Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Ultrarýchla nabíjačka zvnútra

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    Ultrarýchla nabíjačka zvnútra

    Poučné video aj s technickými detailami z Vystrkova eon
    [priezvisko]@me.com
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #2
    Nechapem, preco pri kratkodobo 175kW a potom 150kW potrebuju aktivne chladit kabel. Tesla SC pri145kW funguje s pasivnym kablom. Cena nabijacky s aktivne chladenym kablom bude vyssia, aj tepelne straty nabijacky budu vecsie.


    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Na 500A by ten kábel bez chladenia bol slušne hrubý. SC má síce bez chladenia ale ten kábel má polovičnú dĺžku. Tento má tak 3 metry a v zime by to bol slušný zápas ho natiahnuť. Myslím, že všetky nabíjačky na tých 150kW majú aktívne chladenie.
      Mimochodom chladenie kábla olejom nie je nič nové, takto sa chladia röntgenky CT prístrojov už roky, takže toto je technicky veľmi dobre zvládnuté (už).

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ten hluk cerpadla vo videu mi nepripada dobre technicky zvladnute.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Asi to bude tým, ze to nie je lekársky prístroj .

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      O chladení hovorí, že je to komfortnejšie ako mať hrubý nechladený a navyše je to bezpečnejšie kvôli zlodejom, lebo medený s hrúbkou takou aby nebol chladený, je nebezpečné nechať len tak voľne.

    • PeeKay
      PeeKay komentoval
      Upraviť komentár
      Ta stanica je dimenzovaná na 350kW, len tam momentálne nedali všetky usmerňovače (polovicu).

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ak by ta nabijacka bola na 350kW tak by taky vykon mala zrejme pri 800V a na to staci rovnaky kabel ako na 175kW pri 400V. Kable musia byt dimenzovane podla prudu. Pri dvojnasobnom vykone danom dvojnasobnym napetim je prud rovnaky..
Pracuje...
X