Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Nissan Leaf

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
Toto je prilepená téma.
X
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • trud
    Junior Member
    • Apr 2015
    • 12

    #16
    Pôvodne zverejnené od leaf Pozrieť príspevky
    No dobre a na tom kábli čo máš tú krabičku, je čo napísané? Koľko ampérov? Lebo ak je tam 10A, tak viac ako 2,2 kW nepôjde.
    Motame sa na mieste .)))) ja sa pytam ci ta 6,6 kW ma skutočne 6,6kW..
    Je upne jedno co je napisane na krabicke ...v tech.parametroch je napisane 3,5kW palubna nabijacka v standarte a 6,6 kW za priplatok..ze vyrobca doda kabel s krabickou co pusti len 2,2 kW je podivne..ale to neriesim..ja sa stale pytam ci ta 6,6 kW za priplatok dava 6,6 kW realne ? Nie ze si zaplatim za 6,6kW a dodaju kabel co pusti len povedzme 4,5kW.
    Takze vie dakto odpovedat ci ta 6,6kW aj realne nabija 6,6kW?

    Komentár


    • Radovan
      Radovan komentoval
      Upraviť komentár
      Nevím zda k 6,6 kW příplatkové nabíječce dodává Nissan současně i kabel na zásuvky Mennekes (obvykle 11 kW, takže pak lze příplatkovou palubní nabíječku vyšší kapacity skutečně využít) nebo se drží urputně standardu 230V 10A. Protože zjistili, že zejména ve starých zemích EU jsou rozvody velmi slabé s jističi 6, 8 či max. 10A a cokoliv připojíte většího, tak vyhodíte pojistky v domě. Nedej bože aby na stejném zásuvkovém okruhu a jističi byl ještě připojen nějaký další spotřebič. Pak je na problém zaděláno, proto zvolili nabíjecí kabel jen 10A. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, vyhazoval jsem tak každých 5 minut pojistky na benzínové pumpě, kde mne nechali nouzově dobíjet dodávku Nissan eNV200 s kabelem 230V 16A (předprodukční verze auta, měla ještě karavanovou koncovku a redukci na Schuco). Slečna netušila, že na stejném zásuvkovém okruhu je i chladící box na plechovky s coca-colou. Jakmile box zapnul chlazení, jistič vypadl. Výsledek - stále vybitý elektromobil a teplá cola :-).
  • Pacho
    Junior Member
    • Apr 2015
    • 7

    #17
    Skúste sa opýtať v Greenway, oni sú aj predajca a robia aj operatívny leasing, tak by to mali vedieť. http://www.greenway.sk/sk/content/leaf
    A odporúčam zobrať auto od nich, lebo skoro tie nabíjačky spoplatnia, ale kto má auto od nich, bude mať nabíjania naďalej zdarma.

    Komentár


    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Oni auta prenajimaju, nepredavaju.
  • Radovan
    Member
    • Aug 2014
    • 304
    •      

    #18
    Leaf má standard palubní nabíječku 3,6 kW, bohužel kabel dodávají jen 10A, takže nabijete pouze 2,2 kW - viz moje zkušenost popsaná ve fóru v části Jazdíme elektromobilom. Když si připlatíte 6.6 kW palubní nabíječku, pak s odpovídajícím kabelem (třeba s koncovkou Mennekes a 32A) a nabíjecí zásuvkou (třeba Mennekes 11 kW) dobijete rychlostí 6,6 kW za hodinu, čili z nuly zhruba za 4 hodiny. Baterie sice má 24 kW, ale poslední kW trvají velmi dlouho a nabíjení se zpomaluje. Ověřeno na verzi Leafu s plnou příplatkovou výbavou.
    Radovan

    Komentár

    • 1fisker
      Senior Member
      • Aug 2014
      • 1543
      •   

      #19
      Takže to znamená, že podstatné je akým káblom sa to nabíja. Preto som sa pýtal, čo máte na krabičke od kábla napísané. Ak tam je 10A, tak s tým káblom to rýchlejšie nepôjde.

      Komentár


      • Radovan
        Radovan komentoval
        Upraviť komentár
        Já to uživatelům vysvětluji na vodě a hadici. Tak to rychleji pochopí. Je nutné mít slušnou čerpací stanici se spoustou vody (nabíjecí stojan nebo zásuvka). Pak je nutné k němu dát dostatečně hrubou hadici, aby jí proteklo co nejvíce vody do nádrže auta (nabíjecí kabel). A nakonec v tom autě musí být taková díra, aby tam voda z kabelu protekla (palubní nabíječka). Jakmile cokoliv z těch tří věcí je menší než ostatní dvě, voda poteče jen tak rychle, jako je ta nejmenší věc.
        Jinými slovy nabíjecí zásuvka 3,6 kW (domácí běžná 230V 16A) je mi k ničemu, když sice mám palubní nabíječku 3,6 kW, ale mezi nimi mám kabel jen 2,2 kW (230V 10A). Pak teče pouze 2,2 kW.
    • denial
      Member
      • Jun 2014
      • 323

      #20
      https://www.dtest.cz/nebezpecny-vyro...3282&a_id=1753
      Typ výrobku Note (E12), typová zkouška č.: e11*2007/46*0753*00, Juke (F15), typová zkouška č.: e11*2007/46*0132*04, Micra (K13), typová zkouška č.: e13*2007*/46*1111*00, Leaf (ZE0), typová zkouška č.: e11*2007*/46*0230*00, e-NV200 (ME0), typová zkouška č..: e11*2007/46*1339*00
      Nebezpečí Tlačítko vypínače startování motoru může zůstat ve stlačené pozici a nevrátit se po zapnutí motoru. Pokud se vozidlo v tomto stavu dále používá, může se spustit funkce nouzového zastavení motoru a dojde k nečekanému zastavení motoru.
      zaujimave ...

      http://www.greencarreports.com/news/...annual-meeting

      (prototyp) Nissan Leaf s (papierovym?) dojazdom 544 km

      Komentár

    • denial
      Member
      • Jun 2014
      • 323

      #21
      http://www.autoforum.cz/zajimavosti/...m_campaign=rss

      americanom zijucim v horucich castiach usa vymenia baterku (az po sudnych natahovackach, mimosudne), mnohym sa vraj kvoli teplu stratilo aj vyse 50% kapacity behom 1 roka.

      Komentár

      • Radovan
        Member
        • Aug 2014
        • 304
        •      

        #22
        Nissan Leaf, ojetý, 16.166 km, převoz Praha-Ostrava, 1.9.2015, dojezdy a spotřeba

        Trasa Praha – Ostrava zvolena díky neexistenci sítě rychlonabíječek v ČR nelogicky přes Pardubice, Troubsko u Brna a Vyškov, kdy ve zmíněných místech byly využity soukromé rychlonabíječky různých majitelů. Rovněž nebylo možno jet maximální povolenou rychlostí po dálnicích, protože by dojezd vozu na aktuální vzdálenost mezi rychlonabíječkami v kombinaci s klimatizací nestačil (mimo Troubsko-Vyškov).

        Praha-Vysočany, Kolbenova, baterie 96%, dojezd 169 km, teplota ve stínu +33 C, čas 13:22 hod., 12 dílků baterie z 12, teplota batery packu střed.
        Jízda Prahou a po dálnici D11 s občasnou klimatizací na +27 C, exitem 68 přes Lázně Bohdaneč do Pardubic. Rychlost 100-120 km / hod., v obci dle předpisů. Např. v čase 14:10 hod. rychlost 123 km/hod., teplota +33 C, ujeto 66,7 km, zbývá dojezd 58 km a 6 dílků baterie z 12, teplota batery packu střed, průměrná spotřeba 13,9 kWh / 100 km.
        Pardubice, Poděbradská 292, čas 14:34 hod., teplota +32 C, ujeto 95,7 km za 1:12 hod., zbývá dojezd 43 km a 3 dílky baterie z 12, teplota batery packu střed, průměrná spotřeba 13,9 kWh / 100 km.

        Rychlonabíječka AutoIn dealer Nissan, nabito z 27% baterie rychlostí 41 kW / hodinu (106A 387V) na 95% za 36 minut (od 14:34 do 15:10), 11 dílků baterie z 12, teplota batery packu 2/3 maxima, dojezd 133 km (výpočet palubního počítače ovlivněn rychlou jízdou a klimatizací). V mezidobí WC, jídlo a pití na vedlejší ČS Globus, vyřízeny emaily na notebooku a telefonáty. Odjezd 15:10 hod.

        Jízda Vysočinou převážně po silnici č.37 přes Chrudim a Žďár nad Sázavou, pak podél dálnice D1 do Troubska u Brna. Kvůli vzdálenosti a kopcovitému terénu bez klimatizace, jen spuštěná okna v obci a mimo obec ventilátor. Rychlost 90 km / hod., v obci dle předpisů.
        Troubsko u Brna, Jihlavská 320/2, čas 17:31 hod., teplota +30 C, ujeto 131,3 km za 2:21 hod., zbývá dojezd 28 km a 2 dílky baterie z 12, teplota batery packu 2/3 z maxima, průměrná spotřeba 13,9 kWh / 100 km.

        Rychlonabíječka NetDataComm obsazena jiným Nissanem Leaf, skoro nabitým na 88%. Musel jsem vyhledat jeho majitele v areálu firmy, měl nabíjecí kabel uzamčen ve vozidle (volba Lock = uzamčeno stále, Auto = odemkne se po dobití auta a lze ho vytáhnout a dát do jiného vozu, bez volby = odemčen a lze kdykoliv vytáhnout a dát do jiného vozu). Po 22 minutách auto napojeno. V 18:34 hod. nabito na 92% za 41 minut (od 17:53 do 18:34), 11 dílků baterie z 12, teplota batery packu na hranici maxima červeného pole, dojezd 155 km, teplota +30 C. V mezidobí diskuse s dvěma majiteli Nissanů Leaf a s majitelem 2 soukromých rychlonabíjecích stanic v Brně. Odjezd 18:34 hod.

        Jízda přes Brno a pak po staré cestě do Vyškova s klimatizací na +27 C. Záměrně jsem se vyhnul D1, kterou jsem jel minule. Rychlost 90 km / hod., v obci dle předpisů.
        Vyškov, Cukrovarská 498/13, čas 19:24 hod., teplota +27 C, ujeto 44,3 km za 0:50 hod., zbývá dojezd 107 km a 9 dílků baterie z 12, teplota batery packu na hranici maxima červeného pole, průměrná spotřeba 13,8 kWh / 100 km.

        Rychlonabíječka Rami café nabito 6,2 kWh ze 73% baterie na 98% za 42 minut (posledních 20% kapacity baterie je kvůli ochraně před přebitím a požárem nabíjeno velmi pomalu, prakticky stejně dlouho jako prvních 80%, ale bylo to nutné kvůli dlouhému úseku po dálnici a rychlostní silnici), 12 dílků baterie z 12, teplota +27 C, teplota batery packu na hranici maxima červeného pole, dojezd 152 km. V mezidobí jídlo a pití ze zásob, vyřízeny emaily na notebooku a telefonáty. Odjezd 20:13 hod.

        Jízda přes Vyškov a pak po R48 přes Olomouc, z Lipníka po D1 do Ostravy-Plesné jen s ventilátorem kvůli vzdálenosti a rychlosti dle předpisů 90 -110 km / hod. Polovina cesty D1 zkoušeno jet v závěsu za kamionem nebo velkým autobusem rychlostmi 100-110 km/hod. Ověřen v praxi názor jiných elektromobilistů, že jízda ve vysokých rychlostech ve vzduchové kapse za kamionem či autobusem znamená poloviční spotřebu energie oproti samostatné rychlé jízdě. Přestože elektromobily mají výbornou aerodynamiku, odpor vzduchu roste se čtvercem rychlosti.
        Ostrava-Plesná, čas 21:53 hod., teplota +23 C, ujeto 133,3 km za 1:40 hod., zbývá dojezd 26 km a 2 dílky baterie z 12, teplota batery packu na hranici maxima červeného pole, průměrná spotřeba 13,8 kWh / 100 km.

        Celkem ujeto 404,7 km s 3 rychlonabíjeními za 8:31 hod., průměrná spotřeba 13,8 kWh / 100 km.
        Radovan

        Komentár

        • Radovan
          Member
          • Aug 2014
          • 304
          •      

          #23
          Aktuálně jezdím druhý den s Nissanem Leaf v modré metalíze z Bratislavy. Parkuji ho venku v nočních +2 C. Přes den tady je max. +7 C, v nichž s ním jezdím. Hned po ránu vozím děti, takže klasicky vyhřívání všech sedaček, volantu a topení automatickou klimatizací na +30 C, aby se interiér vyhřál. Topení nabíhá ihned, jen opět žere podle ukazatele momentální spotřeby cca 2 kWh (počítač zobrazuje tuto spotřebu i v okamžiku, kdy nastartovaný vůz stojí).
          Ale je to předváděčka ročník 2013 s 16 tis. km, tedy s ještě nevymazleným topením a bez tepelného čerpadla. Navíc mohu dobíjet doma i v práci, takže dojezd a spotřebu neřeším. Při plném nabití ukazuje počítač vozu dojezd 136 km, což je na vůz s papírovými 199 km dost tristní (Peugeot Ion tohle ukazuje a ujede v letních měsících, a to má papírově jen 150 km). Přičítám to jednak nízkým teplotám, jednak té předváděčce, kdy přede mnou ho asi hodně proháněli. Palubní počítač si to pamatuje a podle minulých jízd kalkuluje dojezd. Počítám s tím, že po týdnu ježdění po městě převážně v rychlostech 50-90 km/hod. podle přepisů bude dojezd na plné nabití hodně přes 150 km. Což bude na jízdu s topením naplno slušné. Teploty nemají překročit přes den +9 C a v noci +6 C, auto bude stát venku.
          Radovan

          Komentár

          • denial
            Member
            • Jun 2014
            • 323

            #24
            http://www.nissan.de/DE/de/vehicle/e...fications.html

            NISSAN LEAF ACENTA 30 kWh - od €33.960

            papierovy dojazd - europske cislo 250km, americke 107mil (=172km)

            oproti rovnakej vybave (acenta), ale 24 kwh verzii je to priplatok 2000 eur za vacsiu baterku

            Komentár

            • 1fisker
              Senior Member
              • Aug 2014
              • 1543
              •   

              #25
              250 km ani zďaleka nie, možno tých 170 km pri veľmi úspornej jazde

              Komentár

              • ICE666SVK
                Senior Member
                • Jul 2014
                • 1998

                #26
                 

                Komentár

                • Radovan
                  Member
                  • Aug 2014
                  • 304
                  •      

                  #27
                  Spotřeba u Nissanu Leaf při pondělním převozu z Ostravy přes Beskydy (Český Těšín, Třinec), Žilinu (rychlonabíjení Greenway) a dále po D1 přes Velké Bierovce (rychlonabíjení Greenway) do Bratislavy na AutoImpex.

                  Přes kopce jelo auto s průměrem 25 kWh/100 km (denní tarif 1,25 Kč / 1 km, noční tarif 0,625 Kč / 1 km, fakticky nabito zdarma), po dálnici ze Žiliny s rychlostí cca 125 km/hod. s průměrem 26 kWh/100 km (denní tarif 1,30 Kč / 1 km, noční tarif 0,65 Kč / 1 km, fakticky nabito zdarma) a poslední úsek po dálnici úspornější rychlostí cca 105 km/hod. s průměrem 19,7 kWh/100 km (denní tarif 0,985 Kč / 1 km, noční tarif 0,4925 Kč / 1 km, fakticky nabito zdarma). Přitom při předchozím měsíčním ježdění s topením, ale z 90% po městě, to bylo jen 14,8 kWh / 100 km (denní tarif 0,74 Kč / 1 km, noční tarif 0,37 Kč / 1 km, fakticky nabíjeno - až na pár nocí doma - vždy jinde a zdarma).
                  Radovan

                  Komentár

                  • denial
                    Member
                    • Jun 2014
                    • 323

                    #28
                    http://www.novinky.cz/auto/388017-ni...ci-motory.html

                    Problém s dojezdem elektromobilů vyřeší Nissan po vzoru některých konkurentů. Nasadí do nich takzvané range extendery, tedy spalovací motory, jejichž jedinou funkcí je vyrábět elektřinu.

                    Komentár


                    • ICE666SVK
                      ICE666SVK komentoval
                      Upraviť komentár
                      To je skor krok spat.

                    • jux
                      jux komentoval
                      Upraviť komentár
                      Tu je clanok co hovori, ze nissan bude vyrabat uplne iny elektromobil s range extenderom
                      http://gas2.org/2015/12/02/nissan-wi...ine-next-year/
                      LEAF will not be getting the range extender engine...
                      Leaf nebude mat range extender...
                      zas jeden novinar co zavadza az ucelovo klame
                  • rob_brno
                    Junior Member
                    • Dec 2015
                    • 1

                    #29
                    K těm výkonům nabíječek:
                    U Leafa je slabší nabíječka výkonově dimenzována na max.výkon 3,6kW. Je to výkon, který je nabíječka schopna převést ze sítové strany AC na DC stranu akumulátoru auta. Nabíječka má na konektoru krom silových kontaktů(L,N,PE) i řídící signály CP a PP. Pomocí těchto signálů lze nabíječce nastavit jakým proudem má ze zásuvky 230V nabíjet. Tyto vstupy reagují na pilotní signál PWM s kmitočtem 1kHz, jehož střída určuje proud tekoucí do nabíječky v rozmezí 6-80A. Standardně je nastaven proud 10A, tedy výkon 2,3kW. Pokud je požadován jinný výkon nabíječky lze to pomocí kabelu, který za pomoci vnitřní elektroniky generuje příslušný PWM signál.

                    Komentár

                    • Radovan
                      Member
                      • Aug 2014
                      • 304
                      •      

                      #30
                      Na webu hybrid.cz přibyl třetí, tentokráte dlouhodobý 2 měsíční test Nissanu Leaf z bratislavského Auto Impex v Moravskoslezském kraji, a to včetně spotřeby. Ostatně část z něj jsem tady v průběhu testování zmiňoval. Asi bude lépe dát tu jen odkaz, článek je dlouhý: http://www.hybrid.cz/nissan-leaf-dlo...slezskem-kraji
                      Radovan

                      Komentár

                      Pracuje...
                      X