Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nissan e-NV200

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Teq
    Teq
    Member
    • Nov 2017
    • 240
    •   

    #16
    Tesla Bjorn ide 1500 km s env-200 https://www.youtube.com/watch?v=BNDGS2NQJBU
    to bude podivana tipek je masochista

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Ak som ho spravne rozumel to nieje e-NV200 z 40kWh baterkou. Tak on to ma pracovne Nimber task a zaroven aj nieco natoci. Bude robit dva videa, teda live stream a aj zaznam, ktory potom upravi.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      verzie so 40 baterou sa este nepredavaju nikde vo svete. V blizkych tyzdnoch by mali nabehnut do vyroby prve kusy.
  • juks
    Member
    • May 2018
    • 53
    •      

    #17
    cio mas nove env s 40kWh bateriou? ktoru verziu?

    Komentár


    • cio
      cio komentoval
      Upraviť komentár
      Mám to staršie 28KWh v prevedení dodávka. Už ho máme 2r.
      Sme s ním veľmi spokojní, funguje presne ako má. Dojazd aj s kúrením alebo s klímou 130km. Nabíjanie 3KW cez 230V na našom parkovisku pred firmou, vždy z večera do druhého dňa. Je to ideálne vozidlo na servisy a rozvozy pre firmu ktorá operuje hlavne vo svojom okolí.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      cio v tom pripade mas 24kWh samozrejme
      nie je ti to male? neuvazoval si o prestavbe Voltie na vacsie kubiky?

    • cio
      cio komentoval
      Upraviť komentár
      No s kapacitou bateriek to sú číselné a papierové kúzlenia... pre mňa bol podstatný dojazd 90km a cena. Všetko ostatné navyše je rezerva.
      Zober si, že tá 40KWh verzia už je tak drahá, že aj po uplatnení dotácie už pre nás stratila zmysel, tak sme ju nekúpili, hoci sme mali možnosť 5 dní pred skončením lehoty na uplatnenie dotácií. Dodávka nemôže stáť 34.000 € - to nejde. 😒
      S prestavbou sme neuvažovali, nám to bohate stačí, na streche vozíme rebríky a iné dlhšie veci čo sa dnu nezmestia.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      cio kuzlenia nekuzlenia, je to cela kapacita 24kWh, vyuzitelna podla zdravia baterie okolo 21kWh.
      Dodavka je to draha, o tom potom, ale v porovnani so servisom a starostami s rovnakym dieslovym autom je to nebo.
      40 je draha,ale ma skoro dvojnasobok dojazdu a vybavu, ake ine dodavky nemaju. Ved aktualna acenta ma oba airbagy, ked mas zimny paket tak aj vyhrev volantu,sedaciek, tempomat atd. Jasne, ze ked to porovnas s berlingom s cenou "od", tak to je drahe, ale....vsetko ma dve strany.
      130km, ktore uvadzas su podla mojich skusenosti mozne len v lete. V zime by si musel jazdit extremne eco, pripadne ani nekurit.
      S mensim Leafom som dal v meste 120km v zime po "korytnacku".

    • cio
      cio komentoval
      Upraviť komentár
      My ho máme zo zimným paketom. Všetky vyhrievania (volant + sedák). Pekne na kľúči stlačíš tlačítko a auto sa ešte napojené na kábel pekne luxusne vyhreje alebo vychladí. Nie je k tomu žiadna APP-ka 😢
      Jazdíme stále iba v režime ECO, dojazd dostačuje - väčšina zákazníkov je v okruhu max 50km. Sem tam sa vytiahne u zákazníka predlžovačka (bubon) a počas inštalácie si auto zadarmo nabijeme. Zákazníci s tým absolútne nemajú problém.
      Samozrejme ak sa má auto masovo rozšíriť, musí mať väčší dojazd (40KWh verzia ho má 200km) ale chce to nižšiu cenu (MAX 20000 bez DPH).
      Darmo tam na oklamanie očí napchajú výbavu, je to dodávka. Táto taktika je fajn u áut ako E-TRON alebo TESLA, nie u dodávky
      Naposledy upravené cio; 26-02-2019, 22:42.
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #18
    Dnes nam zakaznik z PL priniesol z testu nasu prestavanu eNVčku. Isiel po svojej osi, takze niekolkrat po sebe nabijal. Ked som sadol do auta, zapol leafspy, teplota vsetkych senzorov v cervenoooom, najviac mal jeden vyse 46st. Klient nemal sancu tusit, za akych okolnosti funguje a nefunguje chladenie, takze chudak iba prezival dokonalu rapidgate.
    Tak som sa napojil na QC a cakal. Auto bolo uplne vybite, tak som musel pockat do 15 percent, kym zapla klima. Az potom teda zacalo chladit aj bateriu (funguje to len pri zapnutom zapalovani pocas nabijania.). Vysledok po pol hodine prosim pekne 2st dolu !!! t.j. 3 zo 4 clankov stale v brutal cervenom a rychlost nabijania ani nahodou nad 22kW.
    Toto je vykladna skrina japoncov. Ked som pisal clanok o sabotovani, vedel som co pisem https://www.mojelektromobil.sk/ako-v...romobily-blog/
    Za inych okolnosti naozaj chladenie nespusti. Jedina kombinacia je zapnute zapalovanie, zapnuta klimatizacia a napojene na kabel !!!
    O tyzden s tym autom idem do Slovinskeho Mariboru, som zvedavy, s akymi hodnotami ho udrzim ked budem mat "nastartovane" pocas nabijania. Mal by som to v pohode dat na dve 2/3 nabitia.
    Ked si porovnam, ze Ioniq alebo stare trojicky maju vzduchove chladenei baterie a nikto z nich bateriu takto nevari.... Nissanka tam ma cely vyparnik priamo v BP. Cele zle...
    Uz by to chcelo ozaj nejaku konkurenciu aj v tomto segmente, nech japoncov trochu prefackaju.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Ked eNV chladi pocas nabijania bateriu, tak zaroven chladi aj interier?
      Trojcata chladia pocas DC nabijania len bateriu - interier nie.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      NV chladi podla mojho zistenia bateriu len ked chladim aj kabinu. ked som AC v kabine vypol, teplota hned stupla o par desatin v priebehu par minut.
      Predpokladam napojenie na rovnaky okruh s jedinym rozdielom, ze "dolu" je druhy vyparnik co vidno na fotkach kolujucich na webe.
      Ale spustanie AC bude len jedno - to v kabine. Fakt cele opacne na tomto aute. Este si to vsetko poistim odsledovanim na dialnici cez Rakusko, kedze mame leto, ale len sa potvrdili Bjornove slova.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    #19
    V trojcatach chladi bateriu pri DC nabijani klimatizacia presmerovanim vsetkeho vzduchu z vyparniku klimy do baterie, takze vtedy nechladi interier, no chladenie baterie funguje automaticky. No v chladnom pocasi sa pri DC nabijani bateria trojciat chladi len prefukovanim chladneho prefiltrovaneho vzduchu zvonku cez bateriu.
    Ventilator klimy tlaci chladny vzduch do baterie a v baterii je druhy ventilator co vytlaca teply vzduch z baterie von. V baterii je sustava vzduchovych kanalov pre distribuciu chladneho vzduchu. Trojca nemoze byt pri DC nabijani v rezime ready (jazda), ale len v rezime acc (zapnute prislusenstvo) - no v acc sa neda spustit kurenie ani klima, len vyhrievanie sedadiel. Chladenie baterie si u trojciat ukradne cely vykon klimy a bateria sa chladi len pri DC nabijani - no vzdy - aj ked je trojca uplne vypnute a zamknute.
    Nissan sa zrejme snazi za kazdu cenu udrzat bateriu hermeticky uzavretu, takze bud nema ziadne chladenie (LEAF), alebo eNV ma len vyparnik s ventilatorom v baterii - no zrejme aj to funguje biedne, lebo dava malo chladiaceho vykonu do baterie, pricom prudenie chladneho vzduchu v baterii len jednym ventilatorom pri vyparniku zrejme nezvladli. A ze chladi bateriu len ked je auto zapnute pocas chladenia interieru a neda sa odist od auta je uplny fail v navrhu,

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #20
      Tak dnes mam za sebou velavravne skusenosti s eNV200 na dlhe trate a jeho "aktivnym vzduchovym tms"
      Viezol som nasu zvacsenu verziu z BA do Slovinskeho Mariboru, spolu cca 330km.
      Dal som to na dve nabitia napriek zvysenej streche a teda aj spotrebe. Ta vysla presnych 20kWh/100 pri zmiesanej premavke v AT dialnice aj okresky. Auto startovalo skoro rano, plne nabite s vychladnutou bateriou. Prve nabitie bol Smatrics po 83km. Nabijal som z cca 55 do 85 percent. Rychlost na zaciatku 38kw !!! Teda ani tu uz ani na moment nezacalo plnou rychlostou a nasledne by spomalovalo. Najvyssia teplota v baterii bola 33,8st. V Momente zahajenia nabijania som "nastartoval" a pustil klimu takmer naplno, aby bateriu chladilo. Po 20min to stihalo plus minus udrzat, aj ked aj napriek AC vystupala teplota o necely stupen.
      Druha cast trasy uz bola dialnica a to rakuska smerom na juh - takze hore,dole,stupaky,velka rekuperacia, ale rychlost 100-105kmh.
      Prijazd na dalsi Smatrics po 125 km od posledneho nabijania s 15 percentami v baterii. Prosim pekne, tu uz isla ABB zavratnou rychlostou hodnou Nissanu - 22kw. Teda cisla ako z kopiraku z mojho minulotyzdnoveho kratsieho testu a podobne cislam u majitelov Leafov. Aj tu isla AC tentokrat uz naplno pocas celej hodiny nabijania. Napriek tomu teplota na vsetkych 4 cidlach oscilovala okolo 43stupnov kde aj zostala. Po hodine chladenia !
      Prijazd do Mariboru uz bola opat trasa okresky, sem tam riadny vidiek na juhu AT mimo dialnicou a tempo do 105kmh, v obci samozrejme 50.
      Ked som po zaparkovani pozrel udaj o teplole, nevedel som, ci zle vidim, alebo ma snad LeafSpy nejaku chybu?? Teplota baterie 51 stupnov !!! Auto este neobmedzovalo vykon, ale uz som nemal cas skusat prilahle Lidl parkovisko s nabijackou. Chudak auto, musi byt do rana full, tak putovalo rovno na 220V :-/
      Tymto chcem prehlasit, ze tak katastrofalne riesenie, ake dokaze Nissan ponuknut vo svojich autach je do neba volajuci skandal. Pripomina mi to casy starych skodoviek, ktore ste do kopca prehriali a museli cakat na vychladnutie. Skoda, ze toto je auto za 40litrov.
      Nielen, ze ma toto chladenie absurdne podmienky pre spustenie, ale ono to vooooobec nestiha chladit ani ked to bezi a v lepsom pripade to udrzuje prehriatie na aktualnej urovni!! A to dnes bola teplota vonku 25-29. Ziadne tropy.
      Vobec mi nejde do hlavy, ako to moze byt rovnako nepouzitelne ako v Leafe ked tam je vyparnik na klimu a ze ten rozdiel tam prakticky nie je vobec ziadny. V cervenom je teda bateria uz po prvom nabiti a dosahuje stupne ako Leaf. Why ????

      Komentár


      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Sprosta otazka... mal si zapnuty ten spinac chladenia baterie? Ved to vyzera akoby si vobec bateriu nechladil. Starucky i-MiEV a surodenci chladia pri DC nabijani bateriu vzduchom z klimy (ukradnu cely vykon klimy pre chladenie baterie), ale ziadne znizenie nabijacieho vykonu sa nekona.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        jux tu ide o ten sprosty princip. musis mat pripojeny konektor a zapnute zapalovanie. Moj predpoklad je, ze musi bezat logicky aj AC (manualne zapnuta), inak by neprudil vzduch druhym vyparnikom do baterioveho priestoru.(klima ide naplno aj v kabine)
        A kedze ta klima berie 1500-3000W, da sa to realizovat iba na DC nabijani. Neviem si predstavit, ci ked by som to pustil doma cez 220, tak cely vykon by isiel len na klimu a to by som musel nechat nastartovane niekolko hodin, aby to volaco vychladilo.
        Radsej to tam nemali ani montovat, usetrili by 10kg hmotnosti auta a efekt by bol rovnaky.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        vyzera to na staru verziu softwaru 40 kWh nissanov, ktori agresivne "rapidgate-uju" moj LEAF dava plny vykon aj ked ma bateria cez 40 C. Na delta nabijacke, ktora dava 125 A to zacina na 45 kW pri malom SOC a vrcholi na 49 kW, do pol hodiny mam 100% pokial nie je bateria prehriata (nad 45C pri zacati nabijania) Ked sa bateria prehreje nad 50C tak zacina slusny rapidgate, najmenej je to ale 24 kW - pri ktorych sa bateria uz viac nezohrieva a ostava okolo 55 C. Milan musel mat zapnute chladenie, inac by mu pocas nabijania teplota stupla ovela viac. To ale nesaci, kedze to env200 ziavne dobehne pri jazde po nabijani...200 Wh / km je vysoka spotreba ktora produkuje vela odpadoveho tepla, z vlastnej skusenosti viem ze musim ist pod 150 Wh / km ak chcem bateriu o par stupnov po nabijani ochladit. Skoda, nissan mohol mat na rukach slusneho konkurenta ostatnych EV.
        Naposledy upravené Teq; 02-07-2019, 20:44.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        veru. neviem si predstavit, aka teplota by bola v Slovinsku po ukonceni jazdy, keby som tu klimu nemal hodinu zapnutu, aby to zhruba drzala okolo tych 43-44. Spotreba je vysoka, ale myslis, ze je tak velky rozdiel v produkovani tepla medzi 15 a 20 ? Osobne zijem v domienke, ze prave do rychlosti okolo 100-110 bateriu nejakym sposobom ovieva vietor a teda prehrievanie nie je tak zjavne. Dokonca Bjorn v jeho videu uviedol, ze idealne je max 95kmh aby ten problem nerastol nasobne.
        Potvrdzujem, ze jazdou bateriu este ako tak ofukuje a narast nie je tak rapidny ako ked auto zastane. Vtedy mi dam desatiny stupnov skakali kazdych par sekund smerom hore.
        Leaf II ma myslim pri brutal prehriati len okolo 17kW nabijanie nie? Myslim, ze by som dopadol rovnako keby bola aj tretia zastavka na DC.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        vzduch nejaku tu rolu hra, ale spotreba hra vacsiu. Tak isto hra rolu vnutorny odpor - ked ma bateria pod 40% SOC tak sa zahrieva pri vybijani viac. Na svojom leafe ked idem 120, co je spotreba okolo 200 Wh / km tak teplota bud rastie alebo stoji, ked idem okolo 100 co je spotreba tak 150-160 Wh / km tak teplota ide dole, ale len do cca 40%. Cize moj LEAF na dhej trase je najlepsie nabijat 40-100 %, rychlost si drzi skoro rovnaku pri prehriati a ist okolo 100 km/h, alebo so spotrebou pod 150 Wh / km (zalezi od podmienok a pocasia)

      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        By ma zaujmalo ake reakcie su od tych co si to od Voltia a.s. poziciavaju a co nato hovoria samotny soferi, ktory na tom jazdia. Ale podla videii tych zakaznikov mate dost, tak su asi spokojny.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        okrem dvoch demo aut putujucich po testoch v europe su vsetky vyrobene predane a nie poziciavane. Aj to svedci o spokojnosti firiem. Vodici su tiez vsetci spokoji, nikto nerepta. Nema preco. Dostanu dodavku s klimou, automatickou prevodovkou, bezklucovym vstupom, vysokym stropom na korbe. To im asi ziadna ina dodavka na rozvazanie neponukne (ani spalovacia).
        Malokto vobec vyuziva DC nabijanie. Ak, tak je to nepravidelne a max 1 za den, takze bezny uzivatel tazko rozozna nejaky problem s rychlostou nabijania.
        A zatial sa nenasla firma, ktora by s tym chcela lietat stovky km denne po dialnici. To by bol problem a osobne by som im to najprv dal na poriadne otestovanie.

      • cio
        cio komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 úplne si to vystihol

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        DPD denne nabija v Avione na GW vonkajsom stojane - o spokojnosti vodicov za vsetko hovori ten znechuteny vyraz v ksichte...

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Možno je len znechutený, že bol Lidl obsadený.

        Lebo tam to necháva a ani nejde do Lidla nakupovať. Ešte aj si príde skontrolovať koľko má percent a ani nad 90% neprepne na AC a nechá to do 100%.

        Takéto komerčné služby sú dôvodom, prečo prevádzkovateľom bezplatných nabíjačiek vždy dôjde trpezlivosť. Veľa z nich je nadšencov, chcú pomôcť iným a potom príde takéto ..., čo zneužije všetko.

      • dango
        dango komentoval
        Upraviť komentár
        zamestnancovi to moze byt ukradnute, "palivo" nejde z jeho vrecka a cas cloveka je drahy na to, aby behal a hladal volne zdarma stanice.
        DPD ma Voltiu a teda pravdepodobne aj nejaku zmluvu/lepsiu cenu od GW za nabijanie.
        ...znudeni/znechuteni vodici tam boli vzdy - aj par rokov dozadu, ked Lidl este nemal stojan, aj dnes

      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Že nejde z jeho vrecka, to by som až tak netvrdil (nepoznám tento konkrétny prípad, tu možno áno), veľa týchto zásielkových služieb má kuriérov živnostníkov s vlastnými autami, ktoré im len polepili nápismi a platených od donášok aj keď sú autá pomaľované farbou spoločnosti.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        Hovoril som s vodicom Voltie, ktory k nam vozi tovar a fuguje tak ako hovori Miroslav Rojko.
        Je zivnostnik, auto dostal od spedicnej firmy, moze ho pouzivat aj na svoje ucely, ale musi sa postarat o vsetko nabijanie v svojej rezii. Hovoril, ze standarnde nabija len doma 3,5kW pred garazou (byva nedaleko Bratislavy), no domov chodi okolo LIdla a ked vidi, ze je volno, tak ide nakupit do Lidla a zatial nabije na DC. Ked je v Lidli obsadene skusi este Kaufland...

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        doplnim:
        DPD malo dohodnute nejake veci s nabijanim GW, ale v sucastnosti si to myslim uz platia full. Aj preto sa snazia vyuzivat free nabijacky.
        Ten vodic co byva nedaleko BA doma zrejme nema wallbox, takze pouziva standard nissan kabel 2kW. Vzdy to ma ale do rana nabite, takze to nemusi riesit. V depe detto - idu cez 220V zasuvky.
        Miro eNV200 nema type2, takze na Lidli ani GW nemoze prehodit na pomale nabijanie.

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 redukcia z typ2 na typ1 je trivialna, mame ju takmer vsetci co mame auto s typ1 AC konektorom. So skratenou typ2 stranou sa da Typ2/Typ1 kabel pouzit na Typ2 wallboxoch ktore maju len zasuvku a tiez na takych wallboxoch co maju na sebe kabel a teda aj na AC Typ2 kabli co je na rychlonabijackach.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        @hej da sa samozrejme kupit, ale nestoji to ani mne a ani tomu DPDčkarovi za tych 150-200e.
        Mam dlhy kabel type1-type2 ale ten ako redukcia nefunguje ani na wallboxoch ani DC.

      • Teq
        Teq komentoval
        Upraviť komentár
        tak isto nemam typ 2 na typ 1 reduckiu...200 euro za to je proste vela

      • jux
        jux komentoval
        Upraviť komentár
        milan84 Teq Staci odrezat z typ2 konektora kabla ty2/typ1 11mm a potom funguje aj zastrcenim do typ2 kabloveho konektora wallboxu s kablom alebo do typ2 kabloveho konektora pre AC na trojitej nabijacke.
        Naposledy upravené jux; 04-07-2019, 20:00.

      • milan84
        milan84 komentoval
        Upraviť komentár
        fuu. vela veci dokazem pochopit, ale do kabla pre nabijanie auta zasahovat nebudem
        mas nejaku fotku/ilustracny obrazok? chces povedat, ze nefunguje, lebo z nejakeho dovodu su tam dlhsie plastove koliky?

      • Jiri GrandPa
        Jiri GrandPa komentoval
        Upraviť komentár
        Odreže sa len plast. Kolíkov sa ani nedotkneš.
        Jediná nevýhoda je, že potom na tom Typ2 nemáš aretáciu lebo sa to odreže tesne za tým otvorom pre uzamykací kolík. Z toho vyplýva, že ten kábel hocikto vytiahne keď nabijas.
        Ja som si pre Fiatku takto dlhy kábel neupravil. Kúpil som oveľa kratší variant od inChanetu práve ako redukciu. Používam veľmi často.
    • jux
      jux
      Senior Member
      • Apr 2015
      • 1378
      •      

      #21
      milan84 tu dal ozana obrazok celeho aj skrateneho typ2 konektora.
      https://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eo...3728#post13728
      milan84 precitaj si aj prispevky naokolo.

      Napojenie T2/T1 kabla na kablovy T2 konektor sa da bez skratenia aj T2/T2 redukciou aku som vyrobil ja
      https://teslaclub.sk/forum/tesla-mot...9053#post29053
      alebo Jiri GrandPa (nepodarilo sa mi najst linku na Jirkovu Typ2/Typ2 krabicku)

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #22
        Mam za sebou podrobny test dojazdu v cisto mestskej premavke s nasim prestavanym autom. Vysledok je 220km so zavazim 320kg, pustenou AC, ECo rezimom a vsetkymi castami BA.
        Lenze mi nesedia niektore hodnoty, tak sa chcem poradit.
        Spotrebu auto pise 15,5. To by znamenalo, ze pouzije cca 34kWh. Ked som bral plne auto, v leafspy svietila zostatkova kapacita 39,1kWh. Toto cislo sa nemenilo a podla mojich skusenosti by sa malo jednat o kapacitu k dispozicii, nie celkovu. Nasledne pocas jazdy zostatkova hodnota kWh preblikavala cca o 2-3kWh hore dole (vyuzitelna/celkova ???? )
        Ale este vacsia zahada mi je mnozstvo energie ziskanej rekuperaciou. Tieto eNVčky ukazuju percenta, kolko energie sa zrekuperovalo a zratava sa ta energia az kym ju mechanicky nevynulujem, resp. do 99,9.
        Na "plnej" nadrzi som podla auta zrekuperoval 47 percent a v prepocte na kWh to je vyse 20 ! A teraz....ma to tak velku spotrebu, ze to auto zozralo cca 40kWh+20 zrekuperovanych? To by vychadzalo cislo ako velke SUV, ale tie su o tonu tazsie.
        Co ratam zle? Je mozne, ze tak vela auto narekuperovalo? Beriem, ze skom skuseny vodic, ktory brzdi minimalne a jazdil som v idealnych podmienkach pre rekuperaciu. Ale zeby az tak???

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Tých 34kWh je použiteľná, tak mi to vychádzalo aj na mojich 40kWh Leafoch. 15,5 kWh/100 km je priemerná spotreba, kde je už zarátaná rekuperácia.

          Prirátavať rekuperáciu je nezmysel. Veď všetky autá ukazujú priemernú spotrebu s rekuperáciou. V meste bude rekuperácia aj 47% ako máš ty, aj keď je to veľa a moc si pridával a bezdil, ale mimomesto to bude omnoho menšie percento, podľa toho koľko človek plachtí (aj keď na Nissanoch plachtí len pri prepnutí do neutrálu).

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          OKI, takze rekuperacia je realna. V Leafe II to neukazuje takto ze?!
          Ale preco potom leafspy ukazovala 39,1kWh ?? ked to ma byt vyuzitelna kapacita.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          tiez mam skusenost ze neviem vyuzit celych 27 kWh v mojom LEAFe, pri spotrebe 120 Wh / km urobim ledva ledva 200 km (80 km/h za kamionmi)
          tipujem to na vnutorny odpor a odpadove teplo (heat loss)

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          Teq ale kolko ti pise leafspy pri plnom nabiti? to co tu uvadzam ja 39.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 Pekny vysledok podla mna. Tych 320kg je max co to auto odvezie? Asi by to chcelo viac testov a mozno aj zimny ci za mokra. Elektronika v aute ci apka v mobile nie je dokonala. Tak odchilky mozu byt.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          milan84 27.5 kWh
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #23
        ICE666SVK nie,nie. Plne zatazenie je 580kg aj so soferom. Tak sme to zatazili na viac ako polovicu a vozil som to cely cas. Priemerne je to teda podobne tomu, ked ma rano kurier plnu zataz a postupne vyklada.
        Ja som cakal, ze sa priblizim k 250. Mozno so standard.verziou a bez zataze by to slo. Lebo nase je o nieco tazsie, ale v meste odpor vzduchu nehra skoro rolu.
        V zime spravim rovnaky test.
        Nissan uvadza 200-300km,k tej hornej hranici sa normanou jazdou neda priblizit, asi to je podla NEDC.

        Komentár

        • jux
          jux
          Senior Member
          • Apr 2015
          • 1378
          •      

          #24
          milan84 mam na teba ako znalca nissanov zopar otazok:
          - terajsia env ma 40kWh bateriu, bude aj s vecsou ako novy leaf?
          - leaf ma typ2 a chademo, env ma tusim typ1 a chademo... je to tak?
          - nepocut, ze by nissan uz dostal rozum a daval pre EU CCS?

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            jux
            -o 62 kWh som pocul len priania zaujemcov. nepredpokladam,ze sa do tohto auta dostane.cenovo by to uz bolo nepredajne a v oblasti zasobovania nepotrebujes mat taky velku range.
            -ano ostali pri nelogickom type1 a na to nadavaju vsetci. uz blbe kangoo ma menekes a vie tak pouzivat vacsi pocet stojanov
            -nissan podla mna vobec neuvazuje nad ccs. myslim si,ze cosi do toho hra aj ego,ze chademo je japonske tak sa predsa nebudu prisposobovat europe
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          #25
          https://www.mojelektromobil.sk/dpd-v...ricke-dodavky/

          Komentár

          • jux
            jux
            Senior Member
            • Apr 2015
            • 1378
            •      

            #26
            V Tokiu nastupuje do služby prvá plne elektrická sanitka

            Vďaka partnerstvu so spoločnosťou Nissan mohol hasičský zbor v štvrti Ikebukuro v Tokiu rozšíriť svoju flotilu vozidiel o vôbec prvé japonské elektrické vozidlo ambulancie záchrannej zdravotnej služby. To vychádza z modelu úžitkového vozidla Nissan NV400, ktoré sa v súčasnosti predáva v Európe.

            Komentár

            Pracuje...
            X