Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Budca-P (Juh)

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    #16
    Pôvodne zverejnené od dango Pozrieť príspevky
    cize na Budca L ? Toto cudo som fotil a zalozil temu, vtedy este nesvietilo...
    Z fotky moc nevidno, ale zdá sa mi, že to je na tej pravej strane, ako Jiri GrandPa píše, oproti tej "megahyperturbo" nabíjačke. Takže podľa mňa v správnom vlákne.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Správne. Takmer rovno oproti = 10 metrov ďaleko na tej istej pravej strane.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      aha ok. Bude to teda ten isty stojan, ako na druhej strane R1...
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #17
    Pred dvoma dnami som pocul od novinara info, ako ZSE obhajovalo "rychlost" nabijania Kony na Budči. Naschval som to sem zatial nedaval, ale je to v tom zneni ako pise jux
    Ked sa novinar "A" bavil s panom zo ZSE "B", tak tento pan "B" mu tvrdil, ze Kona nabija pomalsie preto, ze ma podchladenu bateriu, ze v nabijacke problem urcite nie je. ...po dvoch dialnicnych hodinach jazdy. Auto s teplotnym manazmentom. No comment ZSE !

    Komentár


    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      A mozno je v tom nevinne aj Kona aj ZSE. Co ked je tam nejaky dosial neznamy problem kompatibility, o ktorom nema ZSE ani dodavatel potuchy, podobne ako mali GreenWay DBT stojany problem s niektorymi CCS autami? ZSE hadze vinu na Konu, lebo je v tom, ze oni maju vsetko v poriadku, a elektromobilisti zase kydaju na ZSE, ze to posrali, a chyba pritom moze byt nejaka uplna blbost. Ako netusim, len hadam. Ale niekedy mozeme hadzat hnoj zlym smerom Ono by to asi chcelo tu nabijacku poriadne vyuzivat, nech je z prevadzky co najviac logov s co najviac autami, ktore sa daju neskor analyzovat a zistit priciny pomaleho nabijania. A mozno to len naozaj pridusili pod 40kW alebo elektrikar cosi zle zapojil.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ioniq ved som sem naobed postol z mailu ZSE:
      "Nabíjaciu stanicu sme odskúšali s modelom Hyundai Ionic, nabíjací výkon bol nad 60 KW"
  • Maco7
    Member
    • Nov 2018
    • 84
    •      

    #18
    Takze mi to nedalo a vybehol som to otestovat na Kone ev 64kWh . Som na " ultra-mega-hyper nabijacke" a aka rychlost nabijania??? IBA 36kW !!! Bateria ma 19C sledujem to na Torque pro... zacal som nabijat pri 33% .. Momentalne sa teplota zdvihla na 20C aj tak dava len 36kW !!!! Takze ziadny coldgate sa nekona a nabijacka je bud skrtena alebo vadna!

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      este by bolo dokonale, keby sa tam stavil niekto s Ioniqom ci sa potvrdia ZSE reci o testovani s tymto autom a vysoke cisla.

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Mozno (50:50) pojdem v sobotu okolo, tak skusim, sam som zvedavy.

    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      Nabil som tam 19,53kWh trvanie 32min . Na konci nabijania mala bateria 24°C ! aj tak to slo len 36kW...

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      super praca..tak si potvrdil najlepsim sposobom tu rychlost super-ultra-hyper-mega nabijacky...
  • juris
    Member
    • Dec 2015
    • 42

    #19
    Podla videi co som videl Kona nabija plnou rychlostou az ked ma baterka okolo 25C. Pri 20C by ale tak ci tak aspon 50kw mala dat.

    Komentár


    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      juris samozrejme ze by mala ist aspon tych 50kW ! ak nie 56kW ! no , musel som tam ist to odskusat , lebo uz ma to stvalo ako sa ZSE vyhovara na studene baterie na KONE . No maju co riesit...
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #20
    to je hanba 36kW, ja som dnes zasa išiel cez RK a DBT zasa bez problémov 44kW bez jedinej chybičky s pripojenou Konou

    takže super ultra rýchla Budča ide nakoniec pomalšie ako starena z Ružomberku
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Maco7
      Member
      • Nov 2018
      • 84
      •      

      #21
      Ta nova nabijacka SIEMENS na Budči JUH je presne asi 10m za tou "Ultra-mega-hyper" rychlou , bola online , ale este bola prikrytá foliou. Vid foto

      Komentár


      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        preco si ju neskusil?

      • Maco7
        Maco7 komentoval
        Upraviť komentár
        Peterka Lebo som nabijal na tej ZSE a ponahlal som sa spat. mozno cez vikend to tam otocim znova ak nebude lad a sneh na D1
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #22
      Takze pani z ZSE otestovali a potvrdili moje meranie KONA - aj pre IONIQ!!! :

      ""
      Dospeli sme k rovnakému výsledku ako Vy, t.j. nabíjanie Kony aj Ionicu na UFC stanice EVTronic v Budči nešlo nad 37 KW. Na FC staniciach ABB ide 45 - 47 KW.
      Problém riešime s dodávateľom nabíjacej stanice. Je možné, že problém je v komunikácii týchto typov vozidiel s nabíjacou stanicou.
      Ďakujeme za upozornenie. Dáme Vám vedieť, akonáhle sa nájde riešenie.

      S pozdravom,
      Úsek e-mobility
      Západoslovenská energetika, a.s.
      Čulenova 6
      ""

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        TAK PRECO TVRDILI-KLAMALI, ZE IONIQ IM DAVAL VIAC par prispevkov hore?? potrebuju takuto antireklamu? To je fakt tak problem povedat hned po zisteni, ze nieco nie je v poriadku a ideme na tom pracovat?
        Je to fakt trapny paradox, ked cela Slovenska "smotanka" a "odborni" redaktori pochybnych stranok pustaju aj x mesiacov po otvoreni videa ako nieco svetoborne. Tu vidno strasne to, ze ako malo je ludi-odbornikov, ktorych to napadne vyskusat a da echo, ze nieco nie je v poriadku a dokazu si zratat dve a dve, nezhltnu tych 150-350kw aj s navijakom.
        Ja teda na ZSE nie som odkazany, ale za toto u mna padli dost hlboko ak maju takuto strategiu.
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      #23
      Mna by skor zaujimalo, ako moze vzniknut problem v komunikacii nabijacky s autom na definovanom standarde. Protokol je predsa raz dany a vyrobcovia aut aj nabijaciek by ho mali dodrziavat a otestovat svoj vyrobok pred uvedenim na trh. Operatori (GW aj ZSE) veria svojim stojanom a ked elektromobilista reklamuje nedostatocny vykon nabijania, "vyhovaraju" sa na teplotu baterie atd...
      Kolko nam trvalo, kym GW uznal, ze problem s nabijanim na CCS konektore na DBTckach nie je na strane auta? Na druhej strane i3 tam problem nema, Ioniq nabija znizenym vykonom a Kona bud vobec, alebo plnym vykonom- ako Mirovi v RK. Takze je to autom alebo stojanom??? Jedine, co by som "vytkol" ZSE aj GW, ze im to tak dlho trva, kym na nasu spatnu vazbu ohladom problemov s nabijanim zareaguju a zacnu to riesit.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ja si stale myslim, ze ZSE tam proste zatial nema dostatocnu kapacitu a tak je tam mensi istic, ako by mal. A takto nas len oblbuju.
        Ved Ioniq je na truhu kolko. Treti rok? to je uz vazne silne seriove a aj rozsirene auto, takze nema byt preco problem s komunkaciou, ked na inych funguje.
        GW zial nema ziadny hyundai vo vozovom parku, ked sa riesili problemy s DBT na zaciatku, niekolkokrat si poziciavali ioniq aj i3 a viem, ze vtedy behali krizom krazom a skusali. Ale ZSE tu hra zvlastne hry treti mesiac po sebe.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #24
      Ja by som za toto ZSE nekamenoval. ZSE ma dodavatelov, ktori im nieco tvrdia a ZSE v prvom problizeni samozrejme viac veri dodavatelovi, ktory im v zmluve nieco garantuje, ako niekomu "z ulice" koho nepoznaju. Ked som im veci podrobne vysvetlil pochopili, ze jedina cesta ako sa dopracovat k pravde, je otestovat to vo vlastnej rezii. Tak si zariadili zapozicanie aut od Hiundaya a isli to otestovat do Budce aj na standard 50kW nabijacku. Narozdiel od niektorych tu, ja takyto vyvoj povazujem za pozitivny a urcite takto viac mozu problem eskalovat.

      Komentár

      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 364

        #25
        Tiez si myslim, ze im treba dat cas. Vyhovaracky su sice smiesne a neprospievaju reputacii, mohli by radsej zvolit odpovede typu “Riesime to, budte trpezlivi” namiesto klamania, ako tam co rychlo (ne)nabija. Ale zaklad je, ze sa tomu venuju

        Komentár

        • Maco7
          Member
          • Nov 2018
          • 84
          •      

          #26
          Dnes som siel okolo Hyundai Kona EV 64kWh , reku hadam ju uz opravili alebo updatovali , tak aby uz konecne isla viac ako 36kW - nie , nesla . Bateria 25°C po 135km/h od Trnavy . Stale nabija iba max 36-37kW !! Na stojane papierik "Stale prebieha technicka udrzba! nabijacky " Obsluha Slovnaftu , chlapik sa pri mne zastavil , tak sme pokecali , vravel ze uz tam boli 2x a nastavuju a nastavuju... a stale nic...
          Uvidime , hadam sa im to podari rozbehat , tak aby uz sla plnou rychlostou.... PS: Ta nova nabijacka Siemens , 10m za touto bola mimo prevadzky !! Nefunguje uz asi 3-4 dni... inak je zatial zadarmo do konca aprila, je v skusobnej prevadzke ... treba len pytat cip u obsluhy cerpacky... Takze zasa som mal smolu...
          Naposledy upravené Maco7; 21-02-2019, 21:50.

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            dik za info z prvej ruky ! Nuz a teraz ci ma ZSE technikov, ktori su na tu nabku prikratki, alebo ma problem vyrobca a nevie ho odstranit, podobne ako DBT u GW.
        • Maco7
          Member
          • Nov 2018
          • 84
          •      

          #27
          Dnes Budca nabijacky nefunguju! Ani Zse ultrafast ani ta siemens.. dnes som nenabil. Na cerpacke tahaju nove privody alebo nejake prepojky , hovoril chlapik od obsluhy. Zevraj to ma nieco asi spolocne s tou ultra mega fast... nabijackou, ze potrebuju posilnit privody ... takze dnes su off obe nabijacky. Zajtra by mohli ist. (V Stredu)

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            toto by potvrdzovalo moj nazor, ze obmedzeny vykon sposobuje slaba pripojka a aj to, ze bez samostatneho trafa nemaju asi ako dosiahnut 150kW.
            Naposledy upravené milan84; 26-02-2019, 15:27.
        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          #28
          Ultra fast mega nabijacka Budca zmizla z mapy ZSE Drive. Mam len ja nejaky bug alebo to zmizlo kazdemu? Povodne bola len nedostupna, teraz je fuc. Zrejme tam bude nejaka vacsia komplikacia ked ju uplne vymazali. Tolko kriku a PR pri otvarani, len aby to skoncilo takto...

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            ano, nie je tam. vsetci sa vysmievaju a vysmievali greenwayu, ze im nefunguju DBT, ze stale nejake problemy.........ono to nebude asi med lizat drzat funkcnu siet a riesit obratom tech.problemy
        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1378
          •      

          #29
          ZSE dnes poslali mail, ze Budca uz funguje ako ma, len mi z toho textu v maili nie je jasne, ci tych 150kW je na 400, ci 800V.
          No Kona a Ioniq by mali nabijat naplno - chodte vyskusat.
          "Problém nedostatočného výkonu nabíjania na nabíjacej stanici v Budči bol v spolupráci s výrobcom nabíjacej stanice odstránený.
          Ak potrebujete nabíjať model Hyundai Kona, na nabíjacej stanici Vám bude k dispozícii plný výkon.
          Momentálne stanica beží na plný výkon 150KW, pri nabíjaní s modelom Hyundai Kona sme zaznamenali rýchlosť nabíjania 80KW."

          Komentár


          • Maco7
            Maco7 komentoval
            Upraviť komentár
            Vdaka za info, urcite to pojdem odskusat . Mal by som tam cestu asi na buduci tyzden. Potom spravim foto a som zvedavy ci to bude tlacit tych 80kW .

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            musis to ale cestou poriadne zohriat a prist s dost malym SOC, tusim od 57% uz nejde plnym vykonom.
            Niekto s modelom 3 musi odskusat plnu rychlost, alebo s Jaguarom, ten ma 800V

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            I-pace nema 800V, len klasiku okolo 400V presnejsie povedane, ma 108 clankov v serii, ktore sa nabijaju max niekde tesne pod 450V..

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            jux aha, tak som sa sekol, bol to E-tron co mal 800V? Alebo Taycan?

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Etron ma rovnaky pocet clankov ako Ipace, no nabija o trosku viac (nieco nad 450V. Taycan je zrejme prvy elektromobil, co ma 800V system a v r. 2020 maju zvysit kapacitu jeho baterii novymi 47Ah clankami (terajsie su 37Ah) Terajsia bateria ma 90kWh (85 vyuzitelnych), takze kapacita by mala v modeli 2020 narast viac ako o stvrtinu, takze aj vyuzitelna by mala byt nad 100kWh.

          • Radkovanko
            Radkovanko komentoval
            Upraviť komentár
            etron gt ma byt 800ka tiez 😀

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            @Radovanko treba hovorit len o tom co je. Nema efekt hovorit o niecom co bude na 800V, pretoze dokedy sa to bude vyrabat, mozno bude este predtym nieco ine na 800V. Aston Martin bude mat tiez 800V a mozno bude vo vyrobe skor ako Etron GT.
        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1997

          #30
          Mna by celkom zaujimalo, preco ZSE kedze dava nove nabijacky na nove miesta, neda viacvykonove nabijacky ako 50kW? Su to nove nabijacky, tak skoro ich menit nebudu a prichadzaju auta, ktore maju baterku 64+ a dokazu sa nabijat viac ako 50kW vykonom. A tusim aj ioniq sa dokaze nabijat vyssim vykonom ako je 50kW. To ze by tam teraz dali nabijacky z vykonom viac ako 50kW ale napisali by, ze vykon je momentalne do 50kW by podla mna az tak nevadilo, lebo kazde nabijacie miesto sa race, ale mali by uz nabijacku ktora zvladne nabijat aj auto vykonom vyssim ako 50kW a potom navisit vykon na vyssi. Tak neviem kde je problem. Co oni vedia a ako to vidia a co ja nevidim trebarz podla nich. Mozno je to o peniazoch. Viacej nabijacich miest ale vykon ktory na momentalnu situaciu staci. Neviem.

          Komentár


          • juris
            juris komentoval
            Upraviť komentár
            Pokial to spravne chapem tak velka cast je financovana z EU projektov tak si myslim, ze to nie je take jednoduche len tak zrazu davat 150+kw nabijacky.
        Pracuje...
        X