Potvrdzuje sa, co som pisal. Ked je odbyt je vsetko v najlepsom poriadku a zmeny nebudu. Ale radost z toho, ze som mal pravdu, veru nemam...
Oznámenie
Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.
Nissan Leaf e-Plus
Zložiť
1000,- € zľava na Model S, X
Zložiť
Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.
teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie
Zložiť
Tag Cloud
Zložiť
X
-
..a takto "odborne" to prezentuje medium, kde velebia skodovku a nie je nic lepsie pod slnkom:
https://www.autorevue.cz/nissan-leaf...-ces-las-vegas
Ani znamka o probleme s prehrievanim a rychlostou nabijania. Clanok zamerany na zlepsenie akceleracie, dojazdu a Nm Uz sa fakt nedivim, ze svetom vladne nevedomost, ked ju podporuju mienkotvorne media.
Komentár
-
a tento vtip ste uz citali? toto je len zaklincovanie toho nezmyslu:
LEAF 3.ZERO - nazyvaju to novy model vdaka inemu infotainmentu. bateria zostava 40kWh.
LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition ma 62kWh. a pozor....................pre Europu bude k len dispozicii 5.000 ks. BODKA
Slovensky zdroj https://autozurnal.ta3.com/vylepseny...ie-prejde-viac
Original: https://europe.nissannews.com/en-GB/...onger-range-2#
A O TEPELNOM MANAZMENTE TAM ALE NIE JE ANI SLOVO !
The LEAF 3.ZERO price starts at 39.900€, while the LEAF 3.ZERO e+ Limited Edition will be available for sale from 45.500€**. ....dakujem pekne to je drahsie ako Kona s velkou baterkou a vyrazne vacsim dojazdom + uplne inou technologiou.
Asi by im to ludia mali uplne prestat kupovat, nech dostane nissan facku. Takto nam zacnu za chvilu predavat benzinove auta s nazvom Leaf 4,5 a budu sa rehotat dalej do ksichtu.
- Likes 3
Komentár
-
No Nissan jednu facku uz dostal od Carlosa Ghosna a toho rychlo vymenili, ale tu zmenu urobit nevedia. Vlastne viac vas stve, ze tam nieje teplotny menezment ako to, ze tam ostava chademo.
-
kde by zobrali od LG chem tolko bateri, ked si inteligenti predali vlastnu diviziu na vyrobu baterii...robia presne vseko naopak. Auto a im predava ako teple rozky tak namiesto zlepsenia ho odpisu...no co uz, ostava nam len hyundai / kia ktora vyrobi malo kusov a potom uz len Tešla
-
No len články nemajú od LG viď https://electricrevs.com/2019/01/09/...-leaf-battery/
Porovnanie "batérie" 40 a 62 verzie https://insideevs.com/nissan-leaf-e-...2-kwh-battery/
-
CZK cena po prepocte za 62bateriu je 47.000€ !!!! cisty holy nezmysel x2. Nissan uplne zabil.
A to este nie je zname, ci je to Tekna alebo N-connecta a plati tisicka priplatok za proPilot Parking
https://www.autorevue.cz/nissan-leaf...d-milion-nejde
Komentár
-
veď je to úplne v poriadku, aspoň si podrží cenu Leaf 40, ktorý nemá ani rok od prvých dodaných kusov
-
no to si podrzia vsetky uz vyrobene aj stare Leafy. Moj by som dnes bez mihnutia oka predal vyhodnejsie ako som ho kupil.
A kedze vacsia automobiliek ide coraz vyssie s cenami modelov, jazdenky budu tiez drahsie, lebo pre ludi, ktori na nove nemaju to bude jedina mozna volba.
-
-
My sa tu na fóre vyžívame v technických detailoch, chladení baterky, rýchlosti batérie atď ale keď sa rozprávam s majiteľmi, ktorí si to kúpili ako auto a nerozumejú sa technike a parametrom, tak sú nadmieru spokojní a hovoria, že také auto ešte nemali.
Väčšina ľudí to používa ako mestské auto a to mi aj potvrdil druhý najväčší predajca, keď som mu spomínal rapidgate atď. Väčšina ľudí jazdí mesto a medzimesto, nikto sa nesťažoval a Leaf je najlepšie auto aké kedy Nissan vyrobil. Je tiché, spoľahlivé, prepracovaný interiér, je to vrchol ich modelov. Aj on ako predajca aj jeho kolegovia to ponúkajú ľudom ako prímestské vozidlo a to do bodky spĺňa.
Ja len dodám, že je to jeden z najtichších elektromobilov, oproti 30-ke je aj o dosť pohodlnší a keďže dlhé trasy jazdím na Ioniq-u, tak na všetko ostatné nemám problém.
Paródiou by som nazval tie VW (príplatky na tri strany) - uP, eGolf, Zoe (okná na kľučky) atď, kde cena začína za holé auto tam, kde je Leaf plne vybavený a to rovnako nemajú chladenú baterku.
[priezvisko]@me.com
- Likes 2
Komentár
-
Ono ani 2.Zero sa neoplatilo, bolo drahšie ako podľa cenníka výbava (aj keď hovorili že je výhodné), ale zas 62kW je už viac.
Tiež sa potvrdzujú moje slová spred rokov, že dokedy tu bude štandard baterka Model 3, už to budú iné značky mať aj viac a za lepšiu cenu.
A tiež hovoria o 5000 ks pre Európu, tak ja predpokladám, že pre SK ani tento rok nebude neoplatí sa im ani cenník robiť.
Lebo toľko stojí moja objednaná Kona v max.výbave a Leaf nedáva kožu ani do najvyššej. A to nehovorím o dojazde, keďže Nissan uvádza celkovú kapacitu, nie využiteľnú.
-
mame ofic. SK cennik
https://www.nissan.sk/vozidla/nove-vozidla/leaf.html
62kWh bateria a vybava ZERO (najblizsia k nej, alebo uplne rovnaka je Tekna) 44750. Normalny Leaf Tekna stoji o 6500€ menej, takze ten rozdiel vo vacsej baterii je MEGA !! myslim, ze povodne sa hovorilo o drazeni 4500-5000€, ale 6500 je teda palka.
Do Acenty a inych vybav sa zrejme vzhladom na obmedzeny pocet ks pre Europu ani tato bateria nedostane.
Zacina platit pravidlo v elektromobilite Japonec-nakoniec
- Likes 1
Komentár
-
S danou, 37k stoji slabsia verzia, 41k stoji ta 64kWh
https://www.kia.com/at/modelle/e-niro/specifications/
Ale je to zakladna vybava Titan. Fullka Platinum stoji 47290€ za 64kWh.
-
Hmm, vsimol si niekto v technickych udajoch, ze Leaf 40kWh ma udavanu priemernu spotrebu 206Wh/km a tato nova 64kWh verzia ma “len” 180Wh/km? A to je ta nova verzia o 150kg tazsia. Ma sice o 20mm mensiu svetlu vysku, ale zeby to usetrilo az 2kWh/100km? Aj napriek podstatne vyssej hmotnosti? Sa mi nejako nezda... najma ked sa do vypoctu berie aj jazda v meste, a tam sa znizenie az tak pozitivne neprejavi, ale vyssia hmotnost sa negativne urcite prejavi.
Komentár
-
Nova verzia ma iny - silnejsi motor, co ak ho urobili aj efektivnejsim ? Alebo je to len udaj, ktory hodili do placu, dokedy im ho niekto nevyvrati.
Na druhu stranu 206Wh/km je aj na Leafa trocha vela, ved tolko to nie je ani podla EPA ani WLTP.
-
17" kolesa urobia 1,2 kW/100 km podla merani WLTP, ale aj tak je to cudne - pri spotrebe 20,6 predsa nemoze na 40kWh baterku urobit 270 km a to tych 40kWh nie je plne vyuzitelnych.
-
V rakuskom cenniku sa pri oboch verziach 40kWh aj 64kWh uvadza rovnaka priemerna spotreba podla WLTP 20,6kWh/100km.
To je uplne cudne toto
Dojazd 40kWh verzie je pri takej spotrebe nemozny, ale odniekial to cislo museli vycucat. A odkial ma slovensky importer hodnotu 180Wh/km pri 64kWh verzii, ktora tiez uplne nekoresponduje s udavanym dojazdom 385 je dalsia zahada. Mi to vychadza, ze by Leaf musel mat aspon 69.3kWh bateriu, a vyuzitelnost tej 64ky bude kolko? 58-59kWh? Tie udaje vyzeraju byt nahadzane uplne z brucha a nikto sa nad nimi nezamyslal.
Celkovo promovat hatchback so spotrebou 20kWh/100km mi pride ako hanba a vysmech, to je hodnota, ktoru clovek caka od SUV a nie od stredne velkeho auticka.
-
-
Pobavte sa spolu so mnou.... vacsina e+ je vypredana :-D
https://slovakia.nissannews.com/sk-S...c-po-ohlaseni#
Ludia si ozaj nevedia nic porovnat, v nicom sa nevyznaju.....inak si to neviem vysvetlit.
Komentár
-
Milan je to jednoduché...ľudia berú všetky elektromobily, ktoré sú aspoň trochu dostupné. Nissan im to dá v lete a Hyundai s Kiou o rok. VW bohvie kedy a Tesla za 35.000 nebude tak isto v dohľadnej dobe. Nissan Leaf je jeden z najznámejších BEV vo svete. Málokto vie o nejakom , rapidgate" Leafa a ani to nerieši pokiaľ sa s tým v praxi nestretne. Keby bola dostatočná ponuka s dohľadnou dostupnosťou ( max 3 mesiac), tak by možno vybrali iné auto.
-
Oliver tieto slova chapem pri sucastnej generaci a verzii. Ale ved tato stoji tusim o 6000€ viac !! ved tam sa musi clovek spytat predajcu, co je pridana hodnota. A 20kWh nestoji tolke peniaze a ani ten vetrak alebo co to tam udajne spravili aby nebolo rapidgate.
Chapem to aj pri beznych smrtelnikoch, ktori ak chcu auto za 15.000, idu a jedine co si volia je farba, pretoze skonca pri Fabii. Ak maju dvojnasobny rozpocet, Octavia je jasna bez akehokolvek porovnavania. Ale tu sa bavime skoro o 50.000€...a ludia to objednaju len tak?
-
Ioniq no neviem neviem. Naposledy - minuly rok bolo cakanie na Leafa u nas okolo 9 mesiacov. To uz dalsich 3-5 vie clovek vydrzat. Ale na druhu stranu stale je minimalne 1 ak nie oba Ioniqy co boli ako predvadzacie v ponuke bez zaujmu. Kto by chcel, ma ho hned. Konu ste tu tiez viaceri kupili taku, co bola predobjednana. Takze neviem ci to bude o cakacej dobe.
-
Neviem, ale Ioniqy su teraz skladove nejake 2 kusy ako si spominal, z toho jeden je oranzovy, co nie je farba pre kazdeho. Leafov 2 je tu snad 20 v celej palete. Kona ani jedna. eNiro bohviekedy... mne z toho vychadza jasny vitaz.
Mas pravdu, ze na Leaf2 bola spociatku cakacka 9 mesiacov, ale Nissan to urychlil a auta sa dostali k ludom podstatne skor. Rozoberalo sa to tu... narozdiel od Ioniqu, ktore boli slubene na nejaky cas, a potom sa to stale odsuvalo a prisli nakoniec neskor ako bolo slubene.
-
Ja to tu pisem stale, Slovensko je tak male ze vzdy je nejake auto. Len chciet a volat viacerym predajcom. Da sa kupit Ioniq, Kona, Leaf, i3, len to chce peniaze. Cakacka je vacsinou pre zjednavacov alebo ked nechcu ustupit z vyssej vybavy, kto moc nezjednava, pre toho su vzdy nejake volne.
Ja som na Kone musel este aj za hlupu ciernu strechu doplatit, co povazujem za nezmysel a v zahranici je priplatok tretinovy, ale hold si importer nasiel ryzu a ja som auto chcel.
-
Ano, ale toto zial nie je cesta, ako rozsirit elektromobilitu. Takymto sposobom to zostane u sirsej verejnosti zaskatulkovane ako nedostupne alebo predrazene. Zial. Tu na fore je hrstka ludi, a vela z nas si uz kupila druhe, tretie EV, vela z nas rozmysla nad kupou noveho. Ale to tu stale tocime tie EV rovnaki ludia Je potrebne, aby sa EV viac predavali ludom, ktori jazdia na spalovakoch, nech to ma realny ucinok. Lenze takymito obchodnymi strategiami tych ludi vela automobiliek akurat tak odradi Lebo ved Octaviu mozu mat skladovku, a este im aj zlavu daju.
-
-
Najnovšia informácia zo včerajšej porady predajcov u importéra, v tomto roku nebude dodaný na Slovensko ani jeden nový Leaf so 60kWh baterkou. Až budúci rok.
Takže kto čakáte, môžte sa pohliadnuť inde (či už v inom štáte ale v EU to bude podobne alebo u inej značky).[priezvisko]@me.com
Komentár
-
Miroslav Rojko no hamba nissanu pokracuje.
Myslim si vsak, ze vzhladom na cenu a velke nevyhody Leafu v sucastnej dobe tu po takom aute ani pes neštekne. Kopa novych kusov je po showroomoch na Slovensku za nizsie ako cennikove ceny a lezia tam coraz dlhsie.
-
-
takze asi prvy test na rapidgate Leafu 62kWh.
Ziadny zazrak sa nekona. Stalo sa to, co vsetci skusenejsi predpokladali. RAPIDGATE pokracuje.
https://www.youtube.com/watch?v=sHS2LPNo8VQ
Lepsi nemcinari mozno doplnia. Pointa je ta, ze uz pri prvom rychlonabijani bola vseho vsudy najvyssia rychlost nabijania 43kW. Pri druhom, ked bateria varila, piekla davalo klasickych 20-25.
Je to parada, japonci sa zasa raz vytiahli. V nemecku auto OD 45.000€. Mam pocit, ze kym GM v 90.rokoch zabil elektromobilitu, nissan to robi teraz. Snad sa im to vrati v podobe mizernych predajov.
Len uz ozaj nechapem, kto a preco toto kupi ako nove auto. A to, ze ten dojazd nevyzaduje dve rychlonabijania po sebe je sice pravda na behanie okolo komina, ale nevyriesi mi to dovolenku ani vecne prevarenu a degradujucu bateriu.
- Likes 2
Komentár
-
skoda, dizajnovo pekne, prakticke rodinne auto, ale pohon teda ako vzdy riade dobabrali...o to viac ze bateria ma uz kapacitu na dlhe trate, ale spravu stale mizernu. ziadny rozdiel oproti 30 kWh verzie, ta sa tiez nabija podobe pomaly na dlhej ceste
-
Ty kokos. Po 8 hodinách AC nabíjania cez noc teplota batérie 42 stupňov.
Tak to je iná kvalita...
-
A keď dorazil domov s 1% batérie mala 53 stupňov.
To mohli pridať panvicu na praženicu pod koberček nech sa to využije .
Na záver ešte hovorí, že napriek tým teplotám nemal ukazovateľ teploty batérie v červenom poli. Takze ešte to nevarilo poriadne.Naposledy upravené Jiri GrandPa; 01-07-2019, 21:31.
-
podobne video a nabijanie od 14tej minuty s leafspy:
https://www.youtube.com/watch?v=G4BW...WVJWUwH2J9XEo8
-
Pri uvažovaní o Leafe 62 kW netreba zabúdať na to, že Nissan uvádza celkovú kapacitu batérie, použiteľná bude menšia. Ako napr. pri 40 kWh Leafe nie je to len nejakých 5%, ale rovno 17%: https://www.mojelektromobil.sk/hyund...nanie-dojazdu/
Keď to zrovnám napr. s Kona, lebo nič iné z bežných tu nie je nad 60kWh, tak batéria Nissanu má o dosť menšiu použiteľnú a spotreba elektriny na 100 km u Nissanu je trocha vyššia. Takže dojazd bude výrazne menší. Výbava je u Nissanu tiež menšia pri rovnakej cene Kona.
Jediná výhoda Nissan je väčší kufor, ale aj toto Kona kompenzuje. Pri balení na dovolenku som vyhodil spodné plato kufra a ten polystyrén na veci a pod ním je ďalších 15 cm priestoru na výšku, kde sa vošli všetky plážové stany, slnečník a veľké osušky a uteráky pre štyroch. Dal som naspäť spodné plato a nato išli dve elektrokolobežky, štyri veľké cestovné tašky a dve tašky s jednom. Štyroch ľudí s batožinou a dvomi elektrokolobežkami som nabalil tak, že nič nebolo v interiéri vozidla, všetko v kufri. Kona chce mať malú nakladaciu hranu, tak navýšili plato, ale po mojej skúsenosti už kufor nepovažujem za "malý". V Leafe toto nespravíte, ten má spodný koberec kufra rovno na plechoch.
[priezvisko]@me.com
Komentár
-
tak v kanade sa tvaria, ze teploty nad 40 stupnov su pre bateru aj Leaf OK a pasivne chladenie staci
https://www.youtube.com/watch?v=G4BWU72eA0Y
To je fakt ludom jedno, co dostanu za cenu ojazdenej Tesly ? Pri tych prachoch by som riesil vsetky mozne detaily a podla toho vyberal.
Sranda, ze jemu to rychlost nabijania neobmedzilo tak ako nemcovi.
Komentár
-
tak autor tohto videa ma presviedca v diskusii, ze leaf netrpi degradaciou a nech mu napisem nejake "fakty-statistiky"
Ja neviem na com fici, ale len to svedci o tom, ze dnes staci mat kameru a uz je niekto skuseny profik z praxe
Spochybnuje a divi sa rapidgat-u zdokumentovaneho na videu v nemecku.
Nuz a podobní ludia nam robia mienkotvorbu.
-
Podla prvej casti testu 62kWh Leafu vyzera ze netrpi Rapidgatom tak ako slabsi 40kWh variant. Ale zatial je to len prvotny udaj a este to bude testovat intenzivnejsie. Zatial je to len nejaky hromadny Fortum Road Trip s mnozstvom prestojov tak este skoro rovit zavery.My Tesla referral code: http://ts.la/bjrn3169 My other YouTube channel for general vlogs: https://www.youtube.com/channel/UC9tzLCjbIJ1Gw51Og2RlzuQ My Artlist...
Komentár
-
vcera som si to "pretocil zrychlene" a videl som, ze bateria bola desatinu, dve pod 40st. A podla jeho erarnej mikiny a pocasia v tych vyskach teda tropy neboli. Ja to vidim stale negativne a s nabehom na rychlejsiu degradaciu ako konkurencia.
-
je tesne za pol cestou Oslo-Helsingborg-Oslo (okolo 550 km) a uz nabija iba 19 kW To auto je na dlhe cesty uplne nepouzitelne. Nechapem, preco Japonci nevedia/nechcu pridat aktivny teplotny manazment baterky, ved v dnesnej dobe to uz je uplna samozrejmost u kazdeho noveho EV modelu.
-
Teq ako sa vravi, na dobre sa oplati pockat Ked som sa pytal pred mesiacom predajcu, ci vobec bude nejaky testovaci-predvadzaci, tak povedal, ze oni urcite nie kvoli cene. A vraj je dost mozne, ze ani importer nebude mat, lebo o to asi nebude zaujem. Tak uvidime. Ale ako zistujeme, nic nove sa nekona a tak ani nie je treba
-
-
ma druhy channel cisto len na Livestream, tu je ink: https://www.youtube.com/channel/UCD3...9BSHufERd4sqwQ
-
Za podstatne nizsiu cenu sa da kupit aj Ioniq ktory stale patri k topke co sa tyka rychlosti cestovania vdaka dobremu pomeru dojazd/rychlost nabijania. Alebo Kona s 40kWh baterkou.
Jedina cielovka co ma napada je kupujuci byvajuci v panelaku ktory chodi autom len po meste/ do prace a nema moznost nabijat v praci. Tam sa mozno hodi ze mu staci nabijat raz za tyzden alebo dva. Ale zas moze usetrit takmer 50tis a chodit MHD a dat spoluucast na novy byt pre pasivny prijem. Ok je to zbytocne auto
-
pozor pozor
Kona 40 ako aj nový Ioniq, ktorý príde na jeseň, majú rýchlosť nabíjania značne poddimenzovanú oproti Kona 64, sú na ⅔ oproti Kona 64 kvôli sériovo zapojeným len dvom, nie trom zväzkom článkov
-
Ano viem preto som mal na mysli povodny Ioniq s 28kWh baterkou. Stale patri k spicke rychlosti cestovania aj napriek skromnejsiemu dojazdu na dnesnu dobu. Kona 40kWh je imho lepsi kauf ako Leaf 62kWh. Je lacnejsia a pouzitelnejsia aj ked ma trosku nesikovnejsiu bateriu. 64kWh verzia je samozrejme este lepsia ale uz aj cenovo drahsia a tam uz si vela ludia zacne prepocitavat uzitkovu hodnotu auta / velkost / cena. Tam to uz v geografickom regione kde je Octavia Kombi etalonom rodinneho auta nie je take optimalne ako pri Ioniqu alebo Leafe 40kWh ktore su sice stale drahsie ako spalovak ale s dotaciou este prehryznutelne.
-
áno, údaj o čsse nabitia nového Ioniqa na 80%: 54 minút pri 100kW nabíjačke a 57 minút pri 50kW - odvodte si priemernú rýchlosť
-
hej toho ioniqa trocha pokazili...stale to bude ale slusne auto, lebo je velmi efektivne. Hlavne to rozhodne cena a mne pri nom este chyba aj tazne (aj 750 kg velmi potesi) ked bude stat 40 kWh ioniq 35 000 a 35 kWh sion 25 000, ktore by ste si kupili? Ja asi sion
Komentár