Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Novy Nissan Leaf

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #31
    Novy Leaf uz maju v Ziline, zatial som len pozrel, nemal som cas na skusobnu jazdu. Interier aj exterier vyborny oproti staremu. Len potah u Acenta uz nie je ten semis, ale dost umelo vyzera. Okrem potahu vsade velky skok dopredu. Volant este krajsi a modernejsi ako u Ioniqa. Vykonom su ohureni, je tych 150 koni citit. Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_20180221_094819~01.jpg Videní:	1 Veľkosť:1,23 MB ID:	22009Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_20180221_094811~01.jpg Videní:	1 Veľkosť:1,13 MB ID:	22010
    [priezvisko]@me.com

    Komentár


    • voloda69
      voloda69 komentoval
      Upraviť komentár
      hmm, som zvedavy kedy ho budu mat v BA.

    • Peter A
      Peter A komentoval
      Upraviť komentár
      V Bratislave ho už majú, včera som v nom sedel.

    • voloda69
      voloda69 komentoval
      Upraviť komentár
      v BA u ktoreho distributora ?

    • Peter A
      Peter A komentoval
      Upraviť komentár
      Na Rožnavskej aj na Panonskej ceste

    • voloda69
      voloda69 komentoval
      Upraviť komentár
      ok, diky za info.
  • Miroslav Rojko
    Senior Member
    • Nov 2016
    • 1314
    •   

    #32
    Ten vystupok pri nohach vzadu v strede som sa dnes pytal predajcu, je to servisny otvor na velky vypinac baterie pre servis alebo hasicov pri nehode. Zakaznik to nema otvarat.
    [priezvisko]@me.com

    Komentár

    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #33
      2019 Leaf ma mat 64 kWh bateriu a TMS. To uz bude konecne niekde na urovni spalovaka na dlhych cestach. Pokial teda bude siet nabijacich stanic. Chademo by malo ist az na 100 KW.

      Komentár


      • Miroslav Rojko
        Miroslav Rojko komentoval
        Upraviť komentár
        Dokedy sa bude dať kúpiť, tak môj Leaf čo ešte nemám, bude už silne ojazdený. Sľuby o veľkosti batérií sú na dennom poriadku, asi ako dodanie Tesla 3.
        Ako sa hovorí, lepší vrabec v hrsti ako holub na streche.
    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #34
      Leaf je uplne inde s logistikou. Len nedavno Leaf 2 predstavili, pred mesiacom zacali ponukat na zapade a uz je aj u nas. A predpokladam, ze cakacie doby nebudu nejake neprimerane dlhe.
      O takomto nabehu vyroby moze TM3 len snivat.
      Ale vsimli ste si, ze dizajn Leafu 2 je tak obycajny, ze ak by ta micra alebo co je to za nezmysel vedla nebola oranzova, myslel by som, ze tam stoja dva Leafy. Za mna ten dizajn zle, zle. Prva generacia bol super dizajn a originalita.

      Komentár


      • ICE666SVK
        ICE666SVK komentoval
        Upraviť komentár
        Jeden moderator ktory jazdil na Tenerife na Leaf 2ke povedal, ze zamer bol Leaf 1 sa mal odlisovat od inych aut a zamer Leaf 2 ten naopak mal splinut z davom. Alebo tak nejak. Vraj to tak chceli v Nissane.
    • Miroslav Rojko
      Senior Member
      • Nov 2016
      • 1314
      •   

      #35
      Dizajn je vec názoru ale za mna, radsej aby to vyzeralo ako bezne auto ako nejake futuristicke cudo. Ano, aj ten volant ze bol prvykrat pred rokom v Micre a teraz v Leafe. Micra zacala u Nissanu tento novy design, ktory teraz bude zavadzat Nissan do dalsich novych modelov.

      A prave aj u Ioniqa mi vela ludi povie, konecne nieco co vyzera ako auto.

      Na dizajn stareho Leafa si bolo treba zvykat, tento novy vyzera este lespie ako na obrazkoch, tie cierne prvky karoserie velmi pomahaju aby vyzeral moderne, dynamicky ale nie ako čudo.
      [priezvisko]@me.com

      Komentár

      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #36
        mozno keby ten predok fakt nebol rovnaky ako vsetky ostatne modely, bolo by to u mna priechodnejsie. interier je sice obycajny, ale este povedzme... zadok detto. Ten predok mi tam nepasuje.
        Mne sa uprimne Leaf 1 velmi paci. A to prave predne žabacie vypukle svetla a aj zadok s vysokymi koncovymi svetlami.
        Leaf 2 je urcite super auto, mam slubene cez moj kontakt jazdy v blizkej dobe, ale uprednostnil by som Ioniq pri rovnakych cennikovych sumach. Aj napriek dlhej cakacej dobe.
        Ja som uprimne zvedavy, ci im ten fadny design pomoze (a kupia to vsetci, ktorym jednotka vizualne vadila), alebo uskodi a bude z neho predanych menej kusov.

        Potvrdzujem, ze prvy kus ma aj a.impex aj anra-car.

        Komentár


        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Samozrejme pomôže bežný dizajn, ľudia (aspoň väčšina) nechcú v autách vyzerať ako exoti, viď Nissan Juke, Toyota HR-V a iné dizajnové výplody, kde museli veľmi húliť aby také niečo stvorili.

        • Bejo
          Bejo komentoval
          Upraviť komentár
          No napríklad ak by HRV bol čisté elektro, tak si ho kúpim...

        • Ioniq
          Ioniq komentoval
          Upraviť komentár
          Mne sa nahodou tiez pacia niektore futuristicke modely, maju sice zhuleny dizajn, ale zase vyniknu v dave nudnych nemeckych aut bez duse. Aj ked mam svoje limity, ja mam skor odpor ku skrinovym hrozam ako Kia Soul, Nissan Cube alebo Fiat Multipla

        • Miroslav Rojko
          Miroslav Rojko komentoval
          Upraviť komentár
          Aj keď na dizajne sa nezhodneme, lebo 100 ľudí, sto chudí, pri Multiple si to trafil, tá vyhrala niekoľko ankiet o najškaredšie auto (či aj tú tu niekto pochváli ?).
      • Miroslav Rojko
        Senior Member
        • Nov 2016
        • 1314
        •   

        #37
        A čo sa týka interiéru, na prvý pohľad zaujmú určité detaily. Naľavo vedľa prístrojového panelu vrch palubnej dosky akoby kožene očalúnený s modrou prešívanou niťou, vpravo pred spolujazdcom je do palubky vložený kus vkusného karbónového obkladu. Volant som už chválil, podobný ako v Ioniqu ale modernejší, aj to hliníkové V-čo dole vo volante, aj tvar mierne elipsový, ale navyše dizajn tlačidiel je hranatejší a pôsobí to viac moderne, volant stojí za to. Sedadlá z diaľky pôsobia modernejšie ale bližší pohľad prezradí, že stratili oproti predošlému modelu ten príjemný mäkký a teplý dotyk látky a sú viac lesklé - tá látka vyzerá veľmi umelo, to nechválim, tam je to skok vzad - ale možno je to nejaký moderný eko a recycling a iný materiál.

        Odporúčam ísť pozrieť, exteriér ako aj interiér naozaj milo prekvapí a možno aj odvráti pozornosť záujemcov na starého Leafa na tento nový. Vedľa seba je na tých autách ten rozdiel 8 rokov vidieť veľmi.
        [priezvisko]@me.com

        Komentár


        • Peter A
          Peter A komentoval
          Upraviť komentár
          Suhlasím auto je pekné, proti Leaf 1 mám dojem že je tam o trochu menej miesta ale hlavne veľmi široký stredový panel ktorý ma výrazne tlačil do nohy a malý rozsah posunu vodičoveho sedadla dozadu.
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #38
        ten recycling "mód" je popularny a pri EV prezentovani nutny. Ak si dobre pamatam, aj prva generacia sa hrdila s tym, ze je tusim 95 percent casti z auta recyklovanych a nieco specialne spominali aj na sedackach.
        8r rozdielu je dlha doba, ale ak je cesta, aby vsetky EV mali vyzerat ako ostatne auta tak nie som ani trochu rad a este dlho dlho bude moje najsympatickejsie auto Leaf1.

        Komentár

        • voloda69
          Member
          • Mar 2016
          • 126

          #39
          Caute, tak dnes som bol pozriet toho LEAF-a a mne sa velmi paci, daval som aj skusobnu jazdu. Mne sa terajsi dizajn paci ovela viac ako ten predtym, to vyzeralo ako zehlicka, pripominalo mi to male DAEWO co bolo volakedy. Predpokladam, ze ho ideme zajtra objednat ako druhe auto do rodiny na mestske a primestske jazdenie. Co mi najviac vadi je ten "hrbol" vzadu pri strednom sedadlo, ktory je ale fakt dost vysoky a spati celkovemu dojmu z auta. Avsak pri sedeni nezavadzia, akurat vizualne je to skarede a zaroven horsie nastupovanie / vystupovanie. Inac kufrisko vzadu pekne velke. Mne sa paci viac ako IONIQ. Tiez maju super moznosti financovania, da sa u nich zadarmo nabijat vo vsetkych NISSAN predajniach po Slovensku (CHADEMO) + 5 servisnych prehliadok zdarma co vystaci zhruba na 5 rokov. No nekup to :-)

          Komentár


          • curgali
            curgali komentoval
            Upraviť komentár
            Prosím ta a to ti kto povedal, že sa dá zadarmo nabíjať po celom Slovensku?..rád by som si o tom s ním pohovoril. Viem, že každý predajca má vlastnú politiku nabíjania. Zadarmo čo viem má ochotu dať nabiť BA a TT. Žilina ma cez evmapu 0,30e/kWh a Trenčín ti povie, že majú pokazenú nabíjačku, ako vravia mne už rok...aj keď viem, že to tak celkom nie je pravda....

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Zilina ma pre novych majitelov Leafa od nich zadarmo nabijanie na pol roka a potom za 50% ceny stale. Staci im dat meno ako si registrovany u evmapa a onibto nastavia.

          • ICE666SVK
            ICE666SVK komentoval
            Upraviť komentár
            BB ma na PIN kod ale tiez sa neplati. http://teslaclub.sk/forum/v%C5%A1eob...10118-lion-car

          • Jiri GrandPa
            Jiri GrandPa komentoval
            Upraviť komentár
            Gratulujem. Pridem to kuknut ked budes mat.

          • dango
            dango komentoval
            Upraviť komentár
            jou, gratula. pochval sa potom verejnym zrazom

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            A aký je aktuálny termín dodania ? Čo im vyplul Nissan systém po nahodení objednávky ? Stihne sa ešte dotácia ?

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            Myslim, ze o buducu dotaciu sa netreba obavat, urcite sa neminie vsetko co bolo naplanovane, takze zrejme dotaciu predlzia, alebo ako sa pisalo bude nova dotacna schema.
            Vo svetle toho, ze v Nemecku uvazuju o zvyseni dotacie, mozno aj u nas po ukonceni tohto kola dotacii prehodnotia doterajsi priebeh a dovolim si zaspekulovat, ze mozno este podmienky aj vylepsia..

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            S tou dotáciou, je to len tvoj pocit jux alebo aj nejaký relevantný zdroj ? Lebo už na stretnutí z Greenway hovorili, že dotácia je pod lobingom, aby išla na budovanie nabíjačiek a podporu recyklačných projektov(lebo že sú to vlastne peniaze po recyklačnom fonde), aby neišla priamo kupujúcim áut a p.Badík asi má info lepšie ako my tu. Že to predĺženie bolo ťažko vyrokované a už asi nebude ďalšie. Alebo si to zle pamätám ?

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            Ten hrbol je pre hasicov. V pripade nehody sam tam odpajaju vysokonapatove kable (400 V )

          • jux
            jux komentoval
            Upraviť komentár
            To o predlzeni, pripadne nejakej inej dotacnej scheme bolo v nejakom clanku, ked sa to predlzovalo. No ina dotacna schema moze znamenat to co hovoris, ze si dotaciu vylobuju majitelia nabijaciek. No myslim, ze uz je to aj tak jedno, dotacia/nedotacia, cim dalej tym viac ludia elektromobily kupuju - v mojom vzdialenejsom okoli som za posledny mesiac objavil dvoch co si kupili jazdene EV (Ion-y), pritom nikto z nich nevedel, ze ja som elektromobilista, takze to bolo bez mojho vplyvu. Rozhovor zacali oni, ze si kupili elektromobil.

          • Teq
            Teq komentoval
            Upraviť komentár
            Ano, konecne sa elektromobilita poriadne rozbieha.

          • voloda69
            voloda69 komentoval
            Upraviť komentár
            Caute, takze aktualizacia k NISSAN LEAF 2, zadarmo a neobmedzene nabijanie mame tam kde ho objednavame, kedze predajca ma pobocky v BA a TT, tak na tychto dvoch to mozeme bezbreho pouzivat. U ostatnych dealerov NISSAN, tak ako pise curgali, je to podla ich podmienok ake na nabijanie maju. NISSAN vsak planuje podla slov predajcu prevziat/zastresit nabijacky vsetkych delarov pod jednu strechu tak, aby vedel majitelov garantovat rovnaku siet/moznost nabijat pre vsetkych majitelov, takze by sa vytvorila siet, nieco podobne ako ma TESLA, to je vsak zatial len ako plan, ale sympaticky.

          • voloda69
            voloda69 komentoval
            Upraviť komentár
            My sme teda LEAF 2 objednali, vybrali sme si uz z objednanych modelov, termin dodania je 22.6.2018. Ak by sme objednavali uplne novu konfiguraciu podla seba, tak termin ukazovalo 20.7.2018. Predajca tiez tvrdil, ze dotacia sa predlzi, ale asi by som sa na to nespoliehal, je aj dost mozne, ze sa podpora presunie do budovania infrastruktury. Este vsak maju nejake volne kusy s dodanim 22.6.2018, ak by niekto mal zaujem.

          • Miroslav Rojko
            Miroslav Rojko komentoval
            Upraviť komentár
            Tak to dodanie je dosť rizikové na získanie dotácie, ja mám dodanie 17.4., pričom v zmluve je, že zrušenie objednávky je možné po omeškaní 1 mesiac od konca mesiaca dodania, takže ak nedodajú do 30.5., môžem stornovať bez straty zálohy.
            Pri Tvojom termíne už by som sa bál, že to nestihnem a prídem o dotáciu.

          • voloda69
            voloda69 komentoval
            Upraviť komentár
            termin dodania nam posunuli na 1.6.2018 :-)
        • Peterka
          Member
          • May 2017
          • 196
          •      

          #40
          Dnes som novy biely leaf2 stretol na Delte v Avione- bol na prevoznych BA znackach. Zvonku sa mi pacil, naozaj sa uz "podoba na auto", predosly design mi vobec nesedel. Ked dosiel chalan, povedal ze je prvy kus co bol na SK a ze ho mal na vikend pozicany na otestovanie. Skusil som si sadnut aj za volant a bol som sklamany- pri mojej vyske 196cm som sa citil stiesnene a hlavne mi vadila sirka stredoveho panelu- tlacil mi na lytko a "epedal" som mal akoby "za rohom". Mozno by to islo skorigovat nastavenim sedadla a volantu, ale nebol cas sa tym zaoberat...

          Komentár

          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            #41
            Nových Leafov tu čosi pribudne, na ZAP-e je zarezervovaných od poradia 504 až 506 (to budú decembrové objednávky) ale hlavne od 536 do 562 len Leafy jeden pod druhým. 29 áut. Nissan od nového roka posiela rezervácie hromadne na konci mesiaca, nie postupne, lebo sa o to starajú maďari, mi bolo povedané, keďže na potvrdenie o zarezervovaní som čakal do dnes 6 týždňov. Takže tých 29 áut bude len do konca januára a február bude zasa pod sebou toľko ? Asi to tu nový Leaf prevalcuje a Chademo bude ešte na veľa rokov potrebné.
            [priezvisko]@me.com

            Komentár


            • Teq
              Teq komentoval
              Upraviť komentár
              No pekne. Ani sa nedivim, tiez keby teraz kupujem EV ( a dostanem dotaciu ) tak prudko uvazujem. Na druhej strane ma buduci rok prist este ovela lepsi LEAF ktory bude mat uz LG chem clanky a o kapacite 64 kWh a konecne aj TMS. To je uz auto niekde uplne inde, schopne aj velmi dlhych ciest ( kde su nabijacky )

            • jux
              jux komentoval
              Upraviť komentár
              A zrejme dalsi LEAF bude mat pre Europu uz CCS :-))), Japonci to zrejme robia postupne:
              Leaf 1: Type1 jednofaz + chademo - tak to je
              Leaf 2: Type2 jednofaz + chademo - tak to je
              Leaf 3 cca 60kWh: Type2 trojfaz (alebo dvojfaz) + CCS - tak by to mohlo byt

            • curgali
              curgali komentoval
              Upraviť komentár
              Mne už tiež prišlo potvrdenie o rezervácii dotácie. Pozeral som Chargemap a zistil som, že s novým Leafom sa bude dať cestovať po celej západnej Europe a zadarmo !!!

            • Miroslav Rojko
              Miroslav Rojko komentoval
              Upraviť komentár
              Ako zadarmo ? Cez chargemap pass ? Alebo ?
          • milan84
            Senior Member
            • Jun 2015
            • 853
            •   

            #42
            Ak by chcel niekto dalsie info,
            tak predvazdacie vozidla u predajcov budu na predaj az cca za pol roka ! dovtedy sluzia pre potreby testovania, skusania. Trochu matuce su teda inzeraty s lakavymi cenami na roznych weboch.
            Ak by ste si chceli noveho Leafa objednat dnes, terminy dodania su vraj az august !

            Komentár


            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              To je normalka, podobne to bolo s Ioniqom. Predvadzacky boli, dokonca boli aj na predaj, ale k dispozicii az za 4-6 mesiacov len rozmyslam, kto by chcel “testovacie” auto, v ktorom sa vystriedalo 200 ludi :-/

            • milan84
              milan84 komentoval
              Upraviť komentár
              ioniq ma stale dlhe čakačky nie? ja som evidoval dva kusy pre novinarov atd. Modry a sedy. Sedy ma hyundai doteraz na ukazovanie a modry bol na predaj cca 2 dni. bola to bleskovka. Ine je ked ma predajca auto s 5000km, ktore najazdili zakaznici opatrne vramci skusania auta a 20.000km tvrdych novinarskych

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              No viem, ze modry kus z BA (Autopolis Panonska) bol na predaj od februara 2017, s tym ze k dispozicii je az od juna 2017. A predajca mi vtedy hovoril, ze ocakavaju cca 20-25.000km najazd pri predaji. A to bol podla nalepiek a znaciek ten isty kus, ktory dostali aj novinari. Takze ktokolvek kupil ten modry, dostal slusne vytrapene auto Po predaji mali dalsiu predvadzacku a myslim ze znova v modrej, ta bola teoreticky uz menej trapena, kedze vsetci novinari sa uz prestriedali, ale tazko povedat. Vyssie sa tu spominalo, ako skodi baterke nabitie na 100%. Neviem do akej miery sa to tyka Ioniqu, ma orezanu kapacitu aj zhora, ale v Autopolise drzali vsetky predvadzacky vzdy nabite na 100%. Po skonceni predvadzacej jazdy, aj ked to boli len 3-4km a z baterie ubudlo 1%, putovalo auto hned na zasuvku, takze dlhodobo udrzovali vysoky stav nabitia. Ak to naozaj skodi baterii, je to potom celkom loteria kupit taketo auto, aj ked ma nizky najazd.

              PS: ale s tym permanentnym dobijanim viem, ze robili aj v Nissane tak tazko povedat ako to bude s Leafom 2. Asi by som sa bal predvadzacky. Zatial co spalovak dostanes akurat zabehnuty motor, pri EV mozes dostat akurat tak dodrbkanu bateriu :-/
              Naposledy upravené Ioniq; 27-02-2018, 22:17.

            • ICE666SVK
              ICE666SVK komentoval
              Upraviť komentár
              Ak je garant vymeny baterie, tak potom nak odide co najskor a mas novu. No ved, hadam aj EV nieje z cukru a nieco snad vydrzi.

            • Ioniq
              Ioniq komentoval
              Upraviť komentár
              To ano, ale otazne je, kedy sa prejavi degradacia sposobena “prebijanim”. Ak do limitu km, ktore dava vyrobca tak super a mas novu bateriu. Ak sa prehupnes cez % straty, kedy mas uz narok na reklamaciu po prekroceni zarucneho najazdu, tak si v riti a pri naozaj aktivnom vyuzivani EV presvihnes kilometre za 4-5 rokov, ked si odratas pociatocny najazd predvadzacky tak este skor. Ale ano, je to individualne, ja by som vsak mal z toho trosku obavy.
          • Miroslav Rojko
            Senior Member
            • Nov 2016
            • 1314
            •   

            #43
            Dnes som zistoval stavy pre znamych. Da sa este do dotacie zohnat predobjednany Ioniq aj Leaf, samozrejme zlavy uz len jednociferne, predsalen predajcovia vedia o konciacej dotacii. Len treba obvolat viacerych predajcov znacky. Takze kto má záujem, nájde. S predvadzackami je to bohuzial pravda, predajcovia ich mozu predat neskoro, tie inzeraty neviem naco davaju.
            [priezvisko]@me.com

            Komentár

            • milan84
              Senior Member
              • Jun 2015
              • 853
              •   

              #44
              Tak ja som dnes mal moznost prvykrat sa povozit v novom Leafe. Osobne som mozno cakal trosicku viac, ale urcite je to vyborne auto.
              Kedze sme mali v BA koniec sveta (namrazu) tak sa nedalo jazdit viac ako 40 kmh Perfektne sa mi pozdaval ten e-pedal. Najlepsie na nom je, ze nemusite na cervenej stat na brzde, ale ked je pusteny pedal, auto stoji samo. Konecne velky a s dobrym tvarom je aj kufor. tam si viem predstavit zbalit aj viacclennu rodinu na par dni.
              Co ma sklamalo je siroky stredovy panel ako bolo uz spominane aj inde. Ioniq ma v tom mieste priestoru kralovsky a este aj obrovsku dieru-vanicku na odkladanie veci. Skoda, ze toto Leaf nedomyslel. Rovnako aj pocit za volantom na mna posobil trochu stiesnene oproti staremu Leafu. Ten je vyssi a objektivne je tam viac miesta.
              KOnecne ma ale Ioniq rovnocennu konkurenciu, som zvedavy kto bude ako uspesny.
              BTW: nemenovany predajca mi povedal, ze uz sa na Leaf caka viac ako pol roka.

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Tak už to predajca vidí reálne. Lebo pred dvoma týždňami dávali ešte termín koniec júna niektorí predajcovia a iní už dobre vedeli, že sa to nestihne a ak dotáciu nepredĺžia, zákazník má smolu. Ale tí niektorí zálohu od zákazníka majú, stratoví už nebudú.

                Som zvedavý, ako skončí táto vyslovene umelo vyvolávaná nervozita ohľadom dotácie. Raz peniaze vyčlenili, mali proste povedať, dokedy sa nevyčerpá 25 mil., tak prijímame alokácie a každý by mal jasno podľa zoznamu na internete. Ale nie, musia pridať podmienku dokedy a stále ľudí nechávať v napätí.

                Dostal som informáciu, že ZAP chce za jednu alokáciu prostriedkov 200€, takže aj importéri sa podieľajú zčasti na dotácii.

              • ICE666SVK
                ICE666SVK komentoval
                Upraviť komentár
                To si trochu prestrelil. Nie 25 mil ale 5.2 miliona. Ale suhlas nemali tam dat, ze dokedy.

              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Dokonca 5,2 mil., to pre to robia takéto tanečky.
            • curgali
              Member
              • Jul 2014
              • 310
              •   

              #45
              Miro Rojko.. odpovedam ti tu: Cez chergemaps sa dá cestovať s Leafom 2 po celej EU úplne zdarma. Keď si pozorne pozrieš fialove vignety t.j. 44-50 kW nabíjačky. Tak z dojazdom Leafa prejdeš kamkoľvek. Sú tam aj nabíjačky Freecharge bez identifikácie(Lidl, Kaufland, Euchan alebo Nissan) a niektoré sú free s identifikačnou kartou napr. Nissanchargecard ktorú by sme mali dostať s autom. Dá sa dostať až na Gibraltar !!! Na ukážku prikladám trip do Londýna:
              Trip Trenčín – Londýn
              1.deň

              ......Trasa....... odchod ..príchod ....km ..nabíjanie ...Free charging

              1. Trenčín-Jihlava 05:00.. 08:00.... 220.. 0:30 hod... 1/ 5508/1 Romana Havelky
              .................................................. ............................586 01 Jihlava, CZ

              2. Jihlava – Praha 08:30 ..10:00.. ..125.. 1:00 hod .......1/ Průmyslová 11,102 00 Praha, CZ
              .................................................. ............................2/ Limuzská 12108 00 Praha, CZ

              3/ Praha – Drážďany 11.00 ..13:00 ..160 ..0:30 hod ..1/ 8 Am Rasthof 047 41 Rosswein, D
              .................................................. .............+ 25km..2/ A14,016 65 Klipphausen, D

              4/ Drážďany – Lipsko 13:30 15:30 ..179..01:00 hod ..1/ 997 A38 065 42 Wolfersted, D

              5/ Lipsko – Kassel ..16:30... 18:30.. 187 ..01:00 hod ..1/ 10 A44 34289 Zierenberg, D
              .................................................. ...........+ 24km......2/ A44 34474 Diemelstadt, D


              6/ Kassel – Bottrop ..19:30 ..21:30 ...185 ..01:00 hod ..1/ Kaufland,8 Berliner Platz,462 36 Bottrop, D


              2. deň

              7/ Bottrop – Tilburg ......06:30 ..08:10 ..165 ..00:50 hod ..1/ Lidl, 11 Kalenbergplaats, 5043 RV Tilburg, NL


              8/ Tilburg – Kapellen .....09:00 ..09:39 ..65 ..00:20 hod ..1/ Lidl, 280 Antwerpsesteenweg,2950 Kapellen, NL
              .................................................. ......................+30 ..2/ Nissan, 84 Sint-Niklaasstraat, 9170 Sint-Gillis-Waas, B


              9/ Kapellen – Dunkerque .10:00 ..12:10.. 198.. 01:00 hod ..1/ 40 Rue de l'Ancienne Rn 40,59760 Grande-Synthe
              .................................................. .....................+5 km ...2/ Honeywood Parkway, CT16 3FH Whitfield, UK

              10/ Donver – Londýn... 17:00 ....19:00 ...140.....00:30....1/ Nissan,Cartersfield Road,EN9 1JD Waltham Abbey, UK
              Naposledy upravené curgali; 02-03-2018, 22:47.

              Komentár


              • Miroslav Rojko
                Miroslav Rojko komentoval
                Upraviť komentár
                Dík za info, o tej karte Nissan som nevedel. Tak to hneď dávam Londýn keď mi príde Leaf, ešte som tam nebol autom. Len škoda, že Grand Tour sa natáča v zime, ešte spojiť s návštevou live vysielania a čo sa týka UK budem maximálne spokojný.

              • curgali
                curgali komentoval
                Upraviť komentár
                Okrem tej Jihlavy sú všetky bez identifikácie. Ale keď si zavolám majiteľovi, tak kartu získam....U Nissan dealerov ti odomknu nabíjačku priamo zamestnanci ak to bude nutné...
                Naposledy upravené curgali; 03-03-2018, 20:30.
            Pracuje...
            X