Nemecké automobilky už v 90. rokoch uzatvorili tajné dohody týkajúce sa technológií, nákladov, dodávateľov a dokonca aj emisných systémov dieselových vozidiel: http://www.hlavnespravy.sk/nemecke-a...rokoch/1076354
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Zakázať naftové motory!
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
-
pokutu za kartel? Ved sa pozrime ako to funguje. VW podvadzal s TDI motormi celosvetovo a co sa stalo. V ramci pokuty v USA bude stavat siet rychlo nabijacich stanic. A co v Europe? Tu dokonca neodskodnili ani majitelov aut. Je vidno, ze EU urady sa tak zmozu akurat kopat do US firiem ako Apple, Facebook ci Google. (co je spravne ak podvadzaju, ale rovnaky meter treba aj na domacich). Z coho mi vychadza, ze EU uradnici su vo vreckach Europskeho biznisu.
-
Komentár
-
Zaujimave, ale neviem ci sa mam tesit, alebo nie. Ak nezaujem v GB prejde aj na D, F a podobne staty, budu naftaky lacnejsie a kedze ich v tych statoch nik kupovat nebude chciet, pojdu na vychod, teda CR, SR, PL, HU atd. Teda ak sa u nas nestane nieco a nezasiahne vysia moc, ale to pochybujem ze sa stane.
Fenomen na Slovensku, ktoreho som svedkom, ked sa pitam ludi preco maju naftaky aj ked jazdia kratke trasy je videl si kolko stoji benzin a kolko nafta? Myslia si ze ako usetrili. Ale na kupe ci opravach neusetria.
-
Tie uz sem idu tak ci tak. Ak niekto vymeni 10-15 rocnu Oktaviu bez DPF za 7-8 rocne auto (a tu staru zosrotuje, to je podstatne) tak je to predsa len pokrok.
Lenze bohuzial napr. v CR sa vek autoparku prave kvoli tomuto zvacsuje. Ludia nekupuju nove auta...Kedze na Slovensku ma evidenciu aut policia (nieviem na kieho svateho) tak sa u nas ziadnu rozumnu statistiku nedozvies.
-
-
Tak bohuzial v Istanbule sa lady nehybu (mozno preto, ze tu ziadne nie su). Tato fotka z pristavajuceho lietadla nepotrebuje muyslim komentar. Treba poslat kazdemu kto pochybuje, ze treba dostat smrdiace auta z mesta.
A to tu bol dnes vcelku pekny den, ked je clovek na zemi tak tu pokrievku nevidi.
- Likes 1
Komentár
-
téma je o zákaze, ALE nikde v česku, na slovensku okrem AKTUALÍT všetci MLČIA o tom, ako vW sklapol podpätkami a ODŠKODŇUJE. tuná nám mamamerkel tára o nutnosti ZACHOVANIA PRACOVNÝCH MIEST (v onkológii?)
treba si prečítať text s porozumením - Podľa súdneho spisu do 31. decembra minulého roka Volkswagen získal 335 000 vozidiel s dieselovými motormi, znovu predal 13 000 a zničil približne 28 000 vozidiel. Podľa dohody musí Volkswagen odkúpiť alebo opraviť 85% vozidiel do júna 2019. Inak bude čeliť vyšším platbám za emisie.
https://www.aktuality.sk/clanok/5772...genu-na-pusti/
Komentár
-
https://www1.pluska.sk/rady-a-tipy/b...&itm_positon=2
neviem načo vypisujú také sprostosti, je to absolútne nereálne, zbožné želanie, ďaľšia medvedia služba elektromobilte, takéto vyjadrenia nik nebude brať vážne
Komentár
-
Necital som originalny clanok, ale myslim si, ze to nie je tak, ze od r. 2025 by sa uplne zakazali benzinove a dieselove auta v cestnej premavke.. (to by bolo uplne nerealne, asi to len zle prelozili z originalu). Akurat sa od toho roku zakaze predaj NOVYCH fosilnych aut a od r. 2028 aj predaj novych hybridov, uz by sa teda mali predavat iba elektromobily, pripadne vodikove auta. Je to dost radikalny krok, ale urcite spravny, a urcite by to dramaticky nastartovalo aj ekonomiku v Europe, lebo to bude nutit staty robit velke investicie do infrastruktury (nabijacie body v mestach a nabijacie stanice, solarne/veterne/vodne elektrarne, podpora domacich elektrarni - solarne clanky a baterie), takisto aj automobilky samotne sa budu musiet radikalne zmenit a prerobit linky + zainvestovat do bateriek. Navyse by to asi pomohlo urychlit proces vyskumu a nasadenia novych druhov baterii ako su napr. Solid-State baterie, o ktorych sa doteraz stale iba rozprava, ale datum uvedenia do prevadzky sa stale posuva do neurcita.
-
Komentár
-
aj keby veria, co s tym urobia...? Vela ludi vie ze jazdenie na ich spalovakoch skodi prostrediu..."ale vsak jeden cloviecik ako ja neurobi vela skody" a jazdia si dalej spokojne na naftu. To iste plati aj pri druhom najvacsiom (ak nie prvom) znecistovaci prostredia, produkcia masa a zvieracich vyrobkov. Vela ludi aj vie ze svojim spravanim skodi buducim generaciam, ale su proste moc pohodlni na to aby s tym nieco urobili a dalej pokracuju co svojej sladkej ignoranci.
-
Neviem či ste včera zachytili rozhodnutie Európskeho parlamentu o nových kvótach emisií CO2 pre flotilu každého výrobcu automobilu. Bez zariadenia elektromobilov výrobného programu nemá žiadna automobilka šancu tie limity dodržať. Samozrejme všetci nadávajú aký je ten Brusel hnusný ale toto konkrétne rozhodnutie ma potešilo.
Europarlament podporil prísnejší návrh obmedzenia emisií áut https://ekonomika.sme.sk/c/20928695/...misii-aut.html
- Likes 1
Komentár
-
Ano zachytil som to. Ono to este vraj musi prejst narodnymi parlamentami vcetkych clenskych krajin. Tak to bude este vselijako. Podla toho co som pocul naftaky maju velky problem defakto likvidacny a neobide to ani benzinaky. Ma to aj smutnu stranku, ktora sa deje uz teraz, lebo nejaka norma ma prist do platnosti asi zaciatkom noveho roka a tak sa autmobilky snazia zbavit aut, ktore maju na sklade a lakaju na rozne zlavy, akcie a podobne. Mozno je lepsie ked si niekto kupy aj teraz nove auto aj ked to nebude EV ak sa pritom zbavy 10-15 a viac rocneho auta. Ono mozu na nove auta davat prisnejsie normy, ale ak nezacnu robit nieco z autami, ktore stale jazdia a maju cez 15 a viac rokov, tak sa asi dalej nepohneme. Lebo ked nebude mat na nove, tak ostane a bude platat stare trebarz aj 20 rocne auto.
-
Komentár