Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Dojazd a spotreba elektromobilov

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Karol
    Member
    • May 2015
    • 161

    Dojazd a spotreba elektromobilov

    Zaujímavá tabuľka s dojazdom a spotrebou elektromobilov:
    http://pushevs.com/2017/05/13/range-...-table-update/
  • Martin01
    Junior Member
    • Jan 2016
    • 6

    #2
    IONIQ má naozaj pôsobivé hodnoty, škoda len tej slabej palubnej nabíjačky.

    Komentár

    • sae
      sae
      Junior Member
      • Oct 2017
      • 1

      #3
      ... a keby Tesla použila trojfázový rezonančný motor so 100% účinnosťou, mohlo by to byť zaujímavejšie :-)

      Komentár

      • curgali
        Member
        • Jul 2014
        • 310
        •   

        #4
        Test spotreby Kona, Tesla 3, Ioniq, Zoe, Leaf .

        https://m.youtube.com/watch?v=nimp5uPI4eM

        Komentár

        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          #5
          O dosť nižší diaľničný dojazd pri vysokých rýchlostiach, nedal by sa u EV poriešiť 2 stupňovou prevodovkou?
          Či je tam iný zádrhel? To len tak na úvahu... Neplánujem auto v tomto smere prerábať :-D

          Komentár


          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Hyundai Ioniq plug-in hybrid má 2-stupňovú v režime EV. Mal som možnosť si to odskúšať, či je tam vyššia úspora, to neviem, ale jazda ma nejako nezaujala. Mne sa páči viac bezstupňový prevod, na to som zvyknutý.

          • kayle
            kayle komentoval
            Upraviť komentár
            Zahoď eNiro, objednaj Taycan a nemusíš nič prerábať.
            Včul vážnejšie, zdá sa mi, že pokiaľ to nemá byť športové auto, asi to je zbytočné riešiť. Niečo to asi bude lepšie pri tých vyšší rýchlostiach, ale zas, či už nebude viac problém odpor vzduchu, ako jeden prevod.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Trocha fyziky - odpor vzduchu stupa s druhou mocninou rychlosti = ked ma auto aero dynamicky odpor letiacej tehly tak jedina moznost je ubrat rychlost.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Chápem to správne, že motor pri 4000 ot. má rovnakú spotrebu ako pri 8000 ot.?

          • demo
            demo komentoval
            Upraviť komentár
            Odpor stúpa s druhou mocninou, ale výkon na jeho prekonanie s treťou mocninou rýchlosti.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 - a to kde si sa dočítal? Veď ten motor prekonáva nejaký odpor nie? Aj keď bez záťaže tak sa vždy uplatňuje nejaký odpor ložísk. Ale ten rozdiel spotreby naprázdno bude malý.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Jiri GrandPa Môže byť. Neriešme, celá tá moja úvaha je zlá od začiatku
        Pracuje...
        X