Len fanatici elektromobility pouzivaju mestske elektromobily (teda dnes de facto vsetky okrem Tesly) na dlhsie trate ako 100km, to nikdy nebude plosne fungovat. Mestsky elektromobil s nabijanim kazdych cca 100km nikdy nemoze na dlhsie trate konkurovat fosilnemu automobilu. Mestsky elektromobil patri do mesta a blizkeho okolia.
Tym vobec nechcem zatracovat aktivity GW, prave naopak, GW je svetlym bodom podpory elektromobility na Slovensku a velmi sa tesim, ze su na Slovensku ludia ako Peter Badik.
Vyrobcovia fosilnych aut vyrabaju len mestske elektromobily, aby si neohrozili svoj hlavny biznis. Az Tesla je ta stuka v rybniku, co rozhybe tie lenive kapry :-)))
Viem, ze zatial cena baterii nedovoluje skonstruovat elektromobil realne aj cenou konkurujuci fosilnemu autu strednej a nizsej triedy, no uz to dlho nepotrva a pri cene akumulatorov pod 200$/kWh to mozne bude.
Tym vobec nechcem zatracovat aktivity GW, prave naopak, GW je svetlym bodom podpory elektromobility na Slovensku a velmi sa tesim, ze su na Slovensku ludia ako Peter Badik.
Vyrobcovia fosilnych aut vyrabaju len mestske elektromobily, aby si neohrozili svoj hlavny biznis. Az Tesla je ta stuka v rybniku, co rozhybe tie lenive kapry :-)))
Viem, ze zatial cena baterii nedovoluje skonstruovat elektromobil realne aj cenou konkurujuci fosilnemu autu strednej a nizsej triedy, no uz to dlho nepotrva a pri cene akumulatorov pod 200$/kWh to mozne bude.
Komentár