Univerzalne Type2 Tesla wallboxy su od pondelka nefunkcne (Tesla Only funguju). V pondelok tu bol mensi natresk, nabijali sa tu naraz 7 ne-teslackych EV (4x Type2, 2x Type1 a jeden zo zasuvky predlzovackou). Odvtedy nejde ani jeden wallbox.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Aupark BA
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
Wow. Elektro nabíjacie zapchy začínajú nejako skoro.
-
Skor si myslim, ze to bola zatial len blba zhoda nahod. Ludia boli posledny prazdninovy vikend po vyletoch a nechali si nabijanie prazdnych aut na pondelok rano nech to je gratis Som zvedavy na predvianocny stav, tam je elektro celkom luxus lebo ma vyhradene miesta :-/
-
Streda rano zas makovy prd. Z univerzalnych Tesla nabijaciek funguje len jeden kus zo styroch, konkretne cislo 3 zlava. ION nabija cez Type1 a Q7 PHEV stoji nasucho. To je fakt na Slovensku taky problem zabezpecit chod nabijaciek? Alebo to vypinaju umyselne aby setrili elektrinu? o.O
Komentár
-
Ano tie type1 v Auparku som testoval na Tesle s type1/type2 redukciou:-))), ked tam este neboli tesla wallboxy ani SC vonku.
Davaju len 12 - 13A, ale je to tak spravne, pretoze tie biele type1 wallboxy su len 3000Watove - je to na ich stitku napisane.
tu je k tomu prispevok: http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...8280#post18280
-
Komentár
-
Komat44 - ak tie vypadky nastanu z dovodu, ze nabija naraz viacero aut (co je celkom dobre mozne) tak prosim informuj tvoj kontakt, ze tie Tesla HPWC sa daju poprepajat navzajom (max 1 master a 3 slave) a vedia si balancovat dostupny vykon. Mozno by uplne stacilo spojit vzdy dva dokopy (master+slave) a tym padom klesne maximalny odoberany prud z istica na polovicu (master vie, ze ma 32 A a tuto kvotu rozdeluje medzi master a slave).
A sucasne pokial je na tom istom istici len 1 box, vie "ficat" naplno 22 kW.
Tak ako je to teraz taha kazdy box maximalne 32 A.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 05-09-2018, 11:39.
-
Jirko, zdielanie vykonu zrejme v Auparku nebude potrebne, lebo pre tesla wallboxy pritiahli z trafacky Auparku DVA 3x240+120mm2 vodice, cize vsetky wallboxy by mohli ist na 22kW a aj tak by tam ostala 100% rezerva. Jeden kabel 3x240 by zvladol 10 wallboxov na 22kW - no oni tam dali dva privodne kable, zrejme kvoli vzdialenosti od trafostanice.
-
A pozeral si do T2 konektorov tych wallboxov, ci ich niekto nahodov nestrkal do poskodeneho konektora na aute a poskodil riadiace piny na konektore kabla wallboxu? Riadiace piny v T2 su dost male...
Vzdy ked strkam cudzi konektor do auta kontrolujem, ci v nom nie je nieco nestandardne - aj na SC.
V garazi Auparku je dost tma, tam si treba na female piny poriadne posvietit - su dost hlboko v konektore.
V zahranici boli pripady, ked boli riadiace piny zamerne poskodene nastrkanymi zapalkami.
-
A vobec tie konektory auto nenajde. Ked pichnem Tesla only konektor, hned ho najde a zasvieti cervena kontrolka zastrcky, po chvili vyhodi chybu nabijacky. Ked zastrcim tento nefunkcny, auto ho ani nenajde, vsetko zostane zhasnute. Je to divne.
-
Ospravedlnte moju nevedomost, mozno to len zle citam, ale bol som v tom, ze tie tesla wallboxy v garazach funguju len na tesly nie?! ci po pouziti redukcie nabijem aj ine auto?
Komentár
-
Trojfazovy EU Tesla HPWC je len jeden typ, v defaultnom nastaveni je pre vsetky EV. Blokovanie nabijania netesiel je konfiguraciou HPWC.
Navod na trojfazovu verziu HPWC je tu:
https://www.tesla.com/sites/default/...l-en-AU-v2.pdf
Nastavenie pre tesly/vsetky EV nie je v navode uvedene, no z diskusii na teslamotorsclub.com vyplyva nasledovne:
rezim tesly/vsetky EV sa nastavuje dip prepinacom 2 - Wiring/Connection na strane 19 navodu, o ktorom pisu, ze vzdy ma ostat v hornej polohe (ON)
prepinac 1 je pre volbu IT/TT-TN systemu (u nas je TN system)
prepinac 2 o ktorom pisu, ze vzdy ma ostat v hornej polohe (ON) sluzi na volbu tesla/vsetky EV (no nie je to uplne pravda - vid dalej)
V hornej polohe prepinaca 2 (on) funguje HPWC pre vsetky EV.
V dolnej polohe prepinaca 2 (off) funguje HPWC pre tesly okamzite, no funguje s oneskorenim cca 20 sekund pre Zoe. Pre ine EV v nastaveni pre tesly HPWC nefunguje.
Tymto prispevkom mozno nahnevan niektorych teslakov, ze davam majitelom ZOE navod na odsadzovanie "tesla only" HPWC.
No uz to tu bolo napisane, ze pre Zoe funguju aj "tesla only" a tento web zase tolko ludi necita.
Ak si myslite, ze to mam vymazat, napiste.
Ak chcete HPWC skutocne uplne resetnut, treba reset stracit na 5 sekund.
Komentár
-
Aj keby si mal sroubovak tak to neotvoris. Pouzivaju tam specialny Torx s pinom v strede. Dodavaju ho s wall boxom.
A ako pise jux - uplny restart je ak stlacis Reset a drzis dokial nezacne blikat (cca tych 5 sekund). Potom uvolnis.
-
Ioniq To by bolo na basu, keby niekto chcel otvarat cudzie wallboxy... mohlo by sa na to aplikovat ustanovenie o poskodzovani vseobecne prospesneho zariadenia - tak ako pre telekomunikacne zariadenia - tusim, ze nedavno chlapik dostal niekolko rokov natvrdo, ze sa vlamal do racku vysielaca a uhradol odtial baterie...
-
Poviem ti asi aka,mal som to iste na mojom ze auto neregistrovalo zasunuty kabel - naruseny CP vodic. Zacalo to tak, ze obcas to neslo, potom som zistil, ze to miesto (nahodou) je zhruba pol metra od konektoru a pohybanim s kablom sa to chytilo, no ale samozrejme za dalsie 3 mesiace to odislo uplne. Skus nabuduce pohybat s kablom. Problem je v tom, ze jedine na Tesle vidis, ze sa CP signal chytil (okolie konektora v aute zasvieti na modro). Skusil som rozobrat konektor, reku skratim kabel o pol metra, Ha - to ti je vyplnene nejakou gumou (cele vnutro) ktora je tam vtlacena pod tlakom, vyplneny kazdy milimeter s tym svinstvom. Ale islo to postupne, pomalicky, vyrypat, piny samozrejme krimpovane, no pakaren. Este furt to mam na stole.
Nechapem, ako sa moze v takom silnom kabli prerusit 0.5 mm2 vodic ale je to tak.
Jedine riesenie je vymenit cely kabel...
Este jedna vec - na wall boxe samozrejme v tomto pripade stale svieti jedno zelene svetielko.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 06-09-2018, 09:02.
-
Jirko, nemal si HPWC este v zaruke?
Ja by som sa ako prve rozparal ten kabel na mieste, kde si identifikoval prerusenie - velmi by ma zaujimalo, ako sa v takom masivnom kabli mohla jedna zila prerusit. Jedinu moznost vidim - vyrobnu vadu.
Potom by som sa snazil opravit to miesto poruchy. Ked by bola poskodena len jedna zila, malo by sa to dat celkom pekne urobit - mozno z toho vyslo len mierne zhrubnutie a ztuhnutie kabla na tom mieste. Dnes je k dispozicii kopa opravnych materialov.
-
Hm, vidis to ma nenapadlo. Clovek sa furt uci. V zaruke to uz nebolo. Podarilo sa mi tie konektory vypreparovat (odvrtal som co bolo v dutinke) a naletujem tam tie vodice. Ked najdem to miesto tak ti dam vediet. Je to fakt velmi cudne ze sa ten tenky vodic prerusil lebo ohybanie toho kabla je minimalne.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 06-09-2018, 10:19.
-
Prave som si povedal ze to trochu skusim pohladat a tiez som sa dopracoval k rovnakej info o tejto nedokumentovanej feature na HPWC v2. Ak spravne chapem, v Auparku su tieto HPWC z programu Destination Chargers, takze asi zadara od Tesly a zrejme preto ostali ako Tesla-only, alebo mozno len preto, ze o tejto feature instalatori/Aupark nevedia. Zaujimalo by ma ale, ci ma Tesla v nejakych podmienkach/zmluve vyslovene uvedene, ze je to Tesla-only a instalator (rozumejme v tomto priapda Aupark) ich musi v tomto rezime nechat, alebo teda spristupneniu vyuzivania tychto Tesla-only HPWC v2 napr. v Auparku pre Non-Tesla EV brani len neznalost tejto nedokumentovanej featury..
Jednoducho ci by Aupark nebol ochotny prepnut aspon par z tych Tesla-only HPWC aj pre ostatnych.. Vcera som tam totiz chvilu pobiehal a ak sa nemylim, momentalne je tam dostupny len 1 aj Non-Tesla HPWC..
-
leo ved je to velmi jasne oznacene tabulkami “electric vehicles” vs. “”tesla”, tiez farebne biela vs. cervena, 4 su univerzal, ostatne tesla only. Mam pocit ze sa to tu rozoberalo tak 28 krat 😉 jeden maly teaser- prebiehaju rokovania o dalsom rozvoji nabijacich moznosti v AP..Naposledy upravené Komat44; 29-03-2019, 07:06.
-
Myslim, ze Aupark velmi dobre vie o obmedzeniach a nastavenich tych wallboxov. Este dokonca aj tabulky menili, kedysi ked tam boli tie Type1 tak tam bolo len Nissan, Mitsubishi a par dalsich, po instalacii Tesla boxov tam pribudli aj ine znacky ako Hyundai, Kia, BMW atd. Takze urcite to sleduju a vedia o moznostiach
-
leo - a ked si patral po tej nedokumentovanej funkcii obmedzenia boxu na Teslu a ine, nenasiel si ako sa to da zmenit? Lebo tato infomacia tu na fore este nezaznela. Zatial to vyzera, ze je to vo FW toho boxu a uzivatel to zmenit nemoze.
Mimochodom - kedze Tesla tie boxy dava zadarmo je jasne, ze vzdy bude viac boxov pre Tesly ako pre ne-Tesly.
-
Jiri GrandPa Ved hore som v septembri 2018 napisal ako sa da zmenit fungovanie nabijania HPWC z tesla only na fungovanie pre vsetkych...
-
Dnes rano tu boli nejaki technici a mali hromadu krabic. Vyzera to, ze jeden wallbox bol urcite vymeneny, je nalesteny novucicky ostatne zostali asi stare lebo su osuchane, ale nabijacie kable vyzeraju byt vymenene na vsetkych. Aj koncovky aj kable su nalestene a bez viditelnych skrabancov. Podla toho usudzujem, ze doterajsie dlhotrvajuce problemy mali asi hardwarovy povod a snad to uz pojde spolahlivo.
Aj ked podla toho ako sa ludia k tomu spravaju si nie som isty trvacnostou. Slecna co tam nabija takmer denne v doobednych hodinach na tmavo-sedom Leaf2 vzdy kabel odpoji a slahne ho kde jej pride. Vcera ho len hodila na zem, cez 3 miesta (parkovala na druhom zlava a pouzila wallbox 4. zlava) ani sa neunuvala dat ho do drziaka. Raz som ju uz v minulosti upozornoval, zjavne potrebuje vychovnu po papuli alebo ulomit stierac. Vcera som bol zial prilis daleko a len z dialky som ju videl
Komentár
-
Bubon neviem... co mam na zahrade samonavijaci bubon na hadicu tak ten mi zakazdym vydrzi cca 2 roky a ked skonci zaruka treba kupit novy. Ale je pravda, ze je vystaveny vonkajsiemu pocasiu. Druha vec je, ze tu ide 32A a neviem co by to urobilo s navinutym kablom, aby sa to moc nehrialo. Neviem ci tu nedaval Jiri GrandPa zabery z termokamery, aky je zeravy navinuty kabel by museli asi ludia komplet vyrolovat a to sa nikomu nebude chciet, ked im je vela zavesit kabel na stojan
-
Mám tuto nabijacku doma a minuly vikend som konečne opravil kábel keď mi nabíjačka začala blbnuť a “nevidela” auto.
Keď som to otvoril bol som v šoku. Ten kábel je úplne zle urobený. Stred je ok, tam sú silové 6 mm2 vodiče (zem dokonca zdvojená). Potom sú tam 4 signalove vodiče 1 mm2 ale okrem pripojenia termistoru, čo sa nachádza v konektore, ktorý má krutenu dvojlinku v strede, všetky ostatne (PP, CP, 12 V pre bezdrôtové otváranie nabijacich dvierok) sú umiestnené a prilepene po obvode (!!) kábla. U mna doma pri skutočne slušnom zaobchádzaní odišiel po 18 mesiacoch tak, že tie vodiče sú prerušené na niekoľkých miestach takze som ich nemohol ďalej pouzivat. Našťastie tam bol jeden náhradný takze mám CP a PP ale termistor som odstavil a nemôžem otvárať dvierka tlacitkom.
Čiže v podstate je neopraviteľný a vobec ma neprekvapuje, že to museli všetko pomeniť. Budú každý rok.
Zamýšľal som sa nad tým prečo to odišlo a myslim, pri tom smejdovom kabli, že je to práve kvôli tomu, že sa to motá okolo nabíjačky. Ja som doma robil 3.5 otáčky o priemere asi 1m. Keďže tie signalove vodiče sú na povrchu, tak sa proste potrhajú tým mechanickým namáhaním.
Takze nemotajte veľmi tesne, radšej to položiť voľne alebo urobiť veľký kruh.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 13-11-2018, 17:12.
-
Myslim že časť problému je príliš nízka cena. Tesla to predáva za 430€ ( a dáva zadarmo) pričom to má vcelku clever elektroniku aj s možnosťou zdieľania výkonu takze niekde inde šetrili.
-
Od opravy wallboxov bol priskrteny vykon. Predtym davala 32A, teraz uz len 16A (3.7kW). Odskusane 4 rozne dni. Asi zistili, ze im ludia zozeru prilis elektriny. Plne nabitie Ioniqu sa posuva z 3:50hod na 7:50hod. Tak sa nespoliehajte na nabitie
- Likes 1
Komentár
-
Teq Tie T1 Schneidery isli vzdy 3kW. (maju to na stitku).
vid http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...8280#post18280
- vtedy som ich testoval s typ1/typ2 redukciou na tesle.
Asi pred mesiacom som ich zase skusal na i-MiEV-e a tiez isli 3kW
Ioniq dufam, ze aspon trojfazovych 16A (11kw) s trojfazovou nabijackou.
-
Jedna utešená fotka, Aupark, 27.11.2018, 9:30. Ešte ani obchody neotvorili a už máme plno. Nechcem nič zakríknuť, ale táto fotka si myslím vyjadruje aktuálny stav a nastupujúci trend. Dostávame sa do fázy, že 4-6 miest pre elektromobily vo veľkých komerčných objektoch s vysokým pohybom ľudí už prestane byť vnímané ako služba naviac a luxus, ale absolútne minimum, a v tomto kontexte začínajú tie 4 miesta v Auparku už pôsobiť nedostatočne. O tých “až dvoch” v Eurovea a Central radšej pomlčím, navyše ešte aj spoplatnené. Aupark sa zdá, že určuje trend, a pomaly by sa mali zamýšľať nad rozšírením. Minimálne tých 6 či koľko miest pre Teslu mi príde momentálne zbytočné, keďže Tesly parkujú väčšinou pri SuC, dole býva max jedna. Uvidíme s príchodom TM3. Ale začína byť tesno1 Bild
Komentár
-
No jo, tak musi Aupark holt nejake nabijacky pre ne-Tesly kupit . Dnes uz sa da wall box pre 11 kW (ked uz to tak obmedzili) kupit za 400 EUR.
Druha moznost je zpoplatnit, aj tak sa tomu nevyhmu IMHO. V Rakusku uz je dnes celkom problem najst zadarmo nabijanie.
-
Ked tam boli technici opravovat wallboxy tak som kecal s nejakym spravcom a nejakym panom Hasalom (asi ten z Tesly VIENNA), ze by dost pomohlo, a bolo by aj lacnejsie, keby tam nahadzali aj obycajne zasuvky (5koliky a/alebo Schuko). Vela ludi aj tak vozi kable v aute, a v tom Auparku tu hodinku az dve stravite vacsinou tak sa oplati vytiahnut. Teraz tam sice su, ale su na tom istom mieste ako wallboxy. Tak tam potom zbytocne pluginy s vlastnymi kablami blokuju wallboxy cistym EV a je to dost neefektivne.
-
Niektore EV mozu nabijat aj na walboxoch "pre tesly" Zoe a dalsie - pisalo sa to tu... aj to vyuzivaju, lebo "teslacke" su takmer vzdy volne, samozrejme dokedy na nich neparkuju fosily, co sa dost casto stava, pretoze nie su dostatocne jednoznacne oznacene pre nabijanie EV.
-
-
Vianocny ICE-holing pokracuje.
Mam viac foto, ale nechce mi sa mi presviedcat forum ze 200 kb foto nema 1.5 mega...to BMW parkovalo cez dve miesta a hned vedla bolo dalsie "elektricke" Clio
Ak by to nestacilo, tak zenu skoro nejaky expert presiel ked siel do protismeru po prechode...1 Bild
Komentár
-
Bol som tam cez obed dve hodiny, pri prichode bolo v podzemnej volnych len 40 miest, tak som myslel, ze aj na nabiajcich boxoch budu ICE, no bol som prekvapeny, ze ziadny ICE tam nebol, len jeden Ioniq electric legalne nabijal na typ2, tak som isiel vedla neho s i-MiEVom na typ1. Ked som odchadzal tiez tam ziadny ICE nebol.
-
Nemam taku skusenost. Vacsinou max 1, ale casto ani jeden.
-
no v tychto dnoch sa treba takymto centram vyhybar, resp. nemat nadej ze zaparkujete tam kde chcete. Lebo sak vianoce - pokoj, darceky a AROGANCIA. bez nej ani na sviatok.
Nema aupark tiez nejake tel.cislo, kam treba volat aby takehoto magora odtiahli alebo aby ho zavolali ? V poluse je nad dvoma zelenymi boxami tabula kam volat ak je miesto obsadene.
-
Recepcia/info centrum pri Mekaci... ale prd s tym urobia. Minule som si predlzoval parkovanie, a nejaky pan im tam ukazoval este aj fotky, ako v tom momente tam parkuje cierna Octavia a este cosi male. Vraj to vyhlasia, ale za ten cas co som sa tam este zdrzal (asi 40minut) rozhlas ani necekol. Rovnaky pristup v Bory Mall. Maju na haku.
-
Ano, ale co sa tyka vyhranenosti voci EV tak sme na tom podobne. Na viacerych rakuskych a nemeckych motoristickych FB strankach, ktore sa venuju hlaseniu hliadok, zapch a zverejnuju fotky zleho parkovanie (cez 2 boxy, v zakazoch, krivo atd) sa napriklad zleho parkovania na EV miestach zastavaju, argumentuju ze tam nie je ziadna oficialna znacka, smeju sa z toho a hovoria, ze by tam zaparkovali aj nabuduce. Takze s tou kulturou by som to az tak ruzovo nevidel Elektromobily su trnom v oku viacerym... aj ked nechapem preco. Ak je to zavist, ok, to je ludska vlastnost. Ale ak niekto nema rad EV len preto, ze to povazuje za blbost, predrazenu hracku a neviem co este, tak absolutne nechapem, preco venuju EV vobec nejaku pozornost. Nech sa venuju svojmu spalovaku...
-
-
Vcera som po dlhsej dobe bol nuteny pouzit tie “verejne” tesla wallboxy, kedze vsetky 4 miesta na nabijackach pre aupark partnerov boli zastavene spalovakmi! Omg unaveny som bol z cesty domov z hor 400 km s tromi polochorymi deckami, keby tam jeden z nich sa vtedy zjavil tak by som bol zly ako cert 😤 ale ine som chcel- tie tesla wallboxy idu zjavne vyrazne pomalsie ako tie kartove auparkove, v com je teda problem? Potreboval by som presny popis problemu- ak to teda niekto vie (@jux ?). Je to tych 16 vs 32A? Alebo nieco ine? Najneskor vo stvrtok budem s clovekom co to tam ma na starosti zo strany AP, uz som mu spominal ze ludia pisali ze je to spomalene, vravel mi aby som skusil zistit presny popis problemu. Vraj nebude problem to posunut dalej monterovi z tesly ktory zabezpecoval instalaciu ( resp z nejakej tesla partner montaznej firmy), aby to skusil poriesit..
Komentár
-
Idu len cca 16A, mam to odsledovane. Predtym isli 32A. Bude to jednoduche nastavenie wallboxu a staci pohnut nejakym cudlikom. Otazka je, ci to zvladne istic. Predtym zvladol. Teraz je tam naviac hromada vianocnej vyzdoby. Ale zas v lete ide klima, ktora si potiahne viac ako par LED svetielok, takze kapacitne by mali stihat. Otazne je, ci je to blokovane na 16A nedopatrenim alebo to Aupark obmedzil zamerne kvoli vysokym uctom.
-
No o uctoch to nebude, nemyslim si 😜 Tych par eur co to aupark stoji ich urcite nezabije, presne ako sme tu mali nedavno debatu, je to pre nich financne zandebatelna polozka ktora sa im hravo vrati v podobe potencionalnej novej klientely, ktora sa tam zastavi aj kvoli moznosti zdarma nabijania sa. Tiez si nemyslim ze by to malo mat suvis s kapacitou pripojky- ved to musi byt minimalny podiel z celkovej spotreby celeho AP. Posuniem info, uvidime ci sa nieco zadari..
-
-
Takze update- AP menil tesla wallboxy, od vtedy to ide pomalsie. Tesla ich poslala postou a montoval to evidente niekto kto sa uplne nevyzna. Moj znamy vie ze sa to vnutri “niekde” da prepnut, vraj od “16A az do 40A”. Hovoril to uz aj tomu monterovi, ale evidentne s tym nic nerobil. Zajtra sme sa dohodli ze to pojdeme spolu pozriet a ak to bude len otazka nejakeho prepinaca resp. niecoho podobne jednoducheho, tak to skusime spravit sami. Viete ma niekto navigovat resp dat mi navod (obrazok?) co vlastne mam hladat a co prepnut/zapnut/zapojit? Alebo chce sa s tym niekto dojst zajtra doobeda pohrat?😉
Komentár
-
Jasné, je to na strane 19 v manuáli: https://www.tesla.com/sites/default/...l-en-EU-v1.pdf
Môžem sa zastaviť ak treba, daj vedieť čas.
EDIT: Podstatné je, aby o tom vedel Aupark. Predsalen by som to bez ich vedomia neriešil, keďže ich treba otvoriť.
1 BildNaposledy upravené g211; 07-01-2019, 15:36.
Komentár
-
Predbehol si ma. Ale este doplnim k vykonu: Pre 10 tesla wallboxov natiahli dva nove privody 5x240mm2 z trafostanice auparku, takze problem vo vykone nemoze byt a vsetky wallboxy by mohli ist s rezervou na 22kW. Navyse 22kW (alebo viac) nabijacku ma len velmi malo EV, takze je prakticky nemozne aby bolo zo vsetkych odoberane 22kW. Skor by bolo podla mna potrebne, aby rozhadzali na wallboxoch fazy, aby vsetky nemali rovnaku prvu fazu, ktora sa pouziva pri jednofazovych nabijackach - spravidla 32A. Viem, ze pri tak velkom objekte ako je aupark to zrejme nezavazi, no keby som to navrhoval ja - urcite to rozhadzem. (mozno ich podcenujem a mozno to tak urobili)
-
g211 dik za manual, ten krok s otocnym prepinacom rotary switch je mi jasny- tam to proste nastavime na poziciu c. 8- 32A. Spravne? Takisto ten switch2 je zjavny ze ma byt UP, ale nerozumiem ako nastavit prepinac Switch1- tam sa pise o nejakom sposobe uzemnenia bud IT alebo TN/TT. Predpokladam ze to menit nebudeme, ale len tak pre zaujimavost by som chcel vediet co sa u nas pouziva?
P. S. Ideme to riesit s clovekom priamo z AP ( a reportuje rovno do FRA takze je dostatocne vysoko v hierarchii 😉), takze o tom naozaj AP vie..
jux co sa tyka tych faz, to asi zajtra riesit nebudeme, to uz je na nas velmi vysoka matika 😳
Hlboko sme sa zamysleli a dohodli sme sa ze to zvladneme sami, tak ked to totalne rozhasime dam vam vediet, a dohodneme sa kedy to niekto fundovany dojde opravit 😂
Ale ak bude mat niekto cestu okolo 9.30 a vie to nejako zmerat, resp porovnat ci to ide rychlejsie, tak sa zastavte..Naposledy upravené Komat44; 07-01-2019, 20:37.
-
Komentár