Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

Mercedes EQV

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • milan84
    Senior Member
    • Jun 2015
    • 853
    •   

    Mercedes EQV

    kedze tu panuje nazor, ze kritizujem ja aj mnohi dalsi len vytvor od audi, po precitani tohto clanku sa idem pustit do mercedesu:
    https://autozurnal.ta3.com/prvy-kont...m-mercedesom-v
    Z dostupnych info tu mame zasadne nedostatky:
    -11kw nabijacka AC ako maximum
    -bateria zatial od neznameho vyrobcu (uz nie vlastna ako pri EQC!!!)
    -pohotovostna hmotnost na urovni mensieho tanku 2900kg - to robi payload len 600kg. Auto pritom moze byt aj 8-miestne. T.j osem ludi po 75kg. Takze nejaky subor baletiek alebo futbalistov do 21r. A BEZ BATOZINY.
    -dojazd aj spotreba podla tej hmotnosti nebude realna teoreticka, ktoru slubuju.
    -absencia 4matic
    Cenu este nevie nikto ani offrecord. Sam neviem co ocakavat, ci to bude menej alebo viac ako startovacia ciara EQC.
  • head
    Member
    • Oct 2017
    • 135

    #2
    - DC nabijanie max 110kW. To je v roku 2019 asi len vtip, hlavne ked to auto bude realne asi az v 2020? (Nenasiel som datum uvedenia do predaja)

    Komentár


    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Ak sa tie auta budu pouzivat ako airport shuttle, tak je to OK. Ale ako rodinne auto by som to nechcel.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      max 110kw ma aj sucastne EQC, pouzili co uz doma mali. Na nove auto by som to nazval priemerom. Zas nemoze byt kazdy ako porsche a ich v buducnosti 350kw to je tiez zatial len marketing. Dva roky o tom hovoria, nikto to este nezazil

    • head
      head komentoval
      Upraviť komentár
      Model 3 sa zacal vyrabat v roku 2017 (vo vacsom mnozstve az 2018) a ten ma maximum 250kW. 110kW je na novo uvedene 100kWh auto malo.

    • ICE666SVK
      ICE666SVK komentoval
      Upraviť komentár
      Aspon je to 11kW trojfaz? Dizajn sa mi paci aj kokpit. Neviem co si mam mysliet o radiacej pake. Nabijaci port nieje zle umiestneny, lepsie ako keby bol tam, kde maju klasicke spalovacie dodavky nadrz.

      Tato veta ma pobavila: "Najkratšia verzia vypadla z hry kvôli očakávanému nízkemu záujmu o túto verziu." Mam najradsej, ked vyrobca si da otazku a aj si na nu sam odpovie a je to asi o nas bez nas. To iste ako ked EM pri TM3 povedal, nebudete potrebovat predny displej.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      11kw z jednej fazy nedostanes a dvojfazu ma tusim len eGolf. Toto bude uz rovnaka AC nabijacka, aka bude konecne od buduceho roka montovana aj do EQC (tam zatial jedna s cca 7kW)

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      ICE666SVK tak myslim ze maju dost cisiel na to aby urobili toto rozhodnutie kvalifikovane. Ak v predajoch vidia ze dlha verzia ide v pomere 70:30 tak je to spravne rozhodnutie. Druha vec je ci je EQV celkovo spravnym rozhodnutim v takej forme v akej ju predstavili.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Alebo do kratkej by im nevosli baterie ...

    • matchke
      matchke komentoval
      Upraviť komentár
      Mam znameho, co ma naftovu verziu a je s nim spokojny pri siestich detoch. Ale 400 km by bolo pre neho malo. Ak zoberem ze ma 80l nadrz tak na to spravi 600-700 km.

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      ale no tak...to zas niekto, kto sa tvari, ze cestou nikde nezastavuje a ide nonstop? To som fakt jediny, kto rad po 200-300km spravi prestavku, necha deti prebehnut, jediny kto sa potrebuje napit ci ist na wcko? aktualne je podobna debata tu na YT pri teste etron a tesly. Uz je tam 130 prispevkov, znacna cast moja a staaaaaaale sa tam objavuju hejteri, ktori netusia nic o elektromobiloch. Po troch dnoch argumentovania sme opat na zaciatku, ze auto nikam nedojde, stary diesel je ekologickejsi a bateria ma zivotnost 5r
      https://www.youtube.com/watch?v=oDFJpuGF8Bs&t=279s

      spat k mercedesu - podla mna kludne nejaky logisticky problem alebo jednoducho chcu udrzat predaje zakladnejsieho-kratsieho,lacnejsieho modelu s dieslom. Tam moze byt kopa dovodov. To ze vypustia hlasku o ocakavanom nizkom zaujme je nezmysel a ma podla mna daleko od pravdy. Resp. chcu na tom zarobit co najviac a ak je rozdiel par tisic v dlzkach, boli by blbi, keby od klienta ziskali menej penazi ked mozu viac
      Naposledy upravené milan84; 21-08-2019, 17:06.
  • Wilo
    Member
    • May 2019
    • 337
    •      

    #3
    Tiez si myslim ze primarnym cielom budu asi nejake letiskove transfery a mozno presun osob v ramci mesta (celebritu z hotela na miesto vystupenia a spat). Celkovy ocakavany najazd 100km za sichtu. A potom pomale nabijanie dakde v depe na AC. Pre bezneho zakaznika asi nepouzitelne a hlavne ocakavam ze to zabiju cenou. Toto si preleasuju mozno nejake vacsie firmy ktore sa specializuju na transfery. Ze sa im vobec oplatil vyvoj takejto okrajovej zalezitosti.

    Komentár

    • Teq
      Teq
      Member
      • Nov 2017
      • 240
      •   

      #4
      Nissan by sa mohol vymacknut a dat do svojeho env200 62 kWh bateriu a normalne chladenie, nie ten bazmek co to ma teraz. Elektrickych dodavok / 7 miestnych aut mame malo

      Komentár

      • ICE666SVK
        Senior Member
        • Jul 2014
        • 1997

        #5
         

        Komentár


        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          velmi pekne auto, snad sa dockame coskoro aj nejakeho videa a dojmov z jazd.
          dufam, ze ti vramci moznosti ustrazia spotrebu a budu to vediet vyrabat nie len maloseriovo

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          pekne rodinne auto, stoji za hriech a dufam ze to mercedes zvladne, palec hore

        • milan84
          milan84 komentoval
          Upraviť komentár
          vlastne prvy 8 miestny elektromobil ze?

        • Teq
          Teq komentoval
          Upraviť komentár
          asi ano
      • milan84
        Senior Member
        • Jun 2015
        • 853
        •   

        #6
        mercedes to zacina brat utokom uvidime ako rychlo budu vsetko naslubovane vyrabat a ako velmi budu davat prednost hybridom pred EV alebo naopak.
        https://www.youtube.com/watch?v=lc91...ature=youtu.be

        Komentár

        Pracuje...
        X