Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Oživenie LiIon batérie.

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 328
    •   

    Oživenie LiIon batérie.

    Začínam taký malý projekt. V rámci neho budem na úvod potrebovať oživiť jednu LiIon batériu z napätím 378V a kapacitou cca. 18kWh. Nemáte niekto požičať nabíjačku, ktorou by sa to dalo zrealizovať? Popripade viem rozdeliť batériu na 6 modulov po 63V. Ide o to dostať napätie na moduloch na takú výšku aby BMS začalo považovať batériu za funkčnú. Ďakujem.
  • awlo
    Junior Member
    • Oct 2017
    • 14
    •   

    #2
    Ja by som na to išiel z opačnej strany s nabíjal jednotlivé články. Pripadne aj 2 až 6 naraz. Na to môžeš použiť modelársku nabíjačku zo vstavaným balancerom.

    Komentár

    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 328
      •   

      #3
      Pôjdem možno aj od konca. Všetko záleží od toho akú nabíjačku zoženiem. Už mám jednu ponuku. :-)

      Komentár

      • dango
        Moderator
        Gold Member
        • Nov 2014
        • 693
        •   

        #4
        a co bude vo vysledku? domace ulozisko?

        Komentár

        • matchke
          Member
          • Apr 2015
          • 328
          •   

          #5
          Cieľom bude jazdivé Smart Fortwo electric drive za veľmi dobrú cenu.

          Komentár

          • matchke
            Member
            • Apr 2015
            • 328
            •   

            #6
            Môj postup bude asi takýto. Keď bude auto u mňa.

            1. Vymontovať batériu a otvoriť krytovanie
            2. Zistiť počet modulov (malo by byť 6)
            3. Zmerať napätie jednotlivých modulov a identifikovať tie čo majú nízke napätie.
            4. Pokúsiť sa jednotlivé moduly nabyť na nominálnu hodnotu obidením BMS.
            5. Modliť sa aby to vyšlo. (To už robím teraz) :-)

            Komentár

          • matchke
            Member
            • Apr 2015
            • 328
            •   

            #7
            Auto je z 10/2012 takze dufam ze je to este Tesla dizajn.

            Komentár


            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              No na opravovanie by bola lepsia verzia s pouch clankami, tie pouch sa daju rozobrat a vymeni jednotlive clanky, no teslacke moduly su v podstate nerozoberatelne a neopravitelne. Teslacke maju sancu jedine vtedy, keby neboli vadne, t.j. keby sa len (niektore clanky) vybili pod uroven akceptacie BMS a dali by sa ozivit podobne ako ich ozivil ten american na videu.
              Ja by som pomeral vsetky clanky (resp sparalelnene clanky v teslackej verzii) a dobil jednotlivo relativne malym prudom na nominal alebo trosku vyssie - napr. na 4 V.

            • matchke
              matchke komentoval
              Upraviť komentár
              Dnes som pozeral jednu webku a tam ten model pre rok 2012 bol predstavovany ako tretia generacia s takouto poznamkou

              Battery capacity: 17.6 kW·h lithium-ion battery by Deutsche ACCUmotive
              Range: 140 km

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Tiez som pozeral po internete, informacie nie su sice uplne konzistentne, no ked je auto z 10/2012 skor by som tipoval na druhu generaciu.
              Aky ma motor? Tretia generacia ma 55kW, druha 20kW ci 30kW (rozne zdroje tvrdia rozne cisla - zrejme miesaju menovitu a spickovu hodnotu)
              Druha generacia mala podla viacerych zdrojov baterie Tesla, no je mozne, ze pri konci vyroby druhej generacie uz davali svoje baterie...
              Asi zbytocne spekulujeme, rozoberies a uvidis.
          • matchke
            Member
            • Apr 2015
            • 328
            •   

            #8
            Druhy velky úspech. Po tom co sa podarilo bateriu nabit mimo auta. Teraz sa podarilo nechat spravit BMS. Auto nabija a dalej bude treba vyriesit otazku co mu brani v jazdeni. Zda sa ze dalsia diagnostika ma neminie.
             

            Komentár

            • matchke
              Member
              • Apr 2015
              • 328
              •   

              #9
              Tak konečne jazdíme. Ešte zopár kozmetických úprav. Oficiálne papiere a značku a jazdíme.
               

              Komentár


              • Jiri GrandPa
                Jiri GrandPa komentoval
                Upraviť komentár
                Gratulujem.

              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                Kde je vola..... Super. Tiez gratulujem.
            • matchke
              Member
              • Apr 2015
              • 328
              •   

              #10
              Dnes som konečne dovybavoval papiere a značky a môžem legálne jazdiť.

              Komentár

              • Radkovanko
                Junior Member
                • Nov 2017
                • 21

                #11
                tak vela stastnych zelenych km

                Komentár

                Pracuje...
                X