Začínam taký malý projekt. V rámci neho budem na úvod potrebovať oživiť jednu LiIon batériu z napätím 378V a kapacitou cca. 18kWh. Nemáte niekto požičať nabíjačku, ktorou by sa to dalo zrealizovať? Popripade viem rozdeliť batériu na 6 modulov po 63V. Ide o to dostať napätie na moduloch na takú výšku aby BMS začalo považovať batériu za funkčnú. Ďakujem.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Oživenie LiIon batérie.
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Môj postup bude asi takýto. Keď bude auto u mňa.
1. Vymontovať batériu a otvoriť krytovanie
2. Zistiť počet modulov (malo by byť 6)
3. Zmerať napätie jednotlivých modulov a identifikovať tie čo majú nízke napätie.
4. Pokúsiť sa jednotlivé moduly nabyť na nominálnu hodnotu obidením BMS.
5. Modliť sa aby to vyšlo. (To už robím teraz) :-)
- Likes 1
Komentár
-
Som zvedavy ktoru verziu baterie budes mat: Smarty zo zaciatku mali teslacke baterie, neskor presli na pouch.
-
Myslis, ze mas SMART s teslackou verziou baterie? ta ma 6 modulov po 15 clankov v serii
modul Tesla Smart FORTWO 18650 3kwh Battery Module 22p 15s 53ah
https://www.youtube.com/watch?v=QVlpXPnS9pI
https://www.youtube.com/watch?v=sj8-puOI0C8
No mozno mas novsiu verziu s pouch bateriami 1p96s
Novsie pouch su este zrejme viacere verzie. vyzera, ze jedna nema kvapalinove chladenie:
https://www.youtube.com/watch?v=LkPVCO1vD7k
no verzia z roku 2013 zrejme ma kvapalinove chladenie:
https://www.youtube.com/watch?v=99uz3Jg0yYE
-
Komentár
-
No na opravovanie by bola lepsia verzia s pouch clankami, tie pouch sa daju rozobrat a vymeni jednotlive clanky, no teslacke moduly su v podstate nerozoberatelne a neopravitelne. Teslacke maju sancu jedine vtedy, keby neboli vadne, t.j. keby sa len (niektore clanky) vybili pod uroven akceptacie BMS a dali by sa ozivit podobne ako ich ozivil ten american na videu.
Ja by som pomeral vsetky clanky (resp sparalelnene clanky v teslackej verzii) a dobil jednotlivo relativne malym prudom na nominal alebo trosku vyssie - napr. na 4 V.
-
Tiez som pozeral po internete, informacie nie su sice uplne konzistentne, no ked je auto z 10/2012 skor by som tipoval na druhu generaciu.
Aky ma motor? Tretia generacia ma 55kW, druha 20kW ci 30kW (rozne zdroje tvrdia rozne cisla - zrejme miesaju menovitu a spickovu hodnotu)
Druha generacia mala podla viacerych zdrojov baterie Tesla, no je mozne, ze pri konci vyroby druhej generacie uz davali svoje baterie...
Asi zbytocne spekulujeme, rozoberies a uvidis.
-
-
Druhy velky úspech. Po tom co sa podarilo bateriu nabit mimo auta. Teraz sa podarilo nechat spravit BMS. Auto nabija a dalej bude treba vyriesit otazku co mu brani v jazdeni. Zda sa ze dalsia diagnostika ma neminie.Po troch mesiacoch pátrania sa nakoniec podarilo opraviť chybu v BMS. Auto síce ešte nejazdí ale dôležité je že sa konečne nabíja. Teda HV časť auta je v por...
- Likes 1
Komentár
Komentár