Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

DALITRANS TN

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Ioniq
    Member
    • Jan 2017
    • 364

    #16
    Ja som tam bol tiez v utorok a isla 42kW len do 70%, potom to spadlo na 9kW. Takze to upgradovali asi v stredu alebo dnes rano. V kazdom pripade mile prekvapenie, dufam, ze to nebol len nahoda a zostane to takto

    Komentár

    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #17
      Dnes som bol ju znova vyskúšať na Leafe, ktorý mi ukazuje nabíjací výkon (chcel som ho porovnať so zobrazeným výkonom na nabíjačke) a je to prvýkrát, čo Leaf nič neukazoval. potom som išiel na ZSE, všetko zasa ako normálne ukazovalo, prišiel som znova sem a zasa nič, trvanie nabíjania sa ani po 5 minutách nezmenilo a keď som o hodinu prišiel s baterkou o 30% viac nabitou, tiež bolo 59 minuút. Pravdepodobne nabíjačka neposiela autu nejaké komunikačné údaje. Je to prvá, kde mi to spravilo.
      21.09.201810:43 21.09.201810:45 00:01 Dalitrans Delta,
      Veľké Bierovce(SKGWI0040-02-2-2)
      CHAdeMO 0.68 kWh Miroslav Rojko 0.00 EUR -0.00 EUR
      21.09.201809:44 21.09.201809:46 00:01 Dalitrans Delta,
      Veľké Bierovce(SKGWI0040-02-2-2)
      CHAdeMO 0.94 kWh Miroslav Rojko 0.00 EUR -0.00 EUR
      21.09.201809:43 21.09.201809:44 00:00 Dalitrans Delta,
      Veľké Bierovce(SKGWI0040-02-2-2)
      CHAdeMO 0.00 kWh Miroslav Rojko 0.00 EUR -0.00 EUR
      21.09.201809:37 21.09.201809:43 00:05 Dalitrans Delta,
      Veľké Bierovce(SKGWI0040-02-2-2)
      CHAdeMO 4.00 kWh Miroslav Rojko 0.00 EUR -0.00 EUR
      Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	18-09-21 09-42-37 0364.jpg
Videní:	990
Veľkosť:60,4 KB
ID:	28318
      [priezvisko]@me.com

      Komentár


      • Ioniq
        Ioniq komentoval
        Upraviť komentár
        To bude asi tou testovacou prevadzkou, zrejme to stale ladia. V kazdom pripade je nabijacka rychlejsia a optimalizovana, a aktualne zadarmo

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Ano, rýchlostne ukazovala 44kW, ale skúšal som len krátkodobo.
    • LacoJ
      Member
      • Nov 2017
      • 66
      • jnoka14113
      •      

      #18
      Dnes išlo staré DBT rýchlejšie(34) ako nová Delta (iba 24). Nepomohol ani reštart. Pozitívna zmena je že na streche pribudli solárne panely( neviem či tam neboli aj predtým, ale nejaka elektroinštalácia pribudla na stĺpe. Pravdepodobne menič, batéria ?

      Komentár


      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        foto?

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        stalo sa to aj mne, mam pocit ze ked vypadne komunikacia dej novej DBT tak je zadarmo a ide iba na menej ako 10 kW
    • LacoJ
      Member
      • Nov 2017
      • 66
      • jnoka14113
      •      

      #19

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Je tam vyhradenych 5 miest a su tam dve nabijacky. Kolko realne by sa mohlo nabijat naraz aut? Viac ako dva? Vidim tam realne priestor na rozsirenie fotovoltaickych panelov na vsetkych 5 miest a zaroven by sa dalo nabijat pohodlne aj za horsieho pocasia. Na nikoho by neprsalo ci nesnezilo.

      • LacoJ
        LacoJ komentoval
        Upraviť komentár
        Reálne dbt vie jedno AC a DC a nová delta vie tiež AC a DC 1x možno 2??? Takze isto 4 auta naraz.

      • Peterka
        Peterka komentoval
        Upraviť komentár
        Delta vie AC +2x DC, ale je nastavena tak, ze vykon rozdeluje. Myslim, ze aj tu je gridbooster ako v Avione, ale aj ak su nabite baterie, da sa nabijat DC na Delte max 50kW. Pytal som sa kedysi GW, preco Delta neda 100kW ked je na DC iba jedno auto. Vraj by to zvladla, ale nemaju ju tak nastavenu. Pri otvarani v Avione ukazovali 5 aut nabijat naraz.
    • Peterka
      Member
      • May 2017
      • 196
      •      

      #20
      Vcera som tu nabijal, Delta isla plnym vykonom. Po chvili dosla i3 na prevoznych znackach, mlady chalan zaparkoval pri DBT a tvaril sa dost neisto- tak som sa mu prihovoril. Vraj ma auto aj s GW kartou pozicane a este nikdy nenabijal, tak som mu pomohol spustit nabijanie. DBTcka mu dala na CCS plnych 109A. Po par minutach "spolocneho" nabijania zrazu ventilatory stichli a displeje na oboch nabijackach zhasli- zrejme vypadol istic. Zatelefonoval som na helpdesk GW, vraj zavolaju na vratnicu Dalitransu, aby to isli nahodit ... na vysledok som uz necakal, mal som nabite dost na dalsiu cestu. Na to, ako dlho tu trvala testovacia prevadzka, ma takato chyba dost prekvapila...

      Komentár

      • 1fisker
        Senior Member
        • Aug 2014
        • 1542
        •   

        #21
        Známy mi hovoril, že tu je nabíjanie zadarmo. Je to pravda?

        Komentár


        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Iba na DBT stojane a CCS konektore, ostatne sa plati.

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Teda AC sa platí?

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Ano, vsetko AC je platene... ale mne sa pred par tyzdnami stalo, ze som aj DC na Delte mal zadarmo. Pytal som sa v GW preco, kedze v client zone to nabijanie bolo, akurat s nulovou sumou. Vraj nejaka chyba-omyl, ale nechali mi to uz tak. Mozno sa to stalo aj tvojmu znamemu, preto ti povedal, ze je to zadarmo.
      • Teq
        Teq
        Member
        • Nov 2017
        • 240
        •   

        #22
        Dnes som nabijal na dalitrans Trencin, nabijacka delta (chademo port) sla asi 10 minut ok, potom vykon klesol na 17 kW (mal som len 65% SOC a nabijanie mohlo ist dalej na 42 kW), tak som sa presunul na staru DBT nabijacku, tam chademo neslo vobec, tak som sa vratil spat na deltu a sla znova na 42 kw, neostal som ale uz dlho, mozno by vykon klesol znova.

        Komentár


        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          DC na DBTcke nejde od konca maja, je to v oznamoch v client zone, aj ze aktivne pracuju na oprave. Velmi aktivne asi nie, ale myslim, ze aj v GW maju uz DBTciek "po krk" :-)
      • Teq
        Teq
        Member
        • Nov 2017
        • 240
        •   

        #23
        Vcera som skusal znova, Delta nabija horsie ako prehriaty LEAF
        05.07.2019 17:19 05.07.2019 17:39 00:20 Dalitrans #2 Veľké Bierovce,
        Veľké Bierovce (SKGWI0040-02-2-2)
        CHAdeMO 9.63 kWh
        A to nebolo az tak teplo a bola v tieni, na Zelenci som nabil skoro 2x tolko za ten isty cas
        05.07.2019 18:24 05.07.2019 18:45 00:21 odpočívadlo Zeleneč (smer Bratislava),
        Zeleneč (SKGWI0020-01-1-1)
        CHAdeMO 15.68 kWh

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          hej, Delta ma problem s prehrievanim. Mam tuto info a uz ju zavesili aj na ich FB. Maju objednane vykonnejsie ventilatory, resp. ine diely, budu to menit hned ako pridu. Zial dodanie trva viac ako je dobre...

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          keby aspon ta DBT vedla funguje, s chademo na DBT som nikdy nema problem

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Teq podla info z GW mala v uvedenom case a datume byt DBT funkcna. Skusal si ju? co robila, ze nefungovala?
          dik

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          neskusal, bol som v tom ze nejde ako minule tak nejdem ani preparkovavat, nabuduce skusim. Aj minule svietila na zeleno na mape a nesla...
      • Wilo
        Member
        • May 2019
        • 337
        •      

        #24
        Dnes mi isla Delta cez CCS len 6.7kW. Na GW hotline mi povedali ze sa tam cosi prehrieva a uz je objednany upgrade suciastky ktora by mala prist v dohladnej dobe. Dovtedy je tu stare dobre a pomale DBT.

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          tak to je novy low mne to slo na 15-20 kW
      • ToMiLeaf
        Member
        • Jul 2019
        • 38
        •   

        #25
        Tak, DBT je minulosťou, teraz tam je Efacec. Odskúšané CHAdeMO a dávalo štandardných 120 A. Nabíjanie pekne v tieni pod strechou

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          efacec aj delta. Pozor, delta a jaguar zatial nekomunikuju, skusal som v nedelu. Nabil som potom prave na efa.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ToMiLeaf ...a aj zo solaru pri nabijacke je displej, kolko energie dodavaju panely na streche.

        • mozeg
          mozeg komentoval
          Upraviť komentár
          Ok takze efacec fici v pohode,ano? Dnes by som nabijal po ceste.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          ano, efacec nabija vsetko plnym vykonom.
      • LacoJ
        Member
        • Nov 2017
        • 66
        • jnoka14113
        •      

        #26
        Dnes som nabijal na delte 2x, išla pekne 65kW od 2-75%, potom klesal výkon. Zatiaľ najrýchlejšia na SK akú som skúšal. Nebol som pri Budči.

        Komentár

        • LacoJ
          Member
          • Nov 2017
          • 66
          • jnoka14113
          •      

          #27

          Komentár

          • Savi
            Gold Member
            • Dec 2019
            • 141
            • peter68691
            •   

            #28
            Zatial najhorsiu skusenost spomedzi desiatok nabijacich stanic, ktore som vyskusal o Slovensku, som mal na tejto nabijacej stanici. Nedavno robili "upgrade" stojana (#2) z 100kW na 150kW, tak som si naplanoval cestu tak, aby som akurat dosiel s cca 10% bateriea otestoval druhe UFC od GreenWay. Ani tentokrat som nepochodil.
            Zapojim CCS konektor, prilozim kartu, zacne nabijanie. Po chvili pozeram, ze nabija len 4kW!!! Volam do GW, zevraj nemaju konektivitu na stojan, nech skusim vedlajsi. Preparkujem na ten 50kW stojan (#1), zapojim kabel, prilozim kartu, nic. Ani druhy stojan nejde. Z helpdesku ho teda n dialku restartovali ale ani potom to s kartou neslo, tak mi nabijanie pustili na dialku a potom sa rozbehlo. Po 20 minutach zistovania, skusania a telefonovania.
            Ked mi neskor volal spat ich technik, tak mi spominal, ze ked nemaju konektivitu, tak stojan dava nejaky default maly vykon a nevedia ho ani restartovat, musia tam ist na druhy den fyzicky. Tiez spominal, ze nedavno k zapojeniam stojanu pridavali aj nejaky booster (bateriu), ktory by sa mal starat o to, aby to nabijalo aj nad 100kW, no to som bohuzial nemal ako otestovat. Ten 50kW stojan ma zevraj uz dlhsie problem s RFID citackou, no o tom na helpdesku zjavne nevedeli, kedze mi moznost zapnutia cez appku nespomenuli ale rovno restartovali stojan.
            Tak len dufam, ze vsetky problemy co najskor odstrania nech ostatni nemusia mat stresy ci nabiju.

            Komentár


            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              no parada.. trapia sa trapia. TN bola jedna z vykladnych skrin vdaka dvom nabkam, z toho jednej UFC.
              Trapia sa aj pri Avione, tam to budu riesit buduci tyzden.
          • nick81
            Senior Member
            • Nov 2019
            • 534

            #29
            Adam GWI Môžem sa opýtať? Nezvažovali ste na DaliTrans TN na Delte dať 2x CSS namiesto exist. kombinácie Chademo+CCS? Lebo čím, ďalej viac kolízií s CCS. Myslím, že je zbytočné tam mať 2x Chademo na Delte aj Efacec. Leafy na diaľkových trasách v SR nestretávam vôbec.

            V sobotu sme nabíjali v TN. Prišlo tam EQC, pán sa spýtal na koľko to máme (išli sme z prázdnej). S Efacec sa ani neunúval, pokrčil ramenami, že tak nič. Potom ešte ďalšie auto, ani sa nezastavil. Pre veľa ľudí je asi TN kľúčový, nakoľko je to jediné "lepšie" a dobre umiestnené UFC medzi BA a ZA. Len škoda, že sa tam UFC nabije naraz iba jedno auto. A ja keď štartujem z PK napr. s 50%, tak už na HUB do ZA nedôjdem.

            Neviem, či sú tam nejaké tech. obmedzenia. Úplne by stačilo z jednej stanice zo ZA len prehodiť kábel s tým Chademo v TN. V ZA sú len 4 miesta a stanice majú zbytočne po 2x CCS. Ak by tam boli stojani aspoň obskočené ob miesto, že by tam bolo 2x4 miest. Len takto mi uniká zmysel 2x ccs stojan na 1 parkovacie miesto.

            Komentár


            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              toto je dobra pripomienka. Kedze som si uz overil (a coskoro bude vo videu), ze aj jediny Leaf 62, ktory by mal vediet prijimat viac, tak na Chademo 1.0 takmer nejde cez 50kW, nissanakom staci Efacec, ak sa da nan spolahnut, ze ten vzdy pojde.
              Na druhu stranu, ak by tam ale nabijalo EQC s jeho 104kW, tak tebe, Lubos, tych zvysnych 40kW aj tak pomoze rovnako ako ked sa napichnes na Efacec.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              milan84 Ja som tam bol prvy. :-) Cize ja 75 a on zvysok. A lepsie ako 43-45kW na Efacec. Alebo minule som tam chytil ID3, ktora uz bola niekde za polovicou %soc okolo 60kW. Zas by to bolo ok. Ja sa s Nirom sa vyhybam 50kW, nielen pretoze je tam riziko obsadenosti kvoli 1x stojan s 1x ccs. Ale aj preto ze na 50kW stratim 50 min (vacsinou maju max. 125A a 43-45kW to nepresiahne), kde pri 75kW nabijem to iste uz za 35 minut.. Aj pri 2-3 nabijaniach je to uz celkom slusne usetreny cas. A majitelia tazsich SUV to maju este horsie na 50kW.

              Skoda, ze ta infra vseobecne je taka tragicka a neexistuju stale ani naznakom poriadne huby kazdych 100-150km pre dialkove cestovanie.
              Naposledy upravené nick81; 30-08-2021, 18:17.

            • tommik
              tommik komentoval
              Upraviť komentár
              Mne, v závislosti od SoC, robí na Kone v TN rozdiel medzi Efacec a Deltou cca 15 minút, čo je z pohľadu doby cestovania medzi centrami ZA a BA zanedbateľné. Už vôbec by som nešiel cestou rodukovania konektorov jedného typu výmenou za druhý, ten ktorý mne viac vyhovuje. Ak tak poďme tam pridať ďalšie stojany s CCS a rozdeliť RK na prípojke medzi viac áut...

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              tommik Kona/Niro sú pomalé, ale nové autá majú väčšie rozdiely. Ale keď som aj išiel napr. 500km po diaľniciach zdržanie bola aj plus hodina, v zime viac. Od sídliska mám často len 50-60% a cca s nimi musím % prísť domov, lebo nie je kde. Takí ako ja budú hltiť vždy DC, kým nebudú nabky v meste. Pridať stojany ideálne do budúcna. Len to asi bude drahé + aj časovo náročné atď. Toto som myslel ako hot-fix pre rastúce kolízie už teraz.

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              Je jasne, ze ta Delta je sikovna a je velka skoda mat v nej Chademo, ked moze byt 2x CCS - kedze par metrov dalej je Efacec s Chademo

            • Adam GWI
              Adam GWI komentoval
              Upraviť komentár
              suhlasim, ze toto je fakt dobra pripomienka. Nahodil som to teraz kolegovi, ktory riesi nase lokality a tiez sa mu to pozdavalo. Raz za cas sa mu s tym pripomeniem.
              Osobne by som videl ako uplne idealny stav skor dve Delty, kedze jedna s dvomi CCS konektormi by stale medzi tie dve CCS delila svoj max. vykon 150kW.
              tommik v RK sme, zial, limitovany kapacitou.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Aj delenie vykonu je lepsie ako aktualny stav. Predpokladam, ze vacsinou sa tam aj tak nabijaju auta, ktore po kratkodobom peaku okolo 100kW klesnu na 60-80kW, a teda delenie vykonu ma absolutny zmysel. Ked som tam chodil s ne-Teslami, tak tam pravidelne nabijalo na Delte napriklad Citigo alebo eUP, co je uplne nezmyselne blokovanie potentnej nabijacky. Kolko tie krabicky vytiahnu? 30-40kW? Jasne, ze 2 Delty by boli uplne mega, ono aj vozovy park bude modernejsi a vykon sa efektivnejsie vyuzije, ale zrusenie Chadema a vymena za extra CCS by bola dostacujuca docasna naplast, a najma financne lacnejsia.

              nick81 ma skvely navrh, naozaj nevidim najmensi dovod do toho neist, a v GW urcite vidite aj statistiku, kolko sa vyuziva CCS a kolko Chademo na tejto konkretnej nabijacke. Adam GWI ak to nie je obchodne tajomstvo, nedalo by sa s touto informaciou podelit, prosim? 😇 pomer asi vsetci tusime, ale bolo by zaujimave mat to oficialne a da nam to prehlad, ake ma Chademo skutocne zastupenie na dialkovych trasach, kedze kedysi to bolo najrozsirenejsie BEV.

            • nick81
              nick81 komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo Statistika CCS. Prave tu je to problem, lebo vsetky nove auta, ak maju este 15-20% sa odmietnu pripojit na 50kW Efacec a idu radsej dalej do Ilavy aspon na 75kW Next-e. V statistike kolizii ccs ich neuvidis. Preto som tu o tom pisal.

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Aj ked kazde tretie auto odide, statistika Chademo vs CCS bude velmi jednoznacná, ved je to vidiet aj na cestach. Leaf je velke mestske auto idealne na kolenovrtacsku taxisluzbu ale dialkove trasy s nabijanim absolvuju povacsine uz ine auta.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              nick81 to je uplne jedno ci pojdu dalej, stale som nazoru, ze statistika na tejto stanici ukaze jasne prevahu CCS, a nebal by som sa vyslovit ani domnienku, ze to bude niekde v region 97% : 3%. Proste par rokov dozadu dom vidal Leaf kde tu na dialnici, vacsinou druhu generaciu. Teraz ani nepamatam, kedy som ho videl naposledy. Posledne 2 roky asi ani raz, vzdy len v meste, a aj tam zacina byt zriedkavym.

            • Adam GWI
              Adam GWI komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo jasne. Co sa tyka tejto lokality, tak rozlozenie za tento rok.
              Delta
              CCS: 84%
              CHAdeMO: 11%
              Type2: 5%

              Efacec:
              CCS: 71%
              CHAdeMO: 18%
              Type2: 11%

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Adam GWI dakujeme za prehlad!

              Moj odhad bol odvazny, zjavne tu niekde tie Leafy behaju po nociach ked ich nie je vidno 🙈 ale finalny odkaz je jasny, 2x Chademo je zbytocne. A vyzera to tak, ze aj samotni majitelia tohto standardu su uvedomeli a preferuju starsi Efacec, aj ked su to len % a neviem konkretne absolutne cisla. Zaujalo ma relativne vysoke % Type 2 nabijania v tejto lokalite. Na Efacecu to bude asi skreslene relativne malym celkovym poctom nabijani? Lebo 11% je dako vela. Rozmyslam, kto tam nabija na T2? Nejake pluginy ked si urobili cikpauzu? Ale preco potom neist na “luxusnejsiu” OMV Zamarovce? Alebo tam niekto robil dake pokusy/dotlacal posledne percenta SOC na dlhej trase? 🤔 alebo chudaci na MB B250e / Golf E bez CCS?

            • dango
              dango komentoval
              Upraviť komentár
              Tie percenta budu asi skreslene letnou akciou

            • tommik
              tommik komentoval
              Upraviť komentár
              Tie percentá sú počty začatých nabijaní alebo objemy?

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Wilo Tie chademo mozu byt US tesly s redkuciou, aspon ja co som ich videl nabijat tak ju maju na chademo, na CCSredukcii som nevidel ziadnu zatial
              Tie type2 mozu byt zas Zoe I tie nemali DC vobec, ale s AC 22kw sa da aj medzimesto ist. A mozno aj Zoe II kvoli nizsej cene za kwh pri AC.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Vzhladom na polozenu otazku ohladom poctu nabijani Chademo vs CCS predpokladam, ze to su percenta ohladne poctu zacatych nabijani.

              kWh ani cas by mali ako odpoved nulovu vypovednu hodnotu.

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              Preco? Cas nabijania predsa presne definuje obsadzovanie nabijacky, kWh zase jasne hovoria o vyuziti nabijacky. Az vsetky tri hodnoty:
              pocet nabijani,
              cas obsadenosti nabijacky
              a mnozstvo nabitych kWh
              davaju komplexny obraz
              pricom pocet nabijani povazujem za najmenej vystizny.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              jux ale tu sa riesila potreba chadema, ze kolko aut ho este vyuziva, z tohto hladiska je pocet zacatych nabijani na konektore najrelevantnejsi pre posudenie ci ho tam drzat. To ako rychlo ci pomaly na tom chademe nabija po pripojeni uz nieje podstatne.

            • Jiri GrandPa
              Jiri GrandPa komentoval
              Upraviť komentár
              Taur - to CHAdeMO ozaj možno boli aj Tesly ale skôr európske. Všetky staršie S a X čo nemaju CCS adapter môžu pouzivat CHAdeMO adapter. Sám som ho používal ale predal som ho a za tie prachy kúpil CCS adapter.

            • Taur
              Taur komentoval
              Upraviť komentár
              Jiri GrandPa ved to je jedno kere Tesly su to, islo mi o to poukazat ze chademo niesu len Leafi zakradajuce sa k nabke tmou skryvajuce sa pred Wilovim bystrozrakom.

            • Wilo
              Wilo komentoval
              Upraviť komentár
              Taur pochopil ako jediny

              kWh aj cas sice davaju obraz o vytazeni nabijacky, ale nehovoria nic o mnozstve Chademo aut na cestach. Ked dostanes informaciu, ze Chademo zozralo 200kWh za mesiac tak nevies, ci tam boli 3 starsie Tesly alebo 10 Leafov.

              Pre 3 Tesly sa neoplati drzat 2 Chademo konektory aj keby tam stravili 3 hodiny kazda a kazda nabila 300kWh (keby mohla). Proste ide o zistenie mnoziny Chademo aut, a ta je zjavne velmi mala, a je jedno kolko a ako dlho nabijaju. A postupom casu sa bude tato skupina este dalej zmensovat, znova bez ohladu na mnozstvo nabitej energie alebo straveneho casu.

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              dlho som to uz nebol a ako pozeram stale sa neberu ohlady na prudko ohrozenu skupinu long range leaferov ktori trepu este aj dva mopedy hore dole, ta delta mi bude chybat

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              Teq ved tebe je jedno, ci sa nabijas na delte alebo efacec.

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              delta mi da hned 47 kW, efacec 40, na tej konkretnej trase nemavam rapidgate

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              Teq to je divne. aj ked ma efacec len 120A, tak to nie je taky rozdiel. ja na efa bez problemov mam napr. na Zelenci 46-47. mozno aj viac, nepamatam.

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              nabijal som moje auto fakt vela krat na DC a ten efacec mi nikdy nedal 120A, niekedy 110, vacsinou citelne menej, delta dava 125

            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              na zelenci dava aj mne 120A
          • jux
            jux
            Senior Member
            • Apr 2015
            • 1378
            •      

            #30
            Pôvodne zverejnené od Adam GWI Pozrieť príspevky
            Co sa tyka tejto lokality, tak rozlozenie za tento rok.
            to je rozlozenie poctom nabijani, casovo ci kWh?

            Komentár


            • Adam GWI
              Adam GWI komentoval
              Upraviť komentár
              počet nabijani
          Pracuje...
          X