo degraduje a mozu pustit viac ako konkurencia

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Spominane to bolo aj v pripade faceliftovej Kony, ze sa ma skratit nabijanie 10-80% o 7 minut. To je dost (42min -> 35min) - 17%, co v prepocete znamena 90kW v spicke, ak tvar krivky ostane rovnaky

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        mozno ide aj o marketing. nezabudajte, ze corsa-e, id3 davaju 100kW. oproti priemerne kolko, 50?60? v kii je to o dost viac.

      • demo
        demo komentoval
        Upraviť komentár
        Obávam sa, že ten update bude len na toto:
        https://myenergi.com/e-Niro/?fbclid=...xsl4PmC7qW3aNU

        Robil som si 1 / 3 fázovú nabku. Keď som začal nabíjať na jednej fázy, tak to išlo v pohode, ale auto interne spojilo L1 a L2(aby vedelo cucať 7.4kW), takže L1 sa objavila na nabíjačke na stýkači fázi L2! Keď som pripojil ďalšie 2 fázy, tak bolo kabooom. A pozeral som jak puk, že čo sa stalo. Zapečené 2 stýkače, zhodené 3 ističe po ceste ... auto to našťastie prežilo.

      • cetan
        cetan komentoval
        Upraviť komentár
        demo aj to tipuju na tom francuzskom fore .. kedze sa vraj spomina v tej sms "AC" nabijanie ..

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        ale pozitívne je, že dokáže auto dokáže prepojiť L1 a L2, aby nabíjalo 32A (7,2kW) jednou fázou ako keď malo jednofázovú nabku, väčšina áut to nedokáže a nabíjajú z jednej fázy len 3,6kW alebo si užívatelia musia kupovať wallbox (príp. upravovať kábel) aby nabíjali 7,2 kW

        proste vo firmware je aby sa auto rozhodlo pri pripojení kábla, či ide o jednofázové nabíjanie a presunú toto rozhodovanie hlbšie do algoritmu nabíjania, ale aj tak je to divočina od zappi meniť fázy počas nabíjania

        Ja to riešim tak, že v zime používam jednofázový kábel a v lete trojfázový a wallbox mám trojfázový. Na vysvetlenie pre nechápajúcich, mód Eco+ na zappi nabíja len energiou zo slnka a auto má najnižšiu rýchlosť nabíjania 6A na fázu, preto aby dosiahli čo najnižší nabíjací prúd pri výrobe z fotovoltaiky za slabého slnka a neťahali domácnosti zo siete, chcú vypínať fázu.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        cetan Ak bude mať niekto po tom update, veľmi rýchlo zistíme čo sa zlepšilo. Napr. plných 200A si drží v lete auto až do 58% ,,, teraz to padá už pri 51-53% .. ak spravili aj takéto drobné vylepšenie, že by to ťahalo na 58% a 150A do 78%.. To by získalo slušných pár minút. Príklad. 5-55% tj 50% baterky v lete nabijem presne za 30 min pri rapidgate (180A). Ak by ešte ošetrili aj ten. Napr. môžu otvoriť okruh cez motor, ak nie je veľmi vypečený. Je tam ďalší chiller. Alebo zmena grafu zo skokového na krivku. Všetko sú to veci, ktoré sa týkajú iba SW. Netreba ani vyššie DC>75kW a pod.

      • cetan
        cetan komentoval
        Upraviť komentár
        Keby vyzehlili tie schody tak sme vysmiati ... neviem ci nejako vplyva na zivotnost ak obmedzovanie prudu sa deje/nedeje v skokoch.. netusim preco to maju tak vymyslene..

      • cetan
        cetan komentoval
        Upraviť komentár
        Uz to riesia aj na nemeckom fore
        Tyka sa to len konkretnych kusov a je to update na palubnu nabijacku. Cize to vyzera na to spominane prepinanie faz..
        https://www.goingelectric.de/forum/v...f77de974e6b8af
    • SKolja
      Member
      • Dec 2018
      • 41

      Asi nikto nepouzivate Zappi nabijacku, ale keby nahodou tak tuna je varovanie:
      https://myenergi.com/e-Niro/?fbclid=...xsl4PmC7qW3aNU
      Pri zmenach z jednofazoveho na 3-fazove AC nabijanie bez vytiahnutia kabla z auta moze sposobit skrat medzi fazami, neviem ako to maju osetrene ine nabijacky...

      Komentár

      • nick81
        Member
        • Nov 2019
        • 276
        •   

        Sexi device :-) Tu je viac foto vrát.porovnania s T4. https://photos.app.goo.gl/YuiXeeuZg88YDhzz6
        Inak poslali to do 2 dní. Majú skladom. SKolja Meníš? :-)

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	m5stack.jpg
Videní:	229
Veľkosť:111,0 KB
ID:	64169

        Komentár


        • cetan
          cetan komentoval
          Upraviť komentár
          nick81 preco tlacitkani hore? Nie lepsie dole, alebo vpravo?

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          cetan To bol len prvý test.. Mal som na to 30 minút, keď mi to doniesol kuriér. Aj na kompilaciu aj foto/video. V menu sa dá otočiť display. Akurát teraz menim tlačidla, lebo chodia naopak ako majú. A robím ofic. build.. Zas hodiny lietajú :-D Milión testov a kompilacií.

        • cetan
          cetan komentoval
          Upraviť komentár
          nick81 cista frajerina.. idem to objednat niekde

          Este otazka k obd adapteru. Je "zdrave" to zapichnut pocas jazdy? Alebo auto musi byt "off"?

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          cetan Nerobi to autu problem zajazdy. Robim to bezne, teraz denne 2x a viac

        • cetan
          cetan komentoval
          Upraviť komentár
          Objednane.
          Ked to budem mat doma tak sa s tym pohram a mozno najdeme sposob ako ti pomoct

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          cetan Z ArduinoIDE vykompilujem a ide pekne.. Ak spravim bin pre flasher.. Cierna obrazovka.. Ak vykompilujem cez arduino-cli .. ide ale je to priserne pomale. Obrazovka sa prekresluje ako na PP06. No vyber si .. Kym ti to pridem, musim to BIN nejako rozbehat, nech si nemusis instalovat ArduinoIDE.

        • cetan
          cetan komentoval
          Upraviť komentár
          Arduino IDE mam nainstalovane preto ma to zaujima, lebo som sa s arduinom hral

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          cetan V Arduino len nainštaluješ podporu pre esp32, knižnica pre LCD ttf_espi. A nastavenie procaku dosku je popísané v readme na konci. Inak už som tie BIN rozbehal, tak sa dá aj cez flasher.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          cetan Asi odtiaľ tu baterku vyberiem. Dlho nevydrží, nemá ju čo vypnúť kým sa nevybije. Inak ten zadok s baterkou má v sebe magnety.

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          Aj ja take chcem..šedé..🥵

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          Roman-ba Takéto? https://rlx.sk/sk/m5stack/7301-esp32...r-m5-k002.html

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          Áno, ved mam svetlo šedý interiér..
      • SKolja
        Member
        • Dec 2018
        • 41

        nick81 idem do toho hned ako sa mi ho podari niekde v AT za rozumnu cenu objednat, alebo pockam po lockdowne a objednam si ho v BA. Hadam mi sadne na drziak, zoberiem aj baterku :-)

        Komentár

      • nick81
        Member
        • Nov 2019
        • 276
        •   

        cetan Aha HUD... Rýchlosť (ak je nad 99, zmenší sa font), aktuálna kWh/100km, a percentá SOC. Dole červený pás brake light aktivita. Zelená gula - 25C na baterke - žiadny coldgate.
        Aktivuješ to potom na speed obrazovke, pravé tlačidlo robí toggle medzi normal a HUD. Otočil som to tak, aby ti nešiel USB C do čelného skla :-D

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	hud_concept.jpg Videní:	0 Veľkosť:87,2 KB ID:	64201

        Komentár


        • cetan
          cetan komentoval
          Upraviť komentár
          Ty si manik skvele

          Som svedavy ako to v aute bude vyzerat

        • Roman-ba
          Roman-ba komentoval
          Upraviť komentár
          Tak ty si iný pán. To programovanie je zložité? Dá sa tam napr. upravovať čo sa má zobrazovať, veľkosť fontov atď?

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          cetan V praxi... https://www.youtube.com/watch?v=njhd3Zot9Wg Je to dosť v pohode. Akurát by chcelo optimalizovať loop, aby sa vypýtali len potrebné info. Príklad články po jednom z BMS sú zbytočne, teploty in/out z Aircon, odometer z clustera. Updatovalo by sa to potom 3-5x /sec. A odstrániť flickering, tft_espi nemá double buffering, ale dá sa to spraviť cez sprity. Snáď sa s tým niekto pohrá :-)

        • cetan
          cetan komentoval
          Upraviť komentár
          Ja by som sa pohral bez zaruky

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          nick81 Tak tymto si ma dorazil :-). Objednavam.

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          SKolja Zadrz, ved na to mozes pouzit aj TTGO co mas.

        • SKolja
          SKolja komentoval
          Upraviť komentár
          nick81 jasne, ja tomu rozumiem ze funkcionalita je rovnaka, ale biele svietiace TTGO by som si pod predne sklo nedal, to je ako past na oko. toto vyzera inak. P.S.: ked budem mat 2 zariadenia, bude mozne urobit naraz 2 sessions do OBD2 adaptera? ;-)

        • nick81
          nick81 komentoval
          Upraviť komentár
          SKolja 2 zariadenia jedine cez splitter a 2 adaptery ..
      • nick81
        Member
        • Nov 2019
        • 276
        •   

        Pôvodne zverejnené od Roman-ba Pozrieť príspevky
        To programovanie je zložité?
        Celkom primitívne skriptovanie. Vieš si tam meniť hocičo. Toto kód na ten HUD. Aj keď C syntax je pre mňa PHP/Delphi kódera dosť nepohodlná. To babranie s sprintf a pointermi. Ale nevyberiem si. Niekedy sa zaseknem. Napr. chvíľu trvalo zistiť ako spraviť zrkadlový obraz. Musel som prejsť zdrojáky tft_espi knižnice. A rozchodiť prvý build na m5stack. S týmito 2 vecami som včera zabil pri deckách 8-10 hod. :-)

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	hud2.jpg
Videní:	224
Veľkosť:65,9 KB
ID:	64211

        Komentár

        • nick81
          Member
          • Nov 2019
          • 276
          •   

          Konečne dorazil štartér. Hľadal som nejaké lacné LifePo4 hotové riešenie (62eur). Tu chcem 1 pripomienku. V návode je písané, že ak má autobatéria pod 12.8V, tak vtedy štartér nefunguje. Ak má baterka 12.8V, tak elektromobil nepotrebuje štartér :-) V ponuke boli iné, ktoré vedeli vypnúť túto ochranu, ale boli to len LiOn. Pre trvalé umiestnenie v aute som LiOn zásadne nechcel. Kompresor nepotrebujem, ani 2A USB. Ale prečo som chcel tento, je že má 12V zásuvku. Tou 12V/8A by sa dal obísť ten limit 12.8V. Skúsim auto umyselne vybit a nahodiť ho cez to. Resp. ešte to otvorím, či je tam fakt LifePo4.

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	starter.jpg
Videní:	100
Veľkosť:87,4 KB
ID:	64255

          Komentár


          • Peter A
            Peter A komentoval
            Upraviť komentár
            To bude chyba v navode asi chceli povedat ze ak bude mat nad 12,8V. Napatie oloveneho startovacieho akumulatora je pri 12,1V 20% a 12,7V 100%
            nove akumulatory prichadzaju s minimalne 12,5V. Ale aj ja sledujem u mojho Leaf1 napatie vo vypnutom stave cca 12,1-12,2V a baterka ma 4 roky logicky by pri takomto trvalom hlbokom vybiti v spalovaku uz davno nebola schopna nastartovat.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Peter A Je tam v návode, že "pokud je autobaterie silne vybitá, nelze s tímto přístrojem vozidlo nastartoval". Posledne som mal auto tak dead, že diaľkovým sa nedalo otvoriť. Pre istotu to nasimulujem, nech nežijem v zbytočnej nádeji, že má toto zachráni.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ked je to urcene na startovanie spalovaka, malo by to fungovat tak ako je to navrhnute.
            12V/8A vystup by som ani neskusal, Pri "startovani" EV bude urcite vecsi odber ako 8A. 8A na 12V je necelych 100W, spotreba pri startovani EV bude urcite viac. Keby to aj prezilo start, potom ked sa rozbehne menic, bude sa snazit dvihnut napetie na 14V, co moze ublizit 12V/8A vystupu.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Daj linku na popis.

          • Peter A
            Peter A komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 Ano aj niektore nabijacky 12V akumolatorov nespustia nabijanie ak ma akumulator menej ako cca 9V vzdy som si mysle ze nabijacka nevie identifikovat o aky akumulator ide 6V- 12V a preto z bezpecnostnych dovodov nezcne nabijat ale su aj take ktore nabijaju uz od 1,5V. Bude velmi rozumne to vyskusat tak ako pises a pokus ukaze ake parametre vlastne ten zdroj ma.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Uz som to nasiel: https://www.alza.sk/auto/compass-kom...4-d5146492.htm
            urcite to nema 12Ah ako tam pisu, ked to ma 4ks 3Ah clanky. Kedze su v serii, ma to len 3Ah, no pre EV by to malo na par sekund stacit.
            Naposledy upravené jux; 23-11-2020, 09:14.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            jux Vychádzam z toho, čo sme sa tu dávnejšie bavili, že na štart stačí malá 12V. Babrať sa sa z olovom, dobíjať sa mi nechce. Spravím 12V kábel s vypínačom a svorkami. A z kabíny na tomto zapnem 12V, rýchlo stlačím engine štart, nech sa zapojí trakčná a hneď to vypnem, aby DC-DC menič nezačal tlačiť do tohoto 30A. Skúsim a uvidíme, či to bude riešenie na mŕtvu batériu.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Doporucujem startovaciu bateriu namontovat blizko originalnej, aby vykonove kable boli co najkratsie, pripajat ju k hlavnej pomocou rele s zatazitelnostou minimalne 50A,
            napriklad toto: https://www.gme.sk/autorele-relauto12v-60a
            cievku rele napajat cez spinac z pomocnej baterie. Vodice spinaca potom mozu byt uz tenke, lebo napajaju len cievku rele.

            No keby som to robil ja, pouzijem klasiku - olovennu gelovu s velkou kratkodobou zatazitelnostou - urcenu pre UPS-ky, napriklad tuto 9Ah: https://datacomp.sk/csb-baterie-hr12...h_d357274.html
            Vazi 2,5kg, teda je len o kilo tazsia ako tvoja, no ma trojnasobnu kapacitu, rozmerovo je podstatne mensia ako tvoja. Ako vyriesis nabijanie tvojej lifepo? Olovennu staci nechat nejaky cas pocas jazdy pripnutu spinacom cez rele k hlavnej aby sa dobila.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 - 100% suhlas s Juxom. Hen tuto srandu ti menic skor alebo neskor odpali.A je to slabe naviac. Ja ked zapnem Fiatku (a ta ma uplne minimum spotrebicov, ziadny entertaiment apod) tak na zaciatku taha z baterie 40A.
            Normane tam praskni paralene k hlavnej baterii tu z UPS a vybavene.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            jux Jiri GrandPa Dík za rady obom. Najskôr toto kupené skúsim. Už to neviem vrátiť. Ak to nepôjde, tak kúpim normálnu baterku.
        • nick81
          Member
          • Nov 2019
          • 276
          •   

          Po 50% soc pri -2C vonku ani nechoďte. Heater sa vypne po 5C na baterke.. Hodina zabitá od 50-86%. Pozn. Ale zámene. Naozaj to nie je treba. Inak nový Dash má v menu túto voľbu, že zobrazuje krivky pre rôzne úrovne coldgater. Zhora 1. ideálna >= 25C, 2. Rapidgate 35C, 3, Coldgate 15-24C, 4. Coldgate 5-14C, 5. Coldgate <5C
          Ešte 2 postrehy. Dvierka zamrznuté, musel som vyklepať a pomôcť kľúčom. Svetlomety tiež bez výhrevu .. Ten plast sa bojím škrábať. Ako to riešite? Rozmrazovač skla?

          Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	niro.jpg
Videní:	43
Veľkosť:79,8 KB
ID:	64310

          Komentár


          • cetan
            cetan komentoval
            Upraviť komentár
            Videl som toto video:
            https://youtu.be/iVVcyHC8sGs

            Spomina tam vec co ma nikdy nenapadla, ze spalovak "zohreje" cely predok auta, kapotu, halogeny ohrievaju svetlomety.. a u elektroauta je "vsetko" studene a zamrznute

          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            ano v zime si vzdy dovezem tenku vrtsvu ladu, zamrznuteho snehu na kapote spat do garaze

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            hudino :-) cetan Fajn video. Ako nevadí, len mi to prišlo vtipné. Z bytu rozmrazené auto, sused vedľa nakladá deti, štartuje a ide skrábať okná. Ja prídem po ňom. Svoje decká nakladám do 20C interiéru, všetky okná priezračné, vyhriaty volant. Len nasadneme a ideme. Ale zamrznuté svetlomety a nabíjací port. Niečo si musia nechať pre budúce verzie.

          • hudino
            hudino komentoval
            Upraviť komentár
            uz ti tam funguje UVO na remote climate?, ci mas zapojene auto na kabli?

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            hudino Vždy bez kábla, na parkovisku nemám možnosť. UVO funguje super celý čas. Len v lete prvý krát vždy vypísalo error, ale auto normálne spustilo AC a vychladilo sa. To som zistil až neskôr, že je to len zblbnutá notifikácia. Neviem, či fixli, alebo je to letný bug. Teraz to chodí na prvý krát už OK.
        Pracuje...
        X