Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Mierová 19, Bratislava

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    Mierová 19, Bratislava

    Popis:
    AC: 2xTyp-2 22 kW
    GPS: 48.148985, 17.160817
    Platba: Spoplatnená
    Ováracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: VSE
    Email: e-mobility@vse.sk
    Tel:
    Webstranka: www.zelenabuducnost.sk
    Na mape:

    Foto:
    Click image for larger version  Name:	mirova19bratislava.jpg Views:	758 Size:	592.9 KB ID:	1568
    Toto je nabíjacia stanica v Mierová 19, Bratislava. Tu môžete zdieľať svoje skúsenosti (fotky, videa) s nabíjaním na tejto nabíjačke, prípadne napísať čo si myslíte, že je dôležité vedieť o tejto nabíjacej stanici. Je to prepojené s našou mapou nabíjacích staníc, na ktorej je odkaz k tomuto vláknu keď kliknete na "Webstranka". Viac info tu.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    #2
    Toto je fajn nabíjačka od VSE Košice pred budovou MH SR. Problémom tu môže byť, že niektorí smradľaví vodiči (benzín + nafta) obsadzujú miesta vyhradené pre elektromobily. Občas MP dá papuču týmto nespratníkom. Ak sú miesta obsadené, dá sa vyjsť na chodník a nabíjať odtiaľ.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      No papuca je onicom, lebo keby aj ten vodic chcel odist, tak nemoze, lebo ma papucu. Tu by to mali riesit otiahnutim vozidla. Jednoducho je to nerespektovanie vyhradeneho miesta ako pri ZTP a podobne a aj tam sa najdu blbci.
  • Vilo
    Member
    • Sep 2017
    • 129
    •   

    #3
    Dnes som navštívil túto nabíjaciu stanicu. Milujem tento typ, žiadne displeje, tlačítka - plug and charge... Jediná vec čo môže niekto vnímať ako nevýhodu je, že je nutné mať svoj kábel, ale ten so sebou stále nosím, tak pre mňa bez problému.

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #4
      Ludia poradte, dnes som tu na chvilu zastal, lebo mi hrozilo ze uz nedojem na Bajkalsku. Parkovala tu vsetkym znama cervena/bordova tesla a teda som sa pichol na druhu zasuvku. Za asi 10min co som tam stravil mi vsak vykon nabijanie ledva presiahol 1,0kw.
      Preco? Je mozne, ze ak ma (je to starsi model) tesla palubnu nabku 16 alebo az 22 (tusim to montovali), ze berie vsetok vykon ona? Ved v popise je ze ten stojan je 2x22.

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        nemal si pustene kurenie?

      • Juro
        Juro komentoval
        Upraviť komentár
        Tak niečo nebolo v poriadku. Mala by dávať 2x22.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        nie prisiel som s vypnuym vsetkm, kedze som bol fakt na hrane vypnutia (mam nastevenu rezervu 0, takze aj korytnackovy rezim viacmenej preskocim).
        Tesla tam samozrejme nemala majitela, ktovie ako to jemu frcalo a kolko nabil. Najblizsie ked pojdem okolo vyskusam znova.
        Takze mozme vylucit, ze by tesla brala vsetko alebo takmer vsetko ked je pripojena ?! Na DC, kde vedia ist subezne dve auta (a nie je to gridbooster), ten vykon rozdeluje.

      • Vilo
        Vilo komentoval
        Upraviť komentár
        Nemože to pri takomnízkom SoC ťahať tak málo neskôr to vyrastie na plný výkon? Ako dlho si tam bol? Len tých 10minút?

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        Vilo nie, tam by problem nemal byt. Uz viackrat som domov prisiel v podobnom stave a ked som napojil kabel, tak mi merac ukazoval hned napr 1950W pri fabrickom kabli. Doma ale mam aj 16A, takze cez 3000W tam je hned.
        Ano bol som len 10 min, nevidel som zmysel cakat viac ked to slo takto priserne pomaly. O kus dalej je Billa, ktoru som mal ako zalohu ale potiahol som este dalsich 500m az do roboty.

      • Vilo
        Vilo komentoval
        Upraviť komentár
        Tak potom neviem, je možné, že tam majú load balancing s tým, že to je v skutočnosti dvojzásuvka ale s maximálnym prúdom prívodu 32A (22kW).

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        no keby som bol hnusak, tak teslu vytiahnem a vyskusam to tak. Ale to sa nerobi, takze to zistime najblizsie nejak inak.
    • luboccc
      Junior Member
      • Jan 2016
      • 15

      #5
      Nabijam tam raz-dva krat za mesiac a nikdy som problem s nabijam nemal (vzdy som ale nabijal sam), mam ale odsledovane, ze prava zasuvka (vid hore na obrazku) je 32A a opacna je len 16A.
      A milan84 kludne bud hnusak, ale moc ti to nepomoze, kedze oba konektory su zamknute

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        je tam fakt takyto tech. rozdiel? Ta dnesna tesla bola napichnuta tak ako na fotke hore - pri tomto pohlade do praveho štekra, este som sa divil ze naco.
        Mam za to, ze tesla ma uzamknuty konektor na strane vozidla, ale tieto stlpiky ako riesia zamykanie konektora?
    • jeeff
      Member
      • Nov 2015
      • 192
      • lubos1519
      •   

      #6
      Ta cervena tesla je moja, nabijam tam, pretoze to mam pri praci a chodim tam cez cestu na obed do bezlepkovej restauracie. Rano tam auto necham a na obed ho berem, typicky jazdim SoC 30-90% takze od rana do obeda mam auto nabite. Zasuvka vpravo dava pre moju Teslu 11kW (pre mna 3x16A) zasuvka vlavo dava 5kW (pre mna tusim 3x7A), preto pouzivam zasuvku vpravo. Som tam tak 2x tyzdenne.

      Mna tiez hneva, ked tam pridem a v pravej zasuvke je napojene nejake PHEV ktore viem, ze netaha viac ako 3kW a obsadzuje tu dobru zasuvku... Ale je to verejna nabijacka, takze si nemame ako narokovat tu lepsiu. Skoda, ze na stlpiku o tom nie je info, aby to bolo jasne.

      Zial co sa stalo tebe je presne problem toho, ze do aut montuju 1F nabijacku, co tu uz bolo rozoberane, ze je pre europu nezmysel.

      V pripade krizoveho stavu napis spravu, viem vzdialene vypnut nabijanie a odlocknut kabel, skusim nan napisat aj cislo.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ahoj
        vdaka, ze si sa ozval. Na tu nabku som sa pripojil druhykrat za pol roka, takze sa neda povedat, ze by som ju vyuzival. Preto vdaka za ponuku, nech ta kontaktujem, ale ak beries 11kw, tak nie je problem v tvojom aute, resp. na tvojej strane zasuvky.
        Citam prvykrat taku info, ze je to rozdelene a je zakladny nedostatok, ze to tam prevadzkovatel nevie uviest !
        Mam tiez len Leafa s 3,6kw takze mi je jedno, na ktoru sa pripojim, ale vdaka tvojej info v pripade dalsich nabijani obsadim tu slabsiu.
        Jednofazova nabka ale neriesi problem, preco mi to islo len vykonom 1kw. AKo som pisal vyssie, vyskusam to inokedy s viac nabitym autom co to povie.

      • luboccc
        luboccc komentoval
        Upraviť komentár
        Jeeff a vzdy ti prava strana nabija lenv16A? ja tam zvyknem nabijat vecer resp.v noci a vzdy sla 32A, naposledy som nabijal pre cca mesiacom. Samozrejme mam dualcharger, ak ty nemas, tak je to potom jasne preco ta pusti len na 16A

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Ja mam len single charger, takze viac ako 11kW neviem ist. Prava zasuvka ide vzdy v pohode, lava ide tych max 5kw (cca 7-8A). Podla mna je to obmedzene na stlpiku, ide tam asi kabel ktory viac ako 40A neda (32A prava zasuvka + 8A lava zasuvka), alebo je tam taky hlavny istic niekde v budove.

        Ja uz nabijam len z pravej zasuvky, ale najblizsie pre istotu vyskusam znova aj tu lavu aj v case, ked tam budem sam a dam vediet.
    • jeeff
      Member
      • Nov 2015
      • 192
      • lubos1519
      •   

      #7
      Dnes rano som testoval obe zasuvky. Lava dava max 7A, na 3F teda 5kW. Ak mate len 1F nabijacku, tak cca 1,5kW. Prava dava 16A 3F, cize 11kW, neviem overit, ci dava viac, kedze mam 11kW nabijacku v aute.

      Komentár


      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        tak som z toho mimo. Ja sa tym fazam teda vobec nevyznam, ale preco ak je tam lava zasuvka na 5kw, nedava mi to co auto dokaze spracovat t.j. 3,6kw ? Doma mam v garazi predsa tiez jednu fazu a 16A zasuvku, ktora mi tak auto nabija pravidelne. Co ratam zle?
        toho 1,5kw sa blizi k cislam, ktore som tam videl v ten den. 0,9-1,4.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Je to jednoduche, lava zasuvka dava 227V (tak mi napatie odmerala Tesla), 7A, cize 227x7=1589 W na kazdej faze. Celkovo teda 1589x3=4767w, cize cca 5kW ako mi pisala tesla (kedze ma 3 fazovu nabijacku) a 1,5 kW ako pisalo auto tebe (kedze mas 1 fazovu nabijacku).

        Doma mas 16a na jednej faze, teda povedzme 240V x 16A = 3840W.

        S vyssim prudom rastie potreba hrubsieho vodica, preto na prenos vyssych prudov sa pouziva vyssie napatie (preto aj rozvody elektriny su 400 000 V alebo 22 000 V aby mohli byt tensie vodice). To je aj dovod prechodu Porsche na 800 V baterku, pretoze oproti Tesle dokazu cez rovnako hruby priemer kablu preniest dvojnasobny vykon.

      • Vilo
        Vilo komentoval
        Upraviť komentár
        Myslim, ze Porsche nema 800V baterku, oni maju 800V nabijaci system. Bezne dnesne EV maju napatie baterie cca okolo 300-400V a to zaroven limituje (okrem inych faktorov) ako rychlo sa bateria dokaze nabijat. Porsche ma pravdepodobne o dost viac ako 400V na baterii, ale zdaleka nie 800V, aby tam dokazali tlacit velke vykony.
        Ako napr. pri mobilnych telefonoch, tie maju vsetky 3,7V baterie (alebo 4,2V, podla toho ako to vyrobca uvedie, ale plus minus maju vsetky rovnake napatie). A ked sa mobil nabija z USB nabijacky, ktora je schopna dat aj 2A, telefon si cucne len mozno 1A (zalezi od viacerych faktorov, moze to byt viac alebo menej). Tym ze teraz mobily uz maju dost velke baterie, nabijacie casy sa predlzovali a tak vyrobcovia zacali robit rychlo nabijacky, ktore maju 5V a ked zdetekuju kompatibilny telefon, vedia zdvihnut napatie az na 12V, aby tiekol vyrazne vyssi prud do baterie a rychlejsie sa nabila (a opotrebovala )
        V principe o tom istom su tie 800V nabijacky, ktore zacina pouzivat VW group.
        Otazne je kolko takych nabijaciek bude po svete nainstalovanych, lebo tie nabijacky vedia dat 350kW, co je tak neskutocne vysoky vykon, ze len za pripojku od elektrarni bude clovek platit niekolko stovak eur mesacne (mozno viac), cize take nabijanie bude extremne drahe.
        Alternativa k tomu je obrovska bateria pri nabijacej stanici, ktora sa nabija zo siete napr. max. 50kW (staci relativne bezna pripojka, pripadne menej kW) a ked pride auto, cucne si na chvilku 350kW z tej baterie. Lenze pri vybijani a nabijani baterie vznikaju straty, ta baterie stoji peniaze, takze vo vysledku to bude aj tak drahe nabijanie.
        Viem si predstavit, ze take stanice by boli na dialniciach pre dlhe cesty. Ale ak ma clovek auto s dojazdom 500km (co mame za rohom), cesty do 1000km sa obidu aj s 100kW nabijackou, po 500km si oddychnut na 30 minut aj tak dobre padne a v destinacii pravdepodobne tiez stravim viac ako 30 minut, takze spat pojdem zas s plnou bateriou (alebo ak som na dovolenke, aj 1x16A zasuvka to poriesi).
        Heh, trosicku som sa asi nechal uniest.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        ale ked lava zasuvka ma 227V (co je to iste ako mame vsetci doma), tak potom ma slaby istic namiesto aspon 16A co je domaci standard? Lebo v tom pripade je tato zasuvka uplne nepozitelna pre majitelov lacnejsich elektromobilov. S vykonom okolo a tesne nad 1kw sa dostavame do rovnice, kedy by som slapanim na bicykli dobijal rychlejsie
        No zajtra budem v BA, ak sa mi podari zastavim sa tam a obe "zmeram" cez Leaf Spy.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Nemas pravdu, porsche ma skutocne bateriu v 800V konfiguracii. Teoreticky by sa dala prepinat z 2xparalel na 400V na pohon na 2xseriovo na 800V nabijanie ale co viem to tak nie je.

        Lipol bateria ma max 4,2V (robia sa aj hv ktore maju 4,35V), 3,8V je storage napatie, 3,3V je odporucane minimalne. Zvysenie napatia pri rychlo nabijacke je zase len kvoli hrubke kabla, nabijacka nie je to v zasuvke, to je len zdroj napatia. Nabijacka je v telefone ako dc-dc konvertor a ta z toho spravi potrebne napatie pre bateriu (cize tych 4,2V). Neviem o telefone, ktory by mal viac clankov baterie, notebook ma typicky viac clankov, takze sa moze nabijat aj vyssim napatim (ak ma clanky seriovo).

      • Vilo
        Vilo komentoval
        Upraviť komentár
        jeeff Tak som si to nastudoval podrobnejsie a mas pravdu, maju tam 800V bateriu a CCS2 ide do 1000V, takze aj pri takmer plne nabitej baterii je tam rozdiel 200V, co da cca 300kW. (ked ma bateria 800V - nabita)
        Znamena to, ze sa to auto neda nabit na CCS1 nabijacke, ktora ide iba do 500V? Alebo to maju nejako vymyslene?

        Mas pravdu, ze v telefone je DC-DC menic a to co volame nabijacka je len zdroj. Lenze ten DC-DC menic dokaze len znizovat napatie a tym riadi nabijanie. A taketo DC-DC menice maju obvykle nejake minimalne napatie medzi vstupom a vystupom, ak je to napr. 0,5V, ten DC-DC menic nie je pri 5V USB napati schopny dat baterke viac ako 4,5V a to obmedzuje aky prud moze do baterky ist.
        Preto vyrobcovia pristupili k tym nabijackam co idu do 12V. Pre nich by bolo jednoduchsie dat tam kratsie alebo hrubsie kable ako vymyslat elektroniku, ktora si musi dat pozor aby nemala viac ako 5V na vystupe, ked je pripojeny nekompatibilny telefon.

      • jeeff
        jeeff komentoval
        Upraviť komentár
        Stojim si za svojim, zvysovanie napatia je jednoznacne kvoli hrubke kabla. Tak aj v pripade telefonov a tak aj v pripade CCS 2.0. Bolo by predsa jednoduchsie spravit pre USB nabijacku s vyssim prudom, to sa ale neda spravit kvoli standardu (konektory, nevies vopred aky mas kabel...), preto sa preslo na vyssie napatie. To iste plati aj pre CCS 2.0. A rovnako, ked mas v aute 800V bateriu mozes mat tensie kable k motorom atd.

        Co sa tyka Mierovej a preco je lavy obmedzeny na 7A to moze mat tiez dovod v kabli. Predpokladam, ze k stpliku ide jeden kabel, ak tam je lava 7A, prava 32A, tak moze byt dimenzovany a isteny na 40A. Stplik niekto nastavil tak, ze vpravo da 32A a v lavo 7A a tak problem vyriesil.

      • Vilo
        Vilo komentoval
        Upraviť komentár
        jeeff Mas pravo na svoj nazor.
        Hrubka kabla je len jeden z faktorov. USB nabijacky s vacsim prudom existuju, ale z dovodov ktore som uviedol, s takou nabijackou telefon rychlejsie nenabijes.
        To ze vopred nevies aky hruby kabel mas je poriesene v standarde nabijania, zariadenia si to medzi sebou signalizuju. Vyssie napatie tento problem vobec neriesi, kedze kabel na vyssie napatie musi mat lepsiu izolaciu.
        Tensie kable nie su primarnym dovodom pre vyssie napatie. Vyssi prenasany vykon je primarnym dovodom pre vyssie napatie.
    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      #8
      Pôvodne zverejnené od jeeff Pozrieť príspevky
      Dnes rano som testoval obe zasuvky. Lava dava max 7A, na 3F teda 5kW. Ak mate len 1F nabijacku, tak cca 1,5kW. Prava dava 16A 3F, cize 11kW, neviem overit, ci dava viac, kedze mam 11kW nabijacku v aute.
      Nedávno som nabíjal na pravej a tam je 32A ešte stále. Voľakedy obe strany dávali 32A. Najskôr to bude nejaká porucha a malo by sa im to nahlásiť.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #9
        dnes som mal cas, tak som sa tam stavil. z pohladu od ulice LAVA zasuvka v mojom aute 1,3-1,5kw, PRAVA 2,7-3,5kw.
        Divne mi bolo, ze to strasne skakalo na oboch bez toho aby som tahal popri tom kurenie, alebo cokolvek ine. Doma, ked nabijam 16A kablom, tak mi to drzi stabilne 3,2-3,3kw ( ku koncu samozrejme znizuje).
        Ozvem sa do VSE, ci vedia ze je to porucha, alebo je to nejaky kompromis pri kabli, resp. isticoch?!

        Komentár


        • Juro
          Juro komentoval
          Upraviť komentár
          Možno by nebolo od veci keby sme si každý do podpisu dali aké auto používame, akú má batériu a akú má palubnú nabíjačku.

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Juro niektori sa uz pozname, lebo sme tu denne, ale suhlasim a uz som si to tam napisal. Ked kliknete na moj profil, tak by sa to malo objavit pod menom a obrazkom.

        • nemo
          nemo komentoval
          Upraviť komentár
          Juro nedalo by sa to dat do profilu tak, aby sa pod avatarom zobrazovali tieto informacie vo forme malych ikoniek? Aby to bolo hned viditelne bez klikania na profil. Alebo mozno len pridat len jednu ikonku pod avatar a pri hover mysou zobrazit tieto info v bubinke?

        • Juro
          Juro komentoval
          Upraviť komentár
          Je aj v profile aj pod avatarom. Tu téma: https://teslaclub.sk/forum/všeobecné...stránku/32389

        • 1fisker
          1fisker komentoval
          Upraviť komentár
          Ja by som radšej do VSE nič nepísal. Zbytočne ich upozorňujeme, že nabíjanie je u nich stále ešte zadarmo .

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          1fisker chapem ta, ale v mojom pripade je ta zasuvka s vykonom 1,4kw na dve veci to si radsej poziadam o zasuvku v stanku cez cestu. Ak to ma fungovat, nech to opravia AK TO JE PORUCHA. Ked nie, nebolo by zle oznacit obe zasuvky.
      • Peto02
        Member
        • Mar 2016
        • 86
        • peter83511
        •   

        #10
        Vcera som cez obed vyskusal tuto nabijacku. Ked som isiel rano o 9tej okolo tak na pravej strane bol napojeny cerveny Prius PHEV. Ked som tam prisiel po 11. tak tam stale bol, takze som sa napojil na lavu stranu a viac ako 8A som nemohol nastavit, teda 6kW. Ked som pred 1. odchadzal tak ten Prius tam stale bol, takze asi nejaky miestny...
        Chcel som vyskusat aj pravu stranu (odpojit ten Prius), ale radsej som to nechal tak... snad teda nabuduce, ked nebude obsadena ;-)

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Peto02 neparkoval si vcera nahodou aj pri bytovkach oproti sherlock jedalni? videl som tam modru trojku, este BL znacku.
          VSE ci komu to teda patri kasle asbolutne na nejake podnety obcanov. Od ich reakcie, ze to preveria sa nic nezmenilo. Asi si dam tu namahu a napisem im znova.
          Cerveny prius tam parkuje pravidlne a dlho. Ked ho tam zbadas, mozes sa rovno otocit. Ktovie, ci aj on ma odsledovane, ze jedna zasuvka dava viac ako druha.

        • Peto02
          Peto02 komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 tam ja cely zivot byvam :-)

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          3 x 8A = 5520 W = (zaokrúhlené na celé) 6 kW

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          V auparku BA byva takmer 250V, ak je to aj tam blizko trafacky, tak kludne aj bez zaokruhlenia... 3x8x250 = rovnych 6kW :-))) Doma mam 240 az 243... asi 500m od trafacky.
      • pile_of_salt
        Member
        • Sep 2019
        • 65
        • lucia76891
        •   

        #11
        Prednedavnom som si vsimol, ze tato nabijacka prebehla rekonstrukciou. Viete niekto podat aktualizovane informacie o tom, ze ci je to stale nabijacia stanicka, kde sa da nabijat zadarmo? Dakujem.

        Komentár

        • Vilo
          Member
          • Sep 2017
          • 129
          •   

          #12
          Bol som na nej pred týždňom, šla bez problémov - pichol som a šla na plných 11kW čo moje auto vie cucnúť.

          Komentár

          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 853
            •   

            #13
            ja som tam bol 11.1 a davala po starom-jedna zasuvka menej, druha viac. Kedy prebehle aka rekonstrukcia?

            Komentár

            • Vilo
              Member
              • Sep 2017
              • 129
              •   

              #14
              Tiež som žiadne známky rekonštrukcie nevidel.

              Komentár

              • pile_of_salt
                Member
                • Sep 2019
                • 65
                • lucia76891
                •   

                #15
                Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20200217_154120.jpg
Videní:	1025
Veľkosť:203,5 KB
ID:	50838 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20200217_154128.jpg
Videní:	932
Veľkosť:193,9 KB
ID:	50839 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	20200217_154111.jpg
Videní:	930
Veľkosť:184,7 KB
ID:	50840

                Komentár

                Pracuje...
                X