Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

FIIT streetlight charger

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • pesnik
    Junior Member
    • Mar 2018
    • 22

    FIIT streetlight charger

    V spolupraci s FIIT sme na stlp verejneho osvetlenia (patriaceho pod FIIT), umiestnili AC EVSE s vykonom 7.4kW (1f 32A) .

    Ilkovičova
    Bratislava IV, Bratislavský kraj, Slovakia 841 04

    Popis:
    AC: 1xTyp-2, 7.4 kW, nutnost mat vlastny kabel
    GPS: 48.152929, 17.072230
    Platba: Spoplatnené
    Ováracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: n/a
    Email: info@emeo.sk
    Webstranka:
    Na mape:

    Foto:
    Naposledy upravené Juro; 13-02-2022, 04:33.
  • matchke
    Member
    • Apr 2015
    • 328
    •   

    #2
    Teším sa. Mám to pri robote. Len nemám tak dlhý kábel.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Naco je tam ten displej? Co ukazuje?

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Zakladné info. Aktivitu nabíjačky. Vidno aj čas ako dlho si nabíjal. Pod displejom je čitačka RFID. Tá sa ale nepoužíva.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Uz som si zohnal taky sexi oranzovy spiralovy kabel. Vraj sa dodava k Ionicom.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Tie spiralove kable su mozno sexy, ale pri pouzivani zistis, ze su neprakticke. Jednak zaberaju viac miesta ako normalny kabel rovnakej pouzitelnej dlzky a viac zatazuju vsetky svoje komponenty ked maju byt roztiahnute na vecsiu dlzku, Po dlhsom pouzivani sa uz nevracaju do povodneho tvaru a je z nich nevzhladny vlnovity kabel.
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #3
    super, kazdy stlp sa pocita. nie su tam ale rampy? da sa tam verejne hocikedy dostat?

    Komentár


    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Žiadne rampy. V pohode 24/7.

    • pesnik
      pesnik komentoval
      Upraviť komentár
      Je to uplne volne dostupne 24/7 .
  • JanoS
    Member
    • Aug 2015
    • 95
    •   

    #4
    To som zvedavy co na taku nabijacku povie Model 3, ci zvladne 1x32A...

    (Zrejme vyskusam v aprili, premyslal som ze by som skocil na Slavcon.)

    Komentár

    • matchke
      Member
      • Apr 2015
      • 328
      •   

      #5
      Prosím Vás dajte tam značku aspoň na jedno miesto. Keď sú obe miesta obsadené spaľovákmi tak je nepoužiteľná.

      Komentár


      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Z tej fotky nie je jasné ako sa tam má parkovať

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Bud na mieste kde stoji biely Sharan alebo ten cierny Medved
        Naposledy upravené matchke; 23-04-2019, 10:31.

      • matchke
        matchke komentoval
        Upraviť komentár
        Ono aj v realite nie je jasne ako sa tam ma parkovat a nabijat.

      • pesnik
        pesnik komentoval
        Upraviť komentár
        dik za feedback, myslim, ze FIIT nebude mat problem jedno-dve miesta zarezervovat na nabijanie. Dame tam nejaku tabulu.
    • JanoS
      Member
      • Aug 2015
      • 95
      •   

      #6
      Práve nabíjam Model 3. Ide plných 7kW, takže spokojnosť. Miesta boli voľné oba, aj keď je tu plno áut.

      Komentár

      • matchke
        Member
        • Apr 2015
        • 328
        •   

        #7
        Pokiaľ tam nedate znacku alebo nevyhradite miesto na nabijanie, bude ta nabijacka nepouzitelna. Uplne staci jedno miesto. Len aby bolo vyhradene, lebo vodicom spalovakov je to zjavne jedno. Uz som na to upozornoval.
        Naposledy upravené matchke; 13-06-2019, 08:04.

        Komentár


        • pesnik
          pesnik komentoval
          Upraviť komentár
          Napisal som FIIT, tak uvidime ci s tym budu mat problem (nemali by mat). Osadime tam potom nejaku znacku.
      • matchke
        Member
        • Apr 2015
        • 328
        •   

        #8
        Dnes ma pri nabijačke na FIIT čakalo nepríjemné prekvapenie. Čo myslíte, pomohol tomu niekto?

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          zla fotka, ale tipol by som to na nejaky obrubnik alebo iny ostry kamen. ide ti do do pismena L nie? to nozikom rukou nespravis.

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Nie, nejde to do L. Obrubník možno. Máme v blízkosti jednu rozkopávku a treba ju obchádzať oo chodníku.

        • Marcel Pavlík
          Marcel Pavlík komentoval
          Upraviť komentár
          takéto rany sa dajú získať trebárs od kvetináča - až je nutné zájsť do SAD, kde opravia za tepla, tak ako sa duše opravovali do tretej štvrtiny minulého storočia. ibaže tam šiel niekto s ručným kultivátorom.

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Takze saga pokracuje. V pondelok rano pi vyjazde z garaze som mal zase prazdne koleso. To iste. Uz malo novu pneumatiku. Diera bola tentokrat podstatne mensia, takze to trvalo dlhsie nez koleso sfuklo, ale bola hlboka. Ked som zatlacil prstom na miesto tak vzduch fucal. Pozeral to aj chalan v servise a na druhom mieste nasiel naznak pokusu o prepichnutie. Vo stvrtok som tu nabijal. Ja neviem. Je to nahoda?

        • head
          head komentoval
          Upraviť komentár
          Asi by to chcelo nastrazit pascu na nejakeho zaskodnika a nahrat ho na video.

        • matchke
          matchke komentoval
          Upraviť komentár
          Nakoniec som vypatral, ze som to bol ja. 😩
      • matchke
        Member
        • Apr 2015
        • 328
        •   

        #9
        Všimol som si, že na FIITke pribudol ďalší stĺp s nabíjačkou. Tento je trochu lepšie umiestnený lebo je prístupný z dvoch miest.

        Komentár

        • TSLA
          Junior Member
          • Sep 2017
          • 7
          • peer20107
          •   

          #10
          Na PlugShare je komentár že sa vraj ma od 15.1.2022 spoplatniť. Viete to niekto potvrdiť či je to už spoplatnené?

          Komentár

          • matchke
            Member
            • Apr 2015
            • 328
            •   

            #11
            Patri to pod tuto firmu. Na stranke nie je nic o plateni na verejnych nabijackach. Treba tam zavolat alebo napisat.
            emeo je rezidenčný operátor AC nabíjania, ktorého cieľom je umožniť nabíjať používateľom svoj elektromobil v mieste svojho bydliska. Vďaka emeo tak každé ráno odídete z pohodlia Vášho domova s plne nabitou batériou.
            Naposledy upravené matchke; 31-01-2022, 13:00.

            Komentár


            • matchke
              matchke komentoval
              Upraviť komentár
              takze mi volal jedene pan z EMEO. A ANO, malo by to uz byt spoplatnene. Plati sa cez mikro web stranku pristupnu cez QR kod na nabijacke. Je tam mozna aj registracia. Nabijanie by sa malo vraj dat aktivovat aj platobnou kartou.

              Zial, na webe zatial o tom nemaju info, tak snad to tam doplnia a ceny su tiez nezname. :-(
              Naposledy upravené matchke; 31-01-2022, 12:55.
          • pesnik
            Junior Member
            • Mar 2018
            • 22

            #12
            Dobry den,
            informacia o spoplatneni je dostupna cez webstranku nabijacky (ziskate cez QR kod pri nabijacke alebo odcitate z nej adresu), nakolko sme predpokladali, ze to bude hlavny sposob pristupu pouzivatelov. Urcite vsak tuto informaciu doplnime aj na stranke v priebehu februara.

            Cena je nasledovna (s DPH):
            - 1 nabijacia session - 0.5e po vycerpani viac ako 500Wh
            - nasledne 0.16e s DPH / kWh .

            Spoplatnenie prebieha cez platobnu kartu resp. providera stripe.com .

            Mate v zasade dve moznosti:
            - anonymne nabijanie - zadate cislo karty na stranke nabijacky a email, nasledne sa moze spustit nabijanie
            - registrovane - zaregistrujete sa do systemu, kde mozete vlozit svoju platobnu kartu a nasledne raz mesacne sa posle faktura na email s rozpisom jednotlivych nabijacich sessions.

            Ovladanie nabijania nie je nutne riesit cez webstranku, mozete si napriklad registrovat akukolvek cipovu kartu (od ZSE,GreenWay,ejoin, platobnu kartu) a pokial ju system resp. nabijacka precita, dokaze si ju zapamatat. Pri dalsom nabijani uz mozete pouzit rovno kartu.

            Auta podporujuce Autocharge (napr. Tesla Model 3) sa vedia identifikovat cez nabijaci kabel a ak to system rozpozna, tak vas na to upozorni. Potom nepotrebujete pouzivat ani cipovu kartu, len plug and charge.

            Komentár


            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              koľko vysokých škôl treba na to, aby človek pochopil toto: "- 1 nabijacia session - 0.5e po vycerpani viac ako 500Wh" ?

            • head
              head komentoval
              Upraviť komentár
              Ziadnu?

              Za nabijanie neplatis nic pokial nabijes menej ako 500Wh. Potom platis 0.5 eur plus spotrebovana energia.

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              0,5 eur za čo? plus aká spotrebovaná energia? totálne nejasne napísané

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              1fisker Prosím Ťa prečo sa takto zhadzuješ týmito otázkami. Podľa toho, že si jediný, tak to asi väčšina pochopila a ty jediný sa pýtaš, head Ti to dovysvetlí a aj tak ešte nedošlo ? Ešte si dali tú robotu, že si môžes definovať vlastné karty a tie potom používať. Dokonca cena je lepšia ako keby si nabíjal predlžovačkou z balkóna zo svojej zásuvky. Potom nech niekto niečo robí pre elektromobilistov ...

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              tak ale ja tomu nerozumiem, tak sa pýtam predsa, 0,5 za kWh, za min, za hod. za čo? nie sú tam uvedené jednotky, čoho sa to týka, mne je to v podstate jedno, aj tak tam nikdy nepôjdem, len si myslím, že by to mali písať zrozumiteľne
              Naposledy upravené 1fisker; 01-02-2022, 19:30.

            • 1fisker
              1fisker komentoval
              Upraviť komentár
              500Wh ? veď to vyčerpám za pár minút nie? to je nabíjačka pre bicykle? už niekto na aute nabíjal 500 Wh? nič v zlom, ale fakt to vyzerá nezmyselne
          • pesnik
            Junior Member
            • Mar 2018
            • 22

            #13
            Z nejakeho dovodu sa mi neda reagovat priamo do vlakna, tak sa pokusim vysvetlit ten 0.5e poplatok.

            Poplatok 0.5e sa plati za nabijaciu session, ak nabijajuce auto precerpa 500 Wh, po ktorych predpokladame, ze nabijanie ide stabilne. Kym sa nabije dane mnozstvo energie, prebehnu minimalne 4 minuty. Stretli sme sa totiz s pripadmi, kedy sa nabijanie rozbehne a potom po par chvilach padne na 0 a auto sa prepne do SuspendedEV stavu. Tie implementacie protokolov su rozne a mozu obsahovat rozne bugy, takze nam nepride rozumne vtedy brat nejaky poplatok. Druhy pripad je, ak to niekto len tak skusa ci to vobec ide, alebo sa snazi si zaregistrovat RFID cip.

            Sucastou toho poplatku je najpriklad naklad na spracovanie transakcie poskytovatelom stripe.com .

            Komentár

            • TSLA
              Junior Member
              • Sep 2017
              • 7
              • peer20107
              •   

              #14
              pesnik Vďaka za info. Šlo by to zmeniť aj v popise k nabke na mape? Stále je tam že je free.

              Komentár

              Pracuje...
              X