Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Projekt EUROP-E

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • curgali
    Member
    • Jul 2014
    • 310
    •   

    Projekt EUROP-E

    Nová sieť IONITY
    IONITY je spoločný podnik spoločností BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company a Volkswagen Group vrátane Audi a Porsche, ktorý vznikol v roku 2017 v Mníchove s cieľom vystavať spoľahlivú sieť 350kW nabíjacích staníc pozdĺž všetkých dôležitých diaľničných trás v Európe. K spoločnosti sa pridala aj firma SHELL. Aj na ich čerpacích staniciach majú vyrásť tieto nabíjacie stojany. Na každej z vybraných lokalít má byť priemerne šesť stojanov pre nabíjanie elektromobilov, celkovo teda zhruba 500 nabíjacích miest. Stanice budú vybavené štandardom CCS, ktoré využívajú napríklad BMW i3 alebo Volkswagen e-Golf. Majitelia Nissanu Leaf tak budú mať smolu !!!. Môže to otriasť predajnými číslami nového Leafa. Je to otázka na zamyslenie pre výrobcu, či by nemal mať aj nový Leaf CCS. A pre elektromobilistov, čo uvažujú o kúpe nového auta, či si radsej nekúpiť iné elektroauto ako Leaf...

    Odkaz na projekt: https://ec.europa.eu/inea/en/connect...7-de-tm-0064-w
    Koordinátor: IONITY GmbH https://ionity.eu/
    Mapa:
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	253.7 KB ID:	31757
    Naposledy upravené Juro; 08-01-2019, 01:57. Dôvod: Upravil som nadpis, vložil odkazy na projekt a mapu.
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #2
    https://electrek.co/2018/02/06/map-i...rging-network/
    Tak podla tohto nas obidu.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	screen-shot-2018-02-06-at-11-23-07-am.jpg
Videní:	254
Veľkosť:368,2 KB
ID:	21461

    Komentár

  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #3
    No, tak to ma Audi smolu u mna aj ked som bol skalny Audi zakaznik pocas 20 rokov. Cakam na e-tron ako de..l uz rok a este rok - uz nebudem. Tesla Model X to za rok isti. Nebudem ja cakat v roku 2020 na 200 km pribudnuteho dojazdu HODINU na beznej CCS stanici (50 kW).
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 08-02-2018, 00:18.

    Komentár


    • Vrso
      Vrso komentoval
      Upraviť komentár
      TMX by som o rok nekupoval. Aktualny model je uz od 10/2016 bez zmeny a teda upgrade je na spadnutie. Dufajme, ze hlavne zvacsia baterku. Cize by som si nedaval casovy limit buduci rok ale kupa po prekopani sucasneho modelu. Ja som kupil upgradovany v 3/2017 a to som cakal asi 2 roky na 100kWh baterku a AP2.0
      Naposledy upravené Vrso; 12-09-2018, 20:37.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      To som písal pred pól rokom. Odvtedy sa situácia dosť zmenila.

    • Vrso
      Vrso komentoval
      Upraviť komentár
      Ah sorry, mam nejak spomalene reakcie To plati aj pre moje dalsie prispevky v tejto teme
  • curgali
    Member
    • Jul 2014
    • 310
    •   

    #4
    V Čechách 5 a na Slovensku nič?...Čo si myslia že nemáme peniaze na EV? Tak Čechov zobrali do klubu a nás nie...Normálne sa cítim ako za železnou oponou za komančov.....Ešte že ta Tesla nám verí.....
    Naposledy upravené curgali; 07-02-2018, 20:51.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      pretoze na slovensku je na pocet obyvatelov viac tesiel ako v cesku
  • Peterka
    Member
    • May 2017
    • 196
    •      

    #5
    ..Do roku 2020 má vzniknúť až 400 staníc na hlavných európskych ťahoch... Zial na SK nemame hlavny europsky tah. Ale podla obrazku sa mi zda, ze BA by jedna mohla liznut. Hoci tu ju velmi netreba

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Stanice v BA nepotrebujeme. a. mame (a budeme mat podla toho co hovori sudruh Nesrovnal) ich dost. a za b. kazdy kto vyraza smer vychod z BA ma nabite z domu doplna aj tak.:
      EDIT: OK, nabijacich bodov nebude nikdy dost. To je jasne. Ale chcel som tym povedat ze ovela vacsi vyznam maju nove stanice v Nitre, Zvolene, Poprade, Lucenci (dosad ktorekolvek okresne mesto na SK) ako v BA.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 08-02-2018, 00:16.

    • Bejo
      Bejo komentoval
      Upraviť komentár
      Presne tak, južnou trasou medzi Košicami a Zvolenom by sa jedna 50kw zišla ako soľ... a aj do Košíc a Prešova 50kw...

    • Vrso
      Vrso komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa zabudas, ze cestuje sa aj opacnym smerom. Teda nielen z BA do Presova ale aj opacne Z Presova chalan vyrazi z domu s plnou ale v BA mu dobre padne sa nabit. Samozrejme, pisem o netesilakoch My uz mame BA vyriesenu

      Bejo v Presove mame 3 stanice 50kW a v KE ich je tiez niekolko. Samozrejme, viac ich treba ale uz teraz je kde sa nabit
      Naposledy upravené Vrso; 12-09-2018, 20:20.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      U nas v Brezne primator hovoril, ze sme uspeli na dotaciu ako obec. Ja som este ten EV nevidel teda videl som Nissan Leaf 2ku po BR behat, ale primator tvrdil, ze to ma byt VW eGolf, tak neviem, ale tvrdil, ze sucastou je aj verejna nabijacka. Netusim ale ci je podmienkov aj jej vybudovanie do konca roka. Neviete ake su podmienky pri tejto dotacie na nabijacky. Lebo ja som vedel len o autach.
  • Daliborko
    Member
    • May 2017
    • 76
    •   

    #6
    IONITY je od 03.09. spoplatnená. Cena je jednotná a to doslova.
    8 EUR/CHF/GBP a v Škandinávií 80 DEK/SEK/NOK za jedno nabitie. Nezáleži či tam budeš minútu alebo 2 hod. Či nabiješ 0,5 kWh alebo 80 kWh. Proste 8 €.

    https://ionity.eu/_Resources/Persist...-PRICING_E.pdf

    Edit: netreba sa registrovať, stači si stiahnúť aplikáciu Ionity a na stojane načítať QR kód a zadať platbu kartou
    Naposledy upravené Daliborko; 12-09-2018, 11:31.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      A ked to vypadne po cca 1min a nieje to, zeby sa majitel EV rozhodol ukoncit nabijanie, Tak cvakas dalsich 8€, alebo to nejak vyreklamujes?

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      V GW pri programe ONE sa to dalo reklamovať, tak predpokladám, že to pôjde aj u IONITY

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Hmm, pre velkobaterkaca je tych 8€ fajn cena, pre malobaterkace to uz nie je taka vyhra.

      Kolko stoji 1kWh na Tesla SC mimo gratis nabijania? Nie je IONITY este lacnejsie? o.O aspon pre 100kWh baterie...

    • Daliborko
      Daliborko komentoval
      Upraviť komentár
      Stačí keď natlačíš 60 kWh a máš to za cenu ako doma (0,13 € / kWh)
      Ale Tesla sa tam nenabije. Minimálne do doby, kým nebudú mať EU verzie CCS alebo neurobia CCS adaptér.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Aha jasne, good point, uplne zabudol ze nema CCS. Ak sa to cenovo udrzi tak pecka. Ak mali za ulohu postavit konkurenta SC siete tak uspeli a Teslu tromfli, pokial udrzia dobre pokrytie. Uz im chyba len druhy, este dolezitejsi krok, mat vozidla, co sa tam budu nabijat. Tam sa mi zda, ze je zatial Tesla uspesnejsia, lebo CCS vozidiel v showroomoch dako niet a na vsetko sa caka snad rok :-/

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Tesla stoji podla krajiny:
      https://www.tesla.com/en_EU/support/supercharging
      Na Slovensku 0.20 EUR/kWh.

      Teslu tromfli iba ak na paieri. Nez postavia tych zhruba 500 nabijaciek (tolko je asi SC v Europe) to bude trocha trvat. A Tesla tiez nespi. To nedozenu aj keby velmi chceli.. Ale kazda nabijacka sa rata.
      Naposledy upravené Jiri GrandPa; 12-09-2018, 14:12.

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Vsak prave preto hovorim, ze je to za predpokladu, ze udrzia pouzitelnu hustotu Tesla sice ma naskok, ale IONITY ma trosku nefer vyhodu takmer bezodneho rozpoctu dotacii EU a velkych dinosaurich automobiliek. S dostatkom financii vies prakticky vybudovat celu nabijaciu siet za 1 rok. Teda ked chces, a to este nevieme ako velmi chcu Ak nahodia tie slubovane vykony 350kW a za 8€, neni o com
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #7
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	Snap2.jpg
Videní:	354
Veľkosť:177,6 KB
ID:	28065

    Tesla SC network. Neda sa dat obrazok do komentara.

    Komentár

    • Komat44
      Member
      • Jan 2018
      • 87

      #8
      Ionity projekt v zapadnej europe vcelku slusne slape, myslim teda vystavbu novych lokalit. Aktualny stav vystavby stanic je pekne vidno na uvodnej stranke ionity.eu
      Videl som pred par dnami lokalitu eisentratten v rakusku, funkcna, tusim s 5mi stojanmi CCS a co ma prekvapilo bol tam jeden mensi kde bol aj chademo konektor, co je urcite dobra sprava pre leafistov a spol. Bohuzial stredoeuropsky slavny projekt ceuc co mi pripadalo ako alternativa ionity pre strednu a vychodnu europu (+taliansko) nejako zamrzol 😢. Dokonca stranka co sem daval ice niekedy v maji 2018 vobec nie je funkcna.

      https://ec.europa.eu/inea/en/connect...ultra-charging

      Z mapky planovanych stanic to odhadom vyzera ze ta bodka v strede SK by cca mohla byt ta slavna megahyperturbo budca.

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        toto ma presne ako leaf ownera irituje...my sa tazko dockame novych nabijaciek a adapter sa ziadny nevyraba, LEAFov je na ceste velmi vela a aj novy 60 kWh bude mat pravdepobodne chademo port
        Naposledy upravené Teq; 06-01-2019, 19:58.

      • Komat44
        Komat44 komentoval
        Upraviť komentár
        Teq Preco ta to irituje? Ja som bol v tom ze povodne plany ionity boli len s CCS a prave preto som bol prekvapeny tou moznostou nabit tam aj auto s chademo konektorom. Ved to je skor dobra sprava a nie iritujuca ci?😜
        Mna skor dava do smutku to, ze v zap. europe to ide podla planov ci dokonca rychlejsie, zato nasa slavna stredoeuropska alternativa zdochla 😬

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        podla mna to ze tam bolo (az) jedno chademo je skor vynimka ako pravidlo, na bjornovych roadtripoch s e-nirom chademo nikde na ionity / eonne nebolo.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Som za to, ze v EU by mal byt jeden standard a to CCS. Ak sa vie prisposobit Tesla mali by sa prisposobit aj japonske automobilky a do Leafu konecne zacat davat CCS. V EU je CCS uz v stadiu, ze nie je ina cesta. Rozne konektory len komplikuju situaciu.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Presne tak. Len to musia spotrebitelia "ocenit" tak, ze nebudu auta s nekompatibilnym konektorom kupovat. Ale tak daleko este nie sme.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        takze existujuci majtelia LEAFov, Mitshubishi a starych Kii sa mozu nabijat akurat tak doma...a ked sa nemozu doma tak sa mozu ist bodnut...fajne

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Vzdy v minulosti, ked sa presadil jeden standard, ti ostatni zaplakali. Tak to proste chodi. Zatial nemusis hadzat flintu do zita, vsetky SK nabijacky maju dual standard ale podla mna k tomu skor alebo neskor pride. Tlacia to Nemci. Ich zakon o podpore vystavby rychlonabijaciek z pred zhruba 2 rokov dokonca pozadoval, zby mala len jeden konektor. Jasny konkurencny tah proti Nissanu. Neviem ci sa to zmenilo.
        EDIT: Pre nas Teslou je CHAdeMO lepsi, lebo mame adapter, o CCS adaptere sa hovori ale to bude zase dalsich 500 EUR minimalne.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-01-2019, 09:30.

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        no tak vznikne CSS-> Chademo adapter... prezijeme

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa tak ked na tu EU tak tlaci, preco nezatlacit aj na predajcov aby poskytli adapter...? alebo to trochu aj zafinancovat? keby mozem tak si za 500 eur tiez kupim adapter z chademo na CCS, je to rovnaky DC prud, akurat ina koncovka a komunikacia

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ved som pisal, ze ide konkurencny boj, nic ine.
        Ale na druhej strane ze su Japonci tvrdohlavy je tiez fakt. Zober si Toyotu s ich hybridami a Nissan s CHAdeMO je z toho isteho sudka. Jedine, co na vyrobcov pri takychto zmenach, ktore su nakladne a neprinesu viac predajnosti, plati, su klesajuce predaje. Nic ine. Dokazuje to aj ignoracia "rapidgate" Nissanu. Predava sa co sa vyrobi? Predava, so who cares...

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        hudino uz som sa ho snazil vela krat zohnat...zatial nic take nie je...a uz vo vela castiach Europy su len CCS stanice...

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        Teq zatial asi nebo dovod ho vyrobit, ale zober si kolko je leafov, takze verim ze bude...

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri GrandPa ale rapidgate uz je "fixed" sice to ze to miesto 22 nabija 32 kW, neni podla mna fixed

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        rapidgate nie je fixed... je to posunuty o jeden/dva nabijania dalej a bateria trpi...to neznamena ze sa ale neda zopar krat nabit a ist na dlhsi vylet, sam som bol s leafom 2-3 rychlonabijania daleko a potom naspat.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ja si myslim, ze CCS - > CHAdeMO adapter nikdy nevznikne.
        Dva zasadne problemy - komunikacne je to uplne nieco ine, a teda by to vyzadovalo v tele adaptera "prekladac", ktory bude zavisly na verzii standardu etc.. Prilis vela variability.
        A za druhe - kto by ho vyvijal? Kto na tom zarobi? NIssan nie, tak kto? Nezavisly komercny subjekt? Pri cene nad 500 EUR (bez DPH) kupi to niekto?
        EDIT: Nesmieme zabudnut, ze CHAdeMO je proprietarny protokol, za ktory treba platit japoncom, aj len za kazdy predany konektor, "desiatky" (alebo kolko to je). Preto vznikol CCS. Japonci si mysleli, ze ked boli prvi, kto ma nejaky standard DC nabijania, budu diktovat celemu svetu... No, uz dodiktovali.
        Naposledy upravené Jiri GrandPa; 07-01-2019, 10:51.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Ja mam dva I-MiEV-y s CHADEMO, a teslu s CHADEMO adapterom. ale vsetkymi desiatimi som za, ze cim skor chademo vymrie, tym lepsie.
        Adapter CCS -> chademo urcite nikto nevyrobi - jedine mozno nejaka cernota z Ciny.
        Ked Tesla vyrobi adapter z CCS na teslacky konektor pre Ska a Xka, tak som za vymreite chadema aj za cenu, ze ho budem musiet adapter kupit.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Rapidgate nemoze fyt fixed, dokedy LEAF nebude mat chladenie baterie (aspon take ako e-NV200) Alebo premenujeme rapidgate na batterykillergate.
        Jednoducho rychlejsie nabijes a rychlejsie odrovnas bateriu - ktory ...gate vyberies?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        alebo ešte tretia možnosť - #leavegate alebo #leaveleafgate (ýe sa leafa zbavím a netýkajú sa ma predchádzajúce dve gate)

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Nemci maju v EU dost velke slovo. Ale su tu este Francuzi a ty maju s Japoncami obchodne partnerstva PSA-Mishubishi, alebo Nissan-Renault. Volade odznelo, ze PSA chce elektrifikovat velku cast svojich automobilov. Ja viem jedna babka povedala. Niekde v mediach to odznelo. Ale keby sa EU a ostatna Europa dohodli, ze v Europe by sa mohli dovazat iba EV s 3fazovou zasuvkou na rychlonabijanie s CCS, tak by to mozno pomohlo. Nie? Ved v mobilnom svete sa uz dohodli a je jedna nabijacka na kontinent a USB do mobilu. Nabijes aj zo zasuvky aj s PC. Asi to pri EV nieje take jednoduche. Neviem. Mimochodom Tesla oznamila mali facelift na rok 2019 a hovorilo sa o TMS a TMX, tak si myslim, ze jedna z veci bude CCS konektor. Teda ak na SC budu dva kable ako je tomu teraz lebo je kopec S a X s Tesla EU Typ2 konektorom, tak je lepsie prerobit autam zasuvku, ako vyrabat pre nich dalsi adapter. Aj nabijacka s jednym typom je asi lacnejsia a rychlejsia vyroba a menej komplikovana a nachylna na pokazenie. Ja si nemyslim, ze ten kto ma len chademo nebude mat kde nabijat. Kim pride k vymenam nabijaciek, to este potrva niekolko rokov.

        Inac co si myslite je pre EV s baterkou 64+ KONA, eNIRO, TESLA a tak dalej platba 8€ a nabijaj sa ako uznas za vhodne vela, malo ci akceptovatelne? Teda co by ste si vybrali za nabijanie z 0 na 100, alebo z 20 na 80 ci 30 na 70, alebo........
        Naposledy upravené ICE666SVK; 07-01-2019, 16:55.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        ICE666SVK tak nech umoznia moznost prestavby na CCS...nech to je financne zvladnutelne a bol by som velmi rad...co sa tyka ceny za nabijanie tak je to drahsie na kone/tesle lebo ZSE aj greenway uctuju od kWh, popripade po minute. Jediny pripad kde je to jedno je flat rate (69 euro / mesiac a nabijas non stop kolko len chces)
        Naposledy upravené Teq; 07-01-2019, 17:18.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Ked natlacim do Tesly 50 kWh, tak je to 0.16 EUR za kWh. To je skoro ako doma a o 7 c menej ako plateny Tesla SC.
        Cenou sa vyrovna platenemu SC (v Rakusku, kedze na SK Ionity asi nebude) pri 35 kWh za nabijanie (to dam vzdy).
        8EUR/nabijanie je velmi dobra cena.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        8e ako jednorazovy poplatok je velmi dobra cena vzhladom na vykon nabijacky, aj ked Bjorn ukazal, ze australcan nejaku chvilu potrebuje, aby sa rozbehol na plny vykon
    • ICE666SVK
      Senior Member
      • Jul 2014
      • 1997

      #9
      Takto to nabija KONU na IONITY Je tam hodne pokecu v nemcine a ku nabijacke pristupuje az 3:14min. Tam ukazuje co je na kabli stitok. A potom mu v aute ukazuje pri 14% ze do 80% nabije za 51minut a vykon je 54kW. To uz nabijal z 10% aspon to ma napisane v nadpise videa. Pri 14% to pise 49km dojazd. Ostatne pozrite video. Maximalne tam bolo 76kW Na konci mu to bud nechcelo vypnut, alebo bol nemec netrpezlivy a stukal vsetko mozne a nepockal na korektne ukoncenie. Neviem.
       

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Kona tak ako aj Ioniq zvladne nabijaci prud 200A, co by pri 100% SoC (400V) dalo 80kW. Prud ale od cca 60% zacne klesat, tak max. vykonu je tych cca 75kW

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No to je práve otázka. Ci to obmedzuje na 200A auto alebo nabíjačka. Lebo keď si všimneš v tom videu tak ten konektor má max 200A.
        Ale inak nabíjací priebeh dosť biedny. Od 54% už má prúd o 25% menší a pri 80% u len 26 kW. To má Tesla pri 99% na SC.
    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      #10
      Pôvodne zverejnené od Komat44 Pozrieť príspevky
      Ionity projekt v zapadnej europe vcelku slusne slape, myslim teda vystavbu novych lokalit. Aktualny stav vystavby stanic je pekne vidno na uvodnej stranke ionity.eu
      Videl som pred par dnami lokalitu eisentratten v rakusku, funkcna, tusim s 5mi stojanmi CCS a co ma prekvapilo bol tam jeden mensi kde bol aj chademo konektor, co je urcite dobra sprava pre leafistov a spol. Bohuzial stredoeuropsky slavny projekt ceuc co mi pripadalo ako alternativa ionity pre strednu a vychodnu europu (+taliansko) nejako zamrzol 😢. Dokonca stranka co sem daval ice niekedy v maji 2018 vobec nie je funkcna.

      https://ec.europa.eu/inea/en/connect...ultra-charging

      Z mapky planovanych stanic to odhadom vyzera ze ta bodka v strede SK by cca mohla byt ta slavna megahyperturbo budca.
      Nie sme v každom projekte, ale ani iné štáty zas nie sú v projektoch kde sme my. Aby sa v tom dalo lepšie orientovať, upravil som túto tému na Projekt EUROP-E a tu sú odkazy na témy pre ďalšie projekty:

      CEUC projekt má tému tu: Projekt CEUC - Central European Ultra Charging

      Slávna megahyperturbo budca je z projektu NEXT-E: Projekt NEXT-E

      Projekt FAST-E (SK/CZ)

      Projekt EAST-E

      A ešte eu fondy pre gw projekty: Projekt NCE-FastEvNet, Projekt NCE-AdvancedEvNet, Projekt Výmenné stanice a rýchlonabíjačky
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • Peterka
        Member
        • May 2017
        • 196
        •      

        #11

        jux komentoval
        07-01-2019, 16:44
        Ja mam dva I-MiEV-y s CHADEMO, a teslu s CHADEMO adapterom. ale vsetkymi desiatimi som za, ze cim skor chademo vymrie, tym lepsie.
        Adapter CCS -> chademo urcite nikto nevyrobi - jedine mozno nejaka cernota z Ciny.
        Ked Tesla vyrobi adapter z CCS na teslacky konektor pre Ska a Xka, tak som za vymreite chadema aj za cenu, ze ho budem musiet adapter kupi
        .
        .

        Podla tejto statistiky GW to zatial na vymretie Chademo nevyzera:

        https://greenway.sk/rok-2018-v-greenway/

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	GW_stats.jpg
Videní:	266
Veľkosť:54,7 KB
ID:	31814

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          lebo mame vela LEAFov...nissan ich vyrobil a stale vyraba a predava vela...preco potom chcu vetci aby sa chademo stanice prestali stavat...

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          3x som tu stranku obnovil a furt je ten obrazok na tej stranke rozmazany. Tak neviem ci to len ja mam.

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Ked som daval link, tak rozmazany nebol, a teraz je aj u mna. Chod na hlavnu stranku www.greenway.sk a naroluj uplne dole- vlavo medzi novinkami je normalny

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          je to rozmazané, nájdite si ten obrázok na FB stránke Greenway Infrastructure, tam je v normálnom rozlíšení

        • Radkovanko
          Radkovanko komentoval
          Upraviť komentár
          Hlavne na vacsine nabijaciek ... cize DBT (mozno 2/3) sa s CCS na nabit len nahodou

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Vdaka nasiel som ho na FB.
      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 364

        #12
        Ta statistika je skreslena... Chademo na Slovensku reprezentuje primarne Leaf prvej generacie, a ciastocne Leaf 2. Ked si zoberiete, Leaf 1 ma niekedy problem prejst 100km. Takze na dlhsej trase sa vacsina aut s CCS nabije 1x, pripadne to zvladnu na jeden zatah, ale ten chudak majitel stareho Leafa sa mozno bude potrebovat nabit 2-3x. Je to rovnaka trasa, ale proste ten dojazd bol na tom aute taky aky bol. Takze logicky ma Chademo viac nabijani.

        Komentár


        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          A malobaterkove trojcata nabijaju na chademo cca 10 az 15 minut a maju dost...- ich kratke nabijania tiez pokazia statistiku.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Na tie som aj zabudol Proste tu plati stare zname “Existuju 3 druhy klamstva - obycajna loz, diabolska loz a statistika” Takze ano, statisticky je Chademo pouzivane viac, ale dovodom nemusi byt striktne vacsi pocet aut

        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Na druhej strane aj Tesly používajú CHAdeMO.

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          No hej, ale kolko Teslakov nabija na GW tak casto, aby to bolo statisticky vyznamne? To bude jednociferne cislo v % vyjadreni, a mozno aj desatinne.

        • Juro
          Juro komentoval
          Upraviť komentár
          Ja u gw ani nie som registrovaný a u ZSE, mi s 22 kW palubnou nabíjačkou, zatiaľ vždy stačil Typ 2.
      Pracuje...
      X