Kto máte Teslu, vedzte, že prebehol výskum a po 60 rýchlonabíjaniach je batéria úúúplne k ničomu (praskne a môže začať horieť).
Vysvetlenie a detail tu https://www.zerohedge.com/technology...ew-study-shows
Ako asi každému je jasné, že to pre batérie nie je optimálne (znižoval sa max výkon po nejakom počte nabití). A určite tam je riziko ak sa nedostatočne chladia. Ale ako prišli na tieto úžasné závery v uvedenom článku?
Pritom v originál vedeckom článku https://onlinelibrary.wiley.com/doi/....1002/est2.141 je Tesla spomínaná len 1x. A to vetičkou "(Equals to miles per full charge for Tesla model S)", kde sa odvolávali na to že 10 galónov benzínu sa natankuje za 2-3min čo je dosť na 247míľ dojazdu. Ako má plne nabitá Tesla model S.
Sa čudujem že Bjornove X-ko 3x nezhorelo a nemalo dojazd 10km keď ho predával. A Tesloop nemenil batérie každý mesiac či dva.
Vysvetlenie a detail tu https://www.zerohedge.com/technology...ew-study-shows
Ako asi každému je jasné, že to pre batérie nie je optimálne (znižoval sa max výkon po nejakom počte nabití). A určite tam je riziko ak sa nedostatočne chladia. Ale ako prišli na tieto úžasné závery v uvedenom článku?
Pritom v originál vedeckom článku https://onlinelibrary.wiley.com/doi/....1002/est2.141 je Tesla spomínaná len 1x. A to vetičkou "(Equals to miles per full charge for Tesla model S)", kde sa odvolávali na to že 10 galónov benzínu sa natankuje za 2-3min čo je dosť na 247míľ dojazdu. Ako má plne nabitá Tesla model S.
Sa čudujem že Bjornove X-ko 3x nezhorelo a nemalo dojazd 10km keď ho predával. A Tesloop nemenil batérie každý mesiac či dva.
Komentár