Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Peugeot iOn, Citroen C-Zero, Mitsubishi i-MiEV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Radovan
    Member
    • Aug 2014
    • 304
    •      

    #16
    Dnes ježděno plně nabitým Peugeotem Ion (16 dílků baterie z 16, palubní počítač ukazoval dojezd 114 km) po Ostravě a Opavě, tedy včetně přejezdu po Nové Rudné 90-100 km/hod. a 80 km/hod . v Ostravě na místních 4proudovkách, s topením (venku +2 C, až kolem poledne to vylezlo na +12 C). Dorazil jsem zpátky s 1 dílkem baterie a 2 km dojezdu po ujetých 93 km. Spotřeba 16,13 kWh / 100 km (při nabíjení denním proudem 0,807 Kč / 1 km, při nabíjení nočním proudem 0,435 Kč / 1 km, ale nabíjeno včera zdarma). Právě dobíjím na pomalé nabíječce rychlostí 3,6kW za hodinu, zase zdarma. Už bych měl mít půlku baterie plnou.

    Jinak jen maličkost ohledně cen těchto aut, kolegovi z Brna se právě povedlo dovézt jeden z Francie za 170 tis. Kč bez DPH (je v ČR aktuálně 21%). Nevím podrobnosti, ale já ho kupoval před 20 měsíci nový s 5letou zárukou v Praze ve slevě za 439 tis. s DPH. Takže nám to padá hezky.
    Radovan

    Komentár

    • Radovan
      Member
      • Aug 2014
      • 304
      •      

      #17
      O víkendu ujeto na plně nabitou baterii 16 kWh, dojezd 111 km, 12 dílků z 12 malým městským Peugeotem Ion s převahou čtyřproudovek (Rudná 80-90 km / hod.) na trase Ostrava-Havířov-Domaslavice a zpět s několika zajížďkami a zastávkami (vychladnutí interiéru) včetně kopců kolem Žermanické přehrady ve 4 lidech s plným kufrem (zpátky přepravky s jablky) při venkovních +5 až +8C a vnitřních při topení +16 až +20C pouhých 84 km. Po návratu dojezd 0 km a žádný dílek baterie. Spotřeba 19 kWh / 100 km. Holt je to autíčko do města a vysoké rychlosti v kombinaci s kopci a topením mu řádně provětrají baterku.
      Radovan

      Komentár

      • Radovan
        Member
        • Aug 2014
        • 304
        •      

        #18
        Spotřeba Peugeot Ion v Ostravě (doposud najeto od 4/2014 26,5 tisíce km):
        - Ostrava - Bohumín a zpět + pojížďky, ujeto 50 km, část dálnice (úsek bez známky), topení, 4 lidi a zavazadla, venku +5 C, spotřeba 12 kWh (po návratu zbýval dojezd 28 km a 4 dílky baterie z plných 16), průměr 24 kWh/100 km
        - Ostrava - Bílovec a zpět + pojížďky, ujeto 62 km, 4 lidi, rychlá jízda, topení, venku +7 C, spotřeba 13 kWh (po návratu zbýval dojezd 16 km a 3 dílky baterie z plných 16), průměr 21 kWh/100 km
        - Ostrava - Bohumín - Rychvald a zpět + pojížďky, ujeto 65 km, část dálnice (úsek bez známky), topení, 4 lidi a zavazadla, venku -2 až -8 C, mezitím 2x stání na mrazu 2 hodiny a pak 4 hodiny, spotřeba 14 kWh (po návratu zbýval dojezd 10 km a 2 dílky baterie z plných 16), průměr 21,5 kWh/100 km
        - jízdy po Ostravě (Plesná - Kunčičky - Vítkovice - Vřesina), ujeto 53 km, většina rychlostní silnice, topení, 3 lidi a zavazadla, venku -8 až -14 C, mezitím 2x stání na mrazu 8 hodin a pak 2 hodiny, spotřeba 13 kWh (po návratu zbýval dojezd 11 km a 2 dílky baterie z původně nabitých 15), průměr 24,5 kWh/100 km.
        Radovan

        Komentár

        • Radovan
          Member
          • Aug 2014
          • 304
          •      

          #19
          Pokud někdo uvažujete o elektromobilu, tedy malém městském na ježdění kolem komína, tak právě nyní se v ČR 2 desítky ojetých prodávají (Jak koupit elektromobil levně? Ojetý Peugeot iOn za 240 000 Kč http://www.hybrid.cz/jak-koupit-elek...-za-240-000-kc). Jinak je ojetin s tímto typem záruky 1 rok na všechno a 5 let na baterii a elektromotor od oficiálního prodejce velmi málo. Uvažuji, že je ještě trochu potrápím se slevičkou a půjdu do toho. Budu mít 2 malá elektra na ježdění kolem komína a benzín si nechám jen na dojetí nebo dlouhé trasy(Berlingo 112 tis. km). Páč na Teslu mít ještě dlouho nebudu.
          Radovan

          Komentár


          • 1fisker
            1fisker komentoval
            Upraviť komentár
            Ceny sú uvedené bez DPH, takže nezaujímavé, drahé.
        • 1fisker
          Senior Member
          • Aug 2014
          • 1543
          •   

          #20
          To auto má hodnotu tak 4000 eur max.

          Komentár


          • romiix
            romiix komentoval
            Upraviť komentár
            Ak je hodnotou myslená trhová hodnota, tak to tak žiaľ nie je. Nikde som ich nevidel na predaj za 4000 €.
        • Radovan
          Member
          • Aug 2014
          • 304
          •      

          #21
          Zvažovali jsme koupi, ale nakonec ne. Vzhledem k nabídce technologicky mladších elektromobilů a jejich cenám je ojetý Ion v cenách s DPH 294-314 tisíc Kč předražený. Například Nissan Leaf http://www.sauto.cz/inzerce/osobni/nissan/leaf.
          Navíc jsme zjistili, že všechny Iony jsou uvedeny do provozu v letech 2011 a 2012, ty dva z 2014 byly překlep. To znamená fakticky jen tu 1 roční záruku od prodejce na všechno. 5letá záruka na baterie a elektromotor se totiž počítá od data uvedení do provozu, takže vyprší na podzim 2016-podzim 2017.
          Za podobnou cenu 329 tis. Kč visí v nabídce jeden Ion už od dubna 2015 http://auta.yauto.cz/peugeot-ion-elektro-2163258.html a pořád není prodaný.
          Radovan

          Komentár

          • Radovan
            Member
            • Aug 2014
            • 304
            •      

            #22
            Dnes najeto 114 km včetně dálnice D1 Ostrava-Bohumín (povolených 110, 80 a 60 km, už se dokonce vlní i v úseku Hrušov - Bohumín, kde byla ještě nedávno rovná jako pravítko), dojeto domů s 2 dílky baterie z 16 a 11 km dojezdu. Takže při několikahodinových zastávkách, +7 C, s topením a při většinou ne městských rychlostech spotřeboval dnes Peugeot Ion 22 kWh, spotřeba 19,3 kWh / 100 km. Cenově 16 kWh nabito nočním proudem doma á 2,50Kč a 8 kWh přes den zdarma na veřejné nabíječce. Kilometr mně tak dneska vyšel na palivu (16x2,5/114=) na 35 haléřů.

            Žena většinou najede teď v zimě na oněch 16 kWh nočního proudu za 2 dny s topením a většinou po čtyřproudovkách +-85 km, tedy spotřeba 18,8 kWh / 100 km a cena paliva na 1 kilometr 47 haléřů. V létě je to +-135 km, takže spotřeba 11,9 kWh / 100 km a cena paliva na 1 kilometr 30 haléřů. Tu cenu ovšem berte jako horní hranici, hodně nabíjíme zdarma nebo z vlastní FVE.
            Radovan

            Komentár

            • Ľuboš Geleta
              Senior Member
              • May 2014
              • 503
              • lubos98970
              •   

              #23
              Ahoj tak som sa rozhodol nie len o tom hovoriť - kúpil som si Peugeot iOn za zaujímavú cenu keďže bola možnosť odpočtu DPH. Vložím sa od pondelku a vôbec nebanujem auto jazdí úžasne ! 0-100 cez 11s je veľmi pekné ( výrobca uvádza 15s prečo ?) S autom som šiel s Ba do Nadlic 108 km na zimných gumách 8C vonku a mal som dojazd ešte 8 km a potom by nasledoval režim koritnačka asi do 15 km čiže rezerva asi 23 km. Pravdou je že som šiel 55 po mestách a obciach a mimo mesta len 60-65km/h občas nad 80. V letnom počasí skúsim prekonať 150-170 km pri ešte pomalšej jazde. Auto síce škaredé nič podla mojej chute no jazda na ňom je nad očakávania. Som max spokojný. Včera som skúšal Nab. od Greenway a vyplo mi nabíjanie pri 71% druhé pri 81% je to bežné alebo je to chyba v aute ? Čakal som prvé vypnutie pri 80%

              Komentár

              • 1fisker
                Senior Member
                • Aug 2014
                • 1543
                •   

                #24
                Ak to bola tá ponuka z Prahy, tak ceny vôbec neboli také výhodné, aj ja som o tom uvažoval, ale je to stále moc. Ovšem ak niekto nevie, čo s peniazmi, tak si kúpi Peugot i-on. Ak bude nejaký ojazdený za 5000, tak si ho možno kúpim.

                Čo sa týka Greeway nabíjania, je to bežná vec, tie nabíjačky vypínajú nabíjanie tak ako sa im zachce. Málokedy sa to vypne presne pri nastaveniach ako si užívateľ nastaví, napr. 80, 90%.
                Vysvetľovali mi to, že to robí tak a hotovo, spolupráca elektroniky nabíjačky s autom a vyhodnocovanie podľa minulých jázd a momentálneho stavu batérie. Proste treba si zvyknúť.

                Komentár

                • Ľuboš Geleta
                  Senior Member
                  • May 2014
                  • 503
                  • lubos98970
                  •   

                  #25
                  Bez DPH ma to stálo 7920€ čiže dobrá ponuka a kúpa.

                  Komentár


                  • ICE666SVK
                    ICE666SVK komentoval
                    Upraviť komentár
                    Vela stastnych kilometrov bez nehody a poruch.
                • Ľuboš Geleta
                  Senior Member
                  • May 2014
                  • 503
                  • lubos98970
                  •   

                  #26
                  Pekne ďakujem z autom som maximálne spokojný dnes som na posledný km jazdy konečne videl kontrolku korytnačka :-) teraz nabíjam.

                  Komentár

                  • Ľuboš Geleta
                    Senior Member
                    • May 2014
                    • 503
                    • lubos98970
                    •   

                    #27
                    Ahoj kto z majiteľov iOn skúšal 0-100 km/h ? Plne nabité testovacia jazda s kamarátom akcelerátor na podlahe pár km asi sa ohrial moc elektromotor. Po tomto som asi 3 minúty na to skúsil test na rovine aj jedným smerom aj druhým aby bol výsledok objektívny a trvalo to somnou 100kg až 13,6s je možné že výkon bol skutočne obmedzený prehriatým elektromotorom nebodaj akumuĺatorom ako je tomu u Tesli ? Test samozrejme zopakujem úplne studený a plne nabitý

                    Komentár

                    • Ľuboš Geleta
                      Senior Member
                      • May 2014
                      • 503
                      • lubos98970
                      •   

                      #28
                      Ešte jedna vec keď som vymazal km A aj B ukázalo mi dojazd 146 km mám to chápať tak že s pôvodnú kapacity 150 km ubudly len 4 km ? Auto 07.2011 dá sa to podla toho sledovať ?

                      Komentár

                      • 1fisker
                        Senior Member
                        • Aug 2014
                        • 1543
                        •   

                        #29
                        Nie, s tým to nemá nič spoločné. Je to len teoretický odhad dojazdu.

                        Komentár

                        • Ľuboš Geleta
                          Senior Member
                          • May 2014
                          • 503
                          • lubos98970
                          •   

                          #30
                          No keď bude mať akumulátor 15 rokov isto nebude po zmazaní km ukazovať dojazd pôvodných 150 km. Juraj skúšal si to ty na svojom iOne ? Zaujíma ma to

                          Komentár

                          Pracuje...
                          X