Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

6 ultravýkonných nabíjacích staníc na Slovensku

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • g211
    Member
    • Sep 2015
    • 118
    •   

    6 ultravýkonných nabíjacích staníc na Slovensku

    Predstavte si, že by ste behom 2 rokov mohli pokryť Slovensko 6 ultravýkonnými nabíjacími stanicami (každá z nich by mala viac stojanov). Kde by ste ich umiestnili? Berte do úvahy aj trasovanie ešte neotvorených úsekov D1tky, ktoré obchádzajú Žilinu.
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    #2
    Urcite OMV Zamarovce na D1 (a zrkadlovo asi aj Slovnaft na druhej strane).

    Velke Bierovce je zaprasena prdel kde sa bojis otvorit okno a Trencin je uz trosku od ruky a zbytocna zachadzka.

    Komentár


    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Odpocivadlo Tekovske Nemce na R1 obojstranne

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ioniq, vo Veľkých Bierovciach je neustále strážnik deň noc 24h a celý areál je pod dohľadom kamerového systému, plus je tam nonstop pumpa pre nákup občerstevia, takže neviem či tam chodíš na bývalé poľnohospodárske družstvo o pár metrov skorej na odbočke nabíjať ale ak nie, tak v Dalitranse sa to určite nedá pomenovať tak ako hovoríš.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko chyba mi tam WC, musim ist stale ocuravat ten zivy plot za straznou vezou inac minule nesla ta delta nabijacka, bola offline a davala len 10 kW...

    • Ioniq
      Ioniq komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko ja nemam na mysli bezpecnost ale fakt, ze to tam je jedna velka prasna plocha a ked otvoris okno tak ti ide vsetok bordel dnu lebo niektori ludia tam rezu zakruty ako na rally.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      Peterka - ano TK by boli super, kedze je to obrovska plocha casto a vo velkom vyuzivana - no par km dalej, obojstanny Slovnaft Bzenica bude mat 150kW od ZSE

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Bzenica?? Zeby mi nieco uslo? Nepomylil si si to s Budcou? Ta je uz ale dalej ako par km...
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #3
    Považie je pokryté dostatočne, treba niečo robiť na severe - od Žiliny po Košice a hlavne Tatry by si zaslúžili aspoň jednu rýchlonabíjačku a tiež na juhu - pod Nitrou nie je nič.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #4
      Lukoil hradok a oproti OMW, to je lokacia kde zacina LEAF majitelom z BA dochadzat stava...a Dalioil bierovce stale daleko.
      Plus je tam na cerpackach slusne obcersvenie a WC

      Komentár


      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Otazka bola na ultravykonne nabijacky, cize 150 - 350 kW. Naco by boli majitelom starych Leafov?

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        ok...bral som to ako otazku na stare 50 kw ktorych by bolo viac na jednom mieste - cize vyssi vykon ako obycajne...
    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      #5
      Treba zobrat do uvahy, ze ultravykonne nabijacky budu pre auta z dojazdom 300 km a viac. takze to rozhodenie po 200 km je asi optimlane. Aj Tesla to tak ma v zapadnej Europe, typicla vzdialennost tam donedavna bola tych 200 km, teraz to zahustuju.
      Takze by som dal BA, Zilina, Poprad, Kosice, Nitra a pozor - Lucenec.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ludia ale viete o tom, ze uplna cierna diera je na juznom slovensku?
        resp. aj okolo NR. Zajtra idem na otocku do BB s mojim Leafom a bez GW by som sa dost musel skrabat, kde ako nabijat aby som to zvladol.
        A vykonovo nevyuzijem, ale prave tam, kde nie je bezny QC kazdych par metrov by to malo vyznam.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Lenže tieto nebudú mat asi CHAdeMO ale len CCS.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 na nas LEAF ownerov sa proste kasle...

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Aj na nas s trojcatami :-)))

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Koniec koncov aj Teslaci profitujú s CHAdeMO. Nechajme sa prekvapiť.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Teq ale nepisu o koncovkach. Ano, ak sa jedna o IONITY tak si mozme piskat, ale ktovie co je za otazkou autora
        My Leafisty a trojčaťáci sme kus historie, aspon vidno, ako ide vyvoj bleskovo dopredu Ty mas aspon pod podlahou 30-tku takze mas slusny tuning.
        Pred 8 rokmi prisiel prvy Leaf. Za 8r su električky uplne niekde inde efektivitou, spotrebou, dojazdom....
        Na fosilačoch sa zmenilo za to obdobie čo? Ubudol jeden valec a turbo era sa dostala aj do prdlavych mestskych aut...gratulujem )))

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 no hej, s mojim stylom dochadzania do roboty (sama dialnica) a vyhybaniu sa extremom prejdem 70-80 km na jedno nabitie a potom furt trcim pri lidli

      • Radkovanko
        Radkovanko komentoval
        Upraviť komentár
        Nitra je smrt pre ccs gw stara dbt je skoro nepouzitelna pre i3, jeden stlpik pri mlynoch a zse na macdonalde v nedohladne ...
    Pracuje...
    X