Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nissan Leaf e-Plus

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    #16
    Potvrdzuje sa, co som pisal. Ked je odbyt je vsetko v najlepsom poriadku a zmeny nebudu. Ale radost z toho, ze som mal pravdu, veru nemam...

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #17
      ..a takto "odborne" to prezentuje medium, kde velebia skodovku a nie je nic lepsie pod slnkom:
      https://www.autorevue.cz/nissan-leaf...-ces-las-vegas

      Ani znamka o probleme s prehrievanim a rychlostou nabijania. Clanok zamerany na zlepsenie akceleracie, dojazdu a Nm Uz sa fakt nedivim, ze svetom vladne nevedomost, ked ju podporuju mienkotvorne media.

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #18
        a tento vtip ste uz citali? toto je len zaklincovanie toho nezmyslu:
        LEAF 3.ZERO - nazyvaju to novy model vdaka inemu infotainmentu. bateria zostava 40kWh.
        LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition ma 62kWh. a pozor....................pre Europu bude k len dispozicii 5.000 ks. BODKA

        Slovensky zdroj https://autozurnal.ta3.com/vylepseny...ie-prejde-viac
        Original: https://europe.nissannews.com/en-GB/...onger-range-2#

        A O TEPELNOM MANAZMENTE TAM ALE NIE JE ANI SLOVO !

        The LEAF 3.ZERO price starts at 39.900€, while the LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition will be available for sale from 45.500€**. ....dakujem pekne to je drahsie ako Kona s velkou baterkou a vyrazne vacsim dojazdom + uplne inou technologiou.
        Asi by im to ludia mali uplne prestat kupovat, nech dostane nissan facku. Takto nam zacnu za chvilu predavat benzinove auta s nazvom Leaf 4,5 a budu sa rehotat dalej do ksichtu.

        Komentár


        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          No Nissan jednu facku uz dostal od Carlosa Ghosna a toho rychlo vymenili, ale tu zmenu urobit nevedia. Vlastne viac vas stve, ze tam nieje teplotny menezment ako to, ze tam ostava chademo.

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          kde by zobrali od LG chem tolko bateri, ked si inteligenti predali vlastnu diviziu na vyrobu baterii...robia presne vseko naopak. Auto a im predava ako teple rozky tak namiesto zlepsenia ho odpisu...no co uz, ostava nam len hyundai / kia ktora vyrobi malo kusov a potom uz len Tešla

        • kayle
          kayle komentoval
          Upraviť komentár
          No len články nemajú od LG viď https://electricrevs.com/2019/01/09/...-leaf-battery/
          Porovnanie "batérie" 40 a 62 verzie https://insideevs.com/nissan-leaf-e-...2-kwh-battery/
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #19
        CZK cena po prepocte za 62bateriu je 47.000€ !!!! cisty holy nezmysel x2. Nissan uplne zabil.
        A to este nie je zname, ci je to Tekna alebo N-connecta a plati tisicka priplatok za proPilot Parking

        https://www.autorevue.cz/nissan-leaf...d-milion-nejde

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          veď je to úplne v poriadku, aspoň si podrží cenu Leaf 40, ktorý nemá ani rok od prvých dodaných kusov

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          no to si podrzia vsetky uz vyrobene aj stare Leafy. Moj by som dnes bez mihnutia oka predal vyhodnejsie ako som ho kupil.
          A kedze vacsia automobiliek ide coraz vyssie s cenami modelov, jazdenky budu tiez drahsie, lebo pre ludi, ktori na nove nemaju to bude jedina mozna volba.

        • ICE666SVK
          ICE666SVK komentoval
          Upraviť komentár
          Tych 5000ks co je vraj na tento rok pre Europu vyrobenych sa mozno do CR ci SR ani nedostane. Aspon vsade pisu, ze tento rok je limit pre Europu 5000ks.
      • Ioniq
        Member
        • Jan 2017
        • 364

        #20
        Ma vobec este zmysel plytvat slova na tuto parodiu automobilky? francuzsko-japonsky zlepenec, ktory ma vsetkych svojich zakaznikov za blbcov. Robia medvediu sluzbu celej elektromobilite...

        Komentár

        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          #21
          My sa tu na fóre vyžívame v technických detailoch, chladení baterky, rýchlosti batérie atď ale keď sa rozprávam s majiteľmi, ktorí si to kúpili ako auto a nerozumejú sa technike a parametrom, tak sú nadmieru spokojní a hovoria, že také auto ešte nemali.
          Väčšina ľudí to používa ako mestské auto a to mi aj potvrdil druhý najväčší predajca, keď som mu spomínal rapidgate atď. Väčšina ľudí jazdí mesto a medzimesto, nikto sa nesťažoval a Leaf je najlepšie auto aké kedy Nissan vyrobil. Je tiché, spoľahlivé, prepracovaný interiér, je to vrchol ich modelov. Aj on ako predajca aj jeho kolegovia to ponúkajú ľudom ako prímestské vozidlo a to do bodky spĺňa.

          Ja len dodám, že je to jeden z najtichších elektromobilov, oproti 30-ke je aj o dosť pohodlnší a keďže dlhé trasy jazdím na Ioniq-u, tak na všetko ostatné nemám problém.

          Paródiou by som nazval tie VW (príplatky na tri strany) - uP, eGolf, Zoe (okná na kľučky) atď, kde cena začína za holé auto tam, kde je Leaf plne vybavený a to rovnako nemajú chladenú baterku.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Miro, ale ine je ponukat zakladnu Acentu za 32000 (alebo kolko presne stoji) na motanie sa okolo mesta a ine ponukat nejaky nezmysel menom 3.Zero+ za 47.000 !!! ved za tu cenu je uz starsia Tesla S.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ono ani 2.Zero sa neoplatilo, bolo drahšie ako podľa cenníka výbava (aj keď hovorili že je výhodné), ale zas 62kW je už viac.

            Tiež sa potvrdzujú moje slová spred rokov, že dokedy tu bude štandard baterka Model 3, už to budú iné značky mať aj viac a za lepšiu cenu.

            A tiež hovoria o 5000 ks pre Európu, tak ja predpokladám, že pre SK ani tento rok nebude neoplatí sa im ani cenník robiť.

            Lebo toľko stojí moja objednaná Kona v max.výbave a Leaf nedáva kožu ani do najvyššej. A to nehovorím o dojazde, keďže Nissan uvádza celkovú kapacitu, nie využiteľnú.
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          #22
          mame ofic. SK cennik
          https://www.nissan.sk/vozidla/nove-vozidla/leaf.html

          62kWh bateria a vybava ZERO (najblizsia k nej, alebo uplne rovnaka je Tekna) 44750. Normalny Leaf Tekna stoji o 6500€ menej, takze ten rozdiel vo vacsej baterii je MEGA !! myslim, ze povodne sa hovorilo o drazeni 4500-5000€, ale 6500 je teda palka.
          Do Acenty a inych vybav sa zrejme vzhladom na obmedzeny pocet ks pre Europu ani tato bateria nedostane.
          Zacina platit pravidlo v elektromobilite Japonec-nakoniec

          Komentár


          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            No za 45tis uz radsej Konu alebo TM3 MR. Keep walking, nothing to see here...

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            v AT sa da obiednat Kia E-niro za 41k ...

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Vo vybave Platinum dokonca s full-LED svetlami... ta novinarska verzia mal len halogeny.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Teq za 41 s velkou baterkou ??? alebo pises bez dph?
            leafa som pisal ceny s danou.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            S danou, 37k stoji slabsia verzia, 41k stoji ta 64kWh

            https://www.kia.com/at/modelle/e-niro/specifications/

            Ale je to zakladna vybava Titan. Fullka Platinum stoji 47290€ za 64kWh.
        • Ioniq
          Member
          • Jan 2017
          • 364

          #23
          Hmm, vsimol si niekto v technickych udajoch, ze Leaf 40kWh ma udavanu priemernu spotrebu 206Wh/km a tato nova 64kWh verzia ma “len” 180Wh/km? A to je ta nova verzia o 150kg tazsia. Ma sice o 20mm mensiu svetlu vysku, ale zeby to usetrilo az 2kWh/100km? Aj napriek podstatne vyssej hmotnosti? Sa mi nejako nezda... najma ked sa do vypoctu berie aj jazda v meste, a tam sa znizenie az tak pozitivne neprejavi, ale vyssia hmotnost sa negativne urcite prejavi.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Nova verzia ma iny - silnejsi motor, co ak ho urobili aj efektivnejsim ? Alebo je to len udaj, ktory hodili do placu, dokedy im ho niekto nevyvrati.
            Na druhu stranu 206Wh/km je aj na Leafa trocha vela, ved tolko to nie je ani podla EPA ani WLTP.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            17" kolesa urobia 1,2 kW/100 km podla merani WLTP, ale aj tak je to cudne - pri spotrebe 20,6 predsa nemoze na 40kWh baterku urobit 270 km a to tych 40kWh nie je plne vyuzitelnych.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            V rakuskom cenniku sa pri oboch verziach 40kWh aj 64kWh uvadza rovnaka priemerna spotreba podla WLTP 20,6kWh/100km.

            To je uplne cudne toto

            Dojazd 40kWh verzie je pri takej spotrebe nemozny, ale odniekial to cislo museli vycucat. A odkial ma slovensky importer hodnotu 180Wh/km pri 64kWh verzii, ktora tiez uplne nekoresponduje s udavanym dojazdom 385 je dalsia zahada. Mi to vychadza, ze by Leaf musel mat aspon 69.3kWh bateriu, a vyuzitelnost tej 64ky bude kolko? 58-59kWh? Tie udaje vyzeraju byt nahadzane uplne z brucha a nikto sa nad nimi nezamyslal.

            Celkovo promovat hatchback so spotrebou 20kWh/100km mi pride ako hanba a vysmech, to je hodnota, ktoru clovek caka od SUV a nie od stredne velkeho auticka.
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          #24
          Pobavte sa spolu so mnou.... vacsina e+ je vypredana :-D
          https://slovakia.nissannews.com/sk-S...c-po-ohlaseni#

          Ludia si ozaj nevedia nic porovnat, v nicom sa nevyznaju.....inak si to neviem vysvetlit.

          Komentár


          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Milan je to jednoduché...ľudia berú všetky elektromobily, ktoré sú aspoň trochu dostupné. Nissan im to dá v lete a Hyundai s Kiou o rok. VW bohvie kedy a Tesla za 35.000 nebude tak isto v dohľadnej dobe. Nissan Leaf je jeden z najznámejších BEV vo svete. Málokto vie o nejakom , rapidgate" Leafa a ani to nerieši pokiaľ sa s tým v praxi nestretne. Keby bola dostatočná ponuka s dohľadnou dostupnosťou ( max 3 mesiac), tak by možno vybrali iné auto.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Oliver tieto slova chapem pri sucastnej generaci a verzii. Ale ved tato stoji tusim o 6000€ viac !! ved tam sa musi clovek spytat predajcu, co je pridana hodnota. A 20kWh nestoji tolke peniaze a ani ten vetrak alebo co to tam udajne spravili aby nebolo rapidgate.
            Chapem to aj pri beznych smrtelnikoch, ktori ak chcu auto za 15.000, idu a jedine co si volia je farba, pretoze skonca pri Fabii. Ak maju dvojnasobny rozpocet, Octavia je jasna bez akehokolvek porovnavania. Ale tu sa bavime skoro o 50.000€...a ludia to objednaju len tak?

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Presne toto... kto vie dodat, ten vyhrava. A Nissan proste ma normalne dodacie lehoty, narozdiel od Korejcov, co som donesu 2 kusy a potom sa caka rok. Ludia v zasade nemaju na vyber.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Ioniq no neviem neviem. Naposledy - minuly rok bolo cakanie na Leafa u nas okolo 9 mesiacov. To uz dalsich 3-5 vie clovek vydrzat. Ale na druhu stranu stale je minimalne 1 ak nie oba Ioniqy co boli ako predvadzacie v ponuke bez zaujmu. Kto by chcel, ma ho hned. Konu ste tu tiez viaceri kupili taku, co bola predobjednana. Takze neviem ci to bude o cakacej dobe.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Neviem, ale Ioniqy su teraz skladove nejake 2 kusy ako si spominal, z toho jeden je oranzovy, co nie je farba pre kazdeho. Leafov 2 je tu snad 20 v celej palete. Kona ani jedna. eNiro bohviekedy... mne z toho vychadza jasny vitaz.

            Mas pravdu, ze na Leaf2 bola spociatku cakacka 9 mesiacov, ale Nissan to urychlil a auta sa dostali k ludom podstatne skor. Rozoberalo sa to tu... narozdiel od Ioniqu, ktore boli slubene na nejaky cas, a potom sa to stale odsuvalo a prisli nakoniec neskor ako bolo slubene.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Ja to tu pisem stale, Slovensko je tak male ze vzdy je nejake auto. Len chciet a volat viacerym predajcom. Da sa kupit Ioniq, Kona, Leaf, i3, len to chce peniaze. Cakacka je vacsinou pre zjednavacov alebo ked nechcu ustupit z vyssej vybavy, kto moc nezjednava, pre toho su vzdy nejake volne.
            Ja som na Kone musel este aj za hlupu ciernu strechu doplatit, co povazujem za nezmysel a v zahranici je priplatok tretinovy, ale hold si importer nasiel ryzu a ja som auto chcel.

          • Ioniq
            Ioniq komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, ale toto zial nie je cesta, ako rozsirit elektromobilitu. Takymto sposobom to zostane u sirsej verejnosti zaskatulkovane ako nedostupne alebo predrazene. Zial. Tu na fore je hrstka ludi, a vela z nas si uz kupila druhe, tretie EV, vela z nas rozmysla nad kupou noveho. Ale to tu stale tocime tie EV rovnaki ludia Je potrebne, aby sa EV viac predavali ludom, ktori jazdia na spalovakoch, nech to ma realny ucinok. Lenze takymito obchodnymi strategiami tych ludi vela automobiliek akurat tak odradi Lebo ved Octaviu mozu mat skladovku, a este im aj zlavu daju.
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          #25
          Najnovšia informácia zo včerajšej porady predajcov u importéra, v tomto roku nebude dodaný na Slovensko ani jeden nový Leaf so 60kWh baterkou. Až budúci rok.

          Takže kto čakáte, môžte sa pohliadnuť inde (či už v inom štáte ale v EU to bude podobne alebo u inej značky).
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Miroslav Rojko no hamba nissanu pokracuje.
            Myslim si vsak, ze vzhladom na cenu a velke nevyhody Leafu v sucastnej dobe tu po takom aute ani pes neštekne. Kopa novych kusov je po showroomoch na Slovensku za nizsie ako cennikove ceny a lezia tam coraz dlhsie.
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          #26
          takze asi prvy test na rapidgate Leafu 62kWh.
          Ziadny zazrak sa nekona. Stalo sa to, co vsetci skusenejsi predpokladali. RAPIDGATE pokracuje.
          https://www.youtube.com/watch?v=sHS2LPNo8VQ
          Lepsi nemcinari mozno doplnia. Pointa je ta, ze uz pri prvom rychlonabijani bola vseho vsudy najvyssia rychlost nabijania 43kW. Pri druhom, ked bateria varila, piekla davalo klasickych 20-25.
          Je to parada, japonci sa zasa raz vytiahli. V nemecku auto OD 45.000€. Mam pocit, ze kym GM v 90.rokoch zabil elektromobilitu, nissan to robi teraz. Snad sa im to vrati v podobe mizernych predajov.
          Len uz ozaj nechapem, kto a preco toto kupi ako nove auto. A to, ze ten dojazd nevyzaduje dve rychlonabijania po sebe je sice pravda na behanie okolo komina, ale nevyriesi mi to dovolenku ani vecne prevarenu a degradujucu bateriu.

          Komentár


          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            smutné, ale dalo sa čakať

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            skoda, dizajnovo pekne, prakticke rodinne auto, ale pohon teda ako vzdy riade dobabrali...o to viac ze bateria ma uz kapacitu na dlhe trate, ale spravu stale mizernu. ziadny rozdiel oproti 30 kWh verzie, ta sa tiez nabija podobe pomaly na dlhej ceste

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Ty kokos. Po 8 hodinách AC nabíjania cez noc teplota batérie 42 stupňov.
            Tak to je iná kvalita...

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            A keď dorazil domov s 1% batérie mala 53 stupňov.
            To mohli pridať panvicu na praženicu pod koberček nech sa to využije .
            Na záver ešte hovorí, že napriek tým teplotám nemal ukazovateľ teploty batérie v červenom poli. Takze ešte to nevarilo poriadne.
            Naposledy upravené Jiri GrandPa; 01-07-2019, 21:31.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            podobne video a nabijanie od 14tej minuty s leafspy:
            https://www.youtube.com/watch?v=G4BW...WVJWUwH2J9XEo8
        • Miroslav Rojko
          Senior Member
          • Nov 2016
          • 1314
          •   

          #27
          Pri uvažovaní o Leafe 62 kW netreba zabúdať na to, že Nissan uvádza celkovú kapacitu batérie, použiteľná bude menšia. Ako napr. pri 40 kWh Leafe nie je to len nejakých 5%, ale rovno 17%: https://www.mojelektromobil.sk/hyund...nanie-dojazdu/

          Keď to zrovnám napr. s Kona, lebo nič iné z bežných tu nie je nad 60kWh, tak batéria Nissanu má o dosť menšiu použiteľnú a spotreba elektriny na 100 km u Nissanu je trocha vyššia. Takže dojazd bude výrazne menší. Výbava je u Nissanu tiež menšia pri rovnakej cene Kona.

          Jediná výhoda Nissan je väčší kufor, ale aj toto Kona kompenzuje. Pri balení na dovolenku som vyhodil spodné plato kufra a ten polystyrén na veci a pod ním je ďalších 15 cm priestoru na výšku, kde sa vošli všetky plážové stany, slnečník a veľké osušky a uteráky pre štyroch. Dal som naspäť spodné plato a nato išli dve elektrokolobežky, štyri veľké cestovné tašky a dve tašky s jednom. Štyroch ľudí s batožinou a dvomi elektrokolobežkami som nabalil tak, že nič nebolo v interiéri vozidla, všetko v kufri. Kona chce mať malú nakladaciu hranu, tak navýšili plato, ale po mojej skúsenosti už kufor nepovažujem za "malý". V Leafe toto nespravíte, ten má spodný koberec kufra rovno na plechoch.
          [priezvisko]@me.com

          Komentár


          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            Skoda, ze si to nevyfotil. Nemam dovod ti neverit, len by som to chcel vidiet. A to si ma k dispozicii este strechu Kony, kde by sa mal dat namontovat stresny nosic.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Vyfotim, ešte sa budem baliť. Na strechu pasuje dokonca nosič na strešné lyžiny BMW, používam ten z e91.
        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          #28
          tak v kanade sa tvaria, ze teploty nad 40 stupnov su pre bateru aj Leaf OK a pasivne chladenie staci
          https://www.youtube.com/watch?v=G4BWU72eA0Y
          To je fakt ludom jedno, co dostanu za cenu ojazdenej Tesly ? Pri tych prachoch by som riesil vsetky mozne detaily a podla toho vyberal.
          Sranda, ze jemu to rychlost nabijania neobmedzilo tak ako nemcovi.

          Komentár


          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            urcite nie su dobre...este horsie je potom ked potrebuje clovek na druhy den niekam ist a nabija to doma pomaly take zohriate

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            tak autor tohto videa ma presviedca v diskusii, ze leaf netrpi degradaciou a nech mu napisem nejake "fakty-statistiky"
            Ja neviem na com fici, ale len to svedci o tom, ze dnes staci mat kameru a uz je niekto skuseny profik z praxe
            Spochybnuje a divi sa rapidgat-u zdokumentovaneho na videu v nemecku.
            Nuz a podobní ludia nam robia mienkotvorbu.
        • Wilo
          Member
          • May 2019
          • 337
          •      

          #29
          Podla prvej casti testu 62kWh Leafu vyzera ze netrpi Rapidgatom tak ako slabsi 40kWh variant. Ale zatial je to len prvotny udaj a este to bude testovat intenzivnejsie. Zatial je to len nejaky hromadny Fortum Road Trip s mnozstvom prestojov tak este skoro rovit zavery.
           

          Komentár


          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            sledujem ho od rana, a vyzera ze moj 30 kWh by ho porazil na 1000 km

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            vcera som si to "pretocil zrychlene" a videl som, ze bateria bola desatinu, dve pod 40st. A podla jeho erarnej mikiny a pocasia v tych vyskach teda tropy neboli. Ja to vidim stale negativne a s nabehom na rychlejsiu degradaciu ako konkurencia.

          • EV_Future
            EV_Future komentoval
            Upraviť komentár
            je tesne za pol cestou Oslo-Helsingborg-Oslo (okolo 550 km) a uz nabija iba 19 kW To auto je na dlhe cesty uplne nepouzitelne. Nechapem, preco Japonci nevedia/nechcu pridat aktivny teplotny manazment baterky, ved v dnesnej dobe to uz je uplna samozrejmost u kazdeho noveho EV modelu.

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Tak ti co sledujete live ste v predstihu. Tym padom beriem spat Zo zaciatku to vyzeralo nadejne. Teplota baterie sice 38C ale nabijalo okolo 40kW. Zjavne ale bolo prilis skoro na oslavne ody a Nissan nesklamal.

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            posledny v nissane nech zhasne...

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            milan84 hej, jedina vyhoda nissanu je ze sa da kupit, hyundai / kia to je tazsie s dostupnostou

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Teq ako sa vravi, na dobre sa oplati pockat Ked som sa pytal pred mesiacom predajcu, ci vobec bude nejaky testovaci-predvadzaci, tak povedal, ze oni urcite nie kvoli cene. A vraj je dost mozne, ze ani importer nebude mat, lebo o to asi nebude zaujem. Tak uvidime. Ale ako zistujeme, nic nove sa nekona a tak ani nie je treba

          • EV_Future
            EV_Future komentoval
            Upraviť komentár
            uz aj Bjorn rezignoval, od mety 600 km sa len vlecie za autobusmi a nakladiakmi v zavetri. Dost smutna podivana. Baterka stale nad 50 stupnov, najblizsie nabijanie bude znova 19 kW. Nastastie prenho uz posledne na ceste domov

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            chalani a kde ma ten livestream? ja tam u neho vidim len to video zo vcera.
            Milé, auto za 45.000, klenot a lider elektromobility, ale na dovolenku do zahranicia nehrozi. To sa fakt opati.... hlavne ak Tesla S sa da kupit od 30.000

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            milan84 https://www.youtube.com/watch?v=EBKk-n1gbHA

          • EV_Future
            EV_Future komentoval
            Upraviť komentár
            ma druhy channel cisto len na Livestream, tu je ink: https://www.youtube.com/channel/UCD3...9BSHufERd4sqwQ

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Za podstatne nizsiu cenu sa da kupit aj Ioniq ktory stale patri k topke co sa tyka rychlosti cestovania vdaka dobremu pomeru dojazd/rychlost nabijania. Alebo Kona s 40kWh baterkou.

            Jedina cielovka co ma napada je kupujuci byvajuci v panelaku ktory chodi autom len po meste/ do prace a nema moznost nabijat v praci. Tam sa mozno hodi ze mu staci nabijat raz za tyzden alebo dva. Ale zas moze usetrit takmer 50tis a chodit MHD a dat spoluucast na novy byt pre pasivny prijem. Ok je to zbytocne auto

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            Wilo hej, je to ako babeta s 40 litrovou nadrzou....naco ?

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            pozor pozor

            Kona 40 ako aj nový Ioniq, ktorý príde na jeseň, majú rýchlosť nabíjania značne poddimenzovanú oproti Kona 64, sú na ⅔ oproti Kona 64 kvôli sériovo zapojeným len dvom, nie trom zväzkom článkov

          • milan84
            milan84 komentoval
            Upraviť komentár
            Miro takze nabijas namiesto max cca 68kw len napr. 45 ako pri starych elektromobiloch?

          • Wilo
            Wilo komentoval
            Upraviť komentár
            Ano viem preto som mal na mysli povodny Ioniq s 28kWh baterkou. Stale patri k spicke rychlosti cestovania aj napriek skromnejsiemu dojazdu na dnesnu dobu. Kona 40kWh je imho lepsi kauf ako Leaf 62kWh. Je lacnejsia a pouzitelnejsia aj ked ma trosku nesikovnejsiu bateriu. 64kWh verzia je samozrejme este lepsia ale uz aj cenovo drahsia a tam uz si vela ludia zacne prepocitavat uzitkovu hodnotu auta / velkost / cena. Tam to uz v geografickom regione kde je Octavia Kombi etalonom rodinneho auta nie je take optimalne ako pri Ioniqu alebo Leafe 40kWh ktore su sice stale drahsie ako spalovak ale s dotaciou este prehryznutelne.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            áno, údaj o čsse nabitia nového Ioniqa na 80%: 54 minút pri 100kW nabíjačke a 57 minút pri 50kW - odvodte si priemernú rýchlosť

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            hej toho ioniqa trocha pokazili...stale to bude ale slusne auto, lebo je velmi efektivne. Hlavne to rozhodne cena a mne pri nom este chyba aj tazne (aj 750 kg velmi potesi) ked bude stat 40 kWh ioniq 35 000 a 35 kWh sion 25 000, ktore by ste si kupili? Ja asi sion
        Pracuje...
        X