Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

e-bike DIY

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    e-bike DIY

    Zdravim pani,

    Planujem svoj dalsi elektrobicykel, moj stary (ktori niektori aj vyskusali na stertku) uz ma toho dost, motor hrkoce, huci chodim s tym do servisu ako na klavir a nakupujem kazdy mesiac retaze a kazdy druhy kazetu, hold nebol to bike stavany na 500W od motora a 150W odo mna, 100 km denne.

    Chcem nieco pohodlne, nacom sa mozem aj len povozit, zobrat dceru vo voziku na vylet, aj si dobre zasportovat.
    Taky moj prvy nastrel by bol 26'' Fat Bike s 1.5-2 kW motorm v prednom kolese - aby netrpela cela pohonna sustava vykonom motora, ale prenasal sa vykon priamo na cestu a slapal som do pedalov len ja - a velke koleso absorbuje narazy ktore by mohli motor poskodit. Tak isto plati motto, cim jednoduchsie tym lepsie.

    Bike :
    https://www.kupsito.sk/i/8306763586/...arny_26x4.0_19
    Motor:
    https://www.ebay.com/itm/20-24-26-in...lhKCE-N_0GuyCA

    Bateria je trochu problem, ku tej zostave je len max 750 Wh a nabjijaci prud max 5A - to na rekuperaciu nestaci.
    Tato vyzera fajn, nabijaci prud je 8A, s tym sa uz da celkom dobre aj rekupoverovat, a dojazd tiez potesi.

    https://ebikers.eu/en_GB/p/Battery-G...y-20%2C3-Ah/77
    https://ebikers.eu/en_GB/p/Rapid-bag...-controller/58

    Len netusim ci to sam zvladnem / bateriu na motor pripojim, ma niekto skusenosti / ochotu poradit alebo nebodaj aj bicykel prestavat?
    Viac ako 2000 eur za to dat nechcem a tie orig. elektrobicykle maju vsetky motor v strede - drahy a casty servis a vykon tiez nie je nic moc, a stoja 3x tolko
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #2
    Ja by som porozmýšľal o voľbe rámu - Fat Bike. A tiež by som porozmýšľal o zadnom náhone, nie prednom. Vozil si sa už na bicykli s týmito dvoma vecami ?
    Ja som sa vozil na 2kW Fat Biku so zadným náhonom a tiež na originálnom Peugeot eBiku s predným náhonom. Obidve veci by som zamietol ako nevýhodné na bicykel.

    Hlavné nevýhody:
    Fatbike nenahradí pruženie. Keď pneu podhustíš, nedá sa poriadne točiť, keď nahustíš normálne je to strašne udrncané. Fat Bike je jednoúčelový stroj na sneh alebo piesok. A to už nehovorím o potrebe výkonu, ktorý sa zbytočne spáli na väčší odpor (asi tak ako dávajú zmysel ťažke SUV ako elektromobily)
    Predný náhon ma zhadzoval. Síce senzor na pedáloch vedel kedy pedálujem ale je tam nejaké oneskorenie a keď bolo na ceste trocha štrku alebo nebodaj popršané a farba na prechode, bolo to vyslovene nebezpečné.

    Ak nechceš drať prevody, čo je pri stredovom eBiku pravda, daj si klasický zadný hub. Prevody zaťažuješ len svojim pedálovaním.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Vdaka za tipy.
      Nebolo to drncanie sposobene nevhodnym plastom / dezenom? Isto by som tam dal nejake slicky / cestne plaste.
      Predny nahon viem ze bude tazsi na ovladanie, siel by som asi len sposobom napr, 40 km/h tempomat a dopomahal by som motoru slapanim, senzory do pedalov v podstate ani mat nemusim.
      Premyslal som aj nad zadnym nahonom, ale to bude pre mna jednak tazsie spravit a jednak nebude to aj tak tocit kazetou / retazkou a zbtocne opotrebovavat vsetko okolo toho?
      Naposledy upravené Teq; 21-07-2019, 14:44.

    • Peterka
      Peterka komentoval
      Upraviť komentár
      Na stretku v TT Maco7 hovoril, ze si sam postavil ebike, vyraba aj akumulatory, skus napisat jemu.
  • jeeff
    Member
    • Nov 2015
    • 192
    • lubos1519
    •   

    #3
    Ja mam skladaci fatbike od Sondors.com:
    https://sondors.com/pages/sondors-fold-xs-europe
    este bez odpruzenej prednej vidlice (tu zacali robit az neskor). Bike sa paradne zmesti do S, bud nastojato ked vyberem horne plato kufra, alebo aj nalezato smerom dozadu. Bez motora je to na smrtaka, lebo to kladie brutal odpor. S motorom je to uplna pohoda. Aktualna verzia s odpruzenou prednou vidlicou musi byt uplne paradna.

    Jazdim na tom v okoli, ci uz po lesoch, alebo aj po cyklo chodnikoch, dojazd okolo 50km (povedzme ze hlavne rovina a max na 1 asistencia) + ho vozim na dovolenku do chorvatska, tam je to na strku super.

    Motor je v zadnom kolese, v prednom by to presmykovalo / bolo by to zle. Oficialne je to 250w, motor je ale len preznaceny 350w a v spickach ukazuje okolo 550w. Vymena regulatora pomoze zvysit vykon, mne to ale nebolo treba, na 5 asisencii to taha samo aj prudky kopec. Na zadnom kolese je aj prehadzovacka.

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_4429 2.JPG
Videní:	1014
Veľkosť:152,2 KB
ID:	39872
    Pripojené súbory

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      a co hovoris na cestovanie po asfalte, je to pohodlne? ako casto musis servisovat pohonnu sustavu

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Na co su dobre tie hrube kolesa. Nestacilo by klasicke koleso co je na horskych bicykloch?

    • jeeff
      jeeff komentoval
      Upraviť komentár
      Po asfalte je to v pohode, tam nie je problem, je to pohodlna cesta. Len rataj ze odpor pneu je vacsi ako bezny bike.

      Na fore sondorsforum.com je viac ludi co maju prezute cestne plaste. Servis som nejaky zasadny este nerobil, mam nejakych 1300km, jedine co som znicil bolo lozisko na pedaloch, bike je tazky a ked skaces z obrubnika alebo niekde v terene a stojis na pedaloch tak poskodis gulicky a potom pri tahani citis ako seka lozisko.

      A preco FAT bike a nie obycajny horsky? Lebo sa mi FAT bike proste paci :-)

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      fat bike preto lebo tie sloveske cesty su fakt katastrofalne a bike dostava na tych tankodromoch zabrat...mam teraz 28'' cross bike, na ktorom musim mat ochranu proti defektom v gumach (lebo inac defekt kazdy druhy den) a tie supy co dostava uz len pri 30 km/h su fakt brutal. Vazim 95 kg a vozim tak 30 kg batoziny a spajdle / rafiky dostavaju rany, plus ked bude motor v naboji tak isto mu to nepomoze
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    #4
    Tak nakoniec nejdem asi vymyslat a kupim si uz urobeny E-bike, nie ale europsky lebo vsety maju 250W stredove motory a to mohol os..t pes.

    https://www.aliexpress.com/item/3282...3a44384a8mnnnd
    Zoberem asi tuto bestiu, dam potom pripadne referenciu, vyzera to slusne.

    Moj stary ebike sa zas pokazil - asi nadobro odisiel motor.

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Pre mňa aliexpress je už len na pár eurové blbosti, ani jedna drahšia vec nad 100 € nebola dlhšie ako pár týždňov v poriadku alebo to malo nejaké nedostatky od novoty, podpora nebodaj reklamácia, zaslanie pokazenej súčiastky väčšinou žiadna, len automatické správy.

      A najlepšie je, že na väčšinu vecí je tu nejaký dovozca, čo to predá už ako európska firma pod svojou hlavičkou a cena bez dph je rovnaká alebo nižšia ako na aliexprese.

      Preto by som radšej hľadal niečo podobné tu, parametre máš jasné (najlacnejšia sada - žiadne shimano deore to nie je, obyčajný rám s odpruženou prednou vidlou, vzadu motor bez vnútornej prevodovky), myslím že cenovo to nie je vôbec až tak výhodné. Nejaké takéto bajky som videl aj v EU eshopoch, len s poznámkou "nesmie sa používať na pozemných komunikáciách".

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      praveze nie...to bolo tak mozno pred rokom, teraz nenajdes nic co ma nad 250W co zahynies...a vsetko su to stredove motory, ktore su kazove a slabe...a nicia celu pohonnu sustavu - a taky bajk stoji na slovensku okolo 4 - 5000 Eur
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #5
    The latest ruling on e-bikes from the EU allows the sale of e-bikes with much more powerful electric motors. Under the previous legislation, e-bikes were limited to 250 watt motors and assistance had to cut out once the rider’s speed reached 25kph. The 25kph limit stills stands, but the catchily named L1e-A classification now allows …
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      https://radpowerbikes.eu/products/ra...=8112006201458

      1700€ vrátane DPH, pri dvoch kusoch zľava ešte 150 €, možný odpočet DPH, čo Teq ideš do toho ? síce motor 750W, ale myslím že čínskych 1000W bude podobne ako 750W európskych
      Naposledy upravené Miroslav Rojko; 22-08-2019, 05:40.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      no to je uz lepsie, ale tych 25 km/h je velmi limitujucich, moj pokazeny dal sam 35 km/h, s pomocou 45 km/h, nevies ci sa to da odomknut?

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Ten limit sa dá cez display prestaviť na 40 km/h (stačí podržať dve šípky 2 sekundy a je tam režim programovania), to je skvelé že je to už zavedená firma z USA a tu v EU začali predávať svoje bicykle a má svoju komunitu a aj diely na riešenie problémov.

      Dnes navečer majú predstaviť niečo nové "radrunner", uvidíme.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      uvidime, inak ten Richbit ma vacsiu bateriu - 17Ah, hydraulicke brzdy a klucom vypinatelny plyn - dost vela vvyhod. Len kvalita bude otazna
  • Maco7
    Member
    • Nov 2018
    • 84
    •      

    #6
    Miroslav Rojko - V celku zaujimavy bike , aj cena je ok , ak odpocitas DPH na firmu . Tych 750W je 750W aj cinskych , pretoze pouzivaju v zadnom kolese Bafang motory . Mam postaveny 3000W ebike (motor v zadnom kolese) , celoodpruzeny , no je to sila , to skor pouzivam na dlhsie presuny , max 95km/h . Asi si jeden ten RadRhino objednam na skusku .

    Komentár


    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      je zaujmave, ako sa dostavuju fatbiky do popredia...dava to zmysel, motor v naboji trpi narazmi a tie velke plaste tomu asi dost pomozu. Tych 750W mi bolo jasne, 1500W motory su viditelne vacsie a zaberaju pol kolesa. Napisem im asi maila / spravu a popytam sa detaily - zaujma ma ci je motor sprevodovany alebo nie (nechcem sprevodovany) a ci je problem zapojit za bike aj cyklovozik. Tak isto mi tam chyba aj rozmer pnenu, vyzera to mensie ako 26 ''

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Maco7 - ja som jazdil na 2kWh fatbiku a až taká sila mi to nepripadala. Dal 70 km/h ale zrýchlenie je také "normálne" skútrové, motorka to nie je. Tiež konečne dávajú odpruženú vidlu, lebo tie pneu toho toľko nenapérujú.

      Teq veď dole v popise je úplne všetko, ešte aj výrobcovia a typ všetkých komponentov, ložiská, prehadzovačky, reťaz, atď. Aliexpress vypadá dobre po prídenie zásielky, alebo najneskôr po prvý problém. Motor Bafang sa začína stávať trocha značka, lebo ho už začali normálne montovať aj oficiálni slovenskí výrobcovia do svojich bikov.

      Ja by som si tiež jeden objednal, ak večer nepredstavia niečo výhodnejšie. Ak sa chce niekto pridať, nech mi napíše súkromnú správu (kúpiť dva naraz je s bonusom).

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      pouvazujem mocne, pozreme sa co bude ten roadrunner, ja to potrebujem prevazne na asfalt a sem tam teren. na 3 zlavu nemaju? ked bere aj maco

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      "Powerful 750W Bafang geared hub motor" no neviem...mam velmi zle skusenosti so sprevodovanymi motormi, moj sa rozbijal kazdych par tisic km, tri krat menili loziska, aj v prevodovke (do detailu sa nevyznam) a motor je zas posr... v servise. Ake mate vy skusenosti, vydrzi to aspon 10 000 km bez servisu?

    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko No ten moj poskladany 3kW celoodpruzeny , to dviha na zadne po pridani plynu... ale mam tam prepinac - obmedzovac na 25km/h , aby bol legal , potom je 2.poloha 100% a 3 poloha 130% ale vsetko sa da programovat... Je pravda ze ten 3kW motor v zadnom kolese je dost tazky , uz som raz menil rafik , lebo to snim seklo v diere aj ked je odpruzena zadna vidlica... musel som menit rafik, pouzivam specialne pevne a siroke downhill rafiky nakolko to musi byt pevne .. Ja tie pockam na tu vecerne predstavenie , co to ponukaju a uvidim , potom sa rozhodnem ktory by som zobral...

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Veď si mal stredový motor, ten nemá prevodovku, len ozubené koliesko so stálym prevodom (to som musel hneď meniť z plastového na kovové aj keď bolo trocha hlučnejšie), tam sa kazí hlavne senzor pedálov (to mám ja aktuálne kaput) a prehriatím odchádza riadiaca elektronika. Stredové motory používajú bicyklovú prehadzovačku, nemajú v sebe. Lepšie zadné motory mávajú prevodovku, pomáha to na zrýchlenie, väčšinou ale majú len dva prevody.

      10000 km bez servisu Ti podľa mňa nevydrží žiadny motor, ani Bosch, Yamaha, Brose, Shimano (aj keď tí robia stredové) a nieto ešte na fatbiku, ktorý potrebuje viac výkonu - to si nekupuj žiadny bicykel. Minimálne otvoriť a premazať každých 4 - 5 tisíc km bude treba a po 10 aj meniť nejaké veci vo vnútri. To sú už nájazdy dosť veľké na bike. Mňa na tom bajku púta, že tu má zázemie a aj záruku - aspoň je na dva roky veľká pravdepodobnosť že bude slúžiť, inak je to samozrejme vyrobené v číne.
      Naposledy upravené Miroslav Rojko; 22-08-2019, 08:39.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Maco7 ale ten motor máš s vnútornou prevodovkou, že ?

    • Maco7
      Maco7 komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko Nema prevodovku , je to HUB motor bez prevodovky

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      no ja mam 8 fun motor a tipci v servise zevraj menili lozisko v prevodovke, co to znamena neviem, pred tym tiez menili loziska neviem kde a museli to aj mazat. zakazdym dobre frfrali a mal som pocit ze ich s tym len otravujem. Motor po par km velmi skadero huci a vybruje mi slusne aj pedale
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #7
    Tu nejaký bazošník predáva Fatbike s náhonom na obe kolá - dva 750W motory.

    https://sport.bazos.sk/inzerat/10158...ro-fatbike.php
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #8
      tak mi odpovedali na max rychlost roadwagonu

      Thank you for your question. The software limits the maximum speed. Our bike is classified as a L1e-A category vehicle, which is an official class within the EU,
      We do not support changing the maximum speed as it will make the bike illegal in Europe,

      Let me know if you have any other questions,

      Kind regards,

      Monika Wasko
      Customer Experience Specialist

      Komentár


      • Maco7
        Maco7 komentoval
        Upraviť komentár
        urcite sa to bude dat odblokovat , softwerovo v riadiacej jednotke. je tam proste nahodena max speed 25km /h . predpokladam ze 750W pojde po odblokovani okolo max 45km/h co uz by bolo fajn

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        si si isty? poznas tu rj?

      • Maco7
        Maco7 komentoval
        Upraviť komentár
        predpokladam ze ked tam davaju bafang, tak vsetko je od nich aj RJ , a ked sa nebude da preprogramovat , co si nemyslim, tak sa za pak (30-40€ )vymeni druha a pojde to... tot vsjo

      • Maco7
        Maco7 komentoval
        Upraviť komentár
        myslim ze toto tam davaju https://www.aliexpress.com/item/3297...chweb201603_53

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        takze pri najhorsiom novy kontroller. Aj na mojom 8fun sa to da softwarovo odomknut, musis ale poznat kod, ktory neviem ci sa da zohnat

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Chalani, čo riešite, hore som Vám napísal aj ako sa to robí, stlačiť naraz šípku dole a hore dvakrát.

        Hádam nečakáte, že oficiálny zástupca holandskej firmy napíše niekomu neznámemu do mailu rovno, ako porušiť homologizáciu bicykla. To patrí na fóra mimo oficiálne kanály dodávateľa.

        Našiel som to od viacerých užívateľov ako sa to robí a nenašiel som ani jedného, čo povedal, že to nejde. Je to zhodné ako na US verzii bicykla. Odomknúť sa dá do 40 km/h, dokedy aj asistuje aj ide bez pomoci pedálov.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        A na bajkoch iných výrobcov, hlavne značkových čo to majú zablokované, napr. Shimano, Bosch,
        sa to jednoduchšie a bez ohľadu výrobcu robí tak, že na čidlo otáčok zapája pár eurový prerušovač impulzov. Ten robí to, že vynechá každý druhý impulz otáčky. Tachometer potom ukazuje polovičnú rýchlosť (nevhodné kto nevie násobiť dvomi) ale zasa asistujú motory do 50 km/h (dvojnásobku nastavenej hodnoty).

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        ok vdaka miro, to sa mi paci lebo keby ma chcu zastavit policajti viem to rychlo dat naspat inak co si myslite o tej ich registraci? budete to niekto riesit a registrovat to ako moped?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        U mňa na dedine nikto ale ty žiješ v inom štáte, ale u Teba za hranicami asi nikto nevie či dostanú rakúski pandúri školenie. Podľa mňa aspoň pár rokov, dokedy nebude tých bikov veľa a hlavne nebude arogantných pumpičkárov, čo niečo povyvádzajú, tak to nikto riešiť nebude a ani nikto nevie čo za motor tam je.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        tiez si myslim, takze asi len odmontovat ten drziak na SPZ nech to nevyzera ako neregistrovana motorka odzadu

      • Maco7
        Maco7 komentoval
        Upraviť komentár
        nieco som nasiel na youtube ohladne tej premiery radrunner :https://www.youtube.com/watch?v=1tjlgf87j5c
        no nic moc to nevyzera....

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        podľa toho čo som našiel ja, to nebude úplne ako scrambler, ale bude mať normálnu sedanku, bohužiaľ kolesá menšie, to vidím ako nevýhodu

        https://electricbikereview.com/forum...211569&slide=0

        asi to pre mňa nebude vhodné, ale aspoň nás to dnes drží v napätí, už len hodina a bude to vonku

        Čo išli by ste pre 500€ aj do menších kolies ? To mi pripadá skôr len na skoky (krátke párstometrové jazdy) po nákupoch a nie na nejaké kilometrové jazdenie.
        Naposledy upravené Miroslav Rojko; 22-08-2019, 14:49.

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        a aj text niečo prezrádza, síce na ich stránke je to prekryté, ale google to z textu vytiahne:

        The RadRunner is a purpose-built problem solver that's part moped, part cargo bike, and totally rad. Fully optimized from the ground up at a price of just $1299.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        no uz to zverejnili, ja asi teda berem radrhino, kto sa prida?

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        250W je slabučké - ten nový, ja tiež jeden RadRhino skúsim
    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #9
      https://youtu.be/QK952BCzM8U
      nevedel som kam to dat... toto zacal robit moj motor minuly rok, teraz je to este horsie, citit vibracie fakt silno do pedalov

      Komentár

      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #10
        to je rýchlosť, len pred pár hodinami predstavený a už prvý test:
        Rad Power Bikes has just released its newest electric bicycle, the RadRunner. And of course Electrek made sure to get one early so we could already have a review for you with all of the details. Check it out below to see what makes the RadRunner the most fun (and most affordable) urban commuter in …
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          hej a americka verizia ma 750W, zatialco europska dostala 250W hm...

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          predpokladám, že je to len dočasne umelo obmedzený výkon a čaká sa na európsku homologizáciu, keďže nad 250W sa to musí homologizovať ako L1e
      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        #11
        Ako sa starate pri ebiku o baterku mimo sezony? Teda ako ju spravne zazimovat, aby bola OK?

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Vankusik

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Ak je moc zima v pivnici / bicykliarni tak baterku nabijem do 50% a dam si ju do bytu na chladne miesto, bicykel len ocistim a namazem
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #12
        Bicykle Radrhino už sú na Slovensku, prvý sme s Teq zložili a už aj s ním odcestoval. Aj odblokovanie maximálnej rýchlosti sa podarilo.

        Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_1321.JPG
Videní:	2795
Veľkosť:256,3 KB
ID:	41019 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu

Meno:	IMG_1322.JPG
Videní:	965
Veľkosť:237,1 KB
ID:	41018
        Pripojené súbory
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          Super ! Tak predsa ste to objednali , ja mam objednane dva ks , do konca tyzdna by asi mali byt tu , potom by som sa chcel spytat na to odblokovanie rychlosti , ako na to? vdaka za radu... a prve dojmy z jazdy?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          odblokovanie je ako som písal vyššie, ale s doplnkom - našli sme to pod videom, že 2019 treba ešte následne podržať šípku dole a potom šípku hore

          ja som objednal a zaplatil v piatok, v pondelok to expedovali a dhl to doviezla v piatok (štvrtok bol sviatok), takže trvalo to vlastne 4 pracovné dni

        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          Miroslav Rojko Vdaka za info , ked mi pridu , dam vediet a aj skusim odblokovat . A ako rychlost max ma po odblokovani? je to tych 45km/h?

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Nie 45, len 40 km/h.

          Ale obmedzuje to tak jemne, už od menšej rýchlosti o 4 - 5 km/h skorej postupne obmedzuje výkon a pri 38 už je len minimálny a pri 40 nulový. Nie je to že presne pri 40 vypne a dovtedy dáva celých 750W.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          nie je to raketa ale da sa s tym jazdit ako s mopedom, len na plyn, pohodlna jazda, clovek sedi vzpriamene a nerovnosti ani nevie ze su
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #13
        chalani naco su dobre tie mega plaste na bikoch? nejaka SUV moda v cyklo odvetví?

        Komentár


        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          bol som sa na tom dnes par km previest a fakt je to super...na ebiku ten vacsi odpor vobec nevadi a siroke kolesa vyzeraju sice divne, ale krasne drzia na ceste a prejdes aj cez velke nerovnosti bez problemov / drkotania, je to pohodlna jazda a odporucam

        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          Tie velke plaste su tam hlavne asi na tlmenie nerovnosti a lepsi prejazd terenom... kedze maju pevnu zadnu vidlicu....

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Maco7 servus, ty si sa nejak odmlcal Mal som (a na povale stale este mam) horsky, celoodpruzeny. Uz tam bol ten odpor na asfalte velky, toto mi preto prislo ako vtip aj ked to vidim coraz castejsie. Pardon, ale mne to fakt pride ako moda SUV a Offroad do mesta.

        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 Ahoj , no hej, boli dovolenky , tak som sa s rodinou motal po SK na karavane a tak... inak to stale sledujem , len niektore temy my uz nenaskakuju , musim si ich prihlasit . Inak Konu EV+ mam stale , som velmi spokojny ! Teda az na ten priestor za mnou ... mohol by byt ale o 10cm vacsi

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 bol som sa dnes povozit po terene vseho druhu aj po asfalte, je to to velmi pohodlna jazda po kazdom terene. Mas ale pravdu, bez motora by si to veru nechcel odsliapat, ale so 750W a 80 nm je to parada, je to taka slabsia motorka s ktorou si mozes aj zasportovat.
      • Teq
        Teq
        Member
        • Nov 2017
        • 240
        •   

        #14
        Tak dnes som s nim v praci prvy krat, 25 km som dal na PAS 4 za nejakych 50 minut,ostalo mi este asi 30-35% SOC. Je to pohodlna jazda, aj sa da vozit ako na motorke, aj slapat, ako clovek chce. Co ma ale trapi je ze mi svieti len polovica zadneho svetla a customer support na mna zatial kasle a zadna brzda tiez nie je v poriadku, neustale pisti aj ked sa nepouziva a je aj horuca...hold co chceme za 1700 evri, napiste potom Pani ako sa vase kusy vydarili.

        Komentár


        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          Ja cakam na ne , mali by prist dnes alebo zajtra, kazdopadne dam vediet. Tu brzdu treba dostelovat, malo by tam byt take cervene koliecko , stym sa steluje pritlak piestikov na kotucovej brzde, tto by mohlo pomoct , trosku sa stym pohrat a uvolnit pritlak . No uvidime , ako pojde mne , kazdopadne to riadne otestujem . To zadne svetlo je asi vadne od vyroby, alebo mozno nejaky zly kontakt...

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Tak v Decathole pod robotou uz neopravuju aj ine znacky (preto mali asi volno) a zevraj mi treba vycentrovat disk, ze je zohnuty :-/. Pre toto som mal rad shitne veckove brzdy, clovek si to vedel opravit sam, aj ked mu to dralo rafik

        • Peterka
          Peterka komentoval
          Upraviť komentár
          Mozno blba otazka, ale ak je motor v kolese, vie taky e-bike aj rekuperovat? Toto mi na "normalnom" biku najviac vadi, ked pri zjazde deriem brzdove platnicky a kotuce...

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          tento nevie ale majú "nákladný model" čo nemá motor s prevodovkou a ten vie

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          Miro, myslis Radwagon?
          https://radpowerbikes.eu/products/ra...ric-cargo-bike

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Peterka tie baterie ebikov su o dost mensie na vykon motora ako u aut, napr. tento ma 650 wh bateriu a motor dava 750 W, cize keby chces rekuperovat povedzme 500W tak to bateria vzivote nezoberie a odpadove teplo ostane v motore. Bateria zobere len cca 2A * 48V = 98W a s tym toho moc nenabrzdis. Mozno ked budu 1.5 kWh baterie tak potom sa aj oplati rekuperovat

        • juks
          juks komentoval
          Upraviť komentár
          Teq Baterie zvladaju trvale nabijanie 0,5C uplne bezne, tak kratkodobo kludne zvladnu aj viac. Aj keby to bolo len tych 0,5C, tak by to bolo 7A na 48V, co je celkom rozumnych nieco nad 300W a to nie je na zahodenie. Ze k tomu dodavaju 2A nabijacku neznamena, ze bateria kratkodobo nezvladne podstatne viac. Samozrejme riadiaca jednotka musi zabezpecit, ze bateria sa pri rekuperacii neprehreje, ani neprekroci max. napetie.

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          v elektrickej kolobežke Xiaomi, ktorú tu máme viacerí, keď sa dá maximálna rekuperácia, tak to "brzdí" veľmi výrazne a menšia baterka oproti bicyklu to zvláda

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Teq po 25-50 míľach keď brzdy sadnú, je potrebné ich nastaviť

          https://radpowerbikes.zendesk.com/hc...ake-Adjustment

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          juks no ja ked som si pozeral prestavbove sady, alebo "kity" tak drviva vacsina bateri co idu na miesto flase na ram dali len cca 2 A nabijaci prud max, v ich specifikacii, len baterie co uz boli obiemnejsie, okolo 1 kWh dali nabjaci prud 8-9 A

        • Maco7
          Maco7 komentoval
          Upraviť komentár
          Pokial tam davaju clanky Samsung 35E a bateria ma 14Ah , su 4S . Samsung clanok 35E je mozne nabijat v pohode 2A , cize bateria by mala zvladnut nabijanie 8A v pohode .. to je max a normal nabijanie je 4A .

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          Maco7 potom to je ok, s 8A sa da uz brzdit
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #15
        ono ten, tu na US stránke majú porovnanie vedľa seba, kde to uvádzajú

        https://www.radpowerbikes.com/pages/compare

        ale RadWagon nemá sprevodovaný motor, to je horšie zrýchlenie a má dosť blízko kvôli batožinovému priestoru sedačku a riadidlá, ono je asi ozaj určený len pre tie služby
        [priezvisko]@me.com

        Komentár

      Pracuje...
      X