Zaizolovat kurenie trojcata je dost pracne, robil som to na dvoch, na prvom mi to trvalo dva dni, na druhom som to zvladol za den, lebo som uz vedel ako na to.
No ked sa niekto opyta, ci mu to urobim, urcite nie, nielen ze je to pracne, ale je aj nebezpecie, ze sa poskodia hadice...
Ale k postupu: Ja som to chcel urobit poriadne, tak som vypustil kvapalinu kurenia, odpojil obe hadice pri vyrovnavacej nadrzke aj dole pri vykurovacom telese, aby som mohol tepelnu ochranu nasuvat na hadice. Treba odmontovat aj lave predne koleso a zakrytovanie za nim, aby sa dalo dostat lepsie k cerpadlu. na spodu treba odmontovat kryty. Vyrovnavaciu nadrzku som vybral von a zaizoloval vonku.
Pre lepsi pristup k hadiciam som vybral 12V bateriu a uvolnil a odsunul trosku bokom poistkovu skrinku.
cerpadlo kurenia som nevymontoval, len som ho oblepil 10mm samolepiacou izolaciou.
Vykurovacie teleso som odmontoval, no nechal som ho zapojene na 400V, odpojil som len uzemnenie, lebo mi blokovalo oddialenie vykurovacieho telesa od karoserie.
Vykurovacie teleso aj vyrovnavaciu nadrzku som obalil 10mm izolaciou s samolepkou. Hadice klasickou izolaciou na kurenie ci teplu vodu.
Skusal som rozne priemery a hrubky izolacie na rury. ked si vyberies s tensou stenou a vecsim priemerom, pojde to lahsie, no s hrubsou stenou zase lepsie izoluje. Hadice su velmi krivolake, izolacia sa da nasuvat len po malych kuskoch, treba dobre odhadnut uhly spoja medzi kuskami izolacie, nech pekne k sebe prilahnu.
Je to fakt narocne.
Jednotlive kusky izolacie som najprv spolu zlepil kuskami hlinikovej pasky a nakoniec som cely povrch izolacii oblepil hlinikovou paskou. Uchyty, kde boli povodne uchytene hadice o karoseriu som zrusil a po zaizolovani som hadice prichytil len jemne stahovacimi paskami.
No ked sa niekto opyta, ci mu to urobim, urcite nie, nielen ze je to pracne, ale je aj nebezpecie, ze sa poskodia hadice...
Ale k postupu: Ja som to chcel urobit poriadne, tak som vypustil kvapalinu kurenia, odpojil obe hadice pri vyrovnavacej nadrzke aj dole pri vykurovacom telese, aby som mohol tepelnu ochranu nasuvat na hadice. Treba odmontovat aj lave predne koleso a zakrytovanie za nim, aby sa dalo dostat lepsie k cerpadlu. na spodu treba odmontovat kryty. Vyrovnavaciu nadrzku som vybral von a zaizoloval vonku.
Pre lepsi pristup k hadiciam som vybral 12V bateriu a uvolnil a odsunul trosku bokom poistkovu skrinku.
cerpadlo kurenia som nevymontoval, len som ho oblepil 10mm samolepiacou izolaciou.
Vykurovacie teleso som odmontoval, no nechal som ho zapojene na 400V, odpojil som len uzemnenie, lebo mi blokovalo oddialenie vykurovacieho telesa od karoserie.
Vykurovacie teleso aj vyrovnavaciu nadrzku som obalil 10mm izolaciou s samolepkou. Hadice klasickou izolaciou na kurenie ci teplu vodu.
Skusal som rozne priemery a hrubky izolacie na rury. ked si vyberies s tensou stenou a vecsim priemerom, pojde to lahsie, no s hrubsou stenou zase lepsie izoluje. Hadice su velmi krivolake, izolacia sa da nasuvat len po malych kuskoch, treba dobre odhadnut uhly spoja medzi kuskami izolacie, nech pekne k sebe prilahnu.
Je to fakt narocne.
Jednotlive kusky izolacie som najprv spolu zlepil kuskami hlinikovej pasky a nakoniec som cely povrch izolacii oblepil hlinikovou paskou. Uchyty, kde boli povodne uchytene hadice o karoseriu som zrusil a po zaizolovani som hadice prichytil len jemne stahovacimi paskami.
Komentár