Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Kaufland Trnava

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • FuturePrimitive
    Junior Member
    • May 2018
    • 5
    •   

    #16
    Caute, chodim sem nabijat kazdy utorok po robote. Keby nahodou niekto prisiel a ja by som dotlacal nad 80% nechavam pod konektorom na aute telefonne cislo. Kludne sa ozvite a but stopnem alebo vybehnem z kauflandu a odpojim ak to bude nutne. Cierna TM3 DualMotor, trnavske znacky.

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      daj si na pristrojovku papierik - unplug me @ 80%
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #17
    tak a uz zacinaju behat.
    Dnes v case obeda bolo vidno, ze ide mikulas a vianoce, kaufland parkovisko plne skoro do posledneho miesta.
    Pan z Peugeotu vravel, ze behaju 4ks zatial. Tri z toho maju ZSE kartu, tento nie, tak nabijal tu. Nabijaju vraj do 90 percent a na 50kW nabijackach ide plnym vykonom. Ked mali v kauflande vraj zapojene dva rovnake - 1x AC, 1x DC, vyhodilo hlasku, ze nema dost stavy.
    Moze byt, ze kaufland tam ma slabsi istic ako ZSE? tam im to vraj nerobia pritom su to identicke nabijacky.
    Pripojené súbory

    Komentár


    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      na tom neformalnom zraze sa netestovala tato nabijacka pre 2 sucasne streamy AC + DC?

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      testovala ale neviem ktore auta, ake kombinacie kW to boli.
      nejdem teraz hladat, ale 208e ma tusim aj moznost trojfazy. Tym padom ak vie tahat 11kW a druhy sa priblizil alebo "dotkol" 50kW, vykon fakt nezostal.
      To nie je ako ked sa moj veteran nabija 35, pride Ioniq a ten taha dalsich 7

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      to iste robi lidl nova dubnica, neda sa naraz AC a DC, v BA pri kauflande a lidli to ale ide

    • Gusto65
      Gusto65 komentoval
      Upraviť komentár
      ja som tam nabijal svoje PHEV a vedla mna nabijal fiat 500 na jednosmernom islo to v poriadku ale ten fiat tahal asi 6kw ? a ja nejak 15 kw asi ani neviem ani kolko to taha (( , ale islo to .

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Outlandera? Nepoznam iny PHEV s DC

    • Gusto65
      Gusto65 komentoval
      Upraviť komentár
      ano Outlandra , isiel som okolo ze to teda skusim neviuzivam verejne nabijacky za 13000km asi 5x som zasuval mymo domova

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Teq ale ak si pamatam zo zrazu, tak tam boli kombinacie bud leaf alebo trojcata a k tomu nejaky ioniq alebo ine jednofazove auto.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 ano vtedy to slo..aj ked zevraj dost pomaly kde slo aj DC
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #18
    no Peugeot testuje co to da. Dnes dalsi elektricky 208 a dalsi vodic. Tentokrat tazky madarsky prizvuk a robilo mu problemy komunikovat v slovencine
    Vraj je tester z fabriky. rano vyfasuje auto a ide jazdit. ked je nieco zle, poznaci, nahlasi.
    Vsetko fajn, len mi pride take slovenske, ze peugeot im neda automaticky ZSE,GW kartu ale nechava ich, nech takto firemne čapuju z Kauflandu

    Tato nabijacka zacala byt celkom vychytena, aj dnes jedno auto koncilo ked som prisiel a ten peugeot dosiel ked som koncil. elektromobilita sa rozbieha

    Komentár


    • EVan
      EVan komentoval
      Upraviť komentár
      No mne teda pride priamo až absurdné, že výrobca EV nemá vlastnú testovaciu DC nabíjačku a chodí testovať svoje výrobky na verejné bezplatné nabíjačky určené pre zákazníkov Kauflandu. Vôbec by som to nenazval, že "slovenské", ale rovno poviem, že je to úbohé.

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      vsadepritomny cost-cuting. Aj tam kde je to nevhodne

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Neboj sa aj Kaufland to zatrhne a spoplatni. Ale je to fakt ubohe, ked sa nieco testuje a nemaju karty ZSE / GW.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ale na to doplatime len my, co nabitie vzdy spojime s nakupom. sukromnici.
      A to mi este ten vcerajsi vodic hovoril, ze maju ostatne tri auta ZSE kartu, ze len on nema, preto tam nabijal. A dnes šup zrazu to tak nie je. A to nechcem vediet kolkokrat tam este boli cez den aj tie ostatne 208čky.
      e208 sa uz poriadne expanduje a vyraba. Dnes na zelenci jeden kamion so spalovakmi a vedla 8 ci 10 elektrickych. Vsetko GT line, vyzera to hlavne zozadu vyborne. A v lepsich vybavach to ma aj pekne LED predne svetla.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 sme sa musli tesne obist, ja ked som prichadzal dnes na nabijacku ten peugeot prave odchadzal, a ked som odchadzal ja nabilo sa dalsie i3.
      tak isto v novej dubnici ked som prisiel prave donabijal dalsi LEAF, tie nabijacky sa v poslednej dobe fakt zapotia, skoda ze to niekto takto sproste vyuziva, my sme urobili nakup aj v lidli aj v kaufladne, isto na nas neprerabaju.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      dnes e208ka na prevoznych stala aj v avione

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ale nabijala na GWI či ?!

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      nie, len stal v parkovacom dome

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      tak dnes tu boli pre zmenu rovno dva peugoty, jeden biley a jeden cerveny. esteze som prisiel pred nimi lebo dokym sa oba nabiju to moze fakt zakaznik kauflandu radsej odist nabit inde...

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      tak to uz celko graduje nie?
      napisal som do PSA TT na dostupne tri mailove adresy a do kopie som dal kaufland nech si v PSA spravia poriadok, myslim, ze to moze byt celkom hamba ak na to zareaguje kaufland nejakou odpovedou.
      Keby to bolo raz, alebo prilezitostne.... ale ved len za tento tyzden tam Kauflandu zobrali desiatky ak nie stovky €.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      veru graduje, napis co odpise peugeot / kaufland, uz to zacina byt fakt ubohe...

    • Gusto65
      Gusto65 komentoval
      Upraviť komentár
      Malo by sa to nejak spoplatnit alebo urobit tak ako su body v tesku tak z toho to odcitavat alebo nejak tak lebo ked je cosi zadarmo tak sa to rychlo minie , alebo len minimalnu cenu za eletriku a priama platba kartou
  • Maco7
    Member
    • Nov 2018
    • 84
    •      

    #19
    milan84 Aj ja som tam stretol cerveny peugeot , novy este s igelitmi na sedacke a musel som cakat , kym sa dievcina nedobyje... Pytal som sa ci nemaju ZSE karty ked su to firemne auta zo zavodu , vravela ze maju ale maju skusat vsetky nabijacky... no nastastie mala 70% tak som pockal asi 10min a potom odisla ... Uz aj ja pozorujem ze sa viacej aut tam chodi dobijat . Dnes som siel okolo s 10% tak som sa tam natlacil na 80% , spravil nakup a dal pizzu , pri konci prisiel biely old leaf BL znacky . Minuly tyzden prisli az tri EV auta za mnou... no asi sa viacej EV aut kupuje..

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ano, pribudaju aj nove EV a aj nabijacka zacala byt znama siroko daleko.
      Kaufland aj PSA bez odpovede, ale ked citam aj tvoj pribeh, som rad ze som im napisal. Kaufland sa zvykne vyjadrit ku kazdemu podnetu, je mozne ze to budu par dni pozorovat. Uvidime.
      Je blbost, ze peugeot ma vyskusat vsetky nabijacky, ked zjavne chodia iba na tu zadarmo Kaufland !!!! A je uplne rovnaka ako vsetky ZSE v trnave, tak nech netrepu.

    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      milan84 Ja som len popisal , co mi ta baba povedala.. , samozrejme ze dodala ze na GW nechodia . No uvidime , ale nebudem rad , ked ich tam zakazdym stretnem a musim cakat... ved nech si postavia v zavode par rychlych ABB a je to.... a maju zse karty , tak ja neviem preco sa trepu zrovna na tuto... V prvom momente som si myslel ze je to novy zakaznik a ze nabija 1x ale ked som sa prihovoril , povedala ze je zo zavodu a takto jazdia a testuju tieto EV. No uvidime , co cas prinesie..

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Aj tak na tom nejazdia 24/7 a pochybujem, ze za testovaciu zmenu najazdia viac ako 300km; cize kludne by im stacilo pomale nabijanie v zavode. Dementi...

    • leo
      leo komentoval
      Upraviť komentár
      Tiez som tam uz zazil biely Peugeot 208e
      Ale pizzu tam maju vybornu ;-)
  • Vilo
    Member
    • Sep 2017
    • 129
    •   

    #20
    Ja som prave siel nabijat, na chademo konektore Tesla a vedla Leaf TT994HK, ktory sa nenabijal. Musel som zaparkovat na chodniku, aby mi ledva, ledva dociahol moj AC kabel.
    Ked som sa vratil z nakupu, Tesla uz bola prec a chlapik bol napichnuty na chademo, cakal pri aute. Ked som ho upozornil, ze blokoval miesto, tak na mna nechapavo pozeral, ze on len cakal v rade.
    Nic by som nepovedal, keby cakal v aute a mohol sa uhnut, ked niekto pride a potrebuje iny konektor...
    Tak uz mame aj medzi elektromobilistami blokovacov miest...
    Naposledy upravené Vilo; 13-12-2019, 22:46.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      pozri prvu stranku tohto vlakna. Druhy prispevok.
      ten clovek nie je OK, ak jazdi po ceste tak ako parkuje, tak pan Boh chran...

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Heh, vidím, že je to miestna legenda...
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    #21
    Dnes rano legenda, nabijal sa na AC 6 hodin, a to som tam prisiel pred deviatou.
    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_20191214_082447.jpg
Videní:	1265
Veľkosť:92,7 KB
ID:	45956

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      on tam parkuje cez noc. uz som zazil, ze rano mal auto plne nabite ale cez chademo !! asi sa uz uvedomil a pouziva aj AC.
      kolenovrtači tito ludia...

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      sa čudujem že sa nebojí o auto, veď v noci je kaufland zavretý a auto je bez dozoru, nie ? pre zlodejov raj

    • Gusto65
      Gusto65 komentoval
      Upraviť komentár
      no skoda ho doma dobijat to bi bolo aj za 3E

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Mu raz niekto prepichne gumy a zaplati za vsetky nabijania aj s prirazkou

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Nevynášajme rozsudky. Možno býva v blízkom paneláku a nemá k dispozícii zásuvku. Berte to tak, že keby to nerobil takto, musel by dymiť ovzdušie spalovákom.....

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Oliver, asi by sme nevynasali rozsudky keby uz nebolo par pribehov s tymto "odbornikom" na predchadzajucich stranach a prispevkoch. Konflikt kvoli DC az do 100 percent s nim uz mal nejeden z nas.
      A parkovanie ako IQ70 nema nic spolocne s moznostou pripojky

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Súhlasím, ani priparkovávanie miesta keď nenabíja... Mal som možnosť sa s ním rozprávať a môžem objektívne povedať, že neoplýva buď slušnosťou, alebo inteligenciou. Prípadne oboma.

    • curgali
      curgali komentoval
      Upraviť komentár
      Tak potom beriem späť. Ta nabíjačka ide aj v noci?...Oni to nevypínajú?..

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Asi ide celú noc, pretože som tam už bol mimo otváracích hodín a bola v prevádzke.

    • waldok
      waldok komentoval
      Upraviť komentár
      kaufland v trnave ide nonstop.
      lidl v novej dubnici len počas otváracích hodín.
      BA neviem.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      BA taky tak
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #22
    Peugeot asi tyzden rozmysal a dnes prisla odpoved. V kopii ponechal Kaufland, tak som zvedavy, ci bude aj odtial nejaka reakcia alebo nie.
    Kaufland je v tomto trochu naivny a Slovak to zneuziva - na rozdiel od Lidlu tam nema napisane "pocas otvaracej doby" ani "pre nasich zakaznikov".
    Nemozem si pomoct, ale toto je sprosto slovenske, hladat ako vsetko oklamat, podviest.
    Idem mu napisat, ci to mysli PSA tak vazne s elektromobilitou, ze si nie je schopny postavit jednu nabijacku vramci arealu.



    ďakujeme za Váš e-mail.

    Nabíjacie stanice pred Kauflandom nie sú nijako označené, alebo viditeľným označením rezervované len pre klientelu predajne Kaufland. Vnímame to teda tak, že slúžia aj širokej verejnosti.

    V Trnavskej automobilke v roku 2019 postupne nabieha výroba novej generácie modelu Peugeot 208 a v ponuke je aj s elektrickým pohonom. Stále viac vozidiel e-208 sa teda, z rôznych dôvodov, pohybuje aj v exteriéroch výrobného centra. Logicky teda stále viac využívajú a aj budú využívať existujúcu infraštruktúru nabíjacích staníc v Trnave.

    Určite nemáme záujem zneužívať Vami spomínané nabíjačky. Napriek tomu sme posunuli obsah vášho e-mailu dotknutým zamestnancom.
    Peter Švec

    Komentár


    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Túto sobotu som videl v TT e208 na ZSE nabíjačke, asi už zmenili svoje správanie. Ale aj tak súhlasím, že je vtipné, že výrobca nemá vlastnú nabíjačku v továrni.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Vilo vies farbu?
      Dnes som tiez jednemu prepustal nabijacku pri Mcdonalds. Tusim zlata farba. Je otazne, ci si dal povedat jeden alebo vsetci.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      dnes bola biela testovacka na ZSE MAX TT, 87% natlacil 20kwh a kempil tam uz 38minut = ~30kw

    • Vilo
      Vilo komentoval
      Upraviť komentár
      Červená farba, ZSE nabíjačka pri pivárni Depo, sobota obed.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      chalani toto je super, ze mame vacsi prehlad o nich ako samotny peugeot )
      tak aby sme im nekrivdili, zjavne zas zacali viac vyuzivat platene nabijacky. uvidime dokedy to vydrzi, alebo ci niekto nenapisa, ze zas tam "vetraju" v aute pri kauflande.
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #23
    sice neskor, ale Kaufland odpisal tak ako sa patri:



    ďakujeme Vám za Vašu správu zo dňa 8.12.2019.

    Ďakujeme tiež za Váš podnet týkajúci sa nabíjačky pre elektromobily pred obchodným domom Kaufland v Trnave. Dovoľujeme si Vás informovať, že daná nabíjačka je určená prioritne pre zákazníkov obchodného domu.

    O Vašom podnete sme informovali vedúceho obchodného domu, ktorý na danú situáciu upozornil pracovníkov bezpečnostnej služby. Budú vykonané priebežné kontroly, aby sa predchádzalo zneužívaniu nabíjačky.

    Zároveň si Vám dovoľujeme dať do pozornosti našu bezplatnú zákaznícku linku: 0800 / 15 28 35, na ktorej sme Vám k dispozícii v pracovných dňoch od 08.00 - 20.00 h a v sobotu od 08.00 - 17.00 h.

    Ďakujeme a prajeme Vám pekný deň.




    Verim, ze sa to stopne peugeotakom. Nebol som tam uz dva tyzdne, ale ako tu citam, viacero z nas uz videlo auta pred ZSE a tak spolu s odpovedou Kauflandu a reakciou pana z PSA doslo k naprave.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Dobre Milan, že si si dal tú prácu a informoval ich. Aj ľudia v Kauflande aspoň vidia, že to nechceme zneužívať ale len používať ako protihodnotu za nákup a nie všetci elektromobilisti sú vyžírky ako taxislužby a iné indivídiá, ktoré majú EV len aby ušetrili.
  • Gusto65
    Junior Member
    • Dec 2019
    • 10

    #24
    Nedavno som bol v kauflande a videl som tam nabitat fiat 500 a bol zapichnuty na typ 2 a mal tam kabel typ2 redukovany na typ1 ktory mam aj ja a tak som to skusal ale mne to nejde dobyjat , mam otlander phev viete poradit ako na to ?

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      uz sa to tu preberalo, ta redukcia ma tusim kratsie tie "štekre" alebo kontakty. preto sa napr. neda pouzit bezny kabel type1-type2.
      Outlander ma ale predsa len 3kW nabijacku, takze to je nulacelychnulanula nic pouzitelnosti. Tak ako moj Leaf.
      Fiatka ma 6kW, tam uz sa to nazbiera lahsie.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Na typ1/typ2 kabli treba skratit plastovu cast typ2 konektora o 10mm. Geometria plastoveho tela typ2 konektora je zamerne urobena tak, aby neslo pouzit typ2/typ2 kabel ako "predlzovacku" . Skratenim sa strati funkcia zamykania typ2.
  • Gusto65
    Junior Member
    • Dec 2019
    • 10

    #25
    Vdaka za odpovede , Milan neurazaj moju palubnu nabijacku ta ma 3.35kW 😂 , ale jedna sa mi o to ze ja v podstate nabijat rychlo jednosmernym nepotrebujem ako aj dnes isli sme do maxu na film a necham auto na rychlo nabijacke sak ked tam niekto pride ma pochvali za 30 minut auto plne a takto ho tam mozem mat prypojene 2 hodiny a zoberem skoro doplna a nikoho neobmedzujem . A dasia vec ak by som to takto casto vyuzival v zse je ten druhy pausal co je pomale nabijanie zadarmo tak to ma vyznam

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ja som to myslel ironicky ved ako pisem, aj ja mam taky zufaly parameter. Ale tuningovat kabel na type2 sa mi nechce a do druheho investovat nebudem lebo to nema vyznam.
  • Gusto65
    Junior Member
    • Dec 2019
    • 10

    #26
    Pohopil som to , ale zase mne to dava velky vyznam tak som ho zarezal a ideto vdaka za typ ... len skoda tej nabyjacky keby som tu mal aspom 6kw ale co uz treba drat to co je

    Komentár

    • dango
      Moderator
      Gold Member
      • Nov 2014
      • 693
      •   

      #27
      Dnes cez obed opat Leaf.... po 23 minutach 88% a natlacene nieco cez 3kwh ! Cize prichod s ~80% a dotlacanie do 100. No comment. A to vazne na 88% je uz tak slaby nabijaci vykon? Alebo proste len vymrazena baterka?

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ten "nas" leaf fantom?sedy, tt ?

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        ano HK koncovka, ci ako to ma... ten tradicny pacient
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #28
      Nechápem čo sa s ním toľko zaoberáte. Prídem, vidím že nabíja pomaly a má nad 90%, zapnem ho na AC a ja si dám DC a vybavené. V čom je problém ? Keď príde, tak mu vysvetlím, že nabíja rovnako rýchlo ako predtým.
      V niektorých štátoch sa snažia vydávať etiketu pre EV, minule som pozeral tú pre ameriku a tam sú inak hákliví ľudia a jedna z vecí je, že ak auto na DC nabíja pomalšie ako na AC, tak ho prepnem.
      Minule som tak vypol starého Leafa v Brne na Lidli. Chviľu remcal keď prišiel ale potom pochopil. Niektorí ľudia nevedia ani o tom, že sa im nabíjanie pri vysokom SOC spomaľuje, treba mu to vysvetliť. A toho ani nebolo kde pripojiť, keďže má Typ 1.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        A to sa da odpojit nabijane auto? Som myslel ze konektor je uzamknuty, aby sa nedal vytiahnut.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Miro ale leaf II predsa zamyka konektor kym majitel neodomkne auto nie?
        v tomto pripade sa to asi da obist nudzovym vypinacom ktory by mali auto pochopit a odomknut

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        milan: A ked takto zneuzijes nudzovy vypinac, zapnes ho spat ci sa nabka sama zresetuje po nejakom case?

      • hudino
        hudino komentoval
        Upraviť komentár
        Na brnenskom Lidli se vypojujeme casto navzajom , ten konektor sa da odpojit.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        ja si myslim, ze to je typ sedlaka, co tam odparkuje leafa a ide domov a pride si pre neho o 3 hodiny. Cize na displeji mu vypnut nabijanie (chademo), pripojit seba na CCS a po svojom nabiti ho znova zapnut chademom

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 Leaf II zamyká AC (tam nepom§že ani núdzové vypnutie) ale DC vytiahneš vždy keď na nabíjačke klasicky vypneš nabíjanie

        prídeš ku Kauflandu, dáš STOp na displeji na Chademo, vytiahneš si ho od neho a pichneš do svojho, tam nie je žiadny problém

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        Miro, len tam je riziko, ze taky clovek s takym zmyslanim ak by zbadal svojho leafa odpojeneho pri 97% a zapojene ine auto, tak by si si mozno nasiel par peknych skrabancov (prinajlepsom...)

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        V žiadnom prípade neodpájať cudzie auto! Už som o tom písal, konektory bývajú zamknuté.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Miro ma Leaf tak to predpokladam ma odskusane. a manualne sa zamknut natvrdo neda ako bolo na prvej generacii.

      • ToMiLeaf
        ToMiLeaf komentoval
        Upraviť komentár
        Leaf 2018 nezamyká DC konektor. stačí nabíjanie ukončiť na displeji nabky a konektor sa po pár sekundách uvolní. AC konektor musí odomknúť auto.
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #29
      Haaa !
      dnes som stretol kolenovrtača Dosiel nabijat kym som bol este na nakupe a sedel v aute s knizkou striehnuc na mna, kedy sa odpojim. Medzitym si tam dal ACčko. Neviem ako dlho tam bol, ale mal uz skoro 70 percent - na ACcku. Takze viac ako par symbolickych percent nepotiahol. NACO sa ide nabijat ked nepotrebuje? Odpoved: lebo je kolenovrtac
      Ale teraz vazne, oslovil ma, ci sa vyznam v tych Leafoch. Vraj mu to v zime pri plnom nabiti ukazuje namiesto 270 len 200km. Tak som mu asi 10 min vysvetloval, ze je zima, nissan ma bateriu a menezment na ho*** a asi nedava velmi pozor na spotrebu. Pindal este, ze v autoimpexe ho tiez poslali prec, ze je to normalne ale jemu sa to proste nezda
      No...a co je dolezite. Trikrat som sa mu snazil vysvetlit, ze ked ma studene auto a percenta nad 70, nech sa prehadzuje na AC alebo nech sa nedivi ked ho niekto prepne. Fakt to nevedel pochopit, ze ako DC=AC rychlost. Viem, ze mu to vravelo uz viacero ludi tak uvidime...
      Tym padom ho odteraz ktokolvek odpajajte pri skoro nabiti a dajte mu tam AC. Vzdy sa nabijat do plna, do plna do plna. Nechapal, ze to nie je dobre pre bateriu.
      Taky tazky pripad, uprimne neviem ako sa dostal k 40000ovemu elektromobilu, ked o nom nema sajnu. A to uz ma to auto rok a vraj spravil 30.000km.
      A na zaver mi dava priatelsku radu ze ked je kaufland obsadeny, v Bille otvorili novu nabijacku Tiez som ho uzemnil, ze je to pomalsi model a to uz vobec nechapal

      Komentár


      • hobit
        hobit komentoval
        Upraviť komentár
        Tiež som dnes šiel okolo na dodávke a videl som tam stáť biele e-nv potom som šiel za 3/4 hodiny druhý krát okolo vidím ho tam stáť ešte , tak že sa idem pozrieť bližšie ako mu to nabíja , a on chudák sedel v aute a čakal lež sa náš kolenovŕtač na DC nabije. Mohlo biť tak 14:30 neviem kedy si milanko odtiaľ odchádzal. Mal dotlačené na 99%

      • 1fisker
        1fisker komentoval
        Upraviť komentár
        Každý potencionálny kupujúci elektromobil by mal povinne absolvovať školenie v Teslaklube. Ale to nie je o tom. Vec je v tom, že ľudia sú mnohí od prírody hlúpi, nevšímaví, ľahostajní a absolútne nevnímajúci nejaké pravidlá, pokyny, postupy.....
        Vlastne naozaj neviem, kto sú tí ľudia, ktorí si kúpia elektromobil bez základných znalostí.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        koksooo. ja som z kaufu isiel este do autoimpexu na cca 20minut. cestou spat som videl aj ja eNVčku. Ani ma nenapadlo, ze kolenovrtac, ktoremu som povedal aby neblokoval ostatnych nepusti ineho kolegu dobit. Obzvlast, ked ten s dodavkou ma tiez len 24kWh bateriu (raz som ho tam stretol a akurat som ho pustal).
        moje nervy...na toto by kaufland mal mat nejaku fair use policy.
        Na druhu stranu nechapem pana v dodavke - ak vidi, ze je pred nim chrapun s knizkou v aute, ktoremu prave vrtaju sprava do lava cez koleno, ze sa mu tam oplati cakat xy minut + hodinu na nabitie svojho casu. Preco nejde na niektoru platenu?

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        1fisker Su to normalny uzivatelia vyrobku ktory si kupili. Nikto uceny z neba nespadol, niektori su nepoucitelny, niektorych zaujima zaklad a viac nepotrebuju. Zas netreba s EV robit modlu a nieco strasne komplikovane. Su ludia co pri spalovaku im staci vediet aku pistol maju na pumpe schmatnut a kam ju strcit a este ako krutit volantom. Vobec ich nezaujima na akom principe pracuje spalpvaci motor, ako funguju prevody a atd. Vedia kedy maju ist do servisu a tam sa o auto postaraju, mozno ani nevedia kde je nadrzka ostrekovaca, lebo naco ked aj to im v servise doleju.
        Ano priekopnici elektromobility su ludia co sa zaujimaju o vsetko okolo EV, ale masovym rozsirenim EV bude pribudat ludi ktori si ho kupia prave z dovodu, ze by EV malo byt uzivatelsky jednoduchsie ako spalovak.

        A ano bolo by fajn keby sa ku kazdemu novemu uzivatelovi EV dostalo nejake to 10toro EV etiky resp. praktickych rad, pravidiel ...jednoduchou cestou, napr aby to davali vytlacene predajcovia ku kazdemu EV, alebo na DI k vydanym EC pre EV, alebo v poistovni ku kazdej EV poistke ..., aby to bolo vylepene na kazdej verejnej nabke (verim ze by si to ludia citali ked sa nudia pri nabijani) atd. lebo nie kazdy surfuje po nete a najde to, alebo si to odvodi z prispevkov na forach.
        Uzitocne by bolo ku kazdemu desatoru aj odovodnenie z pohladu prospechu dotycneho, lebo to na ludi viac posoby nez moralno-eticky apel. Nieco ako "Ked sa spomaly DC nabijanie, prepojte na AC, lebo je to rovnako rychle a pritom setrnejsie pre Vasu beteriu (milosrdna loz neuskodi ) a Vam by tiez nevyhovovalo ak ste na dalekej ceste, ze musite dlho cakat kym niekto pomaly dobije posledne percenta".

        Chcelo by nieco take sklepat a vymysliet sposob sirenia osvety. Nie vzdy je to o hluposti a arogancii ludi, niekedy len ludia nevedia ze aj inak sa da.
        Prave ma napadlo ze by to mohol aj vyrobca zelenych EC k nim pribalovat, ved tusim maju vsetky novym EV a PHEV byt automaticky zelene pridelovane, ci nie?
        Ak trepem blbosti, tak pardon, nic som nepovedal.

      • hobit
        hobit komentoval
        Upraviť komentár
        Milan si ma nepochopil leaf bol prázdny a ten v tom e-nv čakal v aute lež sa ukončí na leafe nabíjanie

      • Spartakus
        Spartakus komentoval
        Upraviť komentár
        Viac krat som tam tiez spominaneho Leafa stretol. Naposledy mal nabite na 90%. Cakal som ci sa panko neukaze. Ked tam mal natlacene 96%, tak som to uz nevydrzal a na displeji stlacil STOP, vybral CCS konektor a napojil svoj VW e-up. Do 15 minut som mal 80%. CCS som mu potom vratil do Leafa. Ked sa stretnem s majitelom toho Leafa, tak sa s nim urcite tiez porozpravam.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        hobit aha, tak asi sa isiel pozriet ci este niekde inde nevrtaju koleno zadarmo
    • curgali
      Member
      • Jul 2014
      • 310
      •   

      #30
      Moje prve stretnutie s kolenovrtačom.

      V piatok okolo 13:30 prichádzam pred Kaufland Trnava a na nabíjačke sedý Leaf 2. Hovorím si to bude asi kolenovrtač. Zaparkujem a pozeram na display mal tam 97%. Nevidel som ho, tak som si prehodil kabel a dal mu Typ 2. Keďže som poznal jeho povesť, očakával som problemi. Počkal som až sa objaví. Po chvíli vidím nejakého pánka okolo 60 r. Urobil koliečko okolo áut a zrazu si otvoril dvere na šedom Leafe. Aha, to je asi on, Ani si nevšimol že má v aute iný kabel ako si dával. Vyjdem z auta a vravím mu. Už máte 97% tak som si prehodil kabel a dal som vám typ2 pretože rýchlosť je pri 97%- tách je taká istá. A on na mňa zhukol: ,, To čo ste si dovolil ! "...Cítil som ako mi stúpol adrenalín a vravím mu: To chcete koli 3%-tám blokovať dalších 30 min nabíjačku? ..odozva žiadna tak pokračujem....A viete ako vám hovoria všetci elektromobilisti?...,, KOLENOVRTAČ " ..sadol do auta a odfrčal. A ja som mohol konečne ísť v kľude nakupovať...

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        To bud rad, ze ma Leafa kde sa ten konektor da vytiahnut. Keby mal Teslu mas smolu. Z Tesly konektor nevytiahnes bez otvorenia auta. Z ChaDeMo adapteru hej, ale nie je to isto dobry napad odpajat ho pod napatim. .

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        tak ako ho stretnem najblizsie tak mu uz raznejsie poviem, ze naco sa vypytuje ako to funguje, ked je stale sprosty a huci na vsetkych ktori mu prepoja konektor.
        Oliver isiel som okolo chvilu pred tebou, ale mal som zastavku na ZSE vramci vybavovania a ked som zbadal sedy Leaf, ani som nesiel pozriet radsej )

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        @Jiri pod prudom? a to sa neda vypnu DC, prepojit kable a zapnut AC?

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Vypnut kde? Na nabijacke? Na spravne nakonfigurovanej nabijacke inemu nabijanie nezastavis. Jedine ak ju vypnes cez nudzove tlacitko (co je teda dost blby napad ale ludia to robia).
        Prekvapuje ma, ze CHaDeMo adapter sa da z Leafe vytiahnut (jasne ze ked potiahnes aretacne tladicko tak nabijacka prerusi nabijanie). Ale Typ2 a teda aj CCS konektor ma aretaciu ovladanu autom a ten bez majitela (kluca) nevytiahnes ak nabija.

      • KENNY
        KENNY komentoval
        Upraviť komentár
        Jiri: Z chdemo adaptéru na Tesle vypneš DC.Testoval som to v Trnave keď došiel pánko s e-up a chcel si DC rýchlo dobiť. Aby mu to šlo musel som vypnúť chademo nabíjanie cez adaptér do TMS 90D. ALE až si môj zábudlivý mozok pamätá ... Nabíjačka odmietala prerušiť nabíjanie a tým aj rozpojenie adaptéra aj z auta a aj z adaptéra do nabíjačky. Musel som to ukončiť najprv myslím na displeji TMS 90D.

      • Spartakus
        Spartakus komentoval
        Upraviť komentár
        Konkretne na tej nabijacke pri kauflande som zatial nemal problem odpojit Chademo (kolenovrtacove) a ani CCS. Na svojom e-up (CCS) to aj tak robim, ze na displeji nabijacej stanice stlacim STOP, nabijanie sa ukonci a kabel vytiahnem. Ine je to uz u kablu TYP2. Vtedy musim aj auto odomknut.

      • Taur
        Taur komentoval
        Upraviť komentár
        Som myslel ze na nekomercnych nabkach bez autorizacie cez chip/apku sa da vypnut nabijanie. Ci to z auta sa vypina nabijanie pred uplnym nabitim?

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ano da sa vypnut kedze je bez autorizacie. STOP a hotovo. Netreba pouzivat nudzove tlacitko.
    Pracuje...
    X