Vyskúšal som aj tento rok, tak sa nebojte a všetci elektromobilom k moru. Nabíjačiek husto pomaly ako u nás.
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Nabíjanie v HU a Chorvátsku v lete 2019
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
Nabíjanie v HU a Chorvátsku v lete 2019
Letný čas dovoleniek je otvorenou výzvou aj pre majiteľov ne-Tesla elektromobilov ako sa „na elektrinu“ dopraviť k najobľúbenejšiemu moru Slovákov, do Chorvátska. My sme túto cestu absolvovali aj tento rok a podelíme sa s Vami o skúsenosti s nabíjacou sieťou a optimálnou trasou. Plánovanie cesty Pred samotnou cestou je potrebné sa rozhodnúť pre výber trasy …[priezvisko]@me.comTagy: -
- Likes 3
-
Pekny sumar. Tym co chodia do Chorvatska velmi pomoze. Ale ten zaver s dlzkou cesty spalovaku je trosku zavadzajuci. Kona dala tych 750km z NM na Vir za 11 hodin. Pri spalovaku pises o hodinu menej. Ked sme este davnejsie chodili do Chorvatska tak sme mali take stale miesto v Omiši co je z BA cca 780km. Opakovane sme to davali za 8:30 s dvoma 15 min prestavkami na nocnu kavu a cik pauzu plus sikovne ranajky. Co je 8:30 vs 11:00 - rozdiel 2 a pol hodiny. To bol taky nas casovy benchmark ktorym sme planovali odjazd aj prijazd. Rychlost bezpecna v medziach zakona (max 10kmh prekrocenie podla rychlomera). Dva krat sa mi podarilo dojst za cca 7:20 ale to bolo opacnym smerom cestou na SK. Prespal som poobedie na plazi a vecer som bol culy ako vevericka. Cesta bola uplne prazdna a isiel som “trosku” sviznejsie (160-170 dialnica, okreska 100, obce predpisovo 50). Bol to nemecky diesel 3 liter so 75 litrovou nadrzou tak tankovat nebolo treba. Dojazd to malo 850-1100km podla tazkej nohy. Ale to som mal par rokov menej teraz by som to uz bez prestavky nedal Ale do 9 hodin uplne komfortne aj s prestavkami a zakonnymi rychlostami. Co stale znamena ze aj long-range EV potrebuje cca 25-30% viac casu. Pri tych malych <40kWh to bude este priepastnejsie. EV bude proste vzdy vyzadovat vyssiu mieru trpezlivosti a viacej casu.
-
Presne tak, ved spalovak predsa nepojde tu trasu co tam dal na mape, ale hned po dialnici ako sa da, z Noveho Mesta na Vir, to je kolo Balatonu to pise bez prevadzky (co v noci viac menej plati) 7 hod 45 minut... oproti 10 hod co je cesta ktorou isiel. Neriesim prestavky oddych, to kazdy ma individualne, takze asi relevatny udaj je ktory ukaze Google... a ten rozdiel je znacny. Tak ako pises stale je to 25-30% casu, ale hlavne bez akehokolvek problemu nieco hladat a riesit
-
Zase EV ta donuti zastavit a realne si poobzerat krajinu cez ktoru ides. Spalovakom to prefrcis a ani nevies kadial si isiel a co bolo cestou Ja som uz vdaka EV objavil kopec zaujimavych miest o ktorych som predtym nevedel. Povedal by som ze oba sposoby dopravy maju svoje vyhody
-
Komentár