Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Mercedes eVito

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    Mercedes eVito

    Ahojte, v piatok a sobotu testujem tuto novinku medzi dodavkami. Aby to nebol strohy test, bude aj prekvapko, mozno dve
    Hodim sem link ked to bude o nejaky cas v Autozurnale a video v Motoringu.
    Ak vas zaujimaju nejake konkretne veci, mate otazky na toto auto, alebo viete o pikoske, na ktoru treba upozornit, napiste sem.
    Na to, ze auto bolo predstavene skoro dva roky dozadu je vo svete velmi malo overenych tech. informacii. Napriklad som zatial nenasiel hmotnost baterie ani to, co znamena pre nich aktivne chladenie baterie -ci ma kvapalinu alebo vzduch. Takisto cena oficialne na mercedes strankach .de nie je, su len neoverene info "od" vramci Europy.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    #2
    Okrem beznych EV veci asi priestor a nosnost vzadu. Ci je tam zmena oproti spalovaku.

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      Wilo nosnost tejto 6m3 verzie je 1016kg s tym, ze max hmotnost je potom 3200kg. Priestor je rovnaky,vsetko je pod podlahou. Viac sa ku cargo priestoru dozvies ked bude zverejneny test

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Super dik. Tak potom cakam uz len na test a realne parametre
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #3
    Tak vito mam az do utorka. Jazdi sa s nim dobre, ale zatial som nenasiel sposob ako ho nabit za udavanych 6h. Kazdy wallbox ukazal pri prazdnom aute cca 10h a viac. Ti co sa vyznate, ako su bezne nastavene wallboxy ci uz ZSE alebo Billacky.
    Toto auto ma dvojfazovu nabijacku. Zrejme aj preto ho neakceptuju ziadne DC nabijacky !!! Ani ABB ani efacec, ktore som skusal.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      milan84
      Ked wallboxy aj AC casti DC stojanov bezne akceptuju jednofazove, preco by neakceptovali dvojfazove nabijanie.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      toto sa pytam ja vas ostatnych a napisal som rovnaku otazku aj do GW DC stojany bezne akceptuju na AC jednofazu a trojfazu -teda auta, co tu bezne jazdia. Vynimkou je snad len eGolf, ale musel by sa ozvat nejaky majitel - ci takto nabijanie na tychto autach ide.
      Proste to nejde a na wallboxoch to fakt trva tak dlho (tie WB som skusal 5 roznych po meste).
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    #4
    Dnes som navstivil Juxa teda vsetka cest jeho kablom a nabijackam
    Zistili sme pre mercedes velmi nelichotivy udaj ohladom nabijania. Napisal som to do repportu pri odovzdani auta so ziadostou, nech sa k tomu vyjadria a premeraju.
    jux nechcem sem dat to cislo, kym nepozname ich odpoved. Podla odpovede technikov to zverejnim

    Komentár

    • milan84
      Senior Member
      • Jun 2015
      • 853
      •   

      #5
      Presiel tyzden co som odovzdal eVito a zatial okrem prislubu vyjadrenia sa k nasledujucemu problemu nemam od vyrobcu ziadnu info. Aj preto zverejnujem velmi nepekne namerane hodnoty.
      S pomocou merani Juxa ( jux vdaka !! ) mame cierne na bielom, ze eVito nabija ako najrychlejsim sposobom cez wallbox rychlostou spolu cca 3,5-3,8kW. To prosim pekne taha z dvoch faz, z kazdej cca tych 1,8kW. Je to teda polovicna rychlost ako vyrobca udava (7,2kW AC dvojfaza). Okrem tejto moznosti je uz potom len pribaleny 220V kabel s krabicou, ktora pusta realne 1,8kW.
      Uz pocas prveho dna kym som pocital, ze sa mi par percent dobije za kratky cas mi wallbox tlacil spolu 4kWh z priblizne 85 do 100 percent DVE HODINY. Neskor som obehal wallboxy Billy, GW 3 rôzne, FIIT, ministerstvo na Mierovej a ZSE.
      Tie, ktore boli nastavene na plno a vedeli tahat kolko auto pytalo ukazovali takmer prazdnemu autu vyse 10h h do plneho nabitia. Na FIIT a lava zasuvka pred ministerstvom ukazovali este dlhsi cas nabitia. Doteraz neviem preco, akym vypoctom, ale cca o dve hodiny ak si dobre pamatam.
      Vito nekomunikuje cez AC so ziadnou skusanou fast-charger stanicou. Skusal som ZSE ABB, GW Efacec. Obe hned vyhlasili error.
      Nepodarilo sa mi zistit, ci sa jednalo o predprodukcne auta, ale vsetko tomu nasvedcuje. Auto sa stale neda objednat, nie je znama oficialne jeho cena a na trh ma prist v priebehu 2020. Ostava len teda verit, ze to nabijanie vyladia rovnako ako aj pridaju moznost (kludne za priplatok) DC nabijania, aby to malo vacsi zmysel.

      Komentár

      • Bejo
        Junior Member
        • Jun 2014
        • 27

        #6
        Toto fakt len dufat, ze predprodukcny nepodarok... EQC nabija krasne, tak snad by nemal problem to dat do EQV

        Komentár

        • milan84
          Senior Member
          • Jun 2015
          • 853
          •   

          #7
          slubovane video motoring je online. Dnes bola premiera na TA3,.
          Klikajte, komentujte:
          https://www.youtube.com/watch?v=lFCfiHMcsM4
          odporucam pozriet cele.

          Komentár

          Pracuje...
          X