Oznámenie

Zložiť
Zatiaľ žiadne oznámenie.

KIA NIRO

Zložiť

1000,- € zľava na Model S, X

Zložiť


Objednajte si nový Model S, alebo Model X cez tento odkaz a získajte zľavu 1000 eur! Zároveň získate osobnú konzultáciu s majiteľom Tesly a zážitkovú jazdu na Tesle Model S P85D zadarmo (kdekoľvek na SK/CZ). Pre viac info nás kontaktujte.

teslaclub blog bok vrch detaily konverzacie

Zložiť
X
 
  • Filter
  • Čas
  • Ukázať
Vymazať všetko
Nové príspevky
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Mrs. EV. TM3 vs e-Niro'19

    Komentár


    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      obe auta maju od vyroby vadu. hadajte aku

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Cenu ?

    • milan84
      milan84 komentoval
      Upraviť komentár
      volant na zlej strane
      Ale stale nechapem tie klasicke rodinky ci uz v USA alebo VB. Na tomto videu vidiecky domcek, rodinka v oblecku zo sekacov a maju v autach vyse 100000€. Dnes som cital niekde clanok ako tesla solar roof setri americkej rodine stovky €. Na fotke dve tesly, strecha v hodnote dalsej, domcek kdesi vo fajn stvrti....

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Looks like a Citroen...

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Savi Nejaka nabrusena na Teslu od zaciatku :-D Mne sa pacilo na konci ako sa ho opytala .. What do you like.. On: I don't know Sa jej bal povedat ze by chcel vymenit niro za Y :-)))
      Naposledy upravené nick81; 07-07-2020, 21:59.

    • dango
      dango komentoval
      Upraviť komentár
      chlapec je pod papucou, talianke neradno oponovat

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      Rozhodovanie je vzdy tazke. Sam som si nim presiel ci eNiro alebo TM3 SR+. Rozhodla cena, dostupnost servisu, velkost baterky, rychlost nabijania (vtedy TM3 100kW, eNiro 77kW) a vyberanie a davanie deti do sedaciek a dvakrat platenie DPH, starosti s dovozom prihlasenim a pod.

      Proste tiez si pockam na to ked bude zastupenie u nas, idealne aj servis a nebudem riesit DPH, prihlasovanie a pod.

    • Joe79
      Joe79 komentoval
      Upraviť komentár
      U mna presne tak, ako mozeg napisal...
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 113

    Dnes som videl nahodu... Sused o par ulíc ďalej kúpil krasný modrý E Tron 55 quatro 95kW dojazd 360 km nabijanie až do 150kW na DC, a ta číselná rada ŠPZ
    Pripojené súbory
    Naposledy upravené jurajsun; 10-07-2020, 08:28.

    Komentár


    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      etron ma iba 95kw vykon motora? Ved citygo ma 63. Ci to malo byt asi bat 95kwh? A to ma zas potom nejaky maly dojazd iba o 100km viac oproti Citygo s 260km ale s 3x takou bat.

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Tak to je ovela vacsie auto a aj citigu pisu dojazd 250 a v meste kludne das viac...ale tych 360km dojazd pri 95kWh je naozaj dost malo

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Ano 95 kWh max. rýchlosť 200 km , zrýchlenie z 0 na 100 5s , ale je to tazke auto skoro 2,5 T

    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      No ale keby si vyuzival potencial auta naplno tak ani tych 360 neprejdes

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      VW to so spotrebou vie, dokedy neprišiel na trh Taycan, bol najžravejší eTron, takže dojazdu a veľkosti baterky sa netreba čudovať

      aj tie naše Citigo ten dojazd majú v zime "troška" menší, keď začne špirála vykurovať

      https://www.fueleconomy.gov/feg/Powe...0&rowLimit=200

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      Páni zase sa nám tu pletú kW s kWh. Už by sme mohli ovládať takéto základné veci. kw je výkon motora, kwh je kapacita batérie. Tak si to vyjasnime čo je tých 95.....?

    • palo47
      palo47 komentoval
      Upraviť komentár
      Podla VW oficiálneho certifikátu COC má nový e-up vážený dojazd 256 km ale dojazd v meste prekvapivýcg 354 km!!!

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Catchcash praveze e-tron ma velmi male rozdiely v spotrebe po okreskach a na dialnici, + s nabijanim 150 kW tusim do 90% baterky ho dokazes pouzivat naozaj naplno takmer bez omezeni.

      vyuzitelnu kapacitu ma 86.5 kWh

      ja mam na svojej kocke (Soul) spotrebu po okreskach teraz 12kWh/100 ale na dialnici mam pri 130km spotrebu 22 a viac..., niekedy aj 25 ... ked on ma 30, ale nabije sa za 30 min na takmer plny dojazd... tak proste je to bomba.
      Naposledy upravené hudino; 10-07-2020, 13:16.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      hudino Tak to su fajn cisla.. potom da na dialnici v 130 napr 400 km ?

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      neda, mozno 300 km da, ale nepojde do 0%, da rovnako ako ty 250. Aj ked neviem ci to u e-Niro vyda pri 130km/hod na 250km + daka rezerva, vyda to?
      ale e-tron ma plnu baterku na 150 kW stanici za 30min

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      hudino Cca v 78% to tak padne, ze balim a idem. Potom je to slabe (25kW vacsinu casu). Co som testoval na D1 v juni 100% soc.. 260km 0-100% pri tych podmienkach co boli. Len tym ze sa chodi iba do 73-78% .. Pri 130km+ je optimalne mat UFC cca 200km od seba,, potom je to 200km + 42min UFC.. Alebo spomalit na 110 .. ~300-350 + tie ufc. Len tazko sa jazdi pomaly Potom etron si na dialnici slusne vedie + ta nabijacia krivka je paradna.

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      nick81 asi dojazdom rovnako ako Niro, len ked mas UFC tak je to rychlejsie. Ved sa dohodni s cio ak bude mat cas a spravte compare To by ma velmi zaujimalo.

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      pri tom e-trone to ide aj do peňazí, nabíjať na takú spotrebu, čo z toho, že nabíja 150kW, pri 30 centoch na kWh či ako to majú na tej audi karte, je to dosť drahá vozba, drahšia ako na naftovom audi

    • hudino
      hudino komentoval
      Upraviť komentár
      Miroslav Rojko neviem ako tebe, ale ked ja nepocitam prve nabitie doma, tak cisto spotreba na dialnici x cena za kW na DC nabijacke, mne to proste vzdy vyjde viac ako jazda naftakom pri 6l / 100 (opat pocitam rychlost 130 km/hod), najma pri dnesnich cenach nafty..., alebo to niekomu vychadza lepsie?

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      hudino Neviem co ta presne zaujima .. dialnica, alebo konkretna trasa.. Prip. zadefinuj vyzvu tu, s Nirom sa urcite zucastnim. Mozno sa prida aj nejake ine auto https://teslaclub.sk/forum/teslaclub...nie-testovanie
      Miroslav Rojko Cena jazdy nemusi byt problem, ak ma niekto na take auto a chce audi. To iste ako ked chce niekto Honda-e.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Ak pocitame eTronu na dialnici pri 130kmh namerany priemer 340Wh/km tak to mame cca 10,20€ na 100km.

      Celoslovensky priemerna cena nafty je k dnesnemu dnu 1.042€/l.

      To mame 10 litrov nafty co je na dialnici pri 130km/h standard pre dvojturbovy naftovy 3-liter. Pri obrovskej sebakontrole by sa to mozno dalo stiahnut na 9-9.5 ale to uz bude zbytocne napata jazda. S eTronom mi to pride parametrovo aj dynamicky porovnatelne.

      S jednoturbovym trojlitrom sa da dostat na 8 litrov ale aj dynamika je zas slabsia.

      Pokial si Audi udrzi tuto cenu a pokial zostane lacna nafta tak su naklady na cestovanie viac menej rovnake. Otazne je dokedy zostane tak nizka cena. Pred koronou bola nafta za 1.2€ ci kolko. Tiez automobilky dostali teraz riadne po hube tak uvidime ako dlho budu este dotovat taketo ceny nabijania z vlastnej kasicky.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Pôvodne zverejnené od dango Pozrieť príspevky
    ziadne auto od Tesly nebude za 35k
    Ved TM3 SR+ je za 35k... ked odratas dotaciu 8k :-)))

    Komentár


    • Catchcash
      Catchcash komentoval
      Upraviť komentár
      Bez DPH...

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      No lenže na to, aby dostal dotáciu 8 sa musí zmestiť do 50 s DPH a to bude asi problém. Takže žiadnych 35 sa nekoná

    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Keby si bol na zraze v Trnave, videl by si tam Teslu s nálepkami ministerstva hospodárstva

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      to akým podfukom? inak dotácia sa dáva z ceny s DPH

    • Taur
      Taur komentoval
      Upraviť komentár
      1fisker Niekde sa tu pisalo, ze v zaklade + mozno aj drobna vybava sa zmesti tesne pod 50 s dph.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Dotacia na BEV je 8000eur rovnako pre firmu platcu DPH ako pre firmu neplatcu DPH, ci sukr. osobu.
      Cize firma - platca DPH dostane TM3 SR+ de facto za (menej ako) 35tis euro.
      Naposledy upravené jux; 11-07-2020, 15:11. Dôvod: pridal som (menej ako)

    • 1fisker
      1fisker komentoval
      Upraviť komentár
      mal som na mysli, že dotácia je možná len v prípade ak auto stojí menej ako 50 tis. s DPH

    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Zakladna TM3 stoji cca 49000 s DPH.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    V inom vlakne sa riesil ten 220V menic. Tak tu je na Nire 2kW cez anderson konektor pripojeny na 12V baterku. Stava sa dotlaca cez DCDC z trakcnej (napr. cez utility mod). Zrazu dostava frunk aj celkom vyznam.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Pri tych 1400W zatazi uz nestihal DC/DC menic Nira, cast energie isla z 12V baterie. Niekolkosekundove "testovanie" nie je testovanie.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Suhlas .. Na nabijanie druheho auta to asi nebude..
  • Jiri GrandPa
    Senior Member
    • Dec 2016
    • 707
    • viera8131
    •      

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	F7354742-DB5A-4ABF-87CC-132A048A1403.jpeg Videní:	0 Veľkosť:183,7 KB ID:	58093 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	F011E89F-B9A6-4977-ABD3-7C673A363561.jpeg Videní:	0 Veľkosť:153,1 KB ID:	58090 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	802FD486-AAE3-4A28-A33D-A2A084A2B490.jpeg Videní:	0 Veľkosť:167,9 KB ID:	58089 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	F7354742-DB5A-4ABF-87CC-132A048A1403.jpeg Videní:	0 Veľkosť:183,7 KB ID:	58092 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	8A517268-63EC-4E4C-A80E-F44ED307A6BA.jpeg Videní:	0 Veľkosť:214,0 KB ID:	58088 Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	E8C8840D-1BB9-4C35-B01A-BC9652375F9F.jpeg Videní:	0 Veľkosť:174,4 KB ID:	58087

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	DC9D61BF-0A32-4268-B4CC-EA8222008FA7.jpeg Videní:	0 Veľkosť:127,8 KB ID:	58091

    Tu je moje riesenie s TM3. Cas potrebny na pripojenie k 12V baterii 2 minuty lebo je dobre pristupna.
    Prava sinusoida s trvalym vykonom 1000W mi utiahne celu chatu v pripade nutnosti.
    Co keby prisiel hurikan .
    Pripojené súbory
    Naposledy upravené Jiri GrandPa; 11-07-2020, 18:55.

    Komentár


    • Savi
      Savi komentoval
      Upraviť komentár
      Kolko to vyjde? Tymto sa da z TM3 spravit jedna velka powerbanka.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Jiri GrandPa testoval si s zatazou 1kW?

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      1 a špičkový 1.6. No problém.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Pri 1,6kW uz pokleslo napetie na 12V baterii? Teslacky DC/DC menic je na 2,5kW, takze pri 1,6kW by malo ist urcite vsetko z menica, nic z 12V baterie.

    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Minimalny nabijaci prud onboard nabijacky v tesle je 5A, ak mas invertor na trvalych 1000W, zrejme zvladne trvalo aj 1100W, takze mozes nabijat z jednej tesly inu teslu.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      Savi - 150 EUR. Su aj lacnejsie ale nechcel som cinsky smejd.
  • jurajsun
    Member
    • Jun 2020
    • 113

    Dnes som absolvoval cestu Košice - Červený Kláštor - Košice. Štart ráno o 7:00, teplota 20 C pekne, nabité na 100% auto hlásilo dojazd 469 km, , príchod po 2 hodinach dojazd 344 km zapnutá klíma , teplota 22C mod AUTO, spotreba 13,8 kWh/100km , 40 km cesta po dialnici rýchlosťou 120 km, okresky max. 90 . Príjazd poobede teplota 13C dážd a protivietor zapnuté kúrenie teplota 23 C mod AUTO , dojazd 220 km, spotreba 12,3 kWh/100 km, som velmi spokojny s týmto autom, profil nastavený na ECO.Celková prejdená dlžka 265,2 km, celkova spotreba 26,1 kWh.Jazda v mode plachtenia, alebo automatickej rekuperácie.Prikladám screen kde sa mi podarilo dať rovnaký čas a vzdialenosť

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	IMG_0106.jpg Videní:	0 Veľkosť:89,1 KB ID:	58098
    Pripojené súbory
    Naposledy upravené jurajsun; 11-07-2020, 19:47.

    Komentár


    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      26,1kWh/100 je zle. 12.3 sa nescitava s 13.8 .. Treba spravit priemer.. 26,1/2 = 13,05kWh/100 ..

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Janse sorry, to lomitko na 100 som tam nemal dat, tak je to celkova spotreba na 265,2 km tak som to myslel.
  • jux
    jux
    Senior Member
    • Apr 2015
    • 1378
    •      

    Pôvodne zverejnené od Jiri GrandPa Pozrieť príspevky
    Su aj lacnejsie ale nechcel som cinsky smejd
    EDECOA: We are the manufacturer in China and warehouse in Germany, the major products are power inverter, including 12V/110V pure sine inverter 12/230V power inverter grid tie inverter, solar panel and solar controller.

    Komentár


    • jux
      jux komentoval
      Upraviť komentár
      Jirko, myslis, ze niekto v EU realne vyrobi 1kW nominal true sine invertor v cene 150eur? Niektori sa tak tvaria, daju cinanovi nalepit len svoju nalepku. No EDECOA co si kupil ani netaji, ze je cinska vyroba.
      Navyse dnes su uz cinske vyrobky kvalitnejsie, velakrat lepsie ako necinske. Uz sa nemusia zatajovat. Ked to robia, tak len kvoli Trumpovi a podobnym.
  • nick81
    Senior Member
    • Nov 2019
    • 534

    Kefka na zadný stierač na cúvaciu kameru... https://www.camwipe.com/index.html

    Kliknite na obrázok pre väčšiu verziu  Meno:	Skärmavbild 2020-03-04 kl-1583361339543.png Videní:	0 Veľkosť:921,4 KB ID:	58451

    Komentár


    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Super len Slovakia v zozname pri objednávke nie je..

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Asi len zabudol.. Austria ma worldwide 5eur.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Vybavene. Uz je tam Slovakia aj Czech Republic.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Super objednané

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Aaa. To uz ? Ok tak ja, nech vyskusame viaceri

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      uz som objednal aj Ja.

    • Joe79
      Joe79 komentoval
      Upraviť komentár
      Ano aj ja cakam na dodanie..

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      Kefka je uz aj ako 3D print model .. Ak sa chce niekomu s tym babrat
      https://www.thingiverse.com/thing:4233268
  • EV_Future
    Member
    • Mar 2018
    • 74
    •      

    Aj Jaromir Jagr bude jazdit na e-Niro

    https://www.kia.com/cz/o-kia/novinky...i/novinky.2421

    Komentár


    • Miroslav Rojko
      Miroslav Rojko komentoval
      Upraviť komentár
      Áno ? Píšu že bude mať Stinger. Už vidím ako chodí na tom dizajnovom nebi eNire, veď by ho známi vysmiali.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Pozri je to platená reklama pokiaľ si dohodne reklamnú zmluvu s Daciou tak bude jazdiť aj na Dustri pokiaľ mu za to platia.

    • Wilo
      Wilo komentoval
      Upraviť komentár
      Jarda jazdil doma v Kladne aj na traktore. On je zvyknuty uz na vsetko 😂😂
  • 1fisker
    Senior Member
    • Aug 2014
    • 1542
    •   

    V cenníku som našiel, že systém tepelného čerpadla je vo verzii platinum, to znamená, že nižšie verzie ho namajú? Neviem, čo tým myslia. Ohrev (chladenie) baterky? Vo verzii silver je kvapalinou chladená vysokonapäťová batéria, to znamená, že v zime nie je ohrievaná?
    Naposledy upravené 1fisker; 27-07-2020, 19:53.

    Komentár


    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      Ano ma ho iba verzia Platinum, mam verziu Silver ktorá tepelné čerpadlo nemá, rozdiel je iba v tom že ked máš tepelné čerpadlo tak ušetríš viacej enregie, vidím to ked mám klímu na 22C a vonku je 30C, hned po nastartovaní mi ubere cca. 30 km, ale je to len aktualny prepočet, potom sa dojazd zvýši ked už stačí chladiť menej, funguje to aj naopak ak ma kúriť. Bateria podľa mojich info ma mať stálu teplotu či je zima , alebo teplo okolo 22C,ak sa mýlim opravte ma, čiže batéria ma vlastný teplotný okruh.

    • mozeg
      mozeg komentoval
      Upraviť komentár
      jurajsun pri chladeni rozdiel nie je medzi verziou s a bez TC. Verzia TC ma len navyse trojcestny ventil aby klima vedela kurit. Okolo nuly sa aj pri verzii s TC zapinaju odporove vyhrevne kable.
      Naposledy upravené mozeg; 28-07-2020, 06:30.

    • Jiri GrandPa
      Jiri GrandPa komentoval
      Upraviť komentár
      TČ nemá nič spoločné s ohrevom batérie.
      Väčšinou je kompresor klimatizácie (čiže TČ) použitý pre chladenie kvapaliny pretekajucej cez batériu k jej chladeniu.
      Optimálna teplota Li-Ion batérie je 30 stupňov, nie 22.

    • nick81
      nick81 komentoval
      Upraviť komentár
      jurajsun V menu EV koľko pozoruješ spotreby v kW pri A/C ak je ohrev/chladenie? TČ má cca 0.5kW pri ohreve (ak je napr. 0 vonku), a chladenie väčšinou okolo 0.2-0.25kW.
      Nepozorujem že by si auto nejako špeci dohrievalo baterku. Uvidím ešte v zime.. Chladí na DC/UFC ak ide bat. cez 35C, resp. po UFC beží bat.care aj chvíľu na trase (dochladzuje). Ohrev je väčšnou zabezpečený jazdou, resp. nabíjaním. Ale koľko krát má baterka 9 a po jazde 9-12 a pod. Tie ventily vedia prepnúť okruh ktorých ide cez OBD/motor, odtiaľ si tiež berie nejaké zbytokové teplo. Ale tých vetilov a chillerov je tam veľa. Myslím, že auto si vie v prípade potreby presmerovať teplo/chlad odkiaľ treba.

    • jurajsun
      jurajsun komentoval
      Upraviť komentár
      V menu EV mam iba CO2 ušetrené, predpokladám že je to kvoli tomu že mám verziu Silver s 8" obrazovkou bez navigacie, takže ti neviem realne povedať koľko mám spotrebu s klimou, alebo kurením, jedine že tam dám niečo cez OBD.
  • Rafo
    Member
    • Nov 2019
    • 68

    Mam platinum my 19 bez twpelneho cerpadla a ked sme to porovnavali s kamaratom co ma TP tak rozdiel 25km cca.Takze v poho aj bez TP a dokonca v zime je to lepsie rychlo teplo...

    Komentár

    • jurajsun
      Member
      • Jun 2020
      • 113

      Tak došla krytka na zadný stierač, funguje ok, manik to tlačí na 3D tlačiarni.Za sucha je to také polovičato použiteľné iba na hrubú špinu , za mokra ok.
      Pripojené súbory

      Komentár


      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Ake je prevedenie? Stoji to za tie peniaze?

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Pohoda, uvidíme či na slnku nedegraduje materiál po 2 mesiacoch.

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Uz prislo aj mne,, nejaky tenky ten plast.. Asi by bolo spravit STL podla toho. Neviem ci toto prezije zimu ked primrzne. Ale idea je dobra.

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Tak ked sa to o skenuje tak si to mozeme tlačiť každý rok na 3D tlačiarni

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        Vymenitelne nadstavce na zubne kefky soft/medium/hard podla rocneho obdobia :-D
    • nick81
      Senior Member
      • Nov 2019
      • 534

      Miroslav Rojko Konečne som sa ku tomu dostal. Garančky 15000 a 30000 tis na eNiro 2020.. Prvu som mal cca 32 eur .. len nemenil sa filter nakoľko to bolo po 2 mesiacoch. Druhú prikladám aj fa, položku prehodenie pneu som si vyžiadal ja mimo garančky (celkovo tam bolo cca 144 s DPH aj s tou vymenou pneu.).
      Pripojené súbory

      Komentár


      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Paráda diki za info, kde chodíš do servisu?

      • nick81
        nick81 komentoval
        Upraviť komentár
        jurajsun Kia BA na Tuhovskej.

      • jurajsun
        jurajsun komentoval
        Upraviť komentár
        Uff pre mna daleko , KE to istí
    • jurajsun
      Member
      • Jun 2020
      • 113

      Inač pre posielam info na akciu v KE Carrefour 14-19.8.2020 vrámci KIA dní elektromobility

      https://www.facebook.com/36336403040...7541/?vh=e&d=w

      Komentár

      • Radim Brettschneider
        Junior Member
        • Jul 2020
        • 9
        •   

        Dobrý deň, o dva týždne som majiteľom Kia E Niro a ponúkam na predaj originálne nové letné pneumatiky za polovičnú cenu, nakoľko hneď montujem na auto celoročné pneumatiky.
        Som z Bratislavy, v rámci Zapadoslovenského prípadne aj Stredoslovenského kraja bezplatne doveziem.
        S pozdravom Radim
        tel. 0907779996
        Naposledy upravené Radim Brettschneider; 04-08-2020, 21:37.

        Komentár


        • jurajsun
          jurajsun komentoval
          Upraviť komentár
          Gratulujem ku kúpe vitaj v klube 😃
      Pracuje...
      X