Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

vodikove akumulatory

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • dango
    Moderator
    Gold Member
    • Nov 2014
    • 693
    •   

    vodikove akumulatory

    toto uz znie zaujimavo. vyrabat vodik pre auta je trosku tazkopadne, ale ako uskladnenie energie pre domy z fve, alebo veternych turbin namiesto blbych baterii je super myslienka
    http://www.solarnenovinky.sk/technik...dikova-bateria
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #2
    Hmm znie to zaujimavo, ale zase je tam vodikova nadrz, teda vodik ako vybusny plyn, to si vyziada tolko povoleni o bezpecnosti a castych kontrol, kde bude nutna revizia a ta nieco stoji. Ako nezvavrhujem to. Vsak uvidime co nam buducnosti prinesie. Uz dneska su systémy, ktore vedia v pripade vypadku prudu nabehnut a poskytnut domacnosti elektrinu. Ono ak su nejake vychrice aspon v nasich podmienkach, tak odstranovanie a opravy mozu trvat aj tyzden, takze zasobnik, ktory by vedel udrzat elektrinu na take 2 tyzdne by bol efaktivny. Lebo pri takej vychrici, mozu byt poskodene aj solarne ci fotovolticke panely.

    Komentár

    • dango
      Moderator
      Gold Member
      • Nov 2014
      • 693
      •   

      #3
      riziko tu je, ale stale mensie, ako jazdit na bombe tuto moznost by vyuzili obyvatelia domov a dokonca netreba vodik uskladnovat v tech.miestnosti domu, ale supnes to do garaze, zahradnej chatky, postavis speci mini domcek pre toto, moznosti je vela a pre pripad nehody nedojde k poskodeniu zdravia/zivotov ludi. cize tato moznost sa mi velmi paci

      Komentár

      • Stano Kurek
        Administrator
        • May 2014
        • 278

        #4
        taktiez som porovnaval vodik a elek.baterky, je to stale otazka ale co viem tak momentalne urcite baterky a elektromotor, pokial nedosiahnu baterky maximum podobne ako v PC elektron ma obmedzenu rychlost tak aj baterky maju limit,... potom je predppoklad ze pride nieco nove v smere uskladnenia elek. energie,... uvidime! v sucastnosti Tesla ma skvelu kombinaciu bat.clankov a elektromotoru,.. ( vodik: vyroba, uskladnenie, vedlajsie neziaduce produkty,... )

        Komentár

        • peco1
          Junior Member
          • Apr 2015
          • 13

          #5
          Nejen výrobci akumulátorových elektromobilů, ale i palivočlánkových vozidel se snaží zaujmout zákazníky smluvními a cenovými balíčky zahrnujícími mimo jiné bezplatnou údržbu a energii po dobu trvání smlouvy. Takovýto balíček služeb nyní nabízí v USA společnost Hyundai pro zákazníky svého palivočlánkového automobilu Hyundai ix35














          První sériově vyráběný osobní vůz s palivovým článkem. Vůz je poháněn palivovým článkem o výkonu 100 kW. Přebytečná elektrická energie je ukládána do 24kW lithium-polymerové baterie. Dvě nádrže na vodík o celkové kapacitě 5,64 kg plynu umožní automobilu ujet 588 km. Vůz může podle výrobce dosáhnout rychlosti až 160 km/h a nastartuje i v pětadvacetistupňových mrazech. Na americkém trhu výrobce plánuje nabízet tento automobil od dubna 2014 pod značkou Tucson Fuel Cell na tříletý leasing, zahrnující zálohovou platbu 2 999 US$ a měsíční leasingové splátky 499 US$. Součástí leasingové smlouvy je údržba a palivo zdarma. Poprvé se tato nabídka představí v Kalifornii, která palivočlánkovou elektromobilitu tradičně podporuje . V regionu Los Angeles je již dnes 8 vodíkových plnicích stanic a dalších 19 je v přípravě, převážně v témže regionu a dále v San Franciscu a v Sacramentu. Stát Kalifornie nyní připravuje masivní investici, která by během následujících tří let zvýšila celkový počet vodíkových plnicích stanic ve státě na cca 100.

          Zda sa mi to ale nejako strasne lacne(3000+ 36x500)

          Neviem ci tento clanok uz bol na fore, ak ano, ospravedlnujem sa,ma asi 2 roky.

          Komentár

          • 1fisker
            Senior Member
            • Aug 2014
            • 1542
            •   

            #6
            Ak má článok 2 roky, tak by bolo zaujímavé zistiť aká je teraz realita, či sa to vôbec dostalo do praxe.

            Komentár

            • peco1
              Junior Member
              • Apr 2015
              • 13

              #7
              https://www.hyundaiusa.com/tucsonfuelcell/

              asi to tak je...

              Komentár

              • denial
                Member
                • Jun 2014
                • 322

                #8
                vodikovych stanic je OVELA menej ako elektrickych dobijacich miest ... a chodit s vodikovou bombou pod zadkom ... a ono to zasa len generuje elektrinu z vodika a prebytocnu uklada do baterie ... takze oproti elektromobilu dalsie suciastky navyse.
                a elektromobil sa da nabit hocikde, aj doma, aj na chate ...
                maximalnou rychlostou (160 km/h), vykonom (100 kW) ani zrychlenim (12.5s) sa na teslu nechyta, v podstate aj niektore ine elektromobily maju lepsie parametre

                Komentár

                • peco1
                  Junior Member
                  • Apr 2015
                  • 13

                  #9
                  Je pravda co pises ale keby to bolo na slovensku tak do toho urcite idem. Cena 5x nizsia ako tesla,servis v cene,vacsi dojazd a hlavne to mas natankovane za 3minuty. Ked to ma dojazd 588km,cize realne tak 450-500 tak staci pumpa v kazdom vacsom meste. Neviem ale napr. ci to vie ist cisto aj na elektrinu bez toho vodika ako klasicky elektromobil. Nevyhodu vidim v nadrziach na vodik ktore maju stratu cca 3% za den,ale aj to je vraj v rieseni.

                  Komentár


                  • Michal Šujan
                    Michal Šujan komentoval
                    Upraviť komentár
                    A ty poznáš cenu toho automobilu keď píšeš že je 5x nižšia ako tesla? Pokiaľ viem dá sa len prenajať na 3 roky a celková cena tohto prenájmu činí 20.963,- USD bez možnosti následného odkupu.

                    BTW: dojazd je na stránke písaný: 424 km a tankovanie trvá cca 10 min...
                    Naposledy upravené Michal Šujan; 22-06-2015, 15:29.
                • denial
                  Member
                  • Jun 2014
                  • 322

                  #10
                  nuz ... vo viedni a v prahe zda sa ze je nejaka vodikova cerpacia stanica, ale asi len pre autobusy http://www.h2bus.cz/cerpaci-stanice

                  europa: http://www.netinform.net/H2/H2Statio...U&StationID=-1

                  edit:
                  http://auto.sme.sk/c/7927479/v-mnich...hnologiou.html
                  Naposledy upravené denial; 23-07-2015, 13:18.

                  Komentár

                  Pracuje...
                  X