Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nová dotácia na elektromobily - 8000 eur cez www.chcemelektromobil.sk

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Rafo
    Member
    • Nov 2019
    • 68

    👍

    Komentár

    • Jiri GrandPa
      Senior Member
      • Dec 2016
      • 707
      • viera8131
      •      

      Pani, sorry, ale toto je forum o elektromobiloch. Chodte politikarcit inde prosim, napriklad na hybrid.cz. Tam je to zumpa akurat na debaty tohto druhu. Dakujem.

      Komentár


      • Catchcash
        Catchcash komentoval
        Upraviť komentár
        Kludne v jednotnom cisle hovor ja som o politike ani pol slova nepovedal iba som sa mu snažil ukázať ze robi to co sa jemu nepaci
    • Rafo
      Member
      • Nov 2019
      • 68

      Pardon toto nie je tema dotacie?a kto nadstavuje pravidla na dotacie?nie politici?poucte ma kto?😆👍ministerstvo hospodarstva nevedie politik ale zanieteny obcan pre elektromobilitu ze.
      ospravedlnujem sa a opustam Vas.mier😆

      Komentár

      • denial
        Member
        • Jun 2014
        • 322

        https://www.aktuality.sk/clanok/7573...-minuty-kauzy/

        Komentár

        • temik.sk
          Member
          • Nov 2017
          • 44
          • artem25777
          •      

          ☝🏼staci ak ista znama politicka strana tesne pred volbami vyhlasi este raz navysenie dotacie opat o 6 melonov, budem ten spokojny zo zasobnika cakatelov isto by som nemal dilemu koho budem volit 29.02 🤣 dufam ze nasi pani poslanci citaju nase debaty 🙈

          Komentár


          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Neviem koho si mal na mysli...ale ak mafiánskych zlodejov, tak ja ani za 8000 svoju dusu nepredam..

          • temik.sk
            temik.sk komentoval
            Upraviť komentár
            nema zmysel riesit koho a kto presne bolo by to uplne mimo temu. je nas tu takych viacej ludi strednej triedy co nestihli do 3:41 a zufalo stratili zaujem kupit EV hlavnym dovodom jednoznacne len a len cena. nesuhlasim akym sposobom spustili dotacie. v kazdom pripade mali vyclenit financie zvlast pre osoby a zvlast pre podnikatelov, pred sa nadsenec elektomobility bude vzdy FO, podnikatelovi ide len a len o vyhody co z toho ma...

          • hekyl
            hekyl komentoval
            Upraviť komentár
            PO je v mojom pripade nadsenec. Kvoli EV som si zalozil jednochlapovu fy, zvolil tak napln cinnosti aby EV zapadalo, a robim vsetko preto, aby som to mohol cez svoju fy prefinancovat. Cize som nadsenec az do stavu ze zalozenie fy/PO je pre mna cestou k EV.

          • Marcel Pavlík
            Marcel Pavlík komentoval
            Upraviť komentár
            mimo misu a riadne konšpiratívne:
            viete, že celý komplet paiera z každej volebnej miestnosti sa balí a archivuje?
            takže aj po rokoch sa dá vytiahnuť a minimálne sú zachované otlačky prstov na hlasovacích lístkoch.
            a k nálepke - na usa F500e sú na ľavom zadnom blatníku riadne veľké nálepky.

          • ToMiLeaf
            ToMiLeaf komentoval
            Upraviť komentár
            Materiály z volebnej komisie sa archivujú na obciach od nepamäti. Si ešte nebol v komisii či čo?
        • nick81
          Senior Member
          • Nov 2019
          • 534

          Ja este aj pred tymi clankami .. od zaciatku zvazujem, ze ju odmietnem, aj ked sa dostane rad na mna... Som nejaky 20-30 za ciarou zatial (4 sekundy po vycerpani). Dovody co ma k tomu vedu su ludia.... Hocijaky kamarati/priatelia, ked zistia ze si kupujem EV sa hned do mna pustia, ako keby som tu isiel vrtat do baterky, alebo rozhadzovat litium po poliach. Pritom ja chcem len kupit nove auto (lebo stare je K.O.) a nechcem s nikym nic riesit. A toto su blizki ludia... Ziadne suboje fosil vs EV nechcem... ale vytaca ma, ked sa siria tie mainstreamove bludy. Takze chcem tocit videa pre ludi, ktori chcu kupit Konu, aby vedeli o nej vsetko. Hlavne o obmedzeniach, ktore si musia zvazit, ak chcu prejst z fosilu. Jednoducho pohlad, toto sa s Konou da a toto uz je napr. trapenie.

          Na parkovisku na sidlisku nemame jedine EV. Vsetci o tom mojom budu vediet (uz len podla toho martanskeho zvuku Kony). A co sa stane, ak bude na kapote nalepena nalepka "s podporou blabla". Tak myslim ze som skoncil. Ze sa tu budu presne takyto okoloiduci na tom aute vybavovat, ze som ich pripravil o ich 8000. Ako tie peniaze by sa mi zisli, lebo myslim ze tie auta su minimalne o tuto cenu predrazene. Ale za cenu, ze my budu nejaki kreteni nicit auto kvoli nalepke, tak to radsej nechcem. Alebo videach sa budu do mna kvoli tomu pustat.

          PS: Necital som tu o dotaciach este nic. Ak by dosiel rad na mna, neviem ci sa to da prip. potom posunut niekomu z vas.


          Komentár


          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Posunies to tak ze odmietnes a je na rade dalsi v poradi

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            kedze mas dodanie uz o "par dni", tak aj keby si prisiel na rad - zamietnu ta, pretoze (nezmyselne) objednavka auta ma byt az po ziadani o dotaciu ( v decembri to boli len registracie).
            Jedina mozna cesta by este bola dohoda s predajcom, ze ti predal "skladovku"

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            dango Pár dní... doteraz to bolo vždy viac ako pár Ako dohodnúť sa s nimi asi dá všelijako, kým ešte nie je..
            Catchcash Ak tam nie je možnosť postúpenia "poradového čísla", tak určite potom hneď odmietnem. Nech sa nenaťahuje čas.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Zisti si to radsej to bol moj logicky predpoklad iba

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash Ok, potom to budem riešiť. Ešte nič nemám

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 Neskusis bojovat za EV, vysvetlovat, sirit osvetu elektromobilizmu? Verim ze Ti to pojde a o rok tam bude parkovat uz polovica EV ...

            Vedia preco v podmienkach dotacie je ze musi byt auto poistene proti vandalizmu po dobu dvoch rokov, cize po dobu kym musis mat tu nalepku .
            Bude sa ratat za splnene aj ked ju nalepim uprostred strechy? Myslim ze dobra viditelnost, kazdy ju uvidi z lietadla, z balona, z okna panelaka, kazdy dron, satelit ...

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Taur Ved budem promovat. Ale v meste je 0ks AC/DC Elektro tu v Pezinku na sidliskach je zatial celkom vyzva :-D
            Nalepim si nalepku "BEZ podpory " bude to mat vacsi efekt Inak tam v prilohach bolo kde mas mat nalepene a foto im poslat :-D

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            A kde to teda treba lepit? Do stredu predneho okna?

          • Savi
            Savi komentoval
            Upraviť komentár
            Ale zvnutra, nech je to pre teba na dobre viditelnom mieste

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            Práveže vlastniť EV znamená, že keď rozprávaš o EV, Tvoje slová majú väčšiu Váhu. Ja keď som kupoval EV, obával som sa ako sa na to budú pozerať susedia a kamaráti a nakoniec to bolo úplne v pohode.
            Jedinú zlú skúsenosť z tohto pohľadu mám, že keď mi prišiel riešiť vzduchotechniku pánko z nemenovanej firmy Slovakklima, tak akonáhle videl, že mám EV, začal mi navyšovať ceny neskutočným spôsobom. Takže parkuj tak, aby "slovenskí rýchlokvasení podnikatelia" nevedeli, že je to Tvoje auto a si v pohode.

          • nick81
            nick81 komentoval
            Upraviť komentár
            Netušim,,, zdalo sa mi že na kapotu,, ale neviem najsť, asi si to len hlava domyslela )) Sklo sa tiež nedá vylúčiť,...
            Toto je v dokumentoch (pravnické osoby), iné som nepozeral.
            "Príjemca sa zaväzuje, že počas obdobia 2 rokov od momentu nadobudnutia vlastníckeho práva k novému vozidlu, zachová publicitu projektu prostredníctvom označenia nového vozidla.. Toto označenie musí zostať zachované počas celého obdobia uvedeného v prvej vete tohto bodu. Rozmery a spôsob označenia sú súčasťou usmernenia zaslaného príjemcovi. Na preukázanie splnenia tejto podmienky, príjemca zašle poskytovateľovi fotodokumentáciu nového vozidla s dôrazom na toto označenie, elektronickou formou na adresu, ktorú mu zadá poskytovateľ."

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            nick81 To je super nápad, my čo sme sa ocitli pod čiarov si nalepíme nálepky "Toto vozidlo bolo kúpené BEZ podpory MHSR"
        • palo47
          Member
          • Jan 2020
          • 66

          Myslim, že škoda, že dotacie dopadaju takto slovensky. Ja som vôbec nebol priaznivec elektromobility. Ale 15 r Fiat dosluhuje a tak som sa o to začal intenzivne zaujímat. A dospel som k záveru, že pre väčšie mesta je to dobrá cesta. Pre mesto stači male e-auto s malou bateriou cca 13 kWh na cca 100 km. Mohlo by byt aj bez dotácii za cca 15 tis €. Problem nabijania na sídliskách je tiež pri istej podpore riešitelny. Pre mestké e-auta netreba žiadne super nabíjačky. Stací 235 V 10 A zásuvka teda 2,3 kW. Vybaviť každe parkovacie miesto inteligentnou zásuvkou (odomknutie nabijania cez NFC mobilnou aplikáciou). V rozvodných sieťach by nebol žiadny problém, kazdy byt v panelaku ma pridel cca 9 kW a v noci je odber panelákového bytu minimálny. Ti ktori si nemôžu dovolit “prvé” veľké dovolenkové/ víkendové auto, tak by bol omnoho lacnejší prenájom. A to moderného dizla, ktorý produkuje citelne menej CO2 ako benziňák.
          Ovzdušie v mestách by sa vyrazne zlepšilo a aj by sa mala zrychlit premávka- perfektná akcelerácia do 60 km/h.
          Dotácie by mali zvýšť počet takýchto malých lacných elektomobilov nad kritickú hranicu aby sa medzi ludmi začalo šírit povedomie, že je to výborná vec.
          Veľké elekto super auta, su asi slepá ulička, mala by zostat len o exibicionistov, ktorí si potrebujé “hladkat” ego zrýchlenim na 100 za 3 s a vystatovať sa že ja tych 70 tis € mám.
          Prero si myslím, ze dotácia by mala byť len na mestké autá. Dalo by sa to vylepšiť tým, že len pre tých čo denne dochádzajú do centra a min napr 39 km, niečo podobné má Francúzko.

          To by sme vśak nemohli byť na Slovensku museli mať na kompetentných miestak ľudi, ktori vedia rozmyšlat koncepčne. MHSR to urobilo maximálne prvoplánovo, jediný ciel bol odśktnúť si polozku vo výkaze pre EÚ. Velľa masla na hlave ma, aj europka komisia. Tá mala niečo podobné definovat a nezmyselne desimovať europske automobilku 95 g/km CO2. A tam by mal byť vykvet europy. Demokracia je niekedy aj blbec.

          Komentár


          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            si kup stareho leafa, ten mozno bude mat aj viac ako 13 kWh

          • palo47
            palo47 komentoval
            Upraviť komentár
            Nepochopil si pointu. O mňa nejde ja si môžem dovoliť aj TM3 (ale nechcem elektromobil na dlhšie cesty).
            Ide mi o to aby sa aspoň v mestách začali použivať elektomobily masovejšie a nan musia mať aj ludia s priemernými príjmami. Inak bez masivnejšich dotacii si to nekúpia a na dotacie už nezvýzia peniaze- budú iné problémy. Modely vhodne na dlhšie jazdy si rodina zo strednej vrstvy aj s dotáciou nikdy nekúpi, lebo to ekonomicky nedáva žiadny zmysel. Obzvlášt ked potrvá súčasný trend zvyšovania cien na rýchlonabíjačkách, už sa naklady na km blížia nákladom diesela.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            elektromobil je vacsinou o inych prioritach ako o ekonomickom zmysle a nezmysle.
            Odbacame od temy, ale tie UFC az take drahe nie su pokial mas modelovu situaciu: mas drahy elektromobil svelkou baterkou, lebo chces vela jazdit dlhe trasy. V tom pripade mas aj niektory z pausalov a tam tie ceny idu rapidne dolu, takze je to stale vyhodne a v pohode.
            Nestrasme tu ludi ako denniky u nas Pravda v CR rozne ine. Tie nadpisy su oblbovanie ludi ako Ha-ra-bi-no-ve strasenie s migrantami nachystanymi v rakusku na hranici.

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            palo47 Plne súhlasím, reálne málo ľudí jazdí denne cez 50km a EV s malým dojazdom by im veľmi dobre poslúžilo. Napriek tomu neustále počúvam výhovorky ľudí, ktorí robia denne 20km, že oni si EV nekúpia pokiaľ nebude mať dojazd 1000km a stáť menej ako spaľovák, pričom reálne som ešte nestretol človeka, ktorý by dokázal dať 1000km bez toho, že by potreboval ísť aspoň na záchod.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Kazdy elektromobil ma zmysel. BEV v meste je jasny a ak je maly aj rozmerovo ma zmysel dvojnasobne. Nabehom predaja VW trojciat zrejme klesnu ceny ojazdenych Mitsu-trojciat hlboko pod 10 tisic, tak si bude moct kupit maly mestsky BEV viac ludi. No bez straty komfortu je BEV len pre tych, co maju moznost nabijat doma v garazi/parkovacom boxe. Neviem isto, ci by som si kupil BEV, keby som nemal stabilnu moznost nabijania doma.
            No mestske elektromobily mavaju maly najazd, tak ich efekt znizenia emisii je maly - aj ked dolezity - lebo jazdia hlavne v meste.
            Aj BEV na dlhe trasy dava ekonomicky zmysel, pretoze maju velky najazd a drahsich nabijani je len mala cast. Zase ak je moznost nabijat doma, tak BEV na dlhe trasy ma pre prvych 200 - 400km jazdu s cca 1/3 nakladmi a dalej pri pouziti rozumnej siete nabijaciek/resp. pausalov aj DC nabijania su pod cenu jazdy v spalovaku. Je a zrejme aj vzdy bude moznost nabijania zadarmo, takze priemer nakladov sa moze vylepsit. Nabijaciek je uz dost vela a budu pribudat, kazdy si po case najde svoj model optimalneho nabijania.
            Neverim, ze niekto bude nabijat na Ionity za ich presrelenu plnu cenu.
            Navyse BEV na dlhe trasy maju velky najazd, preto ich efekt pre udrzatelnost je vecsi.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Este som zabudol zdoraznit, dovod, na ktory sa pri ekonomickych a ekologickych aspektoch zabuda. Jazdenie na BEV je iny svet, uprednostnil by som ho aj vtedy, keby boli naklady rovnake alebo aj vyssie ako u spalovaku. Len malokto, co jazdil na BEV by sa vratil k spalovaku.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            No ja som kupil a byvam v panelaku. Nevidim v tom najmensi problem mam blizko ZSE stojany kde zaplatim 9 eur pausal a na 3 hodinky to tam 1-2x do tyzdna pichnem na AC

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Mam kamaratov, co byvaju v panelaku a maju BEV, zvladaju to v pohode.
            Zalezi na dalsich okolnostiach, ci je u konkretneho pouzivatela urcite znizenie komfortu voci spalovaku akceptovatelne a vyvazene inymi pozitivami.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Dufam ze som to dobre premyslel zatial je to z mojej strany iba teoria kedze auto este neprislo
        • Taur
          Member
          • Dec 2019
          • 296
          •   

          Podla mna VW trojcata su skvely pocin. Len mali urobit v dvoch variantach na vyber 18 alebo 36ku bateriu. Kedze nova bateria stoji 17k eur, tak variantu z polovicnou bateriou by mohli predavat za povedzme za 12k eur (aj bez dotacie) a to je cena na urovni fosilneho Upu v obdobnej resp. slabsej vybave. A pre ludi co jazdia len v mestskom a primestskom rezime a tych 130km (resp. v mestskom cykle aj 150km) im staci na par dni, mozno aj na tyzden (alebo pre roznasky na cely den) by to bolo veselo predajne. Takym uzivatelom staci domace nabijanie, alebo aj ked byvaju v panelaku, tak v pohode si auto dobiju zdarma pocas nakupu, kina, posilovne, vecere, v praci ... bez toho aby ich to obmedzovalo naopak este usetria cas chodenia na pumpu.

          Taky mestsky uzivatel, ak by kupil EV za cenu fosilu, tak sa ekonomicky rozhodne pren, lebo usetri, kedze ICE ma v meste najvacsiu spotrebu a ma vyssie naklady na udrzbu. Ak sa k tomu zapocita nabijanie zdarma, ulavy na parkovnom, daniach atd, tak urcite by mnoho ludi slo do EV aj z ekonomickych dovodov nielen ekologickych. Ved to vidno ako vdaka dotacii, ktora zrovnala cenu VW trojiciek z ich ICE verziou UPu su zrazu vypredane a je zaujem o stovky mozno aj tisice kusov EV na SK.

          Este aj tento retro styl hodnotim pozitivne. Nie kazdy potrebuje mat z auta NASA pocitacove centrum. Ako auto na prechod z ICE na EV super. Vela ludom najma starsim moze vyhovovat, ze nemusia hned zmenit uplne vsetky zvyky po presadnuti do EV. Su zvyknuty strcit klucik do zapalovania, zatiahnut rucnu brzdu, volit rezim jazdy pakou, ovladacie tlacitka nie dotykove obrazovky atd.

          Co sa tyka uhlikovej stopy, tych 5 mestskych aut ktore by sa vyrobilo a predalo namiesto jedneho velkeho auta s tou istou suhrnou kapacitou baterie podla mna bude mat dokopy rovnaky rocny najazd ak nie vacsi ako to dialkove resp. univerzalne auto. Dokonca asi aj vacsi eko dopad, lebo fosil ma najviac emisii za studena, takze ak by v mestach nahradilo 5 EV 5 ICE s ich studenymi startmi a km za studena ked v malych mestach sa diesel ani nestihne zahriat na pracovnu teplotu kym pride clovek do ciela. A tiez sustavne rozbiehanie z krizovatiek a poposuvanie v zapchach 5tich ICE asi viac CO2 vyprodukuje ako plynula jazda na dialnici jedneho velkeho auta ... Tak myslim ze mestske EV maju vacsi vyznam nez auta na daleke cesty s najazdom 30-50t km, ktory spravia aj tie 5 mestske dokopy.

          Komentár


          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            So všetkým neostáva než súhlasiť. Problém je,
            A. že VW nechce EV vyrábať napriek všetkým velkohubym vyhláseniam.
            B. nieto batérii. Ja som už pred 3 rokmi hovoril, že bez vlastnej výroby batérii nemá žiadna automobilka šancu.
            Viď ohlasované menšie kapacity výrobu e-tronu, EQC aj ID.3 problémy.

            Cena je preto taka vysoká, lebo sa o ne automobilky bijú! Náhradná batéria od Tesly s kapacitou 85 kWh stojí dnes iba okolo 13000$! To by taka veľká od VW stala viac ako celé auto od Tesly?

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            To vazne su tak lacne baterie do Tesly? Tak to by Tesla mohla take ala VW trojicky s 20kwh bateriou za 10-12tis eur predavat s velkym usmevom. Alebo nieco o triedu vyssie s 40kwh bat s cim sa da vybehnut aj mimo mesta za 15-20tis. pre beznych ludi. Mozno o par rokov az nasytia trh bohacov....

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            ...a preto su ZOE tak popularne v zapadnych statoch. Starsie modely so silnou AC palubnou su ako stvorene do mesta. Taky 18kWh eUP s 11kW palubnou bez DC by tu pasoval

          • ToMiLeaf
            ToMiLeaf komentoval
            Upraviť komentár
            Presne, ZOE má v tomto odomňa palec hore. Silná palubná nabka je na nezaplatenie. Človek zacvaká 9€/mesiac a nabíja neobmedzene. To my čo po novom u zelených nabíjame za 0,49€/kWh môžme len snívať...

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Nove VW trojcata su fajn na 9eur AC pausal ZSE. 7kW za tri povolene hodiny s rezervou optimalne nabijanie 20 - 80%.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            len ktovie dokedy to bude 9 Eur

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Jasne ze nevedno dokedy 9eur pausal vydrzi, no je jasne, ze AC bude vzdy najlacnejsie. Kamarat pouziva 9 eurove 3h AC aj pri 3,2 kW nabijacke - pre mini bateriu Cit zero (nova 14kWh, s degradaciou cca 12kWh) je to na 3 hodiny s rezervou dostatocne. Kazdy si vzdy najde svoj optimalny sposob nabijania.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Ved ja tiez planujem ten 9€ pausal pouzivat iba za 3 sa nabije dost. Keby cenu zdvihli skokovo aj o povedzme 33% na 12 tak stale je to fajn

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash Skor sa obavam, ze pauasal nechaju 9e, ale zavedu znova sadzbu za kwh aj pri AC nez by zvysovali paual. Uvidime. Snad ich nabky zdarma v retazcoch a pod. udrzia na uzde.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Nabky zdarma pri retazcoch skoncia u nas skor ako si myslite. Pozrite sa na Rakusko. Tam uz zadarmo nenabijete nikde.
            Jedine na Tesla destination chargeroch, ktore su vacsinou aj tak podmienene nejakou utratou.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Taur preco by to davali naspat? Ved prednedavnom to bolo tak ze si platil tusim 9 Eur a este k tomu aj AC (+DC bolo lacnejsie ako bez pausalu). Teraz to zmenili tak ze AC je bez dalsieho poplatku.

            Jiri GrandPa a neni to napriklad v nemecku tak ze kazdy lidl ma nabijacku? Ci nabijacku ma ale platis aj tak?

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            vo viedni bezne nabijam pri lidli zadarmo..chodil som do stareho mesta najprv. ale teraz chodim za dunaj kde je menej pofidernych ludi
            vela lidlov v AT ma zadarmo nabijacku...kedsom siel do talianska a spal som v Klagenfurte tak aj tam som nabijal pri lidli, este viem o jednej dalsej v Kapfenbergu.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash napriklad ked zistia, ze to prepiskli s tou "charitou" Ale tak kym tych EV u nas nebudu desatisice hadam to znesu dovtedy.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Taur poviem to takto, aj keby to dali za 18 stale je to lepsie ako ked tankujes za 60 plnu na pumpe (a to samozrejme moze byt aj viac krat za mesiac)

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            Obchodné reťazce to tak skoro nespoplatnia (teda aspoň nie AC). Tých pár sto kWh mesačne na jednej pobočke je nič oproti ich spotrebe.
            Spoplatnenie na úrovni nejakých 0,15 eur/kWh by ich mesačne vyšlo viac ako keď to nechajú zadarmo, pretože by museli platiť aj nejaký platobý systém, mať certifikovaný merač spotreby.
            A ak by to spoplatnili na úrovni nejakých 0,5 eur/kWh, tak by mali takú návštevnosť ako GreenWay.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash Ja nehovorim o tom, ze zdvihnu pausal o par eur, ale ze ak sa vratia k uctovaniu 20c/kwh, tak navratnost takej srandy ako eup by bola 200tis+km nebyt dotacie a bonusu a to uz na tak velky usmev nieje. Nikto by si EV nekupil.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Tak niekto si mozno kupi EV nie len koli tomu aby usetril A chapem ako si to myslel ale podla mna sa k tomu nebudu vracat skor zvysia mesacny pausal ako by mali spoplatnit dodatocne kWh za AC (ale to je len moja logika, ktora sa nemusi zhodovat s ich )

          • ToMiLeaf
            ToMiLeaf komentoval
            Upraviť komentár
            Páni otázka, na čom chcete kúpou EV ušetriť? Máte jednak vyššiu investíciu na začiatku oproti spalováku v rovnakej triede a jednak aj prevádzku. Za mňa vlastniť EV nie je o šetrení ale čistý rozmar...

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            V com je podla teba drahsia prevadzka? Ved servisne naklady budu menej a takisto aj elektricka energia vychadza lacnejsie ako PHM. A napriklad koncernove trojicky vychadzali s dotaciou+eco bonusom cenovo rovnako ako spalovacie ekvivalenty.

          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            ToMiLeaf..to si fakt nevieš spočítať rozdiel medzi prevádzkovými nákladmi BEV a fosílnym autom?..

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            curgali Ak sa nabija na Ionity za 80c/kwh, tak naozaj vyjde prevadzka BEV drahsie ako fosil. A ked sa kupi BEV bez dotacie a bonusov, tak skoda porovnavat.

          • ToMiLeaf
            ToMiLeaf komentoval
            Upraviť komentár
            curgali Bodaj by som nevedel a žil v nevedomosti, že ako lacno sa presúvam. Viem, že keď mám diaľničnú spotrebu v lete 20 kWh/100 km a v zime 25 a nabíjam na tej diaľnici za 49c/kWh, tak v lepšom prípade jazdím za 10€/100km. Či zle počítam?
            Bohužial takýto charakter má gro mojich jázd, dialničné presuny 200-300 km, čo sú 2-4 nabíjania na komerčnom DC. No a AC nabíjanie pred/po jazde za 25c/kWh to fakt nezachráni.
            Aby som tu zbytočne nepanikáril, nejdem do toho počítať ešte "stratený" čas pri nabíjaní.
            Jo a nie, v noci pred panelákom nenabíjam
            Naposledy upravené ToMiLeaf; 03-02-2020, 18:21.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            ToMiLeaf tak ak mas vacsinu presunov dialnicnych s DC nabijanim, mas mat tomu prisposobeny mesacny program nie?! Dobrovolne platis viac ako by si mohol. S dobrym programom, obcasnym vyuzitim free nabijaciek pred obchodmi a vyrazenim z domu s lacnou a plnou bateriou je kombinacia, kde mozno nebudes na 1/4 nakladov voci spalovaku, ale k 1/3 az 1/2 (v najhorsom) sa dostanes.

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            ToMiLeaf Ja som kúpil EV v roku 2017 za rovnakú cenu ako rovnaké auto s ICE a šetrím ročne zhruba 3000€ na palive/servise. Kúpil som to primárne ako rozmar a na moje prekvapenie mi to pekne šetrí...

          • palo47
            palo47 komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som nezávisle dospel prakticky rovnakemu záveru. Jediný problem je v prípade masívnejšieho rozširenia nabijanie pre obyvateľov sídlisk. 18 kWh sa však nabije aj zo zásuvky za noc. Urobit Nejeký počet parkoviká s 235 V / 10 A by nepomohlo, určtte by ich obsadzovali aj spalováky. To by museli mať všetky parkovacie miesta zásuvkú samozrejme inteligentnú.
        • jojac84
          Member
          • Feb 2020
          • 43

          Prišlo už niekomu oficiálne schválenie dotácie? Ja som tam volal ešte minulý týždeň a vraveli mi že v stredu, 29.1.2020 bude komisia posudzovať prvé podané oficiálne žiadosti. O mne mi povedali že asi ma už do toho prvého kola nestihnú, oficiálne som ju podal 8.1. osobne, vraj by sa ďalšie posudzovanie malo konať zrejme o týždeň, čiže túto stredu, no nevedeli mi to povedať na 100%. Už by som to rád vedel keďže mám zatiaľ bez zálohy zarezervovanú Škodu Citigo IV a už by som rád vedel na čom som, či môžem zaplatiť zálohu a podobne.

          Komentár


          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Maju 10 pracovnych dni ododna konania komisie na vyjadrenie. Ja som podal ziadost 20.12. a dufam ze ma posudzovali v stredu ale stale cakam nemam ziadne info... Davaju si pekne nacas
        • curgali
          Member
          • Jul 2014
          • 310
          •   

          ToMiLeaf a Taur. Ja som v r. 2015 išiel do elektromobility čisto z ekonomického hľadiska. Dnes samozrejme po skúsenostiach s BEV, by som išiel aj keby ma stáli náklady to čo fosil. Jazda je návyková ako hovoria kolegovia. Kde je vôľa je aj cesta. Po 200.000 km Leafovských som mal náklady pár euro na AC nabíjaniach. Prečítajte si moje príspevky a blogy z minulosti. Nechce sa mi to tu rozpisovať. Z 90% nabíjam na DC...platba?..0,-- euro...ako je to možné?..Nuž naskočil som včas na palubu. Nabíjanie zadarmo počas testovacích obdobiach GW a ZSE. Ďalej freenabíjanie DC Vodné elektrárne Trenčín a Freecharging po Slovensku, Madarsku, Chorvatsku, Poľsku a Česku./viď môj blog/. Leaf 1 a 2 som kúpil po všetkých zľavách a št.príspevkoch po 20.000 euro..bez DPH. Ďalšie auto tento rok Kona 64-ka za 27 k alebo TM3 SR+ za 41 k po št. príspevku/bohužiaľ sa mi nepodarilo ziskať na firmu ale len ako súkromna osoba/, vždy lacnejsie ako cenníková cena. Úspora na nákladoch bola vždy väčšia ako strata hodnoty po predaji. A ak by som brázdil dlhé trasy po diaľnici a nabehal viac ako mojich 45 t ročne určite by som išiel do Tesly s Freechargingom, aj keby som si mal na ňu požičať, a neplatil by som predražené Ionity...veľmi zlý príklad...
          Naposledy upravené curgali; 03-02-2020, 23:59.

          Komentár


          • demo
            demo komentoval
            Upraviť komentár
            Myslím si, že stále bude nejaká možnosť na Ionity lacnejšie nabíjať cez nejakého roamingového partnera.

          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            curgali to napísal veľmi pekne, ale.....máme tu veľké ALEALEALE............nezdá sa nám, že zlaté časy elektromobility máme na Slovensku už za sebou? Spoplatnených staníc pribúda, čoskoro nebude kde zadarmo nabíjať. Ceny elektromobilov neklesajú, naopak stúpajú a v dohľadnom čase prielom nevidím. Takže jazdiť na elektromobile len pre potešenie?

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Ako si prisiel na to ze ceny elektromobilov stupaju? Je sice pravda, ze klesaju relativne pomaly, no pri tak velkom zaujme o elektromobily a male pocty vyrabanych zatial nic nenuti vyrobcov znizovat ceny.

          • demo
            demo komentoval
            Upraviť komentár
            Objavilo sa pár ľudových aút za zaujímavú cenu. Keď už bude áut dosť, tak sa začnú objavovať ďalší poskytovatelia nabíjania stlačí to ceny dolu.
            Rovnako nevidím dôvod, pokiaľ by bola podpora z mesta/obce, nebudovať AC nabíjačky aj obyvateľmi bytoviek.
            Naposledy upravené demo; 04-02-2020, 12:59.

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            A Teslu za 45 000€ si si pred dvomi rokmi tiež nekúpil ani náhodou.
        • dango
          Moderator
          Gold Member
          • Nov 2014
          • 693
          •   

          Ziadost dnes odoslana. Uvidime, ci im nieco bude vadit...

          Komentár


          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Ked hej urcite sa ozvu a mas jeden pokus na opravenie vsetkych chyb. Ja zase cakam kym sa uracia dat na stranku zoznam schvalenych/zamietnutych ziadosti z komisie co bola minuly tyzden...vraj maju na to 10 pracovnych dni
        • Catchcash
          Member
          • Dec 2019
          • 170
          •   

          Tak dnes som volal na ministerstvo a ten chlapik co mi minulu stredu povedal ze zasadala komisia mi zase teraz povedal ze podla informacii co ma komisia este nezasadala. Ako dovod uviedol nejake nedostatky v overovani zo strany SIEA. Teraz sa budu vyhovarat jeden na druheho ako to byva zvykom. Neviem teda ci je problem s tym registrom trestov alebo riesia tie zdravotne poistovne ako tu niekto pisal. V kazdom pripade ma ubezpecil ze oni sa to nesnazia natahovat a maju termin do ktoreho to maju stihnut a ze to stihnu. Mne termin 40 dni od podania ziadosti vyprsi buduci piatok tak som velmi zvedavy...Ak mate niekto viac informacii tak ma kludne doplnte/opravte.

          Komentár


          • Etheriel
            Etheriel komentoval
            Upraviť komentár
            Podla mna zavisi od toho ci ratas 40 dni od podania ziadosti prveho, alebo od skompletizovania. Lebo od prveho podania, mi uplynulo 40 dni minulu sobotu. Od skompletizovania (rozumej, vyzvali ma aby som dolozila register lebo si ho sami nevedeli vytiahnut) mi uplynie 40 dni az 18. februara. Cize ja uz neviem s cim mam ratat a ci vobec dufat ze sa mi niekto niekedy od nich este ozve

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            Veď je ešte len február... Vládne mlyny melú pomaly a pomedzi lopatky sa časť vody postupne stráca. Až tak ma to neprekvapuje.

          • denial
            denial komentoval
            Upraviť komentár
            do volieb uz nikto zasadat nebude
            a po nich bude vsetko inak ako nikdy predtym

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            To áno, možno opäť zrušia všetky registrácie, keďže nie všetci mali rovnakú šancu.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Keby chceli v tomto stadiu zrusit dotacie, tak by mohli mat velky problem.
            Kazdy, kto podal dotaciu si teoreticky mohol na druhy den kupit auto a ak by zrusili dotaciu plosne, tak by sa pravnici potesili, kolko kseftu by mali.
            Mozu samozrejme niekomu konkretnemu dotaciu neschvalit, no ani to si zrejme nedovolia bez relevantneho dovodu.

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            jux A z čoho by právnivi mali kšeft? Ministerstvo si mení podmienky ako mu pasuje. Keby zamietli všetky žiadosti a zrušili všetky rezervácie, čo by právnici zmohli?

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Napriklad skoda sposobena nedodrzanim zakona/vyhlasky.

          • demo
            demo komentoval
            Upraviť komentár
            A na základe čoho zrušili prvú vlnu registrácii ? Taká možnosť predsa v podmienkach nikde nebola, to spravili len tak.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            ani ma nestraste

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Nefunkcny system registracie nie je len tak.

          • demo
            demo komentoval
            Upraviť komentár
            Ako nefunkčný ? Mne sa to podarilo, podmienky boli pre každého rovnaké :-D

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Aj mne sa to prvy krat podarilo, druhy krat nie. Napriek tomu tvrdim, ze prvy krat bol system podla zadania objednavatela urcite nefunkcny. Bol funkcny tak, ze bol jednoznacny dovod na opakovanie.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            jux to sa ti prosim ta ako podarilo? Na prvykrat ano a na druhy nie? To, ze sa ti to na prvykrat podarilo znamena, ze asi si celkom zrucny co sa tyka prace s PC. Myslim si ze tieto zrucnosti uplne stacili aj na druhe kolo. Ty si to spominal ze si sa zasekol nejako na tom pase?

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            1. krat sa mi to podarilo nahodou preto, lebo som mal vyblokovanu kontrolu na browseri kvoli niecomu co som predtym robil.
            2. krat som sa zamotal na pase/obcianskom - 1. krat som tam dal rovnake cislo, ale do 2. to zmenili - ako to zmenili som si zacal citat az ked som to vyplnal a nebralo mi to - stratil som aspon minutu.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            ja som tam dal aj cislo pasu a potom som zistil ze tam malo byt bud jedno alebo druhe a ked mi poslali ten excel tak mi teta povedala ze to mam kludne vymazat a dat tam nulu

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            jux Ak by bol prvý krát systém nefunkčný, ako je to možné, že sa ľuďom podarilo zaregistrovať? Možno nefungoval úplne tak ako si priali, ale nebol nefunkčný.
            A mne sa tiež prvý krát podarilo zaregistrovať a druhý krát nie. Keď mi prišlo potvrdenie rezervácie, sloh som z PC zmazal s tým, že ho už potrebovať nebudem. A pri druhom spustení som sloh vymýšľal nanovo, takže som sa zaregistroval v piatej minúte a teraz čakám cca 200 miest pod čiarou či z toho niečo bude...

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Ved ale si vedel ze bude treba aj "sloh" nie? Ked si ho aj vymazal mal si tyzden na to aby si ho napisal znovu a potom iba prekopiroval. Velky zaujem sa predsa ocakaval.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Aky sloh? pri registracii som tam dal jedno slovo. Sloh treba az pri podavani ziadosti.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            nevedel som ze sa to bude dat nejako editovat potom tak som to tam supol rovno pri registracii

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash Nechcel som byt hovado a naskriptit si to, robil som to manualne. Neocakaval som az taky zaujem, ze do 4 minut vsetko vyleti von oknom.
            jux Vo formulari bola kolonka pre sloh

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Rozumiem ale dalo sa to pekne aj bez scriptu stihnut klasicke ctrl+c a ctrl+v neber to tak ze rypem to vobec nie len som to chcel pochopit lebo ja som teda dotaciu chcel a pripravil som si vsetko co by som mohol potrebovat (aj nieco navyse) aby som si bol isty ze som pre to spravil vsetko

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash Rozumiem. No čo Ti poviem... trhám si vlasy za to do teraz, že som sa zachoval ako amatér...
            Ale tak treba všetko brať pozitívne... som výnimočný... kto môže o sebe povedať, že dostal nízke registračné číslo a aj tak dotáciu nedostal?

          • Vilo
            Vilo komentoval
            Upraviť komentár
            jux "Napriklad skoda sposobena nedodrzanim zakona/vyhlasky.": Takže sa môžem začať súdiť o 8000 eur, úspešne som sa zaregistroval a registráciu mi svojvoľne zrušili. Nevysúdiš nič. Nechcem vedieť aké veci sa dejú na pozadí, keď ani na verejnosti nevedia dodržiavať pravidlá.

          • Savi
            Savi komentoval
            Upraviť komentár
            Vilo Ja som bol hovado a naskriptil som si to. Zaroven na vedlajsom pocitaci to kocka nahadzovala copy paste do formulara a mala to len o par desiatok sekund neskor ako ja so skriptom, ktory bolo treba skontrolovat a doplnit nieco co nevyplnil uplne ok, tak ze aj cez copy paste by som to stihol. Podla mna zaklad bol mat pripravene vsetky udaje, ktore trebalo dat do formulara. A teda sa oplatilo venovat hodiny citanim vsetkych dokumentov na chcemlelektromobil.sk pred spustenim registracie a popripravovat si to.

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Vilo moja reakcia bola na tvoje slova o uplnom zruseni dotacie teraz... Za 6 milionov hrubeho zisku by sa oplatilo najat kvalitneho pravnika, co by to hravo zvladol oproti statnym pravnikom.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Savi Si slaby programator scriptov . Netrebalo hodiny studovat, stacilo si pozriet kolonky z html kodu formulara z tej z zbabranej registracie, alebo aj na weboch boli screenshoty formulara od tych co sa im ho podarilo nacitat. Pripravit udaje a uz len kopirovat. Ja som to takto stihol pod tri minuty a umiestnil som sa v strede pola vitazov. Pravda bol to pekny adrenalin. Keby som vedel ze chyby z registracie sa v pohode daju opravit pri vyplnovani oficialnej ziadosti. tak by som to este 2x nekontroloval pred odoslanim. A mal by som lepsie poradie. A to som na zaciatku par sekund (ktore mi pripadali ako cela vecnost) maturoval kde otvorit formular. Ale hlavne ze som v tom. Uz len aby prva kontrola dopadla dobre, potom budem cakat a mozno po 9tich mesiacoch sa mi narodi EV.

          • Roman-ba
            Roman-ba komentoval
            Upraviť komentár
            Keď to tu tak čítam mám dojem že dotácie boli dosiahnuteľné len pre zručných programátorov alebo tímy ľudí, čo žiadali spoločne jednu dotáciu. Každopádne držím palce a gratulujem všetkým, ktorí dotáciu nakoniec získajú. Ale z pohľadu bežného človeka (aj keď si myslím že nie som úplný tupec) sa mi to javí ako nedosiahnuteľný cieľ.

          • Savi
            Savi komentoval
            Upraviť komentár
            Taur Mam sa este co ucit a zlepsovat ale tak vyzera, ze sa oplatilo tomu venovat energiu. Stale si myslim, ze by bol lepsi system, kde by kazdy, kto si kupi BEV, dostal dotaciu, hoci aj mensiu. Alebo este lepsie nerobit dotacie ziadne a podporit radsej infrastrukturu ale vo vacsom, napriklad AC nabijacka v kazdom stlpe osvetlenia.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            no ked mas davat vsetkym co si kupia tak by si musel mat teoreticky neobmedzeny rozpocet kedze nevies kto vsetko si to auto kupi to by sa dalo zrealizovat keby davali dotaciu povedzme 200 Eur a to si nemyslim ze by bolo nejake velmi motivujuce pre ludi Ale tie AC nabijacky na sidliskach kludne mozu v ramci dalsieho kola riesit. Ak ma pamat neklame tak v Boroch aj take cosi hovorili.

          • palo47
            palo47 komentoval
            Upraviť komentár
            Ja som podal žiadosť 27. Dec ale až 9. Jan ma vyzvali doložit výpis z registra trestov, obratom odišiel. 40 prac dní uplynie az 6. Marca, čiže majú ešte čas. Včera som svojej administrátorka poslal mail, nevšimol som si že ide o 40 prac dní nie kalendarnych. Dnes mi volala, že všetko čo dali na ministersvo im vrátili na doplnenie, neprezradila, že o čo. Ale ma potešila, že mi potvrdila, že spĺňam poźiadavky.
            Čital som si pred chvíľou vyzvu a tak je uvedené, že komisia má dve kriteria:
            - Splnenie poziadaviek garantované SEIA
            - Motivácia žiadateľ.
            Myslíte si, že generálny riaditeľ, finančny riaditel a ďalši traja budu čitať tych viac ako 600 motivácii? Ešte vidím aj problém aby sa všetci piati papaláśi stretli na komisii. Je uznášania schopná len v plnom počte. Žiadosť musia schváliť nadpolovičnou väčšinou

            Ďalej som sa dozvedel, ze teraz dávali len prvú dávku a zdaleka nemajú všetky žiadosti posúdené.

          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Savi Len podpora infrastrukturi by nic neriesila. Nestacio by to ani v bohatom Norsku, ani tam by nebolo tolko EV nebyt haldy dotacii dlhe roky na kupu EV. Naco by bola rozsiahla infrastruktura pre EV par zbohatlikov a ekologov srdcom i dusou ktori daju vela penazi za drahe EV?
            Kto ma prachy a chce tak si kupi EV z roznych dovodov aj bez dotacie. Hadam ze kto ma 50tis na EV, tak nema problem dat aj 58 ked ho chce a prezil by aj bez dotacie.
            Kludne mohli aj znizit hornu hranicu ceny dotovanych aut aj dotaciu aby sa uslo viac ludom, ktory inak na EV by nedosiahli.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Tak ucast v komisii je povinna vraj tak snad sa tam nejako stretnu tiez si nemyslim ze to budu citat ale kedze MH SR ma posledne slovo tak musia vykazat nejaku cinnost akoze to schvalili. A kompletne podanie ziadosti je ked si to ty podal v decembri a nie az ked si doplnil register pretoze to bola ich praca len si to nevedeli ziskat. Ty si vsetky povinne dokumenty dodal v decembri a od toho dna sa podla mna rata 40 pracovnych dni.
        • Savi
          Gold Member
          • Dec 2019
          • 141
          • peter68691
          •   

          Volal som do SIEA a ani po troch tyzdnoch mi nevedia k ziadost povedat, ci ju eviduju ako kompletnu, len to, ze este ani nepresla uvodnym spracovanim. Ak by nieco chybalo, tak daju vediet a ziadatel ma 10 dni na doplnenie.
          Pomale mlyny... Ale sak maju 40 pracovnych dni, tak pockame.
          Naposledy upravené Savi; 05-02-2020, 14:07.

          Komentár


          • Taur
            Taur komentoval
            Upraviť komentár
            Pozor, 40dni ma zaiadatel na podanie skompletizovanej ziadosti po vyzve na podanie. Oni nemaju lehotu na posudenie/rozhodnutie. Aspon ja som nenasiel ziadny termin zeby mali.

          • Savi
            Savi komentoval
            Upraviť komentár
            Taur https://www.chcemelektromobil.sk/fil...AQ_z_MH_SR.pdf
            "Po riadnom a úplnom predložení žiadosti má vykonávateľ a poskytovateľ lehotu 40 pracovných dní na
            administratívne overenie žiadosti a posúdenie žiadosti komisiou MH SR."

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Teraz som precital aj tu druhu vetu co je napisana vo vyzve: Poskytovatel si vyhradzuje pravo uvedenu lehotu v odovodnenych pripadoch predlzit.
        • Spartakus
          Member
          • Mar 2017
          • 44

          Poslal som dnes email SIEA že čo je so žiadosťou, lebo už mi raz pisali, že ju poslali na ministerstvo. Volali mi naspäť, že ministerstvo žiadosti spätné vracalo SIEA ešte na prekontrolovanie a že to už prekontrolovali a zajtra to tam na ministerstvo opäť odnesú.

          Komentár


          • Spartakus
            Spartakus komentoval
            Upraviť komentár
            A že odpoveď by mala prísť v polovičke februára.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Odpoved akoze rozhodnutie komisie? Mne lehota uplynie buduci piatok tak som zvedavy

          • Spartakus
            Spartakus komentoval
            Upraviť komentár
            Áno rozhodnutie. Som sa jej pýtal, že čo tam toľko kontrolujú. Vraj ešte všetko prechádzali a komisii dávajú odporúčanie či áno alebo nie. Mne povedala, že má odporučili. Tak som sa opýtal, a tá komisia na ministerstve bude robiť čo? Oni že si pozrú odporúčanie SIEA, motiváciu a rozhodnú podľa toho.
            Naposledy upravené Spartakus; 06-02-2020, 16:22.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Hej ved tak je to aj vo vyzve napisane... Som zvedavy zavolam aj ja este raz ci ma odporucili ked sa im to znovu vratilo

          • Savi
            Savi komentoval
            Upraviť komentár
            Catchcash Ak si to aj podaval v prvy mozny termin (20.12.), tak 40 pracovnych dni bude az 20.2., takze este maju 2 tyzdne. Verim, ze do 20.2. sa ti, co posielali ziadosti ako prvi, uz dozvedia, ako na tom su.

          • Catchcash
            Catchcash komentoval
            Upraviť komentár
            Ano podaval som 20.12. a ano mas pravdu neviem ako som to pocital som asi o tyzden popredu sakra asi sa toho nedockam...
        • Taur
          Member
          • Dec 2019
          • 296
          •   

          Kym nasa komisia prerokuje a schvali ziadosti, tak pridu na trh nove modely, postavi sa zopar fabrik na baterie, budu sa uz chrlit EV bez cakacich dob ...
          Vzhladom na to ako Vam posuvaju terminy dodavok objednanych aut, by som komisiu nenahanal, aby Vam neuplynula 12 mesacna lehota na cerpanie a neprisli ste o dotaciu.

          Komentár

          Pracuje...
          X