Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Hotel Gbelany

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Juro
    Administrator
    Gold Member
    • Mar 2014
    • 2208
    • juraj1702
    •   

    Hotel Gbelany

    Hlavná 140, Gbeľany
    Popis:
    AC: 1xTyp-2, 22 kW - Tesla Universal wallbox, 1xTyp-2, 22 kW - Tesla Dedicated wallbox,
    GPS: 49.214459, 18.848294
    Platba: Zdarma, len pre zákazníkov.
    Ováracia doba: 24/7
    Prevádzkovateľ: www.chateaugbelany.com
    Email:
    Tel:
    Webstranka: www.chateaugbelany.com
    Na mape:

    Foto: Click image for larger version  Name:	hotelgbelany.jpg Views:	1 Size:	386.0 KB ID:	11036
    Toto je nabíjacia stanica Hotel Gbelany. Tu môžete zdieľať svoje skúsenosti (fotky, videa) s nabíjaním na tejto nabíjačke, prípadne napísať čo si myslíte, že je dôležité vedieť o tejto nabíjacej stanici. Je to prepojené s našou mapou nabíjacích staníc, na ktorej je odkaz k tomuto vláknu keď kliknete na "Odkaz na fórum". Viac info tu.
    Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
    Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.
  • Marekk
    Member
    • Feb 2015
    • 83

    #2
    Platba: Zdarma, len pre zákazníkov. Ak dobre viem nabijanie na destination nabijackach nieje podmiene ubytovanim, alebo sa mylim ?

    Komentár

    • Juro
      Administrator
      Gold Member
      • Mar 2014
      • 2208
      • juraj1702
      •   

      #3
      Zákazník je aj ten čo sa naje v reštaurácií, pôjde do wellness. Nie je to pre tých čo si len dajú nabíjať a nič u nich neminú, alebo len budú cucať citrónovú vodu.
      Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
      Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

      Komentár

      • Juro
        Administrator
        Gold Member
        • Mar 2014
        • 2208
        • juraj1702
        •   

        #4
        Miesto bolo pred pár dňami schválené a upravené pre program "Destination Charging". Na mape by sa malo zjaviť vraj do konca marca.
        . Click image for larger version  Name:	image_2397.jpg Views:	1 Size:	415.0 KB ID:	13691
        Ako zdieľať odkazy na príspevky, Ako pridať obrázok, Ochranná fólia Xpel Ultimate
        Moje príspevky sú mojim duševným vlastníctvom chránené autorskými právami a NESMÚ byť použité/citované mimo teslaclub.sk bez môjho súhlasu.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Gratulujem. Mam jednu technicku otazku - mas tie dva boxy navzajom prepojene na load sharing? Alebo je kazdy schopny davat plnych 3X32A a nepotrebujes to? Zaujima ma prave ten load sharing.

        • Juro
          Juro komentoval
          Upraviť komentár
          No ja som im povedal nech dajú na každú plných 3X32A. Ale neviem isto či to tak je spravené.
      • jux
        jux
        Senior Member
        • Apr 2015
        • 1378
        •      

        #5
        Pozeral som, ako funguje load sharing (rozdelenie zataze) ak su viacere (max. 4) tesla wallboxy spojene riadiacimi vodicmi. Vyzera to tak, ze vsetky spolu maju vykon 22kW (alebo menej - tolko, kolko sa na mastri nastavi) a master najprv berie vsetko co k nemu napojene auto chce a ostatne podradene (slave 1 az 3) wallboxy dostanu len to co master nepotrebuje. Postupne sa tak nabiju vsetky pripojene auta.
        Je to fajn do garaze s viacerymi teslami, ked je v noci dost casu, ale na nabijanie v restauracii je to zle, auto co sa zapoji na slave moze byt zapojene aj niekolko hodin a nenabije nic, ked si vsetko zoberie auto zapojene na master. Takze dufajme, ze vyssie su oba wallboxy zapojene bez load sharingu, t.j. kazdy osobitne.

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Súhlasím, že load sharing v reštaurácií je blbosť.
          Môžem poznať zdroj vašej informácie o sharing? Ďakujem.
          Zaujima má to preto, že mám HPWC doma a chcem ho riadiť ako slave cez RS485 rozhranie, čo je protokol na tých kontaktoch pre riadenie sharingu.

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          pozeral som len instalacny manual na
          https://www.tesla.com/sites/default/...f?201612081439
          a nieco je popisane na TMC - pozri: "New Wall Connector load sharing protocol". Skusali analyzovat komunikaciu a spekulovali, ze je to zrejme mudrejsie a prideluje vykon podla nabitia jednotlivych aut... Necital som to zatial vsetko...
          RS485 to asi nebude, RS485 je dvojvodicova zbernica na ktoru sa kazdy modul pripaja. Tesla wallboxy sa prepajaju vzdy dva jednym dvojvodicom a dalsi sa pripaja na ine svorky. Wallbox ma dve svorky in a ine dve out - vid zapojenie v navode.
          Naposledy upravené jux; 31-03-2017, 17:00.

        • Juraj Hotovy
          Juraj Hotovy komentoval
          Upraviť komentár
          Kedze v oficialnom manuali pre Tesla Wall Connector nie je Load sharing popisany, pozeral som americke fora a zistil som, ze by to malo fungovat nasledovne:
           
          Tesla Wall Connector - load sharing:
          - nie je vobec rozhodujuce ci auto je pripojene na Master alebo Slave nabijacku
          - fungovat by to malo takto (pisem pre pripad, ze v garazi je k dispozicii vykon 3x16A 11kW):
          1. pripojene auto1 +spustene nabijanie:
          11kW (resp. podla prudoveho nastavenia cez appku) ide do auta1

          2. pripojene auto1 a auto2 +spustene nabijanie na oboch autach:
          vykon sa rozdeli pre obe auta automaticky tak, aby nabijanie oboch aut skoncilo v rovnakom case

          3. pripojene auto1 a auto2 +spustene nabijanie len na aute2:
          ak sa manualne ukonci*/odlozi** nabijanie na aute1, tak celych 11kW je presmerovanych na nabijanie auta2

          *kedy ma skoncit nabijanie auta1 sa nastavi cielovym stavom nabitia baterie cez appku auta1
          **odlozenie nabijania auta1 sa da nastavit casovacom nabijania v appke auta1


          Prosim, ak mate ine skusenosti/poznatky, tak ma prosim opravte. Dakujem.

          @Jiri GrandPa: Teraz som cital, ze ste sa v 2017 snazili vyvinut riesenie pre vyuzitie nadbytkov z domacej FV na EV nabijanie cez HPWC. Podarilo sa? Snazili ste sa o podobny algoritmus ako ma Zappi...teda vyhodnocovanie na baze priemeru hodnot exportu/importu zo/do siete v 15min. intervaloch (meranie prudovou sondou)?
          Naposledy upravené Juraj Hotovy; 05-04-2019, 23:18.
      • René Hubinský
        Junior Member
        • Aug 2018
        • 6

        #6
        Na mape je chybne uvedené 1x 22kW. V skutočnosti sú tam 2 Wallboxy, 1x pre Teslu a 1x univerzálny Typ 2

        Komentár

        Pracuje...
        X