Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Vrcholne anti elektromobilný článok

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    Vrcholne anti elektromobilný článok

    Pán Kremský napísal vo svojom článku iba pár pravdivých myšlienok, ale čo sa týka elektromobilov a hybridov tak to sa poriadne sekol. Už som dávno nečítal takéto sprostosti o elektromobiloch ako tu píše. Toto myslím takto neformulovali ani tí zarytí odporcovia elektromobilty.
    Priatelia čo s tým spravíme? Odvezieme ho v elektromobile nech si ho vyskúša? Napíšeme mu fundovanú odpoveď?

    https://www.aktuality.sk/clanok/7100...mpaign=HP-new2
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #2
    Je to mysliteľ, ten Peter Kremský, tu je od neho ďalšia úvaha týkajúca sa alternatívnych vozidiel.

    Čo si má človek myslieť o hnutí OĽANO, ktoré ho počúva ako poradcu, analytika.

    Má veľa skúseností z praxe, takže určite o elektromobiloch čosi vie. Tu je jeho skrátené CV z facebooku:Spravuje stránku Peter Kremský - poslanec v Pezinku







    V rubrike Poltická aréna uverejňujeme komentáre zástupcov strán na aktuálne témy. Dnes píše Peter Kremský z OĽaNO o štátnej podpore nákupu áut.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Myslel som, že v OĽANO sú inteligentní ľudia, ktorí budú podporovať alternatívnu a zdravú budúcnosť. Tak to som sa sklamal. Alebo žeby to vymýšľal len preto, že je v opozícii proti Smeru a vládnuci Smer pripravil podporu elektromobility? Ten človek vôbec nechápe, že je úplne jedno, ktorá strana je pri moci, ale že treba niečo pozitívne spraviť pre túto planétu, t.j. pre ľudí?

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      To si kde nabral, ze ma vela skusenosti z praxe? Teda dufam, ze si myslel elektomobilitu, ale o tej v zivotopise nema ani zmienku a podla toho ako napisal clanok, tak ju skor odmieta. Clanok je cisto politicky, mat zabehnute kolaje, dostatok pracovnych miest a teda spokojnych volicov (svoje ovecky). Stale je do popredia davana ekonomika a ekologia je niekde v uzadi. Proste ved je dobre u nas, ked bude horsie tak nak to riesia dalsie generacie. Nas sa to netika. Ked bude uz velky problem, tak mi budeme mrtvy, tak preco si komlikovat zivot. Jedina vec co by som mu uznal je, ze EU nato tlaci (no ale ved musi) a spolocnost nato nieje vobec pripravena. Strasi sa tym, ze je to drahe, nik to nechce, ma to slaby dojazd a mnohe firmy zaniknu a bude vela ludi bez prace a tak sa strasi verejnost bludmi a podme to odialit ako len sa da. A pritom sa dobre vie, ze cas sa krati.

      EU ma novu sefku aj novy parlament a bol predstaveny novy plan dost abiciozny. Alebo proste dobre sa to poucvalo, ci sa to aj v buducnosti naplni tak to uvidime.

      On spomenul aj priklad Nemecka, ze co uz chceli mat do roku 2020 a co realne maju. Zabudol vsak povedat, ze ake boli k dispozicii EV z akym dojazdom a ze sa to pomali lepsi. Kolko sa na take auta caka aj tam a podobne.

      Zabil to aj tym, ze ludia chcu male auta a ze ich niet. To akoze sa nevyrabaju? Ja vidim kopec ludi co maju aj male "lacne" auta a maju aj drahe auta. Tie drahe auta maju ty majetnejsi co si castokrat povedia aj ked az take auto nepotrebujem, kupim si ho, aby som statu nemusel platit taku velku sumu na daniach. A to ze tu ludia kupuju ojazdenky, lebo drhnu vo fabrikach na 3 alebo 4 smeny a aj tak im ten plat nestaci, lebo maju kopec splatok, kreditky a chodia do debetu. Tak toto uz nespomenul.

      Uz dlhsie chodim na volby a coraz tazsie sa mi vybera komu dam svoj hlas, ked sa volia strany a nie odbornici. Jedny nechcu ist od koryta, druhy zase velmi tuzia ist ku korytu a dalsi su v parlamente ale len kritizuju a do vlady by nesli. A nema to kulturu ani uroven.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      To bola irónia o tých "skúsenostiach", preto som dal jeho životopis aby bolo vidieť že nikdy nebol niekde kde bolo treba niečo vyprodukovať, či už vývoj, výroba, obchod alebo reálny manažment, nejakú pridanú hodnotu. Narovinu povedané - len sa presmŕdať, kde sa dalo tliachať perom alebo hubou a taký ide o niečom odborne písať

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ako hovori Miro, ludia, co nikdy nic uzitocneho neurobili a len sa snazia hocico vyuzit pre ziskanie par hlasov pre svoju partaj su len odpadom.
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    #3
    Nuz co, kazda techncka revolucia bude mat vzdy svojich odporcov, co nechcu obetovat svoje stare zvyky a nebodaj sa nieco nove naucit.
    Nema podla mna to ludom proti elektromobilite zmysel tlct do hlavy...

    Faktom proste je ze spalovaky nas pomaly vsetkych zabijaju a najviac si to odnesu nase deti, takze ludi treba jednoducho "donutit" (na styl norska) presadnut zo starych prdiacich popelnic do elektrickych aut.
    Hadat sa s niekym ze elektroauto je ekologickejsie ako spalovacie je take iste ako ze mame vs nemame ludmi sposobenu globalnu zmenu klimy - po novom Climate Emergency.
    Je zaujmave ako spolu tieto dve skupiny ludi suvisia.
    A cela ta ignorancia je financovana a podporovana najsilnejsim priemyslom na svete...

    Komentár


    • ivan32
      ivan32 komentoval
      Upraviť komentár
      Aj ja som už na to prišiel že nemá zmysel presviedčať. Každý má svoj názor. U nás vo firme pracujú inteligentný ľudia ináč by tam nerobili a bol som šokovaný keď prišla pri 9 hodinovej ceste autom debata na elektromobilitu. Žiadny argument nemal cenu. Bola to skoro hádka a tichá domácnosť. Tak som si odvykol presviedčať, poviem svoj názor a nejaký fakt a hotovo. Ale do presviedčania to už nie. V práci už túto tému neriešim pokiaľ sa niekto so záujmom nespýta.
      A o politike tiež nie.... to je už potom iná káva.

    • Teq
      Teq komentoval
      Upraviť komentár
      Jediny argument na spalovaky je pohodlnost pri dlhych cestach, co je uz skoro na podobnej urovi aj pri tesle.
      Ale budem teraz zabijat x deti rocne lebo sa mojej lenivej riti nechce nabjat 30 minut? S takym clovek potom nie je debata asi uz o nicom.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Ja sa vždy opýtam že aká je motivácia toho človeka odmietať známe fakty.
      Často sa dozviem, že jeho robota súvisí so spaľovaním tekutých dinosaurov alebo opravou aut.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      je vtipne, ako nepriatelia elektromobilov vytahuju z rukavov jeden fakt za druhym donedavna to boli baterie,predtym dojazd. A aj tento clanok nasvetdcuje tomu, ze ludia sa boja, ze nebudu mat co robit, lebo servis.... Keby ludia rozmyslali, ze odvetvia suvisiace s elektromobilitou su zarobkovo niekolkonasobne vyssie ako ine zamestnania, tak by zmenili nazor. Ale pohodlnost, zabehnute kolaje a citanie hoaxov je jednoduchsie.....

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Prave pozeram Bjornove videa, ktore som nestihol este pozriet a mal problem z prasknutym prednym sklom na TMX a vymenili mu to ale nie v Tesla servise. Potom nastal problem pri stieracoch, proste neboli korektne nastavene a stierali nielen okno ale aj A stlpik. Isiel do Tesla servisu a dali mi termin o dva tyzdne ale v inom servise mimo Teslu mu to spravili nasledujuci den. Ano, bolo to v Norsku a tu je krasne vidiet, ze aj ked si Tesla servis chce riesit prevazne sama, uz teraz sa externe firmy prisposobuju trhu a vedia opravit urcite veci na Tesle. Takze preziju aj nasi garazisti, len sa proste preorientuju z spalovaciek na EV. Ked proste aj z diagnostikou tapes pri spalovaku a hladas problem aby si ho odstranil a za rovnaku dobu dokazes z diagnostikou a vymenou filtru ci vycistenim klimatizacie a ine veci spravit 3-4 EV, tak je otazne kde zarobis viac. Proste jeden nervozny zakaznik spalovacieho auta, ked sa hlada a odstranuje zavada za rovnaky cas ako 3-4 EV spokojny zakaznici za rovnaky cas. Otazka priorit je lepsie jeden frflos, co povie trvalo to a zaplatil som majlant, alebo 3-4 spokojny zakaznici z dobrou odozvou (reklamou).
  • curgali
    Member
    • Jul 2014
    • 310
    •   

    #4
    Poslal som email aj odkaz na diskusiu p. Matovicovi:

    Dobrý deň p. Matovič.

    Ako váš dlhoročný volič a elektromobilista, ktorému záleží nielen na tom aby hnutie Oľano bolo v parlamente a zúčastnilo sa na očiste spoločnosti, ale aj na zdravom životnom prostredí, ktoré je dôležité pre zdravie nás aj budúcich generácii, vás chcem upozorniť na diskusiu, ktorá sa rozprúdila na portáli Teslaclub.sk kôli článku vášho poradcu p. Kremskeho.
    Záleží nám na tom, aby budúca vláda podporovala alternatívnu dopravu a zdravú budúcnosť našich detí. Ak by ste potrebovali oponentúru alebo konzultáciu k elektromobilite, sme vám aj vašim poradcom na portáli Teslaclub.sk k dispozícii.
    S pozdravom Oliver Čurgali.

    Komentár


    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Ďakujem, správne.

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Podpora novych ekologickych technologii, samozrejme ANO, dotacie na elektromobily formou dotovania kupy auta NIE, to je moj nazor...
      Naposledy upravené hudino; 24-07-2019, 11:11.

    • Joe79
      Joe79 komentoval
      Upraviť komentár
      curgali - tak to som zvedy, ci pride nejaka odpoved...
      EDIT: A aj prisla, precital som si o trochu neskor...
      Naposledy upravené Joe79; 26-07-2019, 13:42.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ak to curgali poslal na dobry mail a dostane sa to Matovicovi, je velka sanca ze odpise.
      Ja som ho raz kontaktoval v suvislosti so zneuzivanim statneho vozidla nasim kapitanom a vymenili sme zodva maily.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      O 2 prispevky nizsie je odpoved, tak co tu riesite? Odpovedala asistentka, lebo predseda sa nebude zaoberat nejakym clankom, kde nieco riesil jeho poradca. Ale ked si mu napisal o zneuzivani sluzobneho auta kapitanom, tak to je voda na mlyn jeho politike. Tak jasne ze to riesil.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #5
    V Cesku maju takeho pomyleneho rovno premiera...
    Uff, reaguje s úlevou vysoce postavený český diplomat, když mu říkám, že se Andrej Babiš (ANO) prý v Evropském parlamentu nespojí s maďarským premiérem Viktorem Orbánem. Obavy z toho měli třeba i velvyslanci ostatních zemí EU v Praze. Bojí se, že by se pak Česko mohlo vydat maďarským a polským...

    Komentár


    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Tak zrovna u neho je to jasny stret zaujmov. Agrofert je najvacsim pestovatelom a sucasne spracovatelom repky. A kam sa leje repkovy olej? No predsa do nasich bezchybnych dizlov s vykuchanym DPF filtrom. Ceskej Honza vzdycky ten stat presere, to je preci jasny .

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Tentokrat je "Ceskej Honza" slovak :-)))

    • Marcel Pavlík
      Marcel Pavlík komentoval
      Upraviť komentár
      1. agrofert dodáva väčšinu "repky" na potravinárske účely
      2. vo vw bratislava predseda vlády bol osobne prisľúbiť, že sk vláda neurobí nič, čo by koncern poškodilo.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      @Marcel Pavlik myslis ze je na svete predseda vlady co by jednemu z najvecsich zamestnavatelov a vyvozcov povedal ze urobi nejake rozhodnutie vlady, ktore mu uskodi? Mozem mat milion vyhrad voci nasej terajsej vlade, ale za akcny plan na podporu elektromobility ju musim pochvalit.
  • curgali
    Member
    • Jul 2014
    • 310
    •   

    #6
    Odpoveď od asistentky p. Matovica:
    Prajem pekný deň,

    ďakujeme za podporu a mail pre p. Matoviča. Váš mail prepošlem aj p. Kremkému, nakoľko daná téma nie je oblasť, v ktorej by som bola odborník.
    Určite každá politické sila chce, aby sme žili v zdravšom prostredí, tak ako píšete. Rovnako nám záleží na veciach, ktoré sa týkajú ochrany prírody, čo bolo vidno aj pri predloženom zákone od p. Budaja (stop biomasakru), ktorý prešiel napriek tomu, že sme v opozícií.
    Všetko dobré.
    S pozdravom
    Anna Andrejuvová
    asistentka poslanca.

    Komentár

    • ivan32
      Member
      • Sep 2014
      • 178
      •   

      #7
      ACH. Ďalší určite "netendenčný" článok určite zverejnený v "dobrej viere" a nie vo svoj prospech priamo na stránke čerpačky.
      http://www.autohof.sk/aktuality/su-e...cne-ekologicke

      Komentár


      • kayle
        kayle komentoval
        Upraviť komentár
        "Elektromobily v mnohých prípadoch dokážu byť ekologickejšie než autá so spaľovacím motorom, avšak na ich ekologický prínos je potrebné sledovať od samotného začiatku, ešte pred samotnou prevádzkou vozidla. Ich prínos by sme mali hodnotiť od ťažby surovín cez reálnu prevádzku, až po ich šrotovanie a recykláciu."

        To je pekné, stále hovorím ako sú tie elektro autá neekologické. Veď len keď spočítam koľko uhlia treba vyťažiť na tú elektriku. A to radšej nespomínam takú ťažbu lítia a kobaltu.

        Zato "bežné" auto nás síce čosi stojí na ekológií pri jeho výrobe a potom možno ešte nejaké to niečo čo vyprodukuje počas jazdy a pôjde von výfukom. A k tomu dnes našťastie existujú prekomplikované systémy, čo zabezpečia úplne maximálne možnú ekologickosť.
        No a tiež treba spomenúť, že taký benzín/nafta sa zjaví sama od seba na čerpačke (čítal síce som takú konšpiráciu, že ich tam vozia jednorožce, ale to sa mi moc nezdá. To by bol častejší výskyt dúh pri čerpačkách. Jedine žeby ho nosili v noci... hmmm...)

        Takže za mňa je výsledok jednoznačný.

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        No, tak kolko toho uhlia na Slovensku vytazime? Aky podiel maju uhone elektrarne na vyrobe el. energie u nas?
        Budes prekvapeny, okolo 10%.
        A vsetky tieto clanky zabudaju na uhlikovu stopu, ktoru ma vyroba motoru a prevodovky spalovacieho auta, emisie pri tazbe ropy, jej spracovani, dopravy na pumpu a spotrebu tej benzinovej stanice. A co oleje? Tie sa tiez asi objavuju v zriedlach.
        Lebo ked mame brat EV uz zaciatku, tak berme aj u ICE vsetko od zaciatku.
        Ekologickost ICE proste nie je. Bodka.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        nezabudajte ze sa nehorazne mnozstvo paliv neustale na cerpackaj aj vyparuje...co vobec nerobi dobre nikomu okolo

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        a hlavne že máme "elektronické" autá

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Teq, nielen z nadrzi cerpacich stanic, to nie je az take kriticke, tanky s palivom su pod zemou v relativnom chlade. Tiez je zaujimavy vyliaty benzin/nafta pri tankovani a odpareny benzin co ostane v hrdle tankovacej pistole.
        No vypary z nadrzi aut, ktore su v teple je podstatne vecsi, nadrze aut su cez odvzdusnovacie otvory v podstate otvorene.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        jux neviem ci je to pravda, ale pocul som ze aj cerpacky maju jednoducho nadrze iba odvetravane...toto bola mala vyhoda LPG (ked som na neho jazdil) ze bolo v tlakovej nadrzi a neodparovalo sa, ani z auta ani na cerpacke. Plus nikomu nesmrdelo a nesposobovalo rakovinu ciastockami prachu

      • kayle
        kayle komentoval
        Upraviť komentár
        Trocha som v pomykove... pre istotu, môj post bol myslený ako vtip.
        Ten prvý odstavec bola citácia z toho linku autohof.sk viď vyššie.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        kayle nebol som si isty, ze to bol vtip, tak, ked ostatni, tak aj ja....
        Teq samozrejme ze tanky su odvetrane - vidno to na pumpach - odvetravacie rury vsetkych tankov su pri sebe. Na vlastne oci som videl, ked preplnili tank a cez ten odvetravak vyhucalo kopa paliva.
        No palivo v tankoch pod zemou je chladne, tak sa az tak velmi nevyparuje.

      • kayle
        kayle komentoval
        Upraviť komentár
        jux Predpokladal som, že tretí odstavec bude dosť za vlasy pritiahnutý, tak to bude jasné.
        Ale zas na druhej strane, tiež som videl na webe toľko vecí popísaných, že pri niektorých ťažko povedať, či to pisateľ myslel ako fórik, alebo to bolo písané smrteľne vážne.
        Budúce "vtípky" teda radšej budem označovať.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #8
      Uz to tu opakujeme poneviemkolkykrat: ak by sa aj vsetka elektrina vyrobila z uhlia - tak ako v Polsku, tak elektromobil je v celom svojom zivotnom cykle o 25% ekologickejsi ako dizel... A aby sa urdzalo tych slovenskych cca 10% z uhlia, musi sa tazba uhlia dotovat.
      https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...9232#post29232

      Komentár

    • curgali
      Member
      • Jul 2014
      • 310
      •   

      #9
      Odpoveď p. Kremskeho:

      Dobrý deň páni,

      ďakujem za vašu reakciu a upozornenie na diskusiu, ktorá sa na vašom portáli medzičasom strhla. Veľmi rád sa na túto tému porozprávam, aj keď vidím, že naše názory sa v mnohom líšia. Som veľký zástanca ochrany životného prostredia, aj keď nie za každú cenu. V prvom rade by to nemalo byť na účet daňových poplatníkov a peňazí, ktoré by sa mohli využiť oveľa efektívnejšie.

      Želám pekný deň

      Peter Kremský

      Komentár


      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        to je potrebne zdoraznovat, ze pokial za kazdu cenu nezacneme obmedzovat produkciu sklenikovych plynov / karcinogenych vyfukovych plynov tak skody budu za par rokov na majetoch a zivotoch ovela vyssie?
        https://www.youtube.com/watch?v=wQnDGDXHNWU

      • head
        head komentoval
        Upraviť komentár
        Ta posledna veta hovori za vsetko...

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        na ucet danovych poplatnikov a penazi ziju (aj) taki de8ili...

      • Marcel Pavlík
        Marcel Pavlík komentoval
        Upraviť komentár
        keď sa pozriem na odpoveď vo svetle CV hore, napíšem, že úroveň "žurnalistov" sa limitne blíži zápornej hodnote. viem, že na slovenskej UK sa vyučujúci spýtal či včera pozerali "dokument" a či to bolo "skutočné". 99.99% nerozoznalo fikciu od reality. a to v rokoch krátko po prevrate, keď sme mali zažité čítanie medzi riadkami.
        je smutné, že ochrancovia v okamihu vstupu do politiky prehodnotia svoje postoje - nie ako ŽIŤ lepšie, ale ako na tom LEPŠIE zarobiť. aj keď pred pár hodinami matovič v ta3 povedal, že nie je ako oni. pretože takých ako oni tam medzi poradcami má.
        problém je aj v tom, ako chcú staré, osvedčené riešenia implantovať do dneška, ako chcú dávne riešenia robiť tam, kde už účinné nie sú.
        a tak ďalej, a tak podobne. a najmä DOOKOLA!
    • Hody
      Junior Member
      • Jul 2017
      • 15

      #10
      Tento clanok Kremskeho som radsej ani necital, lebo by som sa len zbytocne nasral...

      Dost mi stacilo, ked som naposledy cital tu snuzku kecu o "srotovnom" (link dal na zaciatku Miro Rojko) - tam sa p. Kremsky naozaj predviedol.

      Komentár

      • Jiri GrandPa
        Senior Member
        • Dec 2016
        • 707
        • viera8131
        •      

        #11
        Nieco k teme ako neekologicka je tazba lithia. Zato tazba ropy je "prechadzka ruzovym sadom", ze ano?

        https://www.etrend.sk/gallery/articl...i.html?photo=1

        Komentár


        • Jiri GrandPa
          Jiri GrandPa komentoval
          Upraviť komentár
          Ta tretia fotka - tak nejak si predstavujem koniec sveta...

        • jux
          jux komentoval
          Upraviť komentár
          A .litium pre baterie baterioveho naradia, mobilov, notebookov, tabletov a ostatnych prenosnych zariadeni pada z neba, len tie zle elektromobily.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Podobne fotky sa daju spravit na ropnych poliach a hlavne tych opustenych https://www.alamy.com/abandoned-oil-...age682065.html

        • JozkoPucik
          JozkoPucik komentoval
          Upraviť komentár
          K všetkému je toho viac. Stále sa oháňajú výrobou batérii a ťažbou lítia, ale nik sa nepozerá na samotnú prevádzku tých vozidiel v porovnaní so spaľovákmi. Robil som v servise a viem teda ako to je. Keď si vezmeme taký bežný beznínový motor, ktorý má 15 000 servisný interval a ide tak raz ročne na servis (minálne) tak za tých 5 rokov je to 5-krát cca 4 litre oleja, 4 ks filtrov. Filtre sú nielen olejové, ale aj palivové (aj vzduchové, ale to zas nie je taký odpad). Okrem toho máme ešte sviečky a podobné veci. Treba brať do úvahy poruchovosť, kde vymenené diely sa jednoducho vyhadzujú, či sú to snímače, alebo turbodmýchadlá, prípadne filtre pevných častí a rôzne časti výfukovej súpravy atď.

          Odpadu a hlavne nebezpečného odpadu vzniká neskutočné kvantum, veď tie servisy s toho žijú, že tie autá potrebujú údržbu a opravy. Treba si uvedomiť, že mnoho vozidiel je firemných a nabehajú naozaj veľa km a prehliadok a opráv je veľa! Toto vôbec nezohľadnujú všetky tieto články.

        • dango
          dango komentoval
          Upraviť komentár
          A to sme uz konecne "ekologicki", lebo mame bezolovnaty benzin. To len bola lahodka pre nase pluca a mozgy malych deti
      Pracuje...
      X