Pôvodne zverejnené od ICE666SVK
Pozrieť príspevky
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Zakázať naftové motory!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
No moze sa stat aj to, ze si niekto zozenie 13 rocny dizel a da ho zosrotovat, dostane 10 000 a ostatok doplati, alebo bude splacat trebarz aj Teslu. Alebo si kupi Nissan Leaf za 20 000, to uz je lepsia cena ako 30 000 bez dotacie. Takze to az take ubohe nieje. Aspon podla mna.
-
Trošičku to deformuje trh s ojetými elektromobily, protože kolega teď sháněl něco po Evropě a u spousty francouzských nabídek mu vyskočila podmínka prodeje - jen občanovi Francouzské republiky. Protože šlo o vůz, pořízený už z dřívějších dotací. A ten de facto nesmí opustit území Francie.
-
-
A ešte k tomu sú francúzske autá len opticky lacné, pretože k cene navyše požadujú prenájom batérie. Takže francúzske autá odporúčam nepozerať. Nemá to zmysel.
Komentár
-
http://automix.atlas.sk/novinky/8504...misnym-limitom
už včera bolo neskoro...........
dnes som išiel v našom krajskom meste okolo hlavnej ulice, množstvo áut, nedýchateľný vzduch a na križovatke stojí frajer s obrovským dieselovým autom (ospravedlňujem sa, neviem názvy tých áut, lebo ma ani trochu nezaujímajú), na plné pecky zapnutá hlučná klimatizácia, a to je prosím pekne vonku dnes 10 st. nad nulou....
vie mi toto niekto racionálne vysvetliť, prečo žijú na svete takíto sprostí ľudia?Naposledy upravené 1fisker; 26-05-2015, 15:30.
Komentár
-
pozeral som tam len fotky : https://dennikn.sk/146129/ako-vyzera...belize/?ref=pt
pod jednou sa pise:
Spaľovacie motory sú na Belize zakázané.
na internete som o tom v rychlosti nevedel najst ziadnu relevantnu informaciu a na dalsich fotkach v tom istom clanku je vidiet auta, ktore zjavne nie su elektricke ... takze ktovie co tym redaktor myslel.
no a potom je tam kopa zlocincov ... takze nic.
Komentár
-
- Likes 1
Komentár
-
Argumentuju tam, ze to zrusi niekomu zivobytie. To je sice pravda, ale zdravie len jedno a ovzdusie tiez len jedno a ked si ho znicime, tak....
U nas nemame take problemy ako v Indii ci Parizi ci Londine, ale nak si postoji niekto a to len chvilu pri naftovom aj novom ci starom aute a nak sa nadycha a nebude sa mu to pacit. U nas vedia taxikarom a autoskolam prikazat, ze mozu mat na prevadzku maximalne 8 rocne auto, ale 15-20 a viac rocne autobusy to je OK? Keby zakazali aj u nas 15 rocne auta ci benzin, alebo nafta, tak by nebolo tolko zapch v spickach, ani by nemuseli byt vlaky zadarmo a boli by plne. Tiez by si kazdy nemohol dovolit nove auto a to ci spalovacie, alebo elektromobil.
-
http://www.aktuality.sk/clanok/27793...buduceho-roka/
Na Slovensku nič! Lebo takmer všetci pakovia vo vedení tohto štátu a veľkých miest jazdia na diesloch. IQ týchto ľudí je na úrovni ......
Najvyšší čas s tým niečo robiť, chce to riadnu kampaň!!!
Včera na akcii v KE sa mi nejaký debko chválil, že on má na svojom aute spotrebu len 4 l. Tak som sa opýtal, že na akom. On že na diesle.
Nech žije príroda! Nech žije človek!
Komentár
-
len tiez by bolo dobre zacat sa obzerat tym spravnym smerom a znecistovatelov zacat riesit od tych najvacsich:
http://www.cas.sk/clanok/115429/15-n...uta-sveta.html
PRECO SA NERIESI NAJPRV 15 LODI A AZ POTOM 760 MILIONOV AUT ? ten clanok je sice viac rokov stary, ale odvtedy som o nejakom pokroku v suvislosti s tymi lodami nepocul.
to tak byva vselikde, ze hlavne a najvacsie problemy sa "nedaju" riesit, tak sa riesia aspon nejake mensie, aby sa aspon daco riesilo ...
plus zaujimave, ze ten clanok co som postol na predoslej strane, ze nove benziny produkuju skodlivejsie latky ako diesle dako vyhasol. preco idu zakazat diesle a nie benziny teda?
> Pritom údajne len štvrtina áut produkuje až 90 % znečistenia.
ak su tie udaje spravne, nech zakazu tu stvrtinu nejakych najvacsich rachotin a vysledny efekt musi byt obrovsky. preco to neurobia ????
- Likes 2
Komentár
-
Britske ministerstvo dopravy predlozilo v aprili 2016 do parlamentu podrobnu spravu zo svojich merani a porovnanie reality s platnymi emisnymi normami.
Je to deprimujuce citanie.
Zaver v skratke:
Az na ojedinele vynimky potvrdzujuce pravidlo, vsetci vyrobcovia dizlov klamu a vsetky dizlove motory prekracuju limity, niektore aj viac ako desatnasobne.
https://www.gov.uk/government/upload...-programme.pdf
Komentár
-
Myslim si, ze ani benzinove emisie niesu dodrzane. Ocom su vlastne tie emisne normy, ked su platne len na nove auta vyrobene od urciteho datumu ked zacne platit dana norma a co tie auta, ktore uz boli vyrobene predtim a jazdia dalej. Tie auta mozu mat 10 - 20 ci skoro 30 rokov a to nehovorim o veteranoch, ale o straych naftakoch a benzinakoch. Keby ich omedzili, alebo nane uvalili dan za znecistovanie, tak bud by donutili ludi kupit si nove auto, alebo by ludia isli cestovali verejnou dopravou, lebo na nove by nemali. A ty co by kupili nove auta a este trebarz elektricke, alebo plugin hybridy, tak by mali mat dake ulavy.Naposledy upravené ICE666SVK; 22-05-2016, 21:02.
-
-
Pripájam aj trochu iný pohľad na túto tému:
Som veľkým priaznivcom elektromobility, ale z dôvodu častých jázd na dlhé vzdialenosti je pre mňa zatiaľ elektromobil dosť nepraktický. Problémom sú samozrejme aj ich ceny. Preto zatiaľ jazdím vozidlom s naftovým motorom. Pre úplnosť dodávam, že sa jedná o motor Volkswagen 1.6 TDi. Nemám však problém vojsť so spotrebou do výrobcom udávaných 4,6 l/100 km = menej emisíí. A to nie som žiadnou brzdou premávky, skôr naopak. A ak si dám záležať, tak som so spotrebou aj 1/2 litra nižšie. Problém teda nevidím len u výrobcov vozidiel (tým sa ich nijako nezastávam za falšovanie emisií), ale mnoho ľudí nevie správne jazdiť a majú zbytočne vysokú spotrebu. Jazdia na nižšom rýchlostnom stupni a vytáčajú motor, pričom to nemá opodstatnenie, pretože naftový motor má dostatočný krútiacim moment už pri nižších otáčkach. To čo teda môžeme urobiť IHNEĎ pre zníženie emisií, je začať jazdiť trochu viac s rozumom a dýchať sa nám bude omnoho lepšie ... Nečakajme teda na automobilky, ale začnime každý od seba.
Komentár
-
Da sa s vami suhlasit, len zopakujem, co som uz napisal. U naftovych motorov paradoxne nie je produkcia skodlivin priamo zavisla od spotreby nafty, prave naopak, nove nizkospotrebove nadupane dizle maju vyssie emisie ako starsie dizle s vacsou spotrebou. Je to zasadna chyba modernej dizlovej technologie pri nahanani sa za minimalnou spotrebou. Dufam, ze male dizlove motory co najskor vymru. Nafta patri do velkych motorov traktorov, nakladakov, tahacov a lodi.Naposledy upravené jux; 24-05-2016, 16:57.
-
-
Konecne uz aj velky vyrobca dizlov priznal, ze turbodizle sa nedaju vyrobit tak aby splnali normy a predpoklada koniec vyroby turbodizlov v priebehu 10-tich rokov.
Zatial ich chce nahradit benzinovymi a hybridmi.
- Likes 1
Komentár
Komentár