Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Mýty o hybridoch

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    Mýty o hybridoch

    Veľa ľudí absolútne nevie ako fungujú hybridy, plug-in hybridy, aký je v tom rozdiel. Dokonca predajcovia áut trepú nezmysly o tom, že hybridy idú časť trasy v meste na elektriku.
    Mal som možnosť vyskúšať všetky typy áut a viem presne ako to funguje z môjho pohľadu. Bohužiaľ to neviem ľuďom nejako zrozumiteľne vysvetliť. Vedel by niekto napísať ňejako presnejšie ako vlastne to mám ľuďom o tom hovoriť? Prichádzam do styku osobne aj na internete s množstvom ľudí, tak by som to rád dal na pravú mieru ako to funguje.
  • Peterka
    Member
    • May 2017
    • 196
    •      

    #2
    Ja som raz testoval hybridnu toyotu. Vedela ist v cisto elektrickom mode, ale iba do rychlosti cca 50km/h a maximalne 1-2km. Pri vyssej rychlosti alebo vybitej baterii sa zapinal spalovaci motor. Mala taky joystick miesto radiacej paky a ked som chcel dobijat rekuperaciou, bolo treba zaradit "B"- brake
    Naposledy upravené Peterka; 24-06-2019, 21:12.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Správne, tak to je
  • mozeg
    Member
    • Dec 2015
    • 439
    •   

    #3
    Pôvodne zverejnené od 1fisker Pozrieť príspevky
    Veľa ľudí absolútne nevie ako fungujú hybridy, plug-in hybridy, aký je v tom rozdiel. Dokonca predajcovia áut trepú nezmysly o tom, že hybridy idú časť trasy v meste na elektriku.
    Mal som možnosť vyskúšať všetky typy áut a viem presne ako to funguje z môjho pohľadu. Bohužiaľ to neviem ľuďom nejako zrozumiteľne vysvetliť. Vedel by niekto napísať ňejako presnejšie ako vlastne to mám ľuďom o tom hovoriť? Prichádzam do styku osobne aj na internete s množstvom ľudí, tak by som to rád dal na pravú mieru ako to funguje.
    Toto sa bude tazko zovseobecnovat. Je to od automobilky k automobilke. My mame Hybrida KIA NIRO a neplati ani to co uvadzaju v marketingovych materialoch-je to dokonca lepsie. A NIRO vie ist v cisto EV mode niekolko km a to az do rychlosti 120-130km/h (zavisi kolko stavy je v baterke). Skusim nieco jednoduche a zmysluplne hodit na papier pocas dna a skopcit, ale v zasade plati ze nad tym ako funguje hybrid sa ludia nemusia zamyslat, maju nizsiu spotrebu ako bezny spalovak ale vyssiu ako pri plug-in hybride, ktory vsak musia nabijat.

    Komentár


    • EV_Future
      EV_Future komentoval
      Upraviť komentár
      pri hybdridnom Nire som kdesi videl udaj az o 8-kilometrovom dojazde cisto na elektrinu, neviem co je na tom pravdy. Ale teoreticky to mozne je, kapacita baterie je 8,9 kWh (PHEV) vs 1,56 kWh (HEV), takze dojazd HEV verzie by mohol byt cca 6x mensi ako PHEV 50km (samozrejme iba vtedy, ak by to umoznovalo ist len v EV mode pri nizkej rychlosti a az do velmi nizkej urovne vybitia baterky).

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Áno, správne, problém je, že klasický hybrid ide trochu "na elektriku" len v tom zmysle, že benzínový motor musí baterku dobiť, takže v reáli ide fakticky na benzín, lebo spotrebováva palivo na jazdu aj na nabitie baterky.
      Na rozdiel od toho plug-in hybrid môže ísť naozaj na elektriku, ak sa stále nabíja batéria zo zásuvky. Bohužiaľ ale som sa stretol aj s plug-in hybridmi, kde dosť často zapína aj benzínový motor, potom sa zmysel naozaj stráca.

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      jestvuje video novinára, ktorý vraví aké je to pre spaľovací motor šok, keď vychádza z mesta a v 120/hod musí štartovať STUDENÝ. preto radí - ešte predtým ako opustíte mesto s 50 prepnite na benzín, aby sa motor chúdiatko zohrial!
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #4
    Treba každému povedať, že je to (hybrid) stratená cesta. Načo vláčiť so sebou smrad.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      PHEV je stratenejsi

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Miro, súhlasím, ale je ešte veľa veľa ľudí, ktorí sa čistej elektriky boja, preto sa orientujú na hybridy. Neboj, im sa zapáči tých pár km, čo prejdú na "elektriku" v hybride a časom pôjdu do e-auta.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    #5
    Lala, zeby zachvilu padne kosa na kamen? Udajne pri PHEV tvori najazd na elektrinu u beznych ludi len 43%, pri firemnych flotilach dokonca len 18%.
    Európska únia neustále zvyšuje nároky novými emisnými normami, ktoré sprísňujú limity CO2. Automobilky ale aj zákazníci tak našli pohodlný kompromis v podobe plug-in hybridov, ktoré sú čoraz populárnejšie. Realita ich používania...

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      No ak by to bolo 43%, to je ešte pekné číslo, ale skôr to bude tých 18%....................
      Plugin-hybridisti - buďte zodpovední (spoločne to dáme), teda vlastne ja už nedám, lebo PHEV nemám, ani neplánujem
Pracuje...
X