Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Test 30 kWh

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    Test 30 kWh

    http://automix.atlas.sk/testy/864327...-kwh-bateriami
  • ICE666SVK
    Senior Member
    • Jul 2014
    • 1997

    #2
    Je zaujimave ako mozno maly rozdiel v kapacite baterky od prechadzajucej, urobi v skutocnosti tak vela.

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #3
      potvrdzujem. tento konkretny leaf som mal na tyzden z nissanu pozicany aj ja hned po tomto panovi. Kedze mam skusenost aj s 24kwh bat viem posudit, ze tych 25 percent kapacity skutocne spravi vela. bez obmedzeni som spravil necelych 200km pri kureni a iba z casti v rezime "eco".
      stale je to smiesne oproti tesle ale myslim, ze tato verzia leafu je najrozumnejsi relativne cenovo dostupny elektromobil.....potom dlho nic a na trone tesla.

      Komentár

      • Radovan
        Member
        • Aug 2014
        • 304
        •      

        #4
        Je fakt že i malé rozdíly v baterii dělají hodně v dojezdu. Testoval jsem týden Kia Soul EV a jednoduché srovnání - při nabití na rychlonabíječce ve Vyškově na 94% jsem jel na tempomat s vyhříváním sedačky a volantu 110 km/hod. po dálnici až do Ostravy. A dojel. Nissan Leaf s 24 kWh na stejné trase dojel taky, ale jen rychlostí 80-90 km/hod. Jinak by zůstal viset.
        Radovan

        Komentár

        • ICE666SVK
          Senior Member
          • Jul 2014
          • 1997

          #5
          Elektromobil první generace, Nissan Leaf, který má s využitelnou velikostí baterie cca 25 kWh (po 52 000 km) dojezd ve smíšeném režimu kolem 150 km. Zajímalo mne kolik má elektromobil dojezd po městě, které opačně než u aut se spalovacím motorem, elektromobilům hodně svědčí a mají ve městě nejmenší spotřebu energie. Jel jsem tedy se zatíženým elektromobilem po Brně, o víkendu, s puštěnou klimatizací a celkovým stoupáním přes 1800 metrů poprvé tak dlouhou trasu, až se z počátku plně nabité auto zcela vybilo.
           

          Komentár

          Pracuje...
          X