Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Plug-and-charge

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • PeeKay
    Junior Member
    • Jan 2019
    • 10
    •   

    Plug-and-charge

    Síce je toto pre Tesla komunitu OT ale pre zbytok sveta je to celkom zaujímavá záležitosť. Uvidíme, či sa to chytí alebo budeme ďalších 20 rokov frčať na rôznych "proximity" technológiách typu RFID alebo bluetooth pre identifikáciu na nabíjacej stanici. Nejaký plug-and-charge pilot pripravuje Efacec https://www.electrichybridvehicletec...-for-2020.html
    V tejto súvislosti by ma zaujímalo aké vôbec autá momentálne plug-and-charge podporujú. Hodne ich už má CCS, ktorý používa ISO15118 definujúci o.i. aj plug-and-charge funkcionalitu. Otázne ako je to s implementáciou v autách...
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #2
    Je sice pravda, ze tesly maju svoj nabijaci svet Superchargerov, no snaha o nejake univerzalne riesenie nie je pre Tesly OT. Tesly mozu nabijat aj vsade tam, kde ostatne auta s CCS. TM3 ma plnohodnotne CCS a TMS/X si mozu dokupit retrofit na CCS. Starsie S/X sice potrebuju aj hardverovu upravu, k novsim staci dokupit len adapter z tesla typ2 na CCS.
    • Model S/X manufactured after May 1, 2019 - €170 for adapter to CCS
    • Model S/X manufactured before May 1, 2019 - €500 retrofit in service (including adapter)
    • Model 3: adapter not needed

    Komentár

    • jeeff
      Member
      • Nov 2015
      • 192
      • lubos1519
      •   

      #3
      Sucastou CCS 2.0 specifikacie je aj plug and charge a aj load balancing. Problem je v tom, ze platenie musi implementovat automobilka a ako vieme, automobilkam sa do toho prilis nechce. Zaroven si myslim, ze ani prevadzkovatelia (ZSE, Greenway) na to nie su pripraveny.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Combined_Charging_System
      Load balancing

      CCS differentiates between two methods of load balancing.
      • Reactive load balancing allows changing the energy flow from EVSE to EV instantaneously to a specific limit.
      • Scheduled load balancing supports reactive load balancing and additionally a planning of the energy flow from EVSE to EV with e.g. different power limits and cost indicators over time. It may for example be used to optimize energy distribution in a smart grid.
      Charging authorization modes

      For charge authorization, generally two approaches are foreseen.
      • With "plug and charge", the user plugs in their vehicle and an automated authentication and authorization process is started without any further user interaction. Payment is performed automatically.
      • With "external payment", the user has to identify with an RFID card at the terminal, or conduct a payment with a payment card, before they can proceed with charging.

      Komentár

      Pracuje...
      X