Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nabíjanie v HU a Chorvátsku v lete 2019

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1316
    •   

    Nabíjanie v HU a Chorvátsku v lete 2019

    Vyskúšal som aj tento rok, tak sa nebojte a všetci elektromobilom k moru. Nabíjačiek husto pomaly ako u nás.
    Letný čas dovoleniek je otvorenou výzvou aj pre majiteľov ne-Tesla elektromobilov ako sa „na elektrinu“ dopraviť k najobľúbenejšiemu moru Slovákov, do Chorvátska. My sme túto cestu absolvovali aj tento rok a podelíme sa s Vami o skúsenosti s nabíjacou sieťou a optimálnou trasou. Plánovanie cesty Pred samotnou cestou je potrebné sa rozhodnúť pre výber trasy …
    [priezvisko]@me.com
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    #2
    Pekny sumar. Tym co chodia do Chorvatska velmi pomoze. Ale ten zaver s dlzkou cesty spalovaku je trosku zavadzajuci. Kona dala tych 750km z NM na Vir za 11 hodin. Pri spalovaku pises o hodinu menej. Ked sme este davnejsie chodili do Chorvatska tak sme mali take stale miesto v Omiši co je z BA cca 780km. Opakovane sme to davali za 8:30 s dvoma 15 min prestavkami na nocnu kavu a cik pauzu plus sikovne ranajky. Co je 8:30 vs 11:00 - rozdiel 2 a pol hodiny. To bol taky nas casovy benchmark ktorym sme planovali odjazd aj prijazd. Rychlost bezpecna v medziach zakona (max 10kmh prekrocenie podla rychlomera). Dva krat sa mi podarilo dojst za cca 7:20 ale to bolo opacnym smerom cestou na SK. Prespal som poobedie na plazi a vecer som bol culy ako vevericka. Cesta bola uplne prazdna a isiel som “trosku” sviznejsie (160-170 dialnica, okreska 100, obce predpisovo 50). Bol to nemecky diesel 3 liter so 75 litrovou nadrzou tak tankovat nebolo treba. Dojazd to malo 850-1100km podla tazkej nohy. Ale to som mal par rokov menej teraz by som to uz bez prestavky nedal Ale do 9 hodin uplne komfortne aj s prestavkami a zakonnymi rychlostami. Co stale znamena ze aj long-range EV potrebuje cca 25-30% viac casu. Pri tych malych <40kWh to bude este priepastnejsie. EV bude proste vzdy vyzadovat vyssiu mieru trpezlivosti a viacej casu.

    Komentár


    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Presne tak, ved spalovak predsa nepojde tu trasu co tam dal na mape, ale hned po dialnici ako sa da, z Noveho Mesta na Vir, to je kolo Balatonu to pise bez prevadzky (co v noci viac menej plati) 7 hod 45 minut... oproti 10 hod co je cesta ktorou isiel. Neriesim prestavky oddych, to kazdy ma individualne, takze asi relevatny udaj je ktory ukaze Google... a ten rozdiel je znacny. Tak ako pises stale je to 25-30% casu, ale hlavne bez akehokolvek problemu nieco hladat a riesit

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Zase EV ta donuti zastavit a realne si poobzerat krajinu cez ktoru ides. Spalovakom to prefrcis a ani nevies kadial si isiel a co bolo cestou Ja som uz vdaka EV objavil kopec zaujimavych miest o ktorych som predtym nevedel. Povedal by som ze oba sposoby dopravy maju svoje vyhody

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo mas pravdu, je to o tom ci cesta je ciel, alebo proste sa chcem dostat co najskor do ciela. Preto mam oba typy aut. Myslim ze este velmi vela rokov to bude najlepsie mat kombinovane.
Pracuje...
X